Start letrozol wie ervaringen pcos

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Waterlelie5, 10 dec 2024.

1. MooseIsLoose

MooseIsLoose Bekend lid

6 jan 2024
    564
    602
    93
    Dank voor je reactie. Voor mijn gevoel is het zo gek dat er geen echo's meer volgen tot vlak voor eisprong of net daarna. Maar ik ben hier een beginneling in dus ik moet er denk ik maar op vertrouwen dat het zo goed is. En dat de progesteron volgende week een mooie waarde heeft.

2. Waterlelie5

Waterlelie5 Actief lid

21 dec 2022
    280
    204
    43
    Vrouw
    ik heb zonet nog getest en negatief
    Voel sinds gisteren pijnlijke borsten en ben weer neerslachtig en heb er geen vertrouwen meer in, rond de 2e verjaardag van mn zoontje gingen we ervoor en sinds 2 jaar actief bezig denk dat het hormonaal is dat ik de hoop verlies.. wil zsm ongesteld worden

3. Steinmeid400

Steinmeid400 Actief lid

7 mei 2024
    285
    344
    63
    Vrouw
    Mmm niet fijn voor je zeg.. je zal je lijf en de signalen wel goed kennen ondertussen. Hoeveel dpo ben je vandaag?

Waterlelie5 vindt dit leuk.
  4. Kikii88

Kikii88 Bekend lid

4 jun 2024
    847
    701
    93
    Vrouw
    Aah wat rot hè zo. Toch hoop ik stiekem dat het toch gelukt is, maar je gewoon een late innesteling hebt. Maar dit is zo rot deze periodes. Dikke knuffel voor jou!

5. Waterlelie5

Waterlelie5 Actief lid

21 dec 2022
    280
    204
    43
    Vrouw
    Ik had 31 december en 1 januari een positieve ovulatietest dan denk ik dat ik nu rond 12 dpo zit als het 2 januari is gesprongen want toen had ik ook getest en liep het heel licht weer af

6. Waterlelie5

Waterlelie5 Actief lid

21 dec 2022
    280
    204
    43
    Vrouw
    doet me toch weer goed om het hier te plaatsen, lucht wel iets op. Ik heb als ik zwanger ben altijd rond 10/11dpo een positieve test dus ik denk het niet, totdat het doorbreekt houd ik ook hoop, hoe gaat het met jou

7. Kikii88

Kikii88 Bekend lid

4 jun 2024
    847
    701
    93
    Vrouw
    Aah fijn dat het toch een beetje oplucht. Snap wel als dat altijd je ervaring is dat je daarvan uitgaat. En ik snap ook dat als je denkt dat het niet gelukt is van kom maar op met die menstruatie, dat heb ik ook altijd. Maar wie weet deze keer toch een late innesteling, ik ga voor je duimen.

Met mij gaat het wel goed, ik zit op dag 4 van de primolut, af en toe wat scherpe pijn in me buik, maar voor de rest voel ik me goed.

8. Waterlelie5

Waterlelie5 Actief lid

21 dec 2022
    280
    204
    43
    Vrouw
    ja inderdaad heel mooi beschreven zeg, heb soms moeite om mn emoties of gedachtes op de juiste manier te beschrijven.. wat fijn dat je nu weer verder kan, hopelijk dat het in de nieuwe ronde beter gaat! Ben erg benieuwd ik heb nu lichte krampen maar denk dat het morgen doorbreekt of overmorgen. Ik kijk ook vaak naar de maankalender, heb ook af en toe laat van de volle maan :D

9. JeeKee

JeeKee Actief lid

8 jan 2025
    280
    257
    63
    Vrouw
    Heel herkenbaar dit, soms voel je zoveel emoties dat je niet meer eens weet wat je precies voelt!

10. Waterlelie5

Waterlelie5 Actief lid

21 dec 2022
    280
    204
    43
    Vrouw
    inderdaad en dit zijn dus de vrouwelijke hormonen denk ik haha, gister nacht en vanochtend voelde ik me echt down en heb nu weer energie, we hebben zoveel ups en downs dat het soms even heel ingewikkeld is, ik probeer nu ook dingen te schrijven zodat ik het herinner. Heeft iemand ook last van insuline resistentie? Nu ik aan het vasten ben heb ik het idee dat het ook daarvoor helpt

JeeKee vindt dit leuk.
  11. Kikii88

Kikii88 Bekend lid

4 jun 2024
    847
    701
    93
    Vrouw
    oeh ja heel herkenbaar wat je zegt omtrent volle maan. Dat wat je in je andere bericht schrijft over insuline resistentie dat komt mij niet bekend voor, want waar merk je dat aan? Maar wel fijn dat het vasten je daarbij helpt!

12. Waterlelie5

Waterlelie5 Actief lid

21 dec 2022
    280
    204
    43
    Vrouw
    volgensmij heeft het te maken met pcos, en moeilijk afvallen etc. Dan moet ik mijn bloedsuikerspiegel evenwichtig houden dat het niet heel erg schommelt. Het kunnen zoveel dingen zijn, belangrijkste is een gezonde leefstijl, voldoende beweging. Neem je ook supplementen?

13. Steinmeid400

Steinmeid400 Actief lid

7 mei 2024
    285
    344
    63
    Vrouw
    Ken de glucose goddes? Dit is een mevrouw die een volgorde van eten adviseert die kunnen helpen bij stabiel houden van je bloedsuikerspiegel. Ze heeft een aantal leefregels waar je je aan kan houden die super simpel zijn, goed vol te houden en helpen bij het stabiliseren van je bloedsuiker.

Nadat ik een maand at volgens haar principe had ik zelf een eisprong een goede menstruatie. Die had ik maanden daarvoor niet gehad. Heel bizar..

Het is geen dieet, maar meer een bepaalde manier van eten. Je kan haar vinden op instagram.

14. Steinmeid400

Steinmeid400 Actief lid

7 mei 2024
    285
    344
    63
    Vrouw
    Hier op 2dpo vandaag...

Wat gaat de tijd langzaam..... ben er ook veel te veel mee bezig. Ook een beetje onrust daardoor. Hopen dat de dagen wat sneller gaan. Ik denk dat ik op 13 dpo ga testen. Op 14 dpo meestal menstruatie. Dat duurt dus nog 11 dagen.. hahaha

Waterlelie5 en Kikii88 vinden dit leuk.
  15. Kikii88

Kikii88 Bekend lid

4 jun 2024
    847
    701
    93
    Vrouw
    Aha op die manier, ik neem best wel wat supplementen inderdaad, jij ook?

16. Kikii88

Kikii88 Bekend lid

4 jun 2024
    847
    701
    93
    Vrouw
    wauw wat bijzonder, ook dat een maand zo eten dus al direct invloed heeft. Ga er eens naar kijken!

Steinmeid400 vindt dit leuk.
  17. Waterlelie5

Waterlelie5 Actief lid

21 dec 2022
    280
    204
    43
    Vrouw
    Oh super benieuwd ik ga eens zoeken dankjewel voor de tip! Ik vindt het volhouden zo lastig terwijl ik er zoveel over weet en lees eigenlijk. Dat is echt jammer maar als deze simpel zijn moet je het maar net weten, hopelijk helpt het ook bij mij

18. Waterlelie5

Waterlelie5 Actief lid

21 dec 2022
    280
    204
    43
    Vrouw
    al een tijdje niet ze zijn op, maar ik nam dus magnesium in en dan om de dag, multi mama en b12 met folaat, omega 3 ook. Maar moet alles weer eens bestellen, ik stel het elke keer uit en wat neem jij in en merk je het verschil?

19. Waterlelie5

Waterlelie5 Actief lid

21 dec 2022
    280
    204
    43
    Vrouw
    spannend zeg, hopelijk heb je over een kleine twee weekjes een positieve test in handen, eigenlijk moet ik vandaag menstrueren test was negatief, heb wel lichte krampen, denk dat het morgen door gaat breken

20. Steinmeid400

Steinmeid400 Actief lid

7 mei 2024
    285
    344
    63
    Vrouw
    Aah wat vervelend zeg.. hopelijk een nieuwe ronde met meer geluk!!:)

Hoe kom jij de wachtweken altijd door?

Deel Deze Pagina