Aah wel een heerlijke avond dus, dat telt! Misschien inderdaad even het ziekenhuis bellen? ChatGPT zegt dit: Als het minder dan 12 uur geleden is: Neem de vergeten pil alsnog in zodra je eraan denkt. Als het meer dan 12 uur geleden is of het is al de volgende dag: Sla de vergeten dosis over. Neem je volgende dosis op het normale tijdstip. Neem nooit een dubbele dosis om een vergeten dosis in te halen. Hopelijk heb je hier iets aan en anders voor de zekerheid toch even bellen.
@Charlie91 welkom hopelijk heb je snel meer duidelijkheid en laat de zwangerschap niet langer op zich wachten en slaat de dosis goed aan, ik ben benieuwd naar je afspraak alvast veel succes @JeeKee he balen maar goed dat je het alsnog hebt ingenomen ik had ergens ook gelezen dat de eerste 3 dagen belangrijk zijn en dat dat al zijn werk doet, was een onderzoek naar maar kan ook zijn dat ik het mis heb hoor, wil geen onjuiste informatie geven maar dat herinner ik me nog, ik was ook een keer de laatste dag vergeten en heb het toen ook niet ingenomen had alsnog een eisprong, ik weet niet op welke dag je zit? Ik kon het niet laten en heb getest en ik zie toch vaag iets.
ik heb een hele sterke voorgevoel dit keer maar ook de gedachte als het niet raak is dat het kei hard gaat aankomen.. probeer mezelf te beschermen eigenlijk maar elke uur duurt zo lang..
OMG ik zie net je testen, ik zie het ook!!! Wauw wat goed en mega spannend. In combinatie met je voorgevoel ook! Ga heel hard voor je duimen voor een mooie oploop, ga je morgen weer testen?
Pfff zon spanning, ik heb 2 uur erna nogmaals getest en die was negatief of nouja heel vaag maar niets te zien, morgen weer even langs de action ik hoop dat het oploopt en niet een vals positief test is
Oeeh echt mega spannend. Misschien was je urine toen niet geconcentreerd genoeg, ik denk dat je toen al wat gedronken had? Ga heel hard voor je duimen en ben benieuwd naar morgen ochtend!
Dat klopt inderdaad, ik had ook online even een bijsluiter opgezocht. Maar deze bijsluiter is enkel voor het eigenlijke gebruik van Letrozole (waarvoor het bedoeld is) namelijk bij borstkanker. Bij ovulatie inductie wordt het eigenlijk als off-label medicijn gebruikt dus gelden niet diezelfde regels. Heb het aan ChatGPT gevraagd en die zei houd het nieuwe tijdstip aan, anders zit er namelijk 2x 36 uur tussen de dosissen. Heb dat zelf ook nog even gecheckt via google en kwam daar ook op uit, dus dat houd ik maar gewoon aan
Thanks voor je reactie, ik heb dat ook wel eens gelezen ja, ik zat op dag 3 dus vandaar ook er maar voor gekozen om het toch zsm nog in te nemen. Achja we gaan het zien, wat ik eerder al zei, ik wil deze ronde gewoon doorkomen zonder al te veel stress enzo, daarna kijken we wel weer verder. Ik heb wel vast een afspraak gemaakt voor bloedprikken en ook met de gynaecoloog, dat kon gelukkig in het ziekenhuis ipv telefonisch dus dat is erg fijn. Dan kunnen we toch even het plan enzo doorspreken, want laatste keer dat we dat gedaan hebben is 5 maanden terug, en er is een hoop gebeurd in de tussentijd!
Oh ja dag 3 is nog wel vroeg dus wel goed dat je het alsnog in hebt genomen had ik ook gedaan. Wat goed dat je alvast afspraken hebt ingepland, dat geeft toch wat meer houvast. En helemaal fijn dat je bij de gynaecoloog in het ziekenhuis terecht kunt, dan kun je alles toch net wat beter bespreken dan telefonisch
ik hoop het, ben heel nuchter hoewel er enorme spanning is, kan het ook vals positief zijn.. pff rollercoaster komende dagen
Klopt, ben er wel aan toe om even alles door te spreken. En een voordeel van de Letrozole 's morgens nemen ipv 's avonds, ik heb heerlijk geslapen vannacht! (al voelde ik me overdag gisteren niet top ) Heb jij nog getest vanmorgen? Ben zo benieuwd!
Ja net getest en helaas negatief. Voel me weer echt k*t gaat nooit lukken denk ik.. waarom die test gisteren snap ik ook niet…
Oooh nee wat ontzettend balen... hoeveel DPO ben je nu? ik snap echt dat je je even hopeloos voelt...
aaah nee, wat ontzettend k*t. Logisch dat je hoop had na de test van gisteren. Pffff.. heel zwaar zo. Ik hoop dat je de komende dagen toch nog een postieve test krijgt. Dikke knuffel voor jou!
dankje, hoop ik ook maar gaat zwaar vallen dit x. We gaan hierna laatste ronde in, hoe is het met jou
Hey! Goed Heeey! Wat fijn om te lezen dat het verrassend goed met jou gaat. Ik hoop op een fijne ronde voor je en natuurlijk op goed resultaat . Hier gaat het wel aardig. Ik ben vorige week maandag met de Primolut begonnen (7-daagse kuur) en ben nu dus aan het wachten op mijn ongesteldheid. Het begint wel wat te komen (spotting), maar het zet nog niet door... Ik hoop dat het snel door gaat breken. Ik heb echter bij een cyclus (zonder primolut) vaak wel 5 dagen spotting ongeveer, dus dat gaat mogelijk nu ook wel gebeuren. Ik wil eigenlijk gewoon zo vlot mogelijk starten met het letrozol traject - maar ja kan het niet forceren, dus geduld is een schoooone zaak.