Start letrozol wie ervaringen pcos

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Waterlelie5, 10 dec 2024.

1. Kikii88

Kikii88 Fanatiek lid

4 jun 2024
    1.275
    986
    113
    Vrouw
    haha nou echt, wie weet zit er toch een tweeling of zelfs drieling aan te komen haha!

JeeKee vindt dit leuk.
  2. Kikii88

Kikii88 Fanatiek lid

4 jun 2024
    1.275
    986
    113
    Vrouw

Lief, dankjewel. Ik hoop inderdaad dat het kwam doordat ze niet echt wisten wat ze met ons aan moesten qua vooronderzoeken.

Je zit er namelijk niet op te wachten als je een punctie krijgt dat je dan ook zo heen en weer gestuurd wordt en ze niet weten hoe of wat qua kosten en dat het dus net zo’n grote puinhoop is. De punctie komt aan op een specifieke tijd, gezien je een trigger hebt gezet, dus mag hopen dat het dan soepel verloopt. Ben benieuwd naar donderdag. Maar goed we hebben beide het gevoel dat we niet echt een keuze hebben. Als we een ivf behandeling willen zo snel mogelijk, en we hebben het gevoel dat het zo snel als mogelijk moet, dan is het Brussel.

Ik las net jouw andere bericht. Wat balen zeg dat dat eiblaasje niet door wilt groeien. Ik heb dat zelf nooit meegemaakt, als die eenmaal boven de 10 was groeide die rap door. Het is inderdaad een gemiddelde wat genomen wordt van de omtrek. Hoop toch dat hij volgende week geknapt is en je deze ronde toch een kans maakt en je volgende ronde door kan met een hogere dosis. Maar inderdaad je geduld wordt zo wel op de proef gesteld hè.

3. Kikii88

Kikii88 Fanatiek lid

4 jun 2024
    1.275
    986
    113
    Vrouw

Nee dit was echt niet leuk, op het einde moest ik ook huilen. Nu kan ik sowieso op het moment weinig hebben, ik voel me namelijk nog steeds niet goed. Ik heb gewoon echt veel stress. Maar goed, nu voel ik me wat beter en morgen lekker ontspannen. We zouden eigenlijk naar een spa gaan, maar nu blijkt dat de man een strakke short aan moet, en mijn man heeft alleen een wijde zwembroek. Je hebt nog wel van die naakte spa’s, zonder vadkledingdag, maar dat is niet aan ons besteed. Dus nou gaan we maar naar een Belgische kustplaats, ook leuk! Want poeeeh wat is het warm hier met 40 plus graden, niet te doen.

Hoe gaat ie met jou?

Deel Deze Pagina