Ja dan gaan ze naar letrozol 5mg. Ik voelde mij toen ik het hoorde eigenlijk wel verdrietig. Had toch andere hoop. Ik heb even mezelf de tijd gegeven om er van te mogen balen, en probeer wat afleiding te zoeken, en ik merk dat dat wel helpt. Het is ook niet zo heel gek volgens mij dat 2.5mg mogelijk nog te weinig doet, wat is jullie ervaring daarmee ?
Jaa superblij daarmee! Ik ging uit van een hele lage waarde dus dit was echt een verassing. En inderdaad, met zo’n waarde zijn meerdere eitjes wel nog meer aannemelijk! Als het goed is hoef ik dus geen provera te slikken volgende ronde, omdat de menstruatie nu vanzelf zou moeten komen, tenzij het raak is natuurlijk
Aah okee Heel begrijpelijk dat je daar verdrietig door bent he. Elke ronde is er toch weer hoop en als het dan niet zo blijkt te zijn is dat gewoon een tegenslag. En dat verdriet mag er zijn! Heel fijn dat de afleiding helpt!! Ik had met 2,5mg achteraf gezien wel een eisprong, maar pas heel erg laat (rond CD27 ofzo). Dus daarom was bij mij 2,5 niet voldoende, want het deed inderdaad net niet genoeg. Nu met 5mg had ik op CD20 m’n eisprong