klopt inderdaad. Amh geeft enkel een weergave van de eicelvooraad en niet van de kwaliteit. En is dus ook geen reden voor mijn verminderde vruchtbaarheid, maar wat dan wel? Stel het is eicelkwaliteit, dan heb ik wel een groot probleem. Wij hebben namelijk niet de luxe tot embryo selectie, want we mogen al blij zijn als er 1 embryo is. toevallig ook dokter Valkenburg vandaag persoonlijk gesproken en ook die beaamde dat, dat mijn amh waarde niet de reden kan zijn van dat het niet lukt. En dat dingen goed onderzocht moeten worden. Ik zit nu ook in de hoek te zoeken van mijn Hashimoto. In buitenland krijg je prednison voorgeschreven bij herhaalde miskramen en Hashimoto. Ik vermoed namelijk wel dat mijn immuunsysteem over actief is, wat vaker het geval is bij Hashimoto. Ik ben namelijk nooit ziek, heb nooit koorts, ook niet wanneer er aantoonbare onstekingwn in mijn lichaam aanwezig zijn. Heb al een aantal keer te horen gekregen van artsen nee je kan geen ontsteking hebben want je hebt geen koorts, maar dan wordt bijvoorbeeld me galblaas eruit gehaald en dan bleek die toch fiks ontstoken. En zo meer van die situaties. Het rotte is alleen dat ik door die lage amh gewoon weinig tijd heb om dingen uit te zoeken.
Dames ik maak me een beetje zorgen. Het bloedverlies na de miskraam is sinds een dag of 3 eigenlijk over, af en toe bij afvegen nog wat lichtroze/bruin bij afscheiding. Maar nu heb ik sinds een uur ongeveer hele hevige buikkrampen, het komt met vlagen, soms heel hevig en dan is het weer even weg. Ik weet even niet zo goed wat ik ermee moet eigenlijk
wat komt er veel bij kijken en lijkt het ingewikkeld, zou je niet kunnen overleggen of het tegelijkertijd ook onderzocht wordt, ik weet niet exact of het dan waardes zijn dat gecheckt moet worden of andere onderzoeken. Maar misschien kunnen ze er vaart in brengen in jouw situatie? Misschien zit ik heel verkeerd te denken maar is het dan niet beter dat er ook aan dat wat gedaan word voordat het nog later is
He bah meis wat vervelend van de buikkrampen. Ik heb bij de miskraam van 10 weken lichamelijk wel last gehad na de miskraam maar ze hebben erna wel gekeken of het helemaal schoon was, heb je al gebeld en nagevraagd?
Ik heb ze inderdaad even een berichtje gestuurd, kreeg van de secretaresse bericht terug dat ze het doorgestuurd heeft naar de gynaecoloog, en ik vandaag nog reactie zou krijgen. Heb alleen niks meer gehoord dus hoop dat dat morgen komt. De krampen zijn nu overigens een eind weg, maar als ze een echo willen maken om het te checken doe ik dat graag, al is het voor m’n gemoedsrust! Hoe gaat het met de rest hier?
Jeetje wat heftig van die buikpijn, ik hoop dat het niks geks is en de gyn morgen contact opneemt. Hier vandaag bloedgeprikt progesteron 6dpo. Was 25.3 dus goed! Ik vind deze wachtweken echt ruk.