@Kimibi Wat fijn dat je menstruatie direct is begonnen. Toen je aangaf dat je cyclus soms wel een half jaar duurt, schrok ik daar wel van. Nu lijkt het dus toch een beetje mee te zitten? @Mickey20 Heb je vandaag nog getest? @Winderig80 Ja, wachten duurt altijd lang, zeker bij het traject. Maar fijn dat je het plan hebt ontvangen. Vind je het spannend? @Mimi89 Spannend dat het ineens zo snel gaat! Ik vond dat tijdens mijn vorige traject ook. Je wacht er zo lang op en lang lijkt er niet zo veel te gebeuren. Maar dan ineens groeien ze als kool en voor je het beseft heb je ineens de punctie. Hoe was de echo vandaag? Weet je al definitief wanneer de punctie is?
@Chayammy de echo ging goed. Wel aardig aantal eitjes, ze gingen ze 1 voor 1 opmeten en morgen moet ik terug komen en hoor ik wanneer ik ovitrelle mag zetten. Maandag of dinsdag punctie maar dat zal ik morgen denk ik definitief horen. Vind het zo spannend...ben heel benieuwd wat ik van de punctie ga vinden, je hoort zoveel verschillende verhalen...
Ja of het ligt aan de medicijnen. Dit is natuurlijk ook een kunstmatige cyclus. Maar ik stond er van te kijken dat het vanmorgen er was. Nou laten we dan AUB hopen dat het nu redelijk weer normaal is!
@Kimibi O wat fijn dat je al ongesteld geworden bent. @Winderig80 spannend het plan ontvangen, wij 1 maart ik ben benieuwd vind dat wel al een hele stap! @Mimi89 ja, ja nu gaat het echt gebeuren, ik zal voor jullie duimen. @Chayammy GEFELICITEERD wat een fantastisch nieuws! Laten we hopen dat de behandeling dan gelijk aanslaat. Hoop dat ik niemand zo ff vergeten ben, anders sorry het zijn ook zoveel berichten.... Update vanuit mij; woensdag echo gehad, eicel was gegroeid dus dat was goed nieuws. Het vocht was niet noemenswaardig meer dus dat was ook goed nieuws! Alleen mijn baarmoederslijmvlies was erg dun 3 mm. Echter ben ik hier mee bekend en heeft er 12 jaar geleden spontaan een zwangerschap plaatsgevonden (nu een prachtige zoon). Maar dat blijft dus wel ff een spannend dingetje en ben benieuwd wat daarover gezegd wordt tijdens onze bespreking. Woensdag ook semen in moeten leveren en ook die uitslag is natuurlijk erg spannend voor ons! Morgen wederom een echo en dan aftellen naar 1 maart.
Helaas meiden. Nog geen menstruatie, want die wordt tegengehouden door het progesteronmedicijn dat ik slikte ter bevordering van de innesteling. Maar wel een witter dan witte test vandaag. Dus einde oefening. Nu een wachtmaand en hopelijk daarna IVF-poging 2. Maar dat is nog niet zeker vanwege corona en de wachtlijst... Daar hoor ik hopelijk in ons evaluatiegesprek 16-2 meer over. Sorry heb even geen puf om op alle andere berichtjes te reageren nu, dus dat komt later.
ivf & icsi traject Januari - Februari - Maart 2021 ❤️Leden: ❤️Winderig80 - 40jr - 1e Ivf - 1e kind ❤️Chayammy - 33jr - 3e ivf - 1e kind ❤️Asil - 38jr - 3e ICSI - 1e kind ❤️Milkyway7 - 34jr - 1e IVF - 2e kind ❤️Kimibi - 30jr - 2e icsi - 2e kind ❤️Vogelindeboom- 30jr - 4e ICSI - 2e kind ❤️Mickey20 - 41jr - 1e IVF - 2e kind ❤️Believe89 - 31jr - 1e IVF - 1e kind ❤️Ritoy - 32jr - 1e ICSI - 4e kind ❤️Catwomen - 35jr - 1e IVF - 2e kind ❤️ Krv - 30jr - 3e IVF - 2e kind ❤️ mimi89 - 31jr - 1e icsi- 3e kindje Afsprakenlijst: Mimi89 - 5 februari echo groei eitjes Believe89 - 8 feb bloedprikken + prikinstructie" Ritoy - 11 feb 1e bmsv controle Milkyway7- 12 februari - echo Vogelindeboom - half februari starten en met prikken (kort protocol) Catwomen - 1 maart beleidgesprek Krv - controle + uitgangsecho eind feb/mrt Kimibu - 15 maart intake nieuwe behandeling plus bloedonderzoek Testdatum: Ritoy - 28 februari Punctie resultaat: Ritoy punctie 25-01: 10 top eskimo's Zwanger!!!
@Mickey20 dikke knuffel! Wat ontzettend rot an de witte test. Sterkte. En @Kimibi voor jou ook een dikke knuffel! Wel ontzettend fijn dat je meteen ongesteld bent geworden. @Chayammy gefeliciteerd! Hoe is je test nu?
@Chayammy Super spannend. Ben heel benieuwd hoe het zal gaan. Wat ik ga voelen, hoe zal het verlopen. Maar ben optimistisch!! Heb er zin in. @catwomen1985 Het duurt nog wel even bij mij. Helaas geen kort traject, maar ik mag niet klagen. Ik ga beginnen. Ik wacht eerst op me periode die moet komen tussen 27 feb en 3 maart. Dan start de pil.en ik ben niet altijd regelmatig, dus even afwachten...... ik ga deze echt per proces aanpakken........ tik tok...... Wilde nooit zo graag online worden. @Krv Hoe gaat het nu met jou?
Hey meiden, Helaas heb ik net slecht nieuws gehad. Ik heb ernstige overstimulatie en heb samen met mijn partner besloten om het voor nu stop te zetten. Over een paar maanden willen we misschien weer gaan beginnen maar dan krijgen we een hele lage dosis. Voor nu zal ik dan ook dit forum verlaten. Ik wens jullie allemaal het beste en hoop voor iedereen een mooie positieve test.
ivf & icsi traject Januari - Februari - Maart 2021 ❤️Leden: ❤️Winderig80 - 40jr - 1e Ivf - 1e kind ❤️Chayammy - 33jr - 3e ivf - 1e kind ❤️Asil - 38jr - 3e ICSI - 1e kind ❤️Milkyway7 - 34jr - 1e IVF - 2e kind ❤️Kimibi - 30jr - 2e icsi - 2e kind ❤️Vogelindeboom- 30jr - 4e ICSI - 2e kind ❤️Mickey20 - 41jr - 1e IVF - 2e kind ❤️Believe89 - 31jr - 1e IVF - 1e kind ❤️Ritoy - 32jr - 1e ICSI - 4e kind ❤️Catwomen - 35jr - 1e IVF - 2e kind ❤️ Krv - 30jr - 3e IVF - 2e kind Afsprakenlijst: Believe89 - 8 feb bloedprikken + prikinstructie" Ritoy - 11 feb 1e bmsv controle Milkyway7- 12 februari - echo Vogelindeboom - half februari starten en met prikken (kort protocol) Catwomen - 1 maart beleidgesprek Krv - controle + uitgangsecho eind feb/mrt Kimibu - 15 maart intake nieuwe behandeling plus bloedonderzoek Testdatum: Ritoy - 28 februari Punctie resultaat: Ritoy punctie 25-01: 10 top eskimo's Zwanger!!!
Ach lieve @Mimi89 wat heftig! Mag ik vragen waarom jullie een paar maanden willen wachten of moet dat door de overstimulatie? Doe rustig aan, veel drinken en hopelijk heb je niet teveel last. @Winderig80 lief dat je het vraagt! Afgelopen week kreeg ik die vraag op m'n werk en toen ben ik echt in huilen uitgebarsten terwijl ik dacht dat het allemaal wel weer goed ging. Ik merk dat het mentaal wel weer een flinke klap is. Ik voel af en toe wat steekjes bij mijn eierstokken maar ovulatietest is nog negatief. Ik ben benieuwd wanneer ik ongesteld word want ik wil wel heel graag weer verder. Normaal heb ik altijd een cyclus van 28 dagen dus dit is even wennen. Dus ik wacht gezellig met je mee! Hoe is het met de rest van de dames?
@Krv we moeten zoiezo een maand wachten voordat we weer mogen beginnen. Ik had door mogen gaan en dinsdag punctie...maar er zaten zoveel risico's aan dat we samen hebben besloten het niet te doen. Ik mocht zoiezo geen terug plaatsing. Nou krijg ik in het nieuwe tracht nog 50 of 75 gonal-f ipv de 150 die ik nu kreeg...het is een domper en heb even flink gehuild maar nieuwe ronde nieuwe kansen...en zodra we er klaar voor zijn starten we weer
@Mimi89 wat een tegenvaller voor jullie. Overstimulatie kan echt naar zijn! Heb het zelf gehad na mijn punctie en moest 2 maanden wachten voordat alle vocht weg was uit mijn eierstokken. Een verstandige keuze denk ik om het niet door te laten gaan. Gezondheid is belangrijk! Neem jullie tijd en veel succes met alles in de toekomst. @Mickey20 wat jammer dat je test negatief is. Had het zo voor je gehoopt dat het wel zo mocht zijn! Ik hoop dat jullie niet lang te hoeven wachten i.v.m de wachtlijst! @Winderig80 ik zou zeggen laat die menstruatie maar komen hè @catwomen1985 hoe ging je echo nog? Ben benieuwd wat ze kunnen doen wat betreft je baarmoederslijmvlies. @Krv ik kan je helemaal begrijpen dat zo’n ogenschijnlijke simpele vraag van iemand anders wel het een en ander losmaakt. Mentaal is het ook echt zwaar. Onbewust ben je er veel mee bezig dat merk ik zelf ook. Dat het ook voor jou maar snel mag opschieten zodat je verder kan.
@Milkyway7 ik ben nu ook wel heel opgelucht hoor dat we deze keuze hebben gemaakt. Ik hoor nu van veel mensen om me heen dat het idd heel heftig is en sommige erg ziek zijn geworden. Wij zullen denk ik mei/juni weer het traject in gaan. Voor nu even rust en mijn lichaam laten herstellen en dan nieuwe ronde nieuwe kansen. Ik heb er in ieder gevallen alle vertrouwen in dat het goed gaat komen met minder hormonen, want volgends de arts zag het er verder allemaal prima uit, alleen te veel eitjes maar wel allemaal mooie grote. Dus met minder hormonen komt het vast en zeker goed.
Hoi allemaal sluit me graag aan bij dit draadje. We zijn 1feb begonnen met onze eerste icsi poging voor kindje nummer 2 Zit aan de gonal f en cetrotide. Vrijdag eerste folikel meting gehad en die heeft me erg onzeker gemaakt. Maandag weer een folikel meting en hopen dat t flink gegroeid is. Bij ons eerst kindje hadden we een lang traject en nu een kort traject. Ook is nu de gonal f omhoog gezet. Toen hebben ze 4 folikels kunnen aanprikken waar 3 uitjes uit kwamen en waar er 2 van waren bevrucht. Er kon er geen van in de vriezer. Hoopte deze keer op wat meer folikels en eitjes Lijkt me er fijn jullie verhalen te lezen en de onzekerheid en spanning van me af te typen. Hopelijk is er nog plek voor me hier Iedereen heel veel. Sterkte en geluk.
Welkom @lavendelmeid! Wat jammer dat de eerste fm tegenviel. Hoeveel follikels zagen ze? En hoe oud is je eerste kindje? Hopelijk maken je follikels nog een groeispurt!
Rechts 11 folikels waarvan 1 10mm de Red kleiner Links 8 folikels allemaal kleiner dan 10 mm Mijn zoontje wordt begin maart 3.