Hey Charlie, welkom! Wat fijn dat je nu op een goede dosering zit. Hoe gaat het nu met je? Heb je inmiddels al getest?
Ik snap je hoop echt. Ik hoop ook heel erg met je mee dat het komende dagen alsnog positief wordt, want het kan echt! Ik duim voor je!
Lief, dankje! Aah even wachten dus nog! Bij mij verschilde het met provera heel veel wanneer de bloeding kwam, eerste keer na 2 dagen, keer erna na 10, 3e keer kwam hij niet en laatste keer na 7 dagen. Hopelijk breekt het snel door en kun je verder met de Letrozole!
snap ik heel goed. Aah vind het heel rot voor je. Ik hoop toch dat je de komende dagen nog een mooie positieve test gaat krijgen. Geeft dat druk dat je hierna nog maar 1 ronde hebt? Misschien mag je nog wel langer doorgaan? Als je dat zelf wilt natuurlijk. met mij gaat het. Ik voel me nog steeds zwaar verslagen. Natuurlijk hoop ik dat deze ronde gelukt is, maar ik voel deze ronde weinig hoop en ben er wat dat betreft minder mee bezig. Mijn focus ligt vooral op hoe nu verder en de spanning die daarbij komt kijken. Ik ben nu 5 dpo en heb vanochtend getest om de gonassi eruit te testen, deze was licht positief. Ben benieuwd wanneer dit uit me systeem is.
zo oneerlijk hoe het gaat, vind het ook zo sneu dat jij je zo verslagen voelt! Hopelijk dat het raak is en er een wonder gebeurt dat we gewoon zwanger zijn! Ik voel inderdaad wel een druk, denk dat wanneer ik ongesteld word even bel en vraag voor een hsg. Voor de laatste ronde of dat ik verder ga enkele maanden… de tijd kruipt naar mijn idee
Aah jeetje wat shit zeg. Misschien is het toch nog raak, ik duim in ieder geval voor je. Ik kom net terug van mijn afspraak met gynaecoloog. Bloed laten prikken waar ik morgen de uitslag van krijg en een afspraak gekregen voor over 2 weken. Na de uitslag van morgen weten we meer. Vanaf nu tot en met over 2 weken mag ik sowieso nergens mee beginnen wat ik heel vervelend vind, weer 2 weken voorbij. Daarna moeten we kijken of ik overstap op injecties of nog een ronde Letrozol wil proberen. Wat zijn jullie ervaringen met injecties?
Lief, ik hoop het ook heel hard voor ons! Jaa goeie, wie weet is dat net het zetje wat jij nodig hebt. En kun je het nog even 3 rondes met Letrozol na die hsg proberen.
Ah spannend, hebben ze ook een echo gemaakt? En waar moest je op bloedprikken? Ja vervelend hè dat wachten, hopelijk heb je in de tussentijd gewoon een eisprong gehad en wordt je eerdaags beloond met een positieve test. ik heb geen injecties gehad voor OI, maar wel voor IVF, hoewel de IVF niet is doorgegaan, maar dat terzijde. Wat wil je weten over de injecties? Het verschilt erg per spuit of het pijn doet, doorgaans doen de onderdrukkers pijn, maar die krijg je niet voor OI. Meestal is OI met Gonal F, dit is een fsh injectie in de vorm van een prikpen. Ik vond deze niet pijnlijk en ook het spuiten van de instantie niet pijnlijk. Als je elke dag een nieuw plekje kiest, dan heb je ook niet heel erg last van blauwe plekken. En dan rond de eisprong krijg je een trigger, Ovitrelle of gonasi. Ja en voor de rest krijg je natuurlijk wel wat bijwerkingen van de hormonen, welke verschillen per persoon, maar hangt ook af van de dosis, voor IVF is de dosis vele malen hoger.
Super bedankt voor de uitleg al! Ja ze had ook een echo gemaakt. Ze zag wel 2 grote blaasjes maar kon niet zeggen of die leeg waren of dat deze toch nog gaan springen. Ze hebben bloed geprikt op progesteron, Hcg, FSH en oestradiol.
Graag gedaan hoor. En mocht je overstappen op de spuiten en je hebt vragen, let me know! Nou ben benieuwd wat de uitslag is van je bloed. Hopelijk een hoge hcg .
Ik heb de uitslag al even bekeken, die stond al in mijn online dossier en die was zeeeeer laag. Dus zeker weten niet zwanger.
Hey meiden, ik ga dit weekend naar een festival met vriendinnen. Mijn vriendinnen gaan vast wat drankjes doen. ik zit tegen mijn menstruatie aan. mij twijfel soms wat- enerzijds vind ik een paar drankjes gezellig en ook lekker, anderzijds voelt het ook wat gek aangezien ik in de komende week met letrozol start. Hoe gaan jullie hier mee om?
lastig hè. Je hebt toch een primolut kuur gehad? Dus je bent met zekerheid niet zwanger toch? Veel vrouwen houden aan dat ze tot de eisprong alcohol drinken en daarna niet meer, omdat dan een kans bestaat dat het gelukt is. Zo heb ik het ook de eerste 8 rondes gedaan, hoewel ik amper wat gedronken heb hoor, maar ik gaf mezelf wel die vrijheid. Daarna ben ik volledig met alcohol gestopt om de kansen te vergroten. En nu zijn de artsen er bij mij ook echt streng op, dat ik absoluut geen alcohol mag. Ik heb niet zoveel eicellen meer, dus het is belangrijk dat ik goed omga met wat ik nog wel heb en ja alcohol heeft wel invloed op je eicelkwaliteit en andere dingen. Hoe dan ook, veel plezier op het festival!