He meiden. Ik heb iets en ben eigenlijk een beetje in de war. Ik mocht 14 maart testen op donderdag na een tp van een blastocystje. Die zondag ervoor getest was negatief, maandag ochtend licht maar positief streepje, uiteindelijk een duidelijke posi test op donderdag. Gebruikte de utrogestan gewoon door terwijl ik dat eigenlijk niet hoefde, vrijdag avnd 15 de bruin verlies zaterdag ochtend echo , de gyn zei we kunnen waarschijnlijk niks zien,toch een vruchtzakje gezien baarmoederslijmvlies was 14.2 mm. Afwachten zei ze maar zag er goed uit, maandag ochtend roze bloed, weer echo nog steeds dik baarmoederslijmvlies te zien daar een test gedaan was negatief in de verte stond een streepje, ik was die dag 5 weken. Gyn zei het is toch mis dus ik gestopt met de utro, vorige week donderdag ben ik wat ik dacht het vruchtzakje verloren. Vannacht lag ik in bed en voelde me gewoon niet mezelf alles in mij zei doe een test, dus vanmorgen naar de stad geweest on 13 uur doe ik 4 druppels urine op de test en direct verscheen er een duidelijke donkere streep, Dat kan toch niet? Na een nega test vorige week maandag, ik was pas 5 weken dus dan zou de test toch idd snel negatief zijn en niet duidelijker? Hij is zelfs duidelijker dan die van de testdag. Nu mag ik morgen om 13.50 uur voor een echo komen, ik ben zo in de war?
Ja op de tweede echo was wel de ring te zien zo,n ronding in het baarmoederslijmvlies, en idd een klein vruchtzakje maar niet zo duidelijk als 2 dagen eerder, maar dat kon het moment zijn zei de gynaecoloog, dat er al wat te zien was bij 4.5 dagen vond ze al heel wat haha Nen dank je meid
Hier was er op de echo duidelijk te zien dat het niet goed was....de vruchtzak was niet meer mooi. Bij mij is tot 2 maal toe het hcg gestegen terwijl ik alles verloren was..... Zou je ook denken waarvan....geen idee?! Soms komt dat wel eens voor.
Ja idd ik heb je toen gevolgd . Hier zag het er allemaal supergoed uit voor dat termijn vond ze het zelfs top. Maar ik snap gewoon niet dat ik na vorige week een nega test had nu zo'n knaller heb
Ja ik heb van woensdag tot eergisteren gewoon een bloeding gehad helemaal niet erg zoals ik gewend ben, maar donderdag had ik een vlies in mijn hand wat wat taai was
Ik was er zelfs zo van geschrokken, dat dat zo groot was bij 5 weken wist echt niet dat dat kon zeg maar
Klinkt idd als een mk dan...... Gek allemaal.....misschien is er iets achtergebleven en was die negatieve test niet goed? Was dat een test van het zk? En welke testen gebruik jij?
Toen je die dokterstest deed had je toen al een duidelijke kruidvat gehad? Want die zijn altijd minder gevoelig dat weet je die dokterstesten....
Ja toen had ik idd een superduidelijke test gehad. Daarom snap ik er ook geen bal meer van. De gyn zei toen ik de test bij haar deed dat het streepjeal duidelijk had moeten zijn want was die dag 5 weken, en echt ik moest bijna een loep gebruiken zo licht was hij. Daarvan uit zei ze dat het waarschijnlijk toch niet goed zat, masr 20 mnuten daarvoor bij de echo zei ze dat ze op basis van dat beeld wat ze zag het er goed uit vond zien, toen vroeg ze dus of ik een test wilde doen en heb ik dat dus gedaan. Die dag gestopt met de utrogestan, en woensdag zette het door dacht ik dan. Donderdag iets verloren. Had me er eigenlijk al bij neergelegd, en vannacht had ik zo'n vlinder gevoel nu ook trouwens, dus vandaar getest niet met ochtendurine en binnen 5 sec kwam er al een streep
Ik weet niet ik heb maar 1 embryo terug geplaatst gekregen, dat kan natuurlijk nog doordelen maar dan komen ze er toch bij wijze van ook samen uit toch? Als je 1 eicel hebt toch 1 vruchtzakje of niet?
Wat vreemd dat de testen zo donker zijn! Ben erg benieuwt wat ze zeggen vanmiddag. testen mee nemen hoor . Lieverd dikke knuffel kan helaas niet meer voor je doen.
heey meid , Ik ken je nog van het pco topic. Maar wat rot dat je in deze onzekerheid zit van wel of geen mk. Waarsch is er iets achtergebleven of (ik wil je geen valse hoop geven) wel een tweeling? Zou er een kans zijn dat je zelf een eisprong hebt gehad zo ja dan zou het zowiezo wel mogelijk zijn. had je pijn toen je het 'vruchtzakje' verloor? En als ik het goed begrijp heb je geen echo meer gehad daarna? Zie dat je nu ook weer bloedverlies hebt ik zou met dit verhaal de gyn bellen en vragen of je vandaag nog mag komen voor een echo en miss bloedprikken. edit; Zag net pas dat je vandaag al voor de echo mag komen , Succes meid ben ook wel benieuwd wat het is. Ik ga duimen voor een wonder