@Kikii88 en @Waterlelie5 balen van jullie negatieve testen! Hopelijk komt hij nog, of is anders de volgende ronde voor jullie!! Knuffel!
Oh bizar zeg, heb nog nooit acupunctuur gehad maar lijkt me wel apart als je het zo uitlegt!! Hopelijk snel die positieve ovulatietest bij jou!!
Hier op 1 dpo vandaag. Dus uh.. ja dat is nog helemaal niks hahah. Ga dit keer geen lijstje bijhouden van symptonen. Weet toch dat het weinig zin heeft omdat het de eerste 2 weken nog weinig zegt. En alles ook een teken van opkomende menstruatie kan zijn. Merk wel dat ik vandaag niet lekker in mijn vel zit. Wisseling van hormonen misschien... komt wel weer goed. Maar merk het aan alles.. Lees dat jij gestart bent met de provera. Weer een stapje verder!! Hopelijk slaat die snel aan en kan je starten met de verhoging.
@Waterlelie5 Weet je wat wel leuk is. Dat jij dit topic gestart hebt en dat deze zo actief gebruikt wordt. Echt heel fijn dat er hier allemaal mensen zijn die in ongeveer in dezelfde boot zitten. Helpt me echt door dit proces heen.
ja dat vindt ik ook! Echt superleuk dat het gebruikt wordt en hoop dat we in dit traject allemaal zwanger worden en op de hoogte blijven van elkaar ik ben helaas ongesteld geworden, wel blij want het is optijd dus mijn eisprong klopte maandag weer bellen voor medicatie
Tot nu toe is het goed te doen. Heb alleen last dat ik vocht vasthoud in m’n gezicht? En opgezwollen borsten. Zal er wel bijhoren en wat ik zei veel dromen gehad vannacht
Wat vervelend dat je niet lekker in je vel zit, ik had daar ook erge last van na de eisprong. Misschien wat je zegt dat het komt door een wisseling van hormonen. Knuffel voor jou en hopelijk voel je je snel weer wat fijner!
dankjewel, spannende dagen voor jou ben erg benieuwd of het raak is! Ik duim voor je, je moet nog 4 dagen ofniet?
Mmm vervelend zeg. Hopelijk de volgende ronde meer geluk.... Wel fijn dat je snel weer kan beginnen met letrozol!
Ookal reageer ik niet elke dag, ik lees wel elke dag mee haha! @Kikii88 oh wat spannend zeg!! Hou ons op de hoogte! @waterlelie wat balen dat je ongesteld bent geworden. Ik hoop de volgende ronde raak! @Steinmeid400 super spannend! Nu wachten! Duurt altijd zo lang he? Hier ondertussen dag 22, nog geen positieve ovulatietest, maar vermoeden dat het niet lang meer zal duren.(of me lichaam houd me goed voor de gek)
Fijn dat het lijkt alsof de eisprong eraan komt. Hopelijk snel een positieve ovu-test voor jou! Krijg je de volgende maand verhoging? Of denk je dat je nog binnen de 35 dagen valt?
Hoi dames hoe gaat het met jullie? Ik zit nu te wachten voor de medicatie, net geweest voor een echo alles is opgeruimd na deze cyclus mag ik nog 4x en dan moet ik terug bij de gynaecoloog indien er geen zwangerschap is. Mag wel bellen als het niet goed voelt dat is wel fijn gaan ze alsnog 1x kijken
Fijn dat alles er goed uitzag! Ik hoop zo voor je dat het volgende cyclus (of in elk geval ergens de komende 4) raak is, en je niet andere trajecten nodig zult hebben! En fijn dat je altijd even mag bellen en dat ze dan toch nog het checken, dat is ook niet in elk ziekenhuis het geval! Met mij gaat het goed, heb weinig last van Provera, ben alleen kei zenuwachtig voor Letrozole 5mg
heb je al tekenen van een aankomende menstruatie? Ik merkte weinig verschil met dubbele dosis en in het ziekenhuis zeiden ze ook dat het niet dubbele bijwerkingen hoeft te geven, het was wel iets meer dan 2,5 maar niet dat ik enorme klachten had.. gelukkig is het 5 dagen. Zie er ook tegenop maar ik ga het weer voor het slapen innemen, begin vanavond ermee. ik hoop dat ik ook binnen 4 cyclussen zwanger wordt vind het wel spannend..
Nee menstruatie zal nog even duren, want moet vandaag Provera nr 4 van 7 innemen. Dus ik verwacht dat na dag 7 ik met 3-7 dagen ongesteld zal worden. Fijn om te horen dat de klachten na een verhoging meevielen bij jou! Ik snap dat je tegen de Letrozole opziet, heb ik ook. Maar voor het slapen innemen helpt wel inderdaad. Hopelijk heb je er niet teveel last van!!
Hij liep inderdaad op.. en was gister eind van de dag positief! Vandaag krampen.. dus morgen 1dpo . Als ik doorreken wordt ik op dag 37 ongesteld(hopen van niet natuurlijk), dus valt inderdaad buiten de 35.. ga dan inderdaad even bellen.