Start letrozol wie ervaringen pcos

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Waterlelie5, 10 dec 2024.

1. JeeKee

JeeKee Actief lid

8 jan 2025
    283
    257
    63
    Vrouw
    Goedemorgen dames,

@Steinmeid400 hoe was je temp gisteren en vandaag?

@Kikii88 hoe gaat het, heb je die rot ziekenhuisdag al een beetje een plekje kunnen geven? En al wat gehoord van je huisarts?

@MooseIsLoose jammer dat je intake pas 17 maart is! En superknap dat het afvallen zo goed gaat, echt goed bezig!!

en @de rest, hoe gaat het met jullie?

2. Steinmeid400

Steinmeid400 Actief lid

7 mei 2024
    285
    344
    63
    Vrouw
    #622 Steinmeid400, 27 feb 2025
    Laatst bewerkt: 27 feb 2025
    @JeeKee

Temperatuur gezakt helaas. Dus wachten op ongesteldheid morgen.

Was echt behoorlijk angstig deze ronde. Totaal niet lekker in mijn vel.
    Hoop volgende ronde wat relaxter te zijn want pff. Dit is ook niet echt bevorderlijk voor een zwangerschap.

MooseIsLoose, Waterlelie5 en JeeKee vinden dit leuk.
  3. JeeKee

JeeKee Actief lid

8 jan 2025
    283
    257
    63
    Vrouw
    Ach balen zeg!! Dan maar extra genieten van je massage!!!
    Wat vervelend dat je je zo voelde deze ronde. Hopelijk heb je volgende ronde wat meer rust en heb je dan wél een mooie test.
    Ik duim met je mee!

Steinmeid400 vindt dit leuk.
  4. Waterlelie5

Waterlelie5 Actief lid

21 dec 2022
    281
    205
    43
    Vrouw
    wat jammer dat je temperatuur is gedaald en dat je niet lekker in je vel zat, hopelijk helpt de massage en kan je je wat meer ontspannen. Ik hoop op een goede eisprong in de volgende cyclus

ik zit op cyclusdag 13 en sinds vandaag lopen de ovulatietesten ietsje op, had het gevoel dat letrozol niet had geholpen omdat ik geen bijwerkingen had deze ronde, maar ik denk dat ik komend weekend een eisprong heb

Hoe gaat het met de rest?

JeeKee en Steinmeid400 vinden dit leuk.
  5. JeeKee

JeeKee Actief lid

8 jan 2025
    283
    257
    63
    Vrouw
    Wat fijn dat je testen toch oplopen! Hopelijk worden ze steeds donkerder en dit weekend inderdaad je eisprong!

Waterlelie5 vindt dit leuk.
  6. JeeKee

JeeKee Actief lid

8 jan 2025
    283
    257
    63
    Vrouw
    Met mij gaat het wel oke, ik merk dat ik heel onrustig en ongeduldig wordt omdat mijn menstruatie na Provera nog steeds niet komt. Heb al 5 dagen krampjes en pijnlijke borsten, maar nog geen bloed gezien. Wordt er erg onzeker van... ik wil gewoon door

7. Waterlelie5

Waterlelie5 Actief lid

21 dec 2022
    281
    205
    43
    Vrouw
    Ahh balen dat het nog niet heeft doorgezet en begrijpelijk dat het je onzeker maakt, je wilt toch dat het zo snel mogelijk doorzet en je verder kan. Hopelijk zet het door en ben je snel ongesteld, ik duim voor je! ❤️

8. Kikii88

Kikii88 Bekend lid

4 jun 2024
    881
    726
    93
    Vrouw
    mm niet zo goed eigenlijk, ben gewoon echt van slag, 4 eiblaasjes is echt niet goed. En ik zit aan Letrozol en voel me ook extra belabberd daarvan. Vraag me trouwens ook af het het nut heeft, ik heb al een behoorlijk oplopend streepje op ovulatietest, vermoed morgen de eisprong, terwijl ik morgen half 5 de laatste dosis moet slikken. Dus als me ei niet al gesprongen is dan. En me lichaam verkeerd in stressmodus, dus zal wel geen prio naar voortplanting gaan. Maar hoop het zo, hoop morgen gewoon te zien dat ze alle 4 gegroeid zijn. En ze zoeken het maar uit, ik ga niks afbreken dan. Maar goed dit is niet realistisch, maar hoop het wel. Huisartsenpraktijk heb ik gisteren mee gechat, ik sta vandaag op de agenda. Dus ben benieuwd. Ik heb morgen en maandag een echo, ga ik nog heen, misschien levert het info op, maar maandag zet ik de overstap in gang.

wat lastig en onzeker zo voor jou, wanneer was ook alweer je laatste provera pil? Hoop dat het vdnaag nog doorbreekt!

9. Kikii88

Kikii88 Bekend lid

4 jun 2024
    881
    726
    93
    Vrouw
    Wat jammer zeg, gewoon echt kak! En die angst is ook echt zo lastig en herkenbaar, ik heb dat dus zonder Letrozol ook na de eisprong, maar gek genoeg met Letrozol niet meer. Sterkte vandaag!

10. Waterlelie5

Waterlelie5 Actief lid

21 dec 2022
    281
    205
    43
    Vrouw
    Vervelend en begrijpelijk dat je nog van slag bent Kiki en misschien ook nog de bijwerkingen van letrozol erbij. Ben benieuwd naar je echo morgen heel veel succes, laat je het weten? Hopelijk groeiende follikels, ik duim heel hard voor je!

11. JeeKee

JeeKee Actief lid

8 jan 2025
    283
    257
    63
    Vrouw
    Lief, dankjewel! x

12. JeeKee

JeeKee Actief lid

8 jan 2025
    283
    257
    63
    Vrouw
    Wat vervelend dat je je zo voelt, maar zo begrijpelijk. ik hoop heel erg met je mee dat ze gewoon allemaal goed gegroeid zijn en dat jullie een megakans hebben deze ronde! Want dat is je zeker nu zo gegund! Ben erg benieuwd naar je echo's en je contact met de huisarts. En hoop dat de overstap naar een ander ziekenhuis voorspoedig zal gaan.

M'n laatste Provera was vorige week donderdag. Ik hoop ook dat het toch komt, maar heb er m'n twijfels over. Ik weet niet, ik vertrouw het gewoon niet ofzo. Als ik morgen nog niet bloed ga ik toch een zwangerschapstest doen.

MooseIsLoose vindt dit leuk.
  13. Steinmeid400

Steinmeid400 Actief lid

7 mei 2024
    285
    344
    63
    Vrouw
    Dankjewel voor jullie lieve berichten!

Ga de volgende ronde wel testen denk ik vanaf 12 dpo. Was gister zo zenuwachtig en benieuwd naar mijn temperatuur vannochtend. Kan ik net zo goed vast een test doen.

Zit vandaag mijn verdriet weg te eten hahaha. Dat werkt toch altijd weer goed hahah

@Kikii88 heel veel succes morgen!! Hoop zo op succes deze ronde! En wat jij zegt over die stress en voortplanting is zo herkenbaar. Volgens mij stress ik ook veel te veel. Lichaam denkt nee nu niet.

Hoop zo dat er binnenkort goed nieuws is voor je!! Ook over je eicelvoorraad!

@JeeKee pff wachten daarop is zo irritant..... had je nog wel een zwangerschapstest gedaan? Of niet?
    Hopelijk komt je menstruatie snel!

@Waterlelie5 hopelijk een goede eisprong met een positief resultaat over 2 weken..

Vraag me nog steeds af waar onze succesverhalen blijven......... pfft

Waterlelie5 en JeeKee vinden dit leuk.
  14. JeeKee

JeeKee Actief lid

8 jan 2025
    283
    257
    63
    Vrouw
    Nog niet, ga ik (als het dan nog nodig is) morgen doen!

15. JeeKee

JeeKee Actief lid

8 jan 2025
    283
    257
    63
    Vrouw
    Ik besef me net iets, in de afgelopen 2 jaar waarin ik zo goed als geen cyclus heb gehad heb ik altijd wel gedacht van, als ik nu ongesteld wordt ben ik erg blij, maar heb er nog nooit zo wanhopig en machteloos op zitten wachten als nu... Is wel weer een extra bevestiging van hoe graag ik dit wil en dat dit ook het juiste moment is voor ons. Maar makkelijk is het niet...

16. Steinmeid400

Steinmeid400 Actief lid

7 mei 2024
    285
    344
    63
    Vrouw
    Hee dames,

Ik heb jullie even nodig.....

Ik weet dat het niks zegt, want ik verga van de spanning.. net heb ik weer even mijn temperatuur gemeten omdat ik dat in de avond soms ook doe. Als ik dan de volgende dag ongesteld wordt is die meestal rond de 37,1 of lager..

Maar nu deed ik net een meting... 37,8... dat is gewoon verhoging. Het kan natuurlijk zijn dat ik iets onder de leden heb... maar het kan ook dat mijn menstruatie morgen niet komt... maar ik durf echt geen zwangerschapstest te doen. Want ik wil geen teleurstelling...... pffffff ik verga van de spanning. Hahahah

Ik moet dit even kwijt dus daarom post ik het even hier. Mijn man is ook niet thuis.. en hem wil ik sowieso geen valse hoop geven dus ga hier niks over zeggen...

MooseIsLoose en Waterlelie5 vinden dit leuk.
  17. Waterlelie5

Waterlelie5 Actief lid

21 dec 2022
    281
    205
    43
    Vrouw
    heyyy, aaahh hopelijk een succesverhaal! ik weet niet hoe betrouwbaar het is omdat ik alleen maar heb gelezen dat de temperatuur gemeten wordt voordat je uit bed komt, morgen even testen als je niet ongesteld wordt? Dan weet je het bijna zeker en hoeveel dpo zit je? Mocht het raak zijn (waar ik heel hard voor ga duimen) dan zou je een positieve test moeten hebben

18. Steinmeid400

Steinmeid400 Actief lid

7 mei 2024
    285
    344
    63
    Vrouw
    Klopt helemaal wat je zegt waterlelie.. hahaha. Eigenlijk helemaal niet betrouwbaar hahah alleen omdat ik het vaker doe zie ik een soort verband. Maar zoals je zegt. Totaal niet betrouwbaar. Alleen een zwangerschapstest geeft zekerheid. Maar die durf ik echt niet te doen hahaha

Kan je op je nod ook in de middag testen? Of is het beter in de ochtend?

Ik wil zo graag gewoon op mijn menstruatie wachten.. maar deze spanning is eigenlijk niet te doen.

19. Waterlelie5

Waterlelie5 Actief lid

21 dec 2022
    281
    205
    43
    Vrouw
    #639 Waterlelie5, 27 feb 2025
    Laatst bewerkt: 27 feb 2025
    Het is je zo gegund en iedereen die ook wacht op een positieve test, ik gun het iedereen, maar het is zo een zware traject. Als je lange cyclussen hebt of je wordt niet ongesteld dan weet je ook niet waar je aan toe bent, slopend. Maar heel herkenbaar dat je juist nu niet je menstruatie wilt krijgen, want je bent bezig in een traject en komt steeds een stapje dichterbij, dan besef je ook dat je het heel graag wilt, terwijl je misschien juist die emoties en gevoelens ervoor wegstopte.

Merk ook dat ik er vaker over droom en bezig ermee ben voordat ik begon met letrozol

JeeKee vindt dit leuk.
  20. Waterlelie5

Waterlelie5 Actief lid

21 dec 2022
    281
    205
    43
    Vrouw
    Persoonlijk zou ik gewoon testen dan in spanning zitten :D bij mij waren de testen in de middag altijd duidelijker dan met ochtendurine. Dus voor mij geeft het geen verschil (tot nu toe) of ik in de ochtend test of middag, ik zou een testje wagen en ik snap je gedachte dat er een verband tussen kan zitten, want je let immers op alles wat iets kan betekenen, herkenbaar

Deel Deze Pagina