Start letrozol wie ervaringen pcos

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Waterlelie5, 10 dec 2024.

1. kv91

kv91 Lid

16 aug 2018
    74
    68
    18
    Vrouw
    Ah nee heh wat sh*t Kikii88.. heeft t uiteindelijk doorgezet?

2. kv91

kv91 Lid

16 aug 2018
    74
    68
    18
    Vrouw
    Hoeveel mg had jij ook al weer? Vervelend zeg van de krampen!!
    Hoeveelste cd is dit?

Waterlelie5 vindt dit leuk.
  3. Waterlelie5

Waterlelie5 Actief lid

21 dec 2022
    281
    205
    43
    Vrouw
    ik zit nu op cd 8 en dit is de 3e ronde met 5mg totaal 4e ronde de eerste x had ik 2,5mg en daarbij had ik een lange cyclus en een eisprong pas op dag 25/26 dus opgehoogd. Na deze ronde nog 3 te gaan, en bij jou?

Kikii88 vindt dit leuk.
  4. Kikii88

Kikii88 Bekend lid

4 jun 2024
    863
    708
    93
    Vrouw
    Nou het woord doorzetten kent mijn lichaam al heel lang niet meer, ik verlies amper bloed. Maar het is helderrood en dat is het voor mij, dus het is wel duidelijk over helaas :cry:.

waar zit jij nu in de cyclus?

5. kv91

kv91 Lid

16 aug 2018
    74
    68
    18
    Vrouw
    Vorige ronde had ik 2.5 nu 5mg.. dus nu 2 rondes gehad..

Ahhh sh*t @Kikkii88!!!

Ik heb vorige week dinsdag positieve ovulatietest gehad, woensdag krampen.. vandaag 7dpo... heb goeie hoop maar dat heb ik wel eens vaker gehad..

Kikii88 en Waterlelie5 vinden dit leuk.
  6. Waterlelie5

Waterlelie5 Actief lid

21 dec 2022
    281
    205
    43
    Vrouw
    ga je eerder testen of wacht je het netjes af
    Ik hoop dat het raak is

kv91 vindt dit leuk.
  7. kv91

kv91 Lid

16 aug 2018
    74
    68
    18
    Vrouw
    Heb vanmorgen getest..negatief. Maar het is ook nog vroeg (?). Voel me toch een beetje "bleh" door.

8. Waterlelie5

Waterlelie5 Actief lid

21 dec 2022
    281
    205
    43
    Vrouw
    snap ik helemaal, ik houd me ook moeilijk in, ik begin morgen met ovulatietesten, misschien vandaag al even kijken hoe het uitkomt, maar het is echt nog te vroeg ik hoop morgen op een mooie streepje voor je, ik heb nooit eerder dan 10dpo positief getest dus het kan alle kanten op, heb je al wel symptomen of dat ook niet?

9. DoMe

DoMe Lid

4 mrt 2025
    29
    46
    13
    Vrouw
    Menstruatie vanochtend begonnen, net ziekenhuis gebeld die zetten een nieuw recept klaar.
    Nieuwe ronde nieuwe kansen

10. kv91

kv91 Lid

16 aug 2018
    74
    68
    18
    Vrouw
    Snap ik hoor! Ik zou ook gewoon beginnen als ik jou was! (Deed ik ook al)

Ja ik weet dat het te vroeg is , maar hoop het gewoon enorm! Vooral omdat ik er ook zo'n goed gevoel bij heb!
    Heb sinds vannacht ongesteldheidskrampen, vlagen wat zwaar op de maag en ook mn borsten zijn gevoelig..maar die symptomen kunnen beide kanten op gaan.
    Heb wel vaker wat gekke symptomen in de lutalefase...

Jij had op dag 10 een positieve test? Eerder ook niet? Welke symptomen had jij?
    Ik hou jullie op de hoogte!!!

11. Waterlelie5

Waterlelie5 Actief lid

21 dec 2022
    281
    205
    43
    Vrouw
    Herkenbaar hoor die luteale fase kan ik geen pijl op trekken, nee eerder niet positief gehad.. eigenlijk gevoelige borsten rond 8/9 dpo en bij de zwangerschap dat goed ging heb ik het idee dat ik de innesteling voelde ik voelde echt dat ik zwanger was, bij de laatste miskraam ook, had enorme last van de clomid dat sloeg gelijk aan dat idee had ik ook, maar nu wil ik niet meer hopen wat ok wel doe hoor maar niet tr veel om die grote teleurstelling te voorkomen anders is het elke maand zo zwaar.. tot de eisprong voel ik me best oké en super energiek nu ook, wat doe hormonen ook met je lichaam doen

ben benieuwd nog een paar dagen voor jou, ik duim voor je!

Kikii88 vindt dit leuk.
  12. Waterlelie5

Waterlelie5 Actief lid

21 dec 2022
    281
    205
    43
    Vrouw
    aah nee wat jammer, balen dat het niet gelukt is! Was je wel optijd ongesteld? Hopelijk meer succes de volgende ronde, dikke knuffel ❤️

13. DoMe

DoMe Lid

4 mrt 2025
    29
    46
    13
    Vrouw
    Ja precies op tijd, morgen nieuwe letrozol ophalen bij de apotheek. 4/4 echo al gepland.
    Hopelijk dit keer weer een mooi groeiend eitje.

14. Waterlelie5

Waterlelie5 Actief lid

21 dec 2022
    281
    205
    43
    Vrouw
    ah dat is wel fijn, kan je direct door, t is ook wat als het opgewekt moet worden.. het is soms erg ingewikkeld, gelukkig mooi optijd

@Kikii88 hoe is het bij jou? Menstruatie al flink doorgezet?

Kikii88 vindt dit leuk.
  15. Kikii88

Kikii88 Bekend lid

4 jun 2024
    863
    708
    93
    Vrouw
    nee, en gaat ook niet gebeuren, heb al ruim een jaar geen echte menstruaties meer. Eergisteren licht bruinverlies, gisteren in de ochtend en begin middag een beetje helderrood bloedverlies en einde middag en avond wat dikker bruinverlies, vandaag licht bruinverlies en dat was het alweer.

Oude ziekenhuis geappt, of ik Letrozol kan krijgen, heb ik in ieder geval iets aankomende ronde. Niet dat ik er veel van verwacht, maar zonder heb ik sowieso geen kans. Nieuwe ziekenhuis gebeld gevraagd of het goed is en niet in de weg zit met eventuele onderzoeken en die zeiden benut de ronde maar lekker, anders is het ook zonde. Dus ga morgen beginnen met Letrozol.

hoe gaat het met jou en jij al oplopende ovulatietest?

16. Kikii88

Kikii88 Bekend lid

4 jun 2024
    863
    708
    93
    Vrouw
    Leeg bericht. Foutje.

17. Waterlelie5

Waterlelie5 Actief lid

21 dec 2022
    281
    205
    43
    Vrouw
    ahh nee, wat lastig dat het zo gaat. Wel fijn dat je met letrozol verder mag! Super benieuwd hoe het in de nieuwe ziekenhuis verder gaat.

ik heb gisteren getest en het is wit, geen licht streepje ook, dus ben benieuwd op welke dag het gaat vallen en ook of ik wel/geen eisprong krijg.. de twee wachtweken vind ik het lastigst, ben er momenteel ook helemaal niet mee bezig.

ik vraag me af hadden ze bij nou in de luteale fase echo’s gemaakt? Heb je nou geen opgebouwde baarmoederslijmvlies of zet de menstruatie niet door? Of progesterontekort dat had je al eerder gevraagd ofniet, misschien herinner ik het me verkeerd. Heb je je voorbereid voor maandag?

18. Kikii88

Kikii88 Bekend lid

4 jun 2024
    863
    708
    93
    Vrouw
    Ik bloed wel, alleen dit is het. Op de begin echo is het gewoon schoon. Het kan diverse redenen hebben. Maar gezien mijn lage amh is de meest waarschijnlijke dat ik richting de perimeno pauze ga of al ben. En progesteron tekort is dubbel, want dit kan komen doordat je een luteale fase defect hebt, maar ook door een niet krachtige eisprong. Maar ook door beide. Hoop dat nieuwe ziekenhuis duidelijkheid kan gaan bieden. Zo direct fsh prikken, ben zo bang voor de uitslag…

Ah jammer nog geen oplopend streepje, welke cd ben je nu?

19. Waterlelie5

Waterlelie5 Actief lid

21 dec 2022
    281
    205
    43
    Vrouw
    Ik hoop op goede uitslag van de fsh! Maar ik snap dat je angstig bent want het is echt zo oneerlijk dat je dit doormaakt, terwijl je een grote kinderwens hebt. Ik heb wel goede hoop voor je in het nieuwe ziekenhuis. Ik denk dat ik dit echt het lastigste vind om ermee om te gaan als ik naar mijn verleden kijk en nu. De gevoelens blijven hetzelfde, en iemand die dit niet heeft meegemaakt kan het gewoon niet snappen. ik droomde vannacht dat ik van enkele familieleden zwangerschapsaankondigingen kreeg. Heb de hele nacht raar gedroomd.. misschien gaat het mij ook nooit lukken een tweede kindje te krijgen.. ik weer het allemaal soms niet

Kikii88 vindt dit leuk.
  20. kv91

kv91 Lid

16 aug 2018
    74
    68
    18
    Vrouw
    Dames?

Vandaag 9dpo.. alles voelt alsof het raak is.. heb net getest (2verschillende testen)..en is rozig maar heel licht. Zien jullie t ook?
    Cb geeft "niet zwanger" wie heeft dit ook eens meegemaakt?

Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina