Ah zo lief! En wat leuk dat we ongeveer tegelijk lopen!! Ik vind het wel nog erg spannend en durf nog niet al te blij te zijn tot de echo denk ik, maar wat een bizarre dag is dit haha
Lief, dankjewel!! Jaa ik ben zoo verwonderd!! En ik kan hem gewoon verrassen, iets wat ik in dit traject eigenlijk had afgeschreven, omdat alles volgens een planning gaat. Zo bijzonder en zo’n zin in!!
Heb wel hetzelfde hoor, eerst deze weken maar eens doorkomen. En dan zien we wel verder.... Heel veel succes met vertellen straks!
Heb het m’n man net verteld, hij was zo in shock en enorm blij, hij kon het gewoon niet geloven. Normaal toont hij nooit zoveel emoties, maar nu moest hij gewoon huilen.. <3
Ik had geen tijd om uitgebreid hier te lezen en kijk nou wat ik heb gemist! Whaaaa! @Steinmeid400 en @JeeKee van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschappen! @Steinmeid400 is je temp nu wel weer omhoog gegaan? @JeeKee wat een rollercoaster met de Provera enzo. Je had al zo'n voorgevoel dat het niet klopte. Gelukkig kan het dan geen kwaad bij zwangerschap en heb je redelijk snel een echo. En wat een fijne lieve reactie van je man. Het is jullie gegund meiden! Ik heb een hele rare cyclus gehad met dus uiteindelijk wel de piek op de dag dat ik dacht dat de piek was (alleen vind premom het geen piek) en ben donderdag ongesteld geworden. Weer een keurige 28 dagen cyclus. Op 9 dpo echt een tempdip gehad en daarna weer stijging een dit bloedverlies is heviger dan anders wat me doet vermoeden dat er wel iets gaande is geweest maar mis is gegaan. Dat zullen we helaas nooit zeker weten. Ik ben er opvallend rustig onder, dan helaas maar weer door maar dat is oké ofzo. Hopelijk is dit dan de ronde waarin het gebeurd en anders hoop ik na deze cyclus met behandeling te beginnen in het andere ziekenhuis.
Dankjewel!! Vervelend dat je zo’n vreemde cyclus had en je het gevoel hebt dat er toch iets geweest is. Wel goed dat je er zo kalm onder bent!! Hopelijk is de volgende ronde jouw ronde, heel veel succes weer!!
Wooouwww @Steinmeid400 en @JeeKee !! Wat een super leuk nieuws! Wat fijn zeg!! Dat verklaarde dan een hoop dat de Provera niet werkte @JeeKee . Hier 13dpo, verschillende testen gedaan maar helaas.. had voor het eerst sinds alle maanden zo'n "rust" omdat ik t gevoel had dat het wel zou zijn gelukt.. dit ivm de letrozol en ook dat m'n man en ik deze keer veel "tijd" hebben genomen. Dus baal echt flink.. Vandaag maar vast de tampons in huis halen
Ja klopt, verklaart alles!! Ach wat vervelend! Veel sterkte met dit een plekje geven en ik ga heel hard voor je duimen volgende ronde!!
Lief dat je het vraagt. Ik voel me niet zo goed op het moment. Moet veel huilen en ben bang dat me lichaam nooit in de juiste omstandigheden gaat zijn voor een zwangerschap of dat ik niet voldoende tijd ga hebben qua eicelvoorraad. Echobeeld van vrijdag, niemand snapt het en alle beelden spreken elkaar tegen, als ze naar het ene punt kijken zeggen ze ja het lijkt of je eisprong al geweest is, als ze naar een ander punt kijken lijkt het alsof de eisprong nog moet komen. Dus oftewel niemand weet waar ik ben. Misschien zit ik wel op het wachtbenkje, maar goed al zit ik daar dan ziet het er ook niet zo positief uit met een baarmoederslijmvlieslaag van 2,5. Voor nu doe ik een poging om het iets meer los te laten en te accepteren dat het voor mij mogelijk niet snel of misschien wel niet gaat gebeuren. Dat vechten om maar zo snel mogelijk zwanger te zijn, dat trek ik niet meer en het gaat daarin niet goed met mij, dus wil echt even proberen om een stapje terug te doen. Van de week even de overstap regelen en hopelijk krijg ik in een ander ziekenhuis weer meer vertrouwen waardoor het ook makkelijker gaat zijn om het meer uit handen te geven. Want in dit ziekenhuis wordt mijn controle alleen maar groter en lukt het me niet meer goed om me eraan over te geven. Op het begin overigens wel in dit ziekenhuis, op het begin vaarde ik echt mee op hun koers, maar er zijn zoveel rare dingen gebeurt en vooral dat we nergens over echt in gesprek kunnen gaan maakt dat het me niet meer lukt. Hopelijk krijg ik de komende tijd iets meer rust door iets meer te accepteren dat het mogelijk nog lang kan gaan duren. Hoe gaat ie met jou? Echt super leuk om te lezen dat je man zo geëmotioneerd was. Echt bijzonder deze tijd en ik hoop dat je er lekker van kunt gaan genieten en je niet al te bang bent vanwege de inname van de Provera. Fijn ook dat je al zo snel een echo hebt. Hoop tegen die tijd te lezen dat je een mooi kloppend hartje gezien hebt, houdt je ons op de hoogte?
Hi Kiki, Wat vervelend dat je je zo voelt, maar oh zo begrijpelijk! Dit is gewoon niet hoe zo'n intiem, kwetsbaar en pijnlijk proces hoort te gaan... Ze horen rekening met jou en jouw wensen te houden Ik hoop dat het je lukt om even voor jezelf te kiezen en een stapje terug te doen als dat het beste is voor jou! Hopelijk brengt de overstap naar een nieuw ziekenhuis een hoop positieve energie met zich mee om door te zetten! Ik moet echt vaak aan je denken en hoop dat jouw tijd snel komt!
Lieve dames, ik wilde jullie nog even bedanken. Ik heb afgelopen maanden zo veel gehad aan jullie ervaringen, reacties en lieve woorden! Praten met anderen die echt begrijpen waar je doorheen gaat heeft me enorm goed gedaan! Ik blijf hier sowieso af en toe nog even rondhangen en houd jullie op de hoogte, en wil ook graag weten hoe het met jullie gaat, maar begrijp ook heel goed als allerlei babyverhalen lastig zijn als je er nog middenin zit. Dus laat dat ook echt weten als dat zo is! Ik duim en hoop zo dat dit het jaar wordt waarin dit hele groepje die positieve test in handen krijgt! ❤️
Hee lieve Jeekee, Wat een lieve woorden, ook in je andere berichtje. Dankjewel, doet me echt goed! Super lief dat je nog zo meeleeft, echt! En ik vind het leuk om nog van je te horen hoe het verdergaat! Knuffel!
Wat fijn dat je er veel aan heb gehad, hopelijk gaat alles voorspoedig en heb je een mooie echo over enkele weken, laat maar weten hoe het is gegaan ben ik wel benieuwd naar aangezien je door de provera heen zwanger bent geworden! Heel speciaal en een sterke baby het is je gegund geniet van de mooie tijd die komen gaat ik zit op 2dpo ben benieuwd hoe het deze cyclus gaat uitpakken
Wat @JeeKee zegt! Ik ben ook super dankbaar voor dit topic dames. En ga dit ook zeker blijven volgen, of jullie blijven volgen. Heeft me ook zeker door de afgelopen maanden heen gesleept. Ik gun jullie ook zo een positieve test en een mooie en gezonde zwangerschap. Ben echt een beetje om jullie gaan geven, terwijl ik jullie natuurlijk niet ken. Heel veel liefde voor jullie!♡
heel veel liefde terug voor jou en je baby ❤️ Dankjewel voor je lieve berichtje op naar een mooie echo en een gezond en mooi kindje dit jaar
Hee, Ik zou me graag willen aansluiten bij dit topic, al een tijdje opzoek naar een actueel forum over het gebruik van Letrozol waar ik mijn verhaal kwijt kan, net 34 pagina's aan berichten gelezen haha. Dus ten eerste JeeKee en Steinmeid400 van harte gefeliciteerd met de positieve testen <3 Mijn situatie: In 2022 een gezonde dochter mogen krijgen, sinds dien geen cyclus meer gehad, 2 a 3 menstruaties per jaar, veel gewicht aangekomen en daarna al 13 kg afgevallen. Uiteindelijk toch maar naar de HA en daarna het ZH en diagnose PCOS gekregen. 13 feb blind gestart met 2,5mg letrozol, maar dat is waarschijnlijk telaat geweest want ik werd vorige week ongesteld. Dus nu begonnen met ronde 2, vanavond mijn laatste pil en vrijdag CD 10 mijn eerste echo, ik hoop dat er dit keer wel iets te zien is op de echo. Fingers crossed!
Welkom! En dankjewel!! Hopelijk heb je wat aan de ervaringen van de dames hier. Wat bijzonder dat ze je gewoon blind lieten starten? Heb ik nog niet eerder gehoord! Wel super fijn dat het monitoren met echo's!! Heel veel succes deze ronde! Heb je veel bijwerkingen van de Letrozole of valt het mee?
Dankjewel! Ik herken wel al een aantal dingen die ik heb gelezen, dat is toch een geruststelling. Ik zat op het moment van starten op cyclusdag 42, omdat mijn baarmoederslijmvlies dun was zat ik nog in de folliculaire fase dus mocht ik beginnen, ik had ook verwacht dat ik eerst Provera moest slikken, dus ik stond er ook van te kijken! Maar op de eerste echo was mijn slijmvlies al zo dik, en er was totaal geen dominant follikel te zien, terwijl dat voor het starten wel zo was (al waren die ook nog klein), dus ja... zonder eisprong ongesteld geworden op dag 54. Dus nu de 'echte' eerste ronde, ik ben moe, kort lontje en gister hartkloppingen. Gelukkig vanavond weer het laatste pilletje.