Hier niet zo goede echo gehad Bms was goed 8.5 mm Alleen veel follikel van 13 mm moest bloedprikken om te kijken hoe het bloed eruit ziet daar vanuit gaan ze kijken of we kunnen terugplaatsing doen
Gelukkig was je erop voorbereid. Maar vind het natuurlijk toch niet leuk voor jou en hoop op goed nieuws voor jou binnenkort. Ik ga morgen (14 dpo) testen denk ik. Heb van 7 dpo t/m 11 dpo spotting gehad. En heb echt geen idee verder. Alleen doen mijn borsten geen pijn en dat deden ze bij mijn vorige zwangerschappen wel.
@Kimibi wat vervelend zeg!! Wel fijn dat je je er bij neer kan leggen en er min of meer op voorbereid was door de slechte kwaliteit. Toch blijft het natuurlijk erg verdrietig dat het niet gelukt is. Hoezo was de kwaliteit zo slecht? Moet je nu voor een nieuwe ronde opnieuw een punctie doen?
Wat spannend zeg! Ik hoop dat echt zo erg dat je positieve test morgen hebt. Ik ga mijn duimen er af duimen voor je.
Dit was een cryo die precies 2 jaar in de vriezer heeft gelegen. Deze is wel ontdooit maar niet mooi. Zag er ook heel troebel uit. We hebben inderdaad geen cryos meer over. Dus dan word het weer prikken inderdaad. Wel hebben we altijd een kort protocol ivm de grote eistokken wat ik heb. Aan 1 kant heb ik zo tussen de 15 a 20 blaasjes. Dus stimuleren moet voorzichtig voor overstimulatie. Ik heb met prikken ook altijd maar 2 follikels die gaan groeien en die gaan altijd erg langzaam komt dat alle blaasjes iets willen hebben van de hormonen. Maar een enkele groeit door. Ook al behandelingen moeten stoppen omdat er te weinig groeide en de hormonen konden niet meer omhoog worden gezet want die waren al op de max. Dus wel spannend weer hoor.. Hopelijk heb ik er een keer 5 dat zou al perfect zijn. Wel hebben we elke punctie 100 procent score in bevruchting dus dat is tot nu toe wel echt goed geweest. Ook hebben we nog 1 rietje van mijn man in de vriezer. Als deze op is moet hij weer een tese ondergaan en dat zou hij natuurlijk direct doen vertelde hij me van de week.
Jeetje dat word dus weer een hele spannende periode voor jullie!! Mag je denk je meteen starten na je menstruatie? Hopen dat het er iets meer dan 2 zijn!! Ik moet morgen voor controle...ben heel benieuwd hoeveel eitjes er groeien en hoe ze reageren op de hormonen...
@Mickey20 Nee de follikels mogen niet mee groeien voor de terugplaatsing Ze hadden onder de 10 moeten zitten
Ik hoop dat ik direct met de eerste menstruatie die komt mag beginnen. Mijn cyclus duurt soms een half jaar....
@Kimibi Jeetje meis een cyclus van een half jaar...nou dan hoop ik ook voor jou dat je meteen mag beginnen zeg! En super spannend inderdaad dan met jouw eitjes. Wel heel mooi van de 100% bevruchting. Ik duim voor een snelle start en een mooie opbrengst! @Mimi89 Spannend morgen je controle, succes! @cdokter Oh dan had ik het verkeerd begrepen. Spannend meid, hoop dat de terugplaatsing toch mogelijk is!
@Kimibi Jammer dat er niet alsnog een klein wondertje heeft plaatsgevonden. Hopelijk komt die volgende menstruatie snel op gang en kunnen jullie verder. Goed om te lezen dat de eitjes die er zijn ook steeds bevrucht worden! Dat geeft goede hoop voor de volgende ronde! @cdokter Balen dat die follikels niet mee mogen groeien. Ze zullen dus al te groot zijn en daarom niet meer bruikbaar, voordat de andere het juiste formaat hebben? Hopelijk heb je er dan nog genoeg over die wel goed zijn. @Mickey20 Spannend. Ik hoop zo dat je morgen toch een positieve test in handen hebt!! @Mimi89 Hopelijk groeien ze goed! Hoe voel je je? Hier inmiddels ook de uitslag van het uitstrijkje binnen: pap 3a en het hpv virus is nog steeds aanwezig. Eigenlijk geen verandering met 1,5 jaar geleden. Over een paar weken een colposcopie voor verder onderzoek, dat kan blijkbaar ook nog aan het begin van een zwangerschap. Een behandeling kan alleen niet.
Zo wat een berichtjes allemaal! @Mickey20 ik hoop morgen op een positieve test voor je! Spannend. @Kimibi knuffel voor jou! Jammer dat het niet zo heeft mogen zijn en dat je een nieuw traject moet gaan opstarten. @cdokter ik hoop dat het bloedonderzoek goed is en dat je terugplaatsing door kan gaan. Ga voor je duimen! @Mimi89 succes morgen bij de echo.
@Chayammy ik voel me gelukkig goed. Heb wel het gevoel wat ik normaal met mijn eigen ovulatie heb...steken enz mja als er nu meerdere eitjes rijpen is het ook wel logisch denk ik dat ik er nu al last van heb. Hopen op goed nieuws morgen...
Waarom zou je dan geen terugplaatsing kunnen doen? In een natuurlijke cyclus kunnen ze ook terugplaatsen terwijl je dan zoiezo een follikel hebt
Ik ben net terug van het ziekenhuis. Ik heb erg veel eitjes en gelukkig zitten er een paar kleine tussen want anders ga ik richting over stimulatie vertelde ze. Morgen moet ik terug komen en dan mag ik waarschijnlijk morgen of zondag ovitrelle spuiten en heb ik of maandag of dinsdag al mijn punctie!! Schrok er wel van dat het ineens zooo snel gaat en dichtbij komt. Super spannend allemaal...
Vanacht is de menstruatie bij mij begonnen. Nog nooit eerder zo snel gehad haha. Gelijk een mail gestuurd na het ziekenhuis. Met de vraag of we ons direct kunnen aanmelden voor een volgende behandeling. Ben benieuwd! En ik ben ook mega benieuwd naar de testen dames! Ik hoop op veel goede berichten!
ivf & icsi traject Januari - Februari - Maart 2021 ❤️Leden: ❤️Winderig80 - 40jr - 1e Ivf - 1e kind ❤️Chayammy - 33jr - 3e ivf - 1e kind ❤️Asil - 38jr - 3e ICSI - 1e kind ❤️Milkyway7 - 34jr - 1e IVF - 2e kind ❤️Kimibi - 30jr - 1e icsi - 2e kind ❤️Vogelindeboom- 30jr - 4e ICSI - 2e kind ❤️Mickey20 - 41jr - 1e IVF - 2e kind ❤️Believe89 - 31jr - 1e IVF - 1e kind ❤️Ritoy - 32jr - 1e ICSI - 4e kind ❤️Catwomen - 35jr - 1e IVF - 2e kind ❤️ Krv - 30jr - 3e IVF - 2e kind ❤️ mimi89 - 31jr - 1e icsi- 3e kindje Afsprakenlijst: Mimi89 - 5 februari echo groei eitjes Believe89 - 8 feb bloedprikken + prikinstructie" Ritoy - 11 feb 1e bmsv controle Milkyway7- 12 februari - echo Vogelindeboom - half februari starten en met prikken (kort protocol) Catwomen - 1 maart beleidgesprek Krv - controle + uitgangsecho eind feb/mrt Testdatum: Kimibi - 8 februari Mickey20 - 9 februari Ritoy - 28 februari Punctie resultaat: Mickey20 punctie 22-01: 2 eicellen => 2 goede embryo's Ritoy punctie 25-01: 10 top eskimo's Zwanger!!!
Dames dames dames, ik kan het gewoon niet bijhouden. Wat veel gekletst zeg. Maar zo merk je ook weer dat iedereen echt een beetje bezig is. @Chayammy Gefeliciteerd!! nu een mooie oploop en hele-malle-mooi!! @Kimibi heftig hoor, en grote eierstokken, ergens zou je denken hoe groter hoe beter, maar groter is niet altijd beter. Vind het wel fijn dat je man klaar staat op oproep! Op naar de volgende ronde! @Mickey82 hoe gaat het nu met jouw, volgens mij las ik dat je vandaag zou testen? @Mimi89 spannend, hoop dat niets de terugplaatsing in de weg staat. @cdokter hoop dat je goede bloedwaardes hebt zodat je verder kan met het traject! @catwomen1985 hopelijk krijgt ook jij goede uitslagen van de onderzoeken Gisteren heb ik dan eindelijk mijn prik en plan ontvangen, medicatie gekregen, inleveren zaad. Maar nu moet ik wachten op mijn volgende periode zit nu op cd8 dus ik baal een beetje. Geduld wordt zwaar op de proef gesteld, maar het is niet erg.
ivf & icsi traject Januari - Februari - Maart 2021 ❤️Leden: ❤️Winderig80 - 40jr - 1e Ivf - 1e kind ❤️Chayammy - 33jr - 3e ivf - 1e kind ❤️Asil - 38jr - 3e ICSI - 1e kind ❤️Milkyway7 - 34jr - 1e IVF - 2e kind ❤️Kimibi - 30jr - 2e icsi - 2e kind ❤️Vogelindeboom- 30jr - 4e ICSI - 2e kind ❤️Mickey20 - 41jr - 1e IVF - 2e kind ❤️Believe89 - 31jr - 1e IVF - 1e kind ❤️Ritoy - 32jr - 1e ICSI - 4e kind ❤️Catwomen - 35jr - 1e IVF - 2e kind ❤️ Krv - 30jr - 3e IVF - 2e kind ❤️ mimi89 - 31jr - 1e icsi- 3e kindje Afsprakenlijst: Mimi89 - 5 februari echo groei eitjes Believe89 - 8 feb bloedprikken + prikinstructie" Ritoy - 11 feb 1e bmsv controle Milkyway7- 12 februari - echo Vogelindeboom - half februari starten en met prikken (kort protocol) Catwomen - 1 maart beleidgesprek Krv - controle + uitgangsecho eind feb/mrt Kimibu - 15 maart intake nieuwe behandeling plus bloedonderzoek Testdatum: Mickey20 - 9 februari Ritoy - 28 februari Punctie resultaat: Mickey20 punctie 22-01: 2 eicellen => 2 goede embryo's Ritoy punctie 25-01: 10 top eskimo's Zwanger!!!