@Chayammy Ik heb gisteren 10 dpo een early test gedaan, omowit. Heb sinds vrijdag het gevoel dat het over is… Heb jij nog niet getest intussen, met jouw symptomen? Hoeveel dpo zit je? @Kimibi Jemig meid, dat streepje van gisteren zie ik ook. Zou het nog kunnen dat je een middagtester bent? @catwomen1985 Ja dat is even schrikken zo al die acties en informatie. Ik hoop op goede uitslagen voor jullie! @Milkyway7 Wat fijn dat je meteen door kan als er plek is. Hoop het voor je!
@Kimibi Balen zeg dat de test vanochtend ook weer wit was. Ik snap dat je nu het vertrouwen kwijt bent. Wel slim denk ik om toch nog door te gaan met de medicijnen en op 8 februari nog eens te testen. Het is niet voor niets de uitslag voor de testdatum nog niet zo betrouwbaar is. Hopelijk heb je dan alsnog een positieve verassing! @catwomen1985 Wat een tegenvaller dat er nog wat meer complicaties zijn. Kunnen ze er iets aan doen om van je baarmoeder een meer aangenaam nestje te maken? Succes met de onderzoeken morgen! @Milkyway7 Wat fijn dat je waarschijnlijk meteen door kunt. Zo te horen sta je er heel erg positief in, knap hoor! @Mickey20 Balen dat de test helemaal wit was. Maar je zou ook eigenlijk pas over een week mogen testen, toch? In een week kan er nog veel gebeuren. Ik hoop dat je gevoel dat het over is niet blijkt te kloppen! Ik heb nog niet getest. Morgen is het twee weken geleden dat ik een positieve ovulatietest had, dus mijn ovulatie is donderdag/vrijdag twee weken geleden. Ik heb nog niet getest. Op sommige dagen voel ik mij zwanger, op andere dagen denk ik: nee het is mijn menstruatie die er aan komt. Aan de ene kant wil ik natuurlijk testen, aan de andere kant wil ik het nog voor mij uitstellen, want dan is alles nog mogelijk! Een beetje zoals Schrödingers kat? Ik denk dat ik donderdag ga testen, mocht ik nog niet ongesteld zijn geworden. Ik heb dan een rustige dag op werk, dus als ik dan teleurgesteld ben, kan ik dat dan denk ik beter aan.
ivf & icsi traject Januari - Februari - Maart 2021 ❤️Leden: ❤️Winderig80 - 40jr - 1e Ivf - 1e kind ❤️Chayammy - 33jr - 3e ivf - 1e kind ❤️Asil - 38jr - 3e ICSI - 1e kind ❤️Milkyway7 - 34jr - 1e IVF - 2e kind ❤️Kimibi - 30jr - 1e icsi - 2e kind ❤️Vogelindeboom- 30jr - 4e ICSI - 2e kind ❤️Mickey20 - 41jr - 1e IVF - 2e kind ❤️Believe89 - 31jr - 1e IVF - 1e kind ❤️Ritoy - 32jr - 1e ICSI - 4e kind ❤️Catwomen - 35jr - 1e IVF - 2e kind ❤️ Krv - 30jr - 3e IVF - 2e kind ❤️ mimi89 - 31jr - 1e icsi- 3e kindje Afsprakenlijst: Ritoy - 11 feb 1e bmsv controle Asil - 1 februari - evaluatie/start ICSI 3 Winderig80 - 4 februari - prik en plan Believe89 - 4 feb consult gyn, 8 feb bloedprikken + prikinstructie" Mimi89 - 5 februari echo groei eitjes Vogelindeboom - half februari starten en met prikken (kort protocol) Catwomen - 3 feb. echo cyclus in kaart brengen 1 maart beleidgesprek Krv - controle + uitgangsecho eind feb/mrt Milkyway7- 12 februari - echo Testdatum: Kimibi - 8 februari Mickey20 - 9 februari Ritoy - 28 februari Punctie resultaat: Mickey20 punctie 22-01: 2 eicellen => 2 goede embryo's Ritoy punctie 25-01: 10 top eskimo's Zwanger!!!
Tja ze zeggen standaard dat je pas 18 dpo mag testen, omdat het dan 100% zeker is. Maar in principe kan ik zaterdag (15 dpo = 1 dag na mijn nod) al testen zei de arts. Dus dan had er gisteren (10 dpo) al wel wat zichtbaar kunnen zijn met een 6 days early test. Ik weet het, dan nog is het vrij vroeg. Maar met bruinverlies sinds 7 dpo en nauwelijks zwangerschapssymptomen (die ik bij mijn vorige zwangerschappen wél had) heb ik er toch weinig vertrouwen in helaas. Oh wat snap ik jouw overwegingen goed! Ik duim dat je donderdag niet ongesteld bent en ons een prachtige test kunt laten zien!
O jeetje dames, wat een vreselijke tijd dat wachten zeg! De dagen duren zo wel erg lang en die onzekerheid wat een ramp. Ik duim met jullie mee! Pff was gister echt even een baal en verdrietig momentje, nu gaat het wel weer.... Ik weet eigenlijk niet of ze er iets aan kunnen doen... Morgen weer een echo om mijn cyclus te checken zal dan gelijk vragen wat de mogelijkheden zijn. Ik was gister zo overdonderd dat ik daar eigenlijk helemaal niet aan gedacht heb..
In jou geval zou het nog best zo kunnen zijn dat 1 embryo niet in ingenesteld en de ander wel. Zou het bruinverlies ook kunnen verklaren
@Winderig80 en @Believe89 Veel succes morgen met jullie afspraken! Ik ben nog niet ongesteld geworden dus ga morgenvroeg testen. Ik voel niet zo veel in mijn buik. Denk dat m'n menstruatie vooral is uitgebleven door de utrogestan, maat wie weet! Morgen heb ik ook een belafspraak nav mijn uitstrijkje. Hopelijk is alles deze keer ok, zodat het traject geen vertraging gaat krijgen.
Ja succes ladies! En jij ook @Chayammy, ik duim voor je! Hopelijk toch zwanger en niks bijzonders met je uitstrijkje!
Succes met de afspraken morgen!! @Chayammy ik ben zo benieuwd naar jouw test! Ik hoop op dubbel positief nieuws voor jou, spannend!
Mijn test is positief! De controlelijst was direct echt super donker, en in de testlijn was nog niets te zien, dus dacht eerst dat hij negatief was. Maar na een minuutje kwam er toch een heel licht streepje, die langzaamaan wat donkerder werd. Maar de onderkant van de lijn is wel wat lichter gebleven dan de bovenkant. Hoop dat dat niets uitmaakt? Wat denken jullie? Twee foto's op ongeveer hetzelfde moment genomen. Het is een 5-days early test, maar dus niet vroeg gebruikt, dus had gedacht dat de lijn dan wel wat donkerder zou moeten zijn. Ik ben blij, maar ook angstig. Na drie miskramen is het moeilijk vertrouwen te hebben dat het deze keer wel goed gaat.
Wat mii betreft is dit een heel duidelijk streepje hoor @Chayammy ! Hoeveel dpo ben je nu? Aankomende dagen zal ie wel mooi gaan oplopen hoop ik voor je. Snap dat je onzeker bent met je verleden. Ik zeg toch voorzichtig gefeliciteerd hoor
@Chayammy voorzichtig gefeliciteerd Moet 10.40 naar ziekenhuis om te kijken naar bms Hopelijk is die dik genoeg dan volgende week terugplaatsing Wat is er veel bij geschreven krijg helemaal geen meldingen of maar een keer aanklikken
@Chayammy Ik vind het ook een prima duidelijk streepje hoor, gefeliciteerd! Snap heel goed dat je onzeker bent gezien je verleden. Maar ik hoop op hele mooie oploop en een goede zwangerschap! Zou ook gewoon een normale test doen, de kv2v5 bijvoorbeeld. En misschien kun je je test plaatsen op https://www.zwangerschapspagina.nl/threads/fotos-vage-duidelijke-ovulatie-zwangerschapstesten-deel-37.709471/page-79 waar anderen ook even mee kunnen kijken als je wilt. Kan misschien meer zekerheid geven.
Bedankt meiden! @Milkyway7 Ik zit nu op dpo 13/14 ongeveer. @Mickey20 dank je wel, misschien wel een goed idee om over een paar dagen nog eens te testen. Normaal laat ik het eigenlijk altijd bij 1 test. @cdokter Hoe was het? Hopelijk is je het bms goed gegroeid! @catwomen1985 Hopelijk heb je gisteren wat antwoorden op je vragen gekregen!
@Chayammy dat is toch echt wel een duidelijke positieve test!! Gefeliciteerd meid!!. Ik heb morgen me controle hoe het met de groei van me eitjes gaat. Heb wel dat mijn afscheiding nu anders word net zoals bij een normale ovulatie...is dit normaal? Zit nu op dag 7 met gonal-f...spannend allemaal.
Net nog getest en is nog steeds negatief. Heb me er bij neer gelegd hoor. Is niet erg... Ik was er op voorbereid omdat de kwaliteit echt heel slecht was. Ik ga 8 feb mailen en dan horen we het wel.