Start medisch traject jan/feb/maart 2021

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Chayammy, 22 dec 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kimibi

Kimibi Bekend lid

8 feb 2018
    602
    602
    93
    Vrouw
    Vestigingsmanager bij A-meubel
    Jaa! Heeel vroeg zelfs haha. Maar ik kon me niet meer inhouden. Nu voorgenomen woensdag pas te testen. Nu nog volhouden!

2. Mickey20

Mickey20 Bekend lid

29 jul 2020
    765
    562
    93
    Vrouw
    Haha ben benieuwd ;)

Kimibi vindt dit leuk.
  3. Winderig80

Winderig80 Actief lid

30 dec 2020
    455
    440
    63
    Vrouw
    werkende!
    Noord Holland
    @Kimibi
    Chips!!!!
    Te vroeg te vroeg, nog ff volhouden

4. catwomen1985

catwomen1985 Actief lid

28 dec 2007
    398
    125
    43
    medische wereld
    Noord Limburg
    Super spannend dames, ik zou niet weten of ik mij aan de twee weken zou kunnen houden...?

Wij hebben het traject bij Cuypers en Cuypers in Duitsland. Voor de zekerheid willen wij ook kennis maken bij Nijgeertgen, dit omdat we niet weten wat de Covid-19 gaat doen. Voor het zelfde geld sluiten ze de grenzen en dan sta je weer achter in de rij.
    Morgen hebben wij daar onze kennismaking, toch weer super spannend.

Chayammy, Milkyway7, Winderig80 en 2 anderen vinden dit leuk.
  5. Trassi

Trassi Fanatiek lid

7 nov 2013
    3.312
    3.027
    113
    Van onze 22 bevruchte eitjes zijn er maar 10 die het hebben overleefd tot dag 5. Het zijn gelukkig wel allemaal top embryos dus hopelijk hebben we er maar 1 nodig :thumup:

Krv, catwomen1985, Chayammy en 2 anderen vinden dit leuk.
  6. Milkyway7

Milkyway7 Fanatiek lid

28 apr 2020
    1.485
    955
    113
    Vrouw
    Noord-holland
    @catwomen1985 fijn om bij beide kennis te maken. Je weet inderdaad niet waar het heen gaat met de Covid en zou jammer zijn dat je daardoor niet kan starten met een traject. Succes met de kennismaking

@Ritoy 10 is een heel mooi aantal toch! :) vindt het een mooie opbrengst. Krijg je dan binnenkort ook al een terugplaatsing?

@Kimibi hopelijk vandaag ene positieve test voor je!

Ik heb vandaag nog getest 10 dagen na terugplaatsing 15 dpo en helaas game over deze ronde voor ons. Gisteren even een baal dagje gehad en gehuild maar me nu herpakt en probeer positief te blijven. Was ook te mooi om waar te zijn dat deze poging ook in èèn keer zou lukken net zoals de eerste keer.
    Ben nu zelf met de utrogestan gestopt want ik lag gisterenavond gewoon dubbel van de pijn omdat ik voel dat die de ongi blokkeert. Ik weet toch dat ze op de poli gaan zeggen dat ik er mee door moet gaan tot aan test datum maar dat zie ik niet zitten om nog 3 dagen zo oncomfortabel door te lopen. Nu dus wachten op menstruatie en dan de poli bellen voor een nieuwe terugplaatsing deze maand!

7. Mickey20

Mickey20 Bekend lid

29 jul 2020
    765
    562
    93
    Vrouw
    @Ritoy Vind het ook een hele mooie opbrengst, wat fijn! Ja wanneer is je terugplaatsing?

@Milkyway7 Meid wat rot. Ik leef met je mee. Knap dat je je alweer hebt herpakt. Dikke knuf.
    Goh wat irritant die utrogestan. Ik lees het vaker, zelf geen ervaring mee.

Milkyway7 en Trassi vinden dit leuk.
  8. Chayammy

Chayammy Fanatiek lid

14 aug 2020
    1.301
    2.091
    113
    Vrouw
    @catwomen1985 Hoe was de kennismaking?

@Ritoy Wow, 10 embryo's van goede kwaliteit, echt een mooie opbrengst. Ik zou dit echt fantastisch vinden. (Maar heb nog nooit een cryro gehad en iedereen heeft natuurlijk zijn eigen uitgangspunt.) Met 10 moet er ongetwijfeld een plakker tussen zitten!

@Kimibi Wat spannend, ik hoop voor je dat er woensdag wel een mooi streepje te zien is.

@Milkyway7 Pff, balen zeg! Inderdaad knap je dat er toch zo positief in staat. Ik begrijp dat je stopt met de utro hoor, groot gelijk.

@Mickey20 Hoe gaat het bij jou? Weet je de drang om te testen nog te onderdrukken?

Hier merk ik toch dat ik er veel meer mee bezig ben dan ik zou willen. Er gebeurd van alles in mijn lichaam en stiekem denk ik dat ik zwanger ben, maar wil dit nog niet denken omdat ik zo bang ben voor de teleurstelling. Dus ik houd mezelf maar voor dat het de aankomende menstruatie is en/of de utrogestan. Ik wil ook nog niet testen, want het is nog wat vroeg en wil de teleurstelling nog niet aan.
    Pff, en dan moet de mmm nog beginnen! Dan zal het wel helemaal geen seconde meer uit mijn hoofd gaan.

Hoe houden jullie het vol? Er is natuurlijk (buiten werk) ook maar weinig afleiding te vinden.

9. Kimibi

Kimibi Bekend lid

8 feb 2018
    602
    602
    93
    Vrouw
    Vanmorgen toch maar getest omdat ik gisteren best lang een weeig gevoel had maar die was negatief. Zit eigelijk nu op dpo 12. Zou toch denken dat ik het nu wel zou moeten zien. Helaas.

10. Milkyway7

Milkyway7 Fanatiek lid

28 apr 2020
    1.485
    955
    113
    Vrouw
    Noord-holland
    @Kimibi blijf nog steeds voor je duimen!

@Chayammy het is heel herkenbaar wat je schrijft. Je wilt jezelf beschermen voor de teleurstelling maar aan de ene kant wat is fijner om te doen, positief of negatief denken? Op het resultaat heb je toch geen invloed. Dit helpt mij altijd om te denken. De klap van een mogelijke teleurstelling is niet minder erg als je er van te voren positief over gedacht heb.
    Qua afleiding is het soms moeilijk want in gedachte er inderdaad veel mee bezig. Wat mij erg helpt is om van me af te schrijven. Daarbij op te schrijven welke gedachte me helpen en welke niet. Ook veel praten met mijn man is fijn. Voor de rest is het erg lastig. Wachten duurt gewoon lang vooral als je iets erg graag wilt.

Chayammy vindt dit leuk.
  11. Kimibi

Kimibi Bekend lid

8 feb 2018
    602
    602
    93
    Vrouw
    Grr.. Test niet weg gegooid vanmorgen. Lag nog op de vensterbank haha. Kom ik thuis zegt m'n man er staat een streepje op.. Ik zeg ja kun je niet positief zien omdat dit gedroogd is.. Ik zal een foto toevoegen. Net gauw weer test gedaan die is omo wit.
    En ik voel van alles int lichaam..

Bijgevoegde bestanden:

Winderig80 vindt dit leuk.
  12. Milkyway7

Milkyway7 Fanatiek lid

28 apr 2020
    1.485
    955
    113
    Vrouw
    Noord-holland

Ik lijk ook wat te zien hoor! HCG verdubbelt per dag dus die van net is nog te vroeg denk ik dan.

13. Kimibi

Kimibi Bekend lid

8 feb 2018
    602
    602
    93
    Vrouw
    Maar toen ik vanmorgen een half uur later weg ging naar mijn werk keek ik nog en toen was die nog negatief..... Chips... Nu heb ik zo dubbele gevoelens.... Heb ook een druppel water er bij gevoegd vanavond ik heb gehoord dat als je een indroog lijn hebt en je doet er water bij die weer verdwijnt.. Maar verdwijnt niet... Maar die test van vanavond is spier wit

14. Trassi

Trassi Fanatiek lid

7 nov 2013
    3.312
    3.027
    113
    Ochtend urine is ook veel geconcentreerder. Ik zou het er gewoon morgen weer een keertje op wagen. Wie weet komt de streep dan wel tevoorschijn ;)

Kimibi vindt dit leuk.
  15. Chayammy

Chayammy Fanatiek lid

14 aug 2020
    1.301
    2.091
    113
    Vrouw
    @Milkyway7 bedankt voor je wijze woorden. Je hebt gelijk, of ik nu positief of negatief ben, het zal geen invloed hebben op de uitslag.

@Kimibi ik snap dat je nu helemaal de weg kwijt bent. Ik hoop zo dat dat dunne lijntje klopt en dat je de volgende keer, met ochtendurine, een donkerder lijn hebt!

16. catwomen1985

catwomen1985 Actief lid

28 dec 2007
    398
    125
    43
    medische wereld
    Noord Limburg
    @Ritoy ik duim met jullie mee voor een positief resultaat!

@Milkyway7 ja je weet het gewoon niet met die Covid nu zeggen ze langzaam versoepelen maar dat kan opeens weer anders zijn! Jeetje balen man! Maar wat fijn dat je, jezelf zo kan herpakken. Mag je direct weer een terug plaatsing doen of moet er een maand tussen zitten?

@Chayammy de kennismaking was echt een rollercoaster eerlijk gezegd. Ik ging er naar binnen met eigenlijk het idee niet veel nieuwe dingen te horen (de hadden al een kennismaking bij Cuypers en Cuypers gehad). We hadden dr. Bax ( de jonge arts) in eerste instantie vond ik haar een beetje koud...? Het voelde net als een kruisverhoor ofzo en een beetje emotieloos, echter gedurende het gesprek leek dat te draaien. Ze hebben een echo gemaakt waar wat vrij vocht op te zien was rond mijn keizersnee en mijn baarmoederslijmvlies was erg dun...dit maakt dat mijn baarmoeder geen goed "nest" zoals ze het zei is voor een innesteling. Ik had wel een eicelblaasje (zonder gebruik hormonen) van cyclus dag 10 van 12 mm. Morgen moet ik terug komen om mijn cyclus in kaart te brengen. Al met al was het toch een beetje schrikken... ze hebben trouwens ook bloed afgenomen en morgen moet mijn vriend ook een potje inleveren bij hem hebben ze ook bloed geprikt.

@Kimibi ik denk indd ook echt een streepje te zien! Nog ff afwachten en later nog eens testen? Ik duim voor jullie.

Trassi vindt dit leuk.
  17. catwomen1985

catwomen1985 Actief lid

28 dec 2007
    398
    125
    43
    medische wereld
    Noord Limburg
    ivf & icsi traject

Januari - Februari - Maart

2021

❤️​
    Leden:

❤️Winderig80 - 40jr - 1e Ivf - 1e kind
    ❤️Chayammy - 33jr - 3e ivf - 1e kind
    ❤️Asil - 38jr - 3e ICSI - 1e kind
    ❤️Milkyway7 - 34jr - 1e IVF - 2e kind
    ❤️Kimibi - 30jr - 1e icsi - 2e kind
    ❤️Vogelindeboom- 30jr - 4e ICSI - 2e kind
    ❤️Mickey20 - 41jr - 1e IVF - 2e kind
    ❤️Believe89 - 31jr - 1e IVF - 1e kind
    ❤️Ritoy - 32jr - 1e ICSI - 4e kind

❤️Catwomen - 35jr - 1e IVF - 2e kind
    ❤️ Krv - 30jr - 3e IVF - 2e kind
    ❤️ mimi89 - 31jr - 1e icsi- 3e kindje

Afsprakenlijst:
    Ritoy - 01 feb uitslag cryos
    Asil - 1 februari - evaluatie/start ICSI 3
    Winderig80 - 4 februari - prik en plan
    Believe89 - 4 feb consult gyn, 8 feb bloedprikken + prikinstructie"
    Mimi89 - 5 februari echo groei eitjes
    Vogelindeboom - half februari starten en met prikken (kort protocol)
    Catwomen - 3 feb. echo cyclus in kaart brengen 1 maart beleidgesprek
    Krv - controle + uitgangsecho eind feb/mrt

Testdatum:
    Milkyway7 - 3 februari
    Kimibi - 8 februari
    Mickey20 - 9 februari

Punctie resultaat:
    Mickey20 punctie 22-01: 2 eicellen => 2 goede embryo's
    Ritoy punctie 25-01: 29 eicellen (en 13 bevroren eicellen van een eerdere poging)

Zwanger!!!

18. Kimibi

Kimibi Bekend lid

8 feb 2018
    602
    602
    93
    Vrouw
    Goedemorgen dames,

Vanmorgen was de test negatief. Ik denk dat deze keer het niet gaat worden. Ik ga nog wel even door met de medicijnen en 8 feb testen en de uitslag door mailen.
    Ik hoop dat er in het radboud geen wachtlijst is en we na een maandje mogen beginnen met prikken.
    Iemand hier die bij het radboud ook loopt?

Liefs

19. Milkyway7

Milkyway7 Fanatiek lid

28 apr 2020
    1.485
    955
    113
    Vrouw
    Noord-holland
    ivf & icsi traject

Januari - Februari - Maart

2021

❤️​
    Leden:

❤️Winderig80 - 40jr - 1e Ivf - 1e kind
    ❤️Chayammy - 33jr - 3e ivf - 1e kind
    ❤️Asil - 38jr - 3e ICSI - 1e kind
    ❤️Milkyway7 - 34jr - 1e IVF - 2e kind
    ❤️Kimibi - 30jr - 1e icsi - 2e kind
    ❤️Vogelindeboom- 30jr - 4e ICSI - 2e kind
    ❤️Mickey20 - 41jr - 1e IVF - 2e kind
    ❤️Believe89 - 31jr - 1e IVF - 1e kind
    ❤️Ritoy - 32jr - 1e ICSI - 4e kind

❤️Catwomen - 35jr - 1e IVF - 2e kind
    ❤️ Krv - 30jr - 3e IVF - 2e kind
    ❤️ mimi89 - 31jr - 1e icsi- 3e kindje

Afsprakenlijst:
    Ritoy - 01 feb uitslag cryos
    Asil - 1 februari - evaluatie/start ICSI 3
    Winderig80 - 4 februari - prik en plan
    Believe89 - 4 feb consult gyn, 8 feb bloedprikken + prikinstructie"
    Mimi89 - 5 februari echo groei eitjes
    Vogelindeboom - half februari starten en met prikken (kort protocol)
    Catwomen - 3 feb. echo cyclus in kaart brengen 1 maart beleidgesprek
    Krv - controle + uitgangsecho eind feb/mrt
    Milkyway7- 12 februari - echo

Testdatum:
    Kimibi - 8 februari
    Mickey20 - 9 februari

Punctie resultaat:
    Mickey20 punctie 22-01: 2 eicellen => 2 goede embryo's
    Ritoy punctie 25-01: 29 eicellen (en 13 bevroren eicellen van een eerdere poging)

Zwanger!!!

20. Milkyway7

Milkyway7 Fanatiek lid

28 apr 2020
    1.485
    955
    113
    Vrouw
    Noord-holland
    @catwomen1985 : ik mag meteen weer door naar volgende terugplaatsing. Volgens mij is er alleen een verplichte maand rust na verse terugplaatsing. Ben wel blij dus dat ik meteen door kan ( mits ze akkoord gaan bij de VU, qua plekjes)

Ik kan me voorstellen dat je een beetje beduusd terug kwam vanuit de afspraak! Wel goed dat ze dit gezien hebben zo kunnen ze wat gerichter behandelen. Ik Hoop dat jullie uitslagen goed zullen zijn.

@Kimibi ahh wat jammer om te horen. Het kan nog wel maar ik begrijp ook wel dat het vertrouwen er niet echt is na de witte testen. Knuffel!

catwomen1985 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina