B11 slik ik (foliumzuur) gewoon van apotheek. B12 heb ik eerst injecties voor gekregen elke week daarna onderhoud medicatie zeg maar. Maar momenteel slik ik pas weer 3 dagen foliumzuur . Ben daar altijd zo slecht in
ah oke ik heb ook een familielid die injecties krijgt voor ijzer en voor b12 doordat haar darmen het niet opnemen. Ik gebruik trouwens b12 met foliumzuur smelttabletten van bonusan is makkelijk in te nemen omdat het smelttabletten zijn misschien kan je die proberen en dat ergens neerzetten waar het eigenlijk niet hoort
Hier liggen alle medicijnen op hoogte dat de kids er niet bij kunnen. Liggen nu in de kast van de kopjes . Ik moet er wel weer voor gaan kijken want dit is ook 10x niks. Waarschijnlijk komt t bij ij ook door de darmen maar weet ik nog niet zeker. De endoscopie heb k toen uitgesteld/afgezegd. Staat ergens dus op de planning in de toekomst.
jammer dat ze geen econsult hebben, ook geen BeterDichtbij app? Want hoe communiceer je nu met ze, als bijvoorbeeld je menstruatie is gestart?
uit wanhoop heb ik vandaag wel 3 keer getest, maar ze blijven toch echt negatief. Ik moet gewoon echt een positieve test hebben, zo voelt het. Ik voel me zo kut. Ik heb vanochtend een gesprek gehad in het ziekenhuis en waar het op neerkwam is dat ze het toch niet meer zien zitten, de woorden eiceldonatie, zakelijk aspect, etc kwamen erg vaak voorbij. Eiceldonatie zou het voor ons zijn, daar liggen onze kansen. Ik ben echt boos geworden, die omslag, de andere 2 artsen die we tijdens de echo’s hebben gezien schetsten echt een ander beeld. Dat de ene cyclus de ander niet was, dat er nog andere protocollen waren, dat we het toch nog met een hogere dosis konden proberen etc etc. En nu ineens was de ivf deur gesloten, de kosten waren niet te verantwoorden en ja een escape IUI is het ook niet want de ivf stimulatie kost teveel daarvoor en is niet te verantwoorden. maar ook zelfs OI werd negatief over gedaan, want ja bij mij was er niet zoveel meer te behalen en hoppa weer terug naar die eiceldonatie. Ik ben echt boos geworden toen en heb gezegd dat dat er bij mij niet ingaat, dat ik 2a3 van de 5 OI behandelingen zwanger ben geworden en dat ik het heel raar vind dat eiceldonatie nu benoemd wordt alsof het nog me enige kans zou zijn. Toen ging de deur wel iets open, maar kreeg niet de indruk van harte. Heb meer het gevoel dat ze van me af willen, het zakelijke aspect is immers niet al te best hè bij mij. Ik krijg Letrozol aankomende cyclus, ondanks dat het eigenlijk een verplichte rustronde was, ga ik er toch voor, ik zei ook die overgang hijgt in me nek, ik kan me geen onbenutte cyclus permitteren. En nu toch echt verder naar Brussel. Hoe is het bij jou? En jij nog getest vandaag?