Start letrozol wie ervaringen pcos

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Waterlelie5, 10 dec 2024.

1. Kikii88

Kikii88 Bekend lid

4 jun 2024
    863
    708
    93
    Vrouw
    ja ik vind het heel lastig allemaal en ben inderdaad er continu mee bezig en me al aan het focussen op het buitenland voor mochten ze me hier niet gaan helpen. Heb al diverse klinieken telefonisch gesproken die me wel willen helpen met deze waarde. En ik heb het huidige ziekenhuis geappt met dat ik via de huisarts mijn amh heb laten testen en dat die dus extreem laag is en of ik op cd3 alvast mijn fsh/oestradiol kan laten prikken zodat ik die gegevens in het nieuwe ziekenhuis direct kan overhandigen. Ik heb namelijk iets later dan cd3 mijn intake. En het voelt nu alsof elke cyclus mega kostbaar is…

MooseIsLoose, kv91 en Waterlelie5 vinden dit leuk.
  2. Waterlelie5

Waterlelie5 Actief lid

21 dec 2022
    281
    205
    43
    Vrouw
    Het is heel begrijpelijk dat je voelt dat elke cyclus nu kostbaar is en ik vind het super knap van je dat je al contact hebt gehad met de ziekenhuizen in het buitenland! En zelfs dat je nu achter alles aan gaat en alles zelf heel goed bij houdt terwijl je verwacht dat dit door de ziekenhuis of huisarts wordt gedaan, goed van je! Hoe is het vandaag, heb je getest? Of een voorgevoel? Ik hoop zo zo zo dat het raak is!

Kikii88 vindt dit leuk.
  3. Kikii88

Kikii88 Bekend lid

4 jun 2024
    863
    708
    93
    Vrouw
    lief, ik hoop het ook, maar mijn voorgevoel zegt helaas van niet. Normaal test ik om de dag vanaf dag 8, maar kan het niet laten nu, heb al 2 keer getest en 2 keer negatief zoals verwacht..

jij alweer met Letrozol begonnen?

4. Waterlelie5

Waterlelie5 Actief lid

21 dec 2022
    281
    205
    43
    Vrouw
    het is nog vroeg, kan alle kanten op, ik hoop op een positieve en oplopende testen voor je, op welke dag zit je nu?

Ja vandaag is het dag 5 van mijn cyclus en 2e dag van letrozol, voel nog niks momenteel van de letrozol. Mijn vitamines zijn al een tijdje op die moet ik weer bestellen, ik stel het elke keer uit maar moet echt ga ik nu doen, dat gaat ook bijdragen denk ik, ik slik al 3/4 dagen magnesium en ik weet niet of het daardoor komt dat ik wat rustiger ben en minder stress heb. Heel raar maar dat viel me dus op sinds gisteren.

Kikii88 vindt dit leuk.
  5. DoMe

DoMe Lid

4 mrt 2025
    29
    46
    13
    Vrouw
    Hopelijk worden de testen nog positief kiki88!
    Hier 10DPO negatieve test, vorige zwangerschap bij 9 dpo al een tuurstreep dus zie het niet meer gebeuren dat het nog positief word.

Kikii88 en Waterlelie5 vinden dit leuk.
  6. Waterlelie5

Waterlelie5 Actief lid

21 dec 2022
    281
    205
    43
    Vrouw
    ik hoop stiekem dat je toch een positieve test krijgt, maar ik snap je gedachte na 9 of 10 dpo is het soort van niet gelukt

7. Kikii88

Kikii88 Bekend lid

4 jun 2024
    863
    708
    93
    Vrouw
    Ik zit vandaag op 10/11 DPO, en de test is witter dan wit….

magnesium kan inderdaad wel een kalmerend effect hebben. Ik heb trouwens het idee dat de bijwerkingen van Letrozol elke keer minder worden, vermoedelijk kan je lichaam er steeds beter mee omgaan.

Waterlelie5 vindt dit leuk.
  8. Kikii88

Kikii88 Bekend lid

4 jun 2024
    863
    708
    93
    Vrouw
    Thanks, hoop het ook bij jou! Grappig bij jou denk ik nu, van nou het kan echt nog. Want bij een late innesteling kun je nog niet positief testen. En bij mezelf voelt het ook alweer als een verloren ronde. Terwijl we gelijk oplopen, grappig hoe dat werkt.

toen ik in oktober zwanger werd had ik pas op 16dpo een positieve test, 15 dpo overigens niet getest, maar 14 dpo was die echt nog negatief. Dus laten we hopen op een late innesteling voor ons allebei.

maar mijn voorgevoel zegt ook niet gelukt, hoe is dat bij jou?

9. Waterlelie5

Waterlelie5 Actief lid

21 dec 2022
    281
    205
    43
    Vrouw
    Dat klopt inderdaad ook, hadden ze ook aangegeven dat je lichaam resistent wordt voor letrozol.. had vannacht wel opvliegers. Elke keer de deken wegduwen dan weer koud dan weer warm pff

Ik hoop toch dat het raak is, je had goede kansen deze ronde. Zo frustrerend is dat dan hé. Ik wil eigenlijk ook een honingmix van bijenbrood en koninginnengelei proberen had je er wel eens van gehoord? Misschien dat het ook kan ondersteunen bij jou. Bij mijn laatste miskraam had ik het gebruikt, honing, bijenpollen, bijenbrood, koninginnengelei mixen en elke ochtend en avond klein lepeltje nemen

Kikii88 vindt dit leuk.
  10. MooseIsLoose

MooseIsLoose Bekend lid

6 jan 2024
    570
    605
    93
    Hier vandaag 7dpo en ik vind het nu alweer moeilijk om niet te gaan testen. Nu zou het nog nergens op slaan, dus ik hou me in. Maar wat een mindfuck alweer.

Kikii88, Waterlelie5 en kv91 vinden dit leuk.
  11. DoMe

DoMe Lid

4 mrt 2025
    29
    46
    13
    Vrouw
    Same, zeker nu 9/10 dpo negatief is, maar ik heb wel hetzelfde als jij, dat ik bij jou denk dat het nog wel goed komt! Zo gek is dat.

Nou fingers crossed dan maar op een late innesteling dit keer

kv91, Kikii88 en Waterlelie5 vinden dit leuk.
  12. Waterlelie5

Waterlelie5 Actief lid

21 dec 2022
    281
    205
    43
    Vrouw
    Jullie lopen bijna allemaal samen, allemaal in de luteale fase zo spannend dames ik hoop zo dat jullie zwanger zijn!

@mooselsloose inderdaad 7 dpo is erg vroeg hoewel ik het ook heb hoor dat ik na een weekje wil beginnen met testen, zou het toch een tuurstreepje kunnen worden en dan dat oploop willen zien

kv91, Kikii88 en MooseIsLoose vinden dit leuk.
  13. Kikii88

Kikii88 Bekend lid

4 jun 2024
    863
    708
    93
    Vrouw
    vervelend die opvliegers, maar hopelijk een teken dat het goed werkt. Dat ken ik niet, als dat ook goed voor de vruchtbaarheid?

14. Kikii88

Kikii88 Bekend lid

4 jun 2024
    863
    708
    93
    Vrouw
    nou echt, vandaag 11/12 dpo, maar test nog steeds witter dan wit, jij nog getest?

15. Waterlelie5

Waterlelie5 Actief lid

21 dec 2022
    281
    205
    43
    Vrouw
    volgensmij is dat goed voor de vruchtbaarheid. He zo jammer van de negatieve testen.. zo balen vind het echt heel sneu.. het is je zo gegund

Kikii88 vindt dit leuk.
  16. DoMe

DoMe Lid

4 mrt 2025
    29
    46
    13
    Vrouw
    Hetzelfde, zou 11 DPO moeten zijn, heb ook geen krampjes niks meer. Testen blijven wit en heb nu ook het merk gebruikt wat ik bij mn dochter ook gebruikte.

Nu hopen dat mn menstruatie volgende week opschiet, dan zou ik als het mee zit nog 1 laatste kans hebben voor een baby in 2025

Waterlelie5, kv91 en Kikii88 vinden dit leuk.
  17. Waterlelie5

Waterlelie5 Actief lid

21 dec 2022
    281
    205
    43
    Vrouw
    Hoe gaat het met iedereen? @Kikii88 nog getest?

18. Kikii88

Kikii88 Bekend lid

4 jun 2024
    863
    708
    93
    Vrouw
    yes, vandaag 13/14 dpo en test witter dan wit. Gisteren bruinverlies en zojuist weer spotting ontdekt. Dus dit is hoogstwaarschijnlijk over :cry:. Hoe gaat ie bij jou?

19. Waterlelie5

Waterlelie5 Actief lid

21 dec 2022
    281
    205
    43
    Vrouw
    ah neee zo k*t zo zo zo jammer Kiki :(had zo een grote hoop voor je.. bah, het is soms zo oneerlijk!

eind van de maand kan je terecht bij het nieuwe ziekenhuis toch? Dikke digitale knuffel

ben klaar met de letrozol voel lichte krampen en 2x gemene steken gehad. Ik begin vanaf dag 10 met de ovulatietesten

Kikii88 vindt dit leuk.
  20. Kikii88

Kikii88 Bekend lid

4 jun 2024
    863
    708
    93
    Vrouw
    lief, dankjewel! Klopt, maandag inderdaad. Kan niet wachten tijd gaat zo langzaam. Spannend hopelijk snel een goede ovulatie voor jou!

MooseIsLoose en Waterlelie5 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina