@Asil Het is echt verschrikkelijk met mij vandaag. Asil je bent pas overmorgen aan de beurt. Oke ik blame het op de maandag. Ik trek me lekker terug want dit wordt niets zo met mij!!
Ik heb al om de dag getest hoor Maar nog veel te vroeg natuurlijk. Vrijdag mag ik gaan bloedprikken dus dan hoop ik het smiddags wel te weten
Hahahahah je lijkt mij wel!!! Ik heb die discipline ook niet. We weten dat het te vroeg is, maar die drang is er gewoon...... (sla hand voor ogen)
Ja alleen als ik dan terug kijk denk ik waarom heb ik al getest op 6dpo, 8dpo, 10dpo..... ben werkelijk nog nooit positief geweest voor de 14dpo geloof ik
Dank dames voor het warme welkom! Helaas was de kliniek niet meer bereikbaar vanmiddag (moest werken). Morgen dan maar bellen!
Wij hadden bijna exact dezelfde uitkomst bij de icsi lees ik in je handtekening, zo toevallig! (Ik had 22 bevruchtingen en 10 embryo's)
Oww echt! Hihi wat toevallig!! Had je ook geen verse tp? En hoeveel daagse heb je nu terug geplaatst gekregen? Spannend joh.......
Nope geen verse omdat het zoveel eitjes waren. Ik heb een 5-daagse teruggeplaatst gekregen vorige week dinsdag dus ik mag over 3 dagen bloedprikken voor de uitslag
Oh oke. Maar ik neem aan dat je 5dpo je tp had? Dan is 11 dagen na tp toch ruim genomen voor een urinetest? Of schakel ik nu verkeerd? Hihi. Wanneer verwacht je je menstruatie (die dus niet gaat komen!!)
Ik gebruik utrogestan dus had normaal nu al wel ongesteld geworden. 13dpo is het verste dat ik ooit ben gekomen zonder utro (en zonder zwanger te zijn geweest). Maar ik ben ook een keer met 9dpo ongesteld geworden en toen bleek ik op 15dpo toch zwanger te zijn dus ik wacht het nog even geduldig af..
Aah oke! Ik had geen utrogestan. Ga wel vragen of dat toch niet verstandig is.. Spannend zeg! Nog even geduld....ik duim in ieder geval heel hard voor je!
So far so good.. Een kloppend hartje Wel blijf ik het spannend vinden: volgens de meting is het 6w3/4d. Terwijl ik volgens de berekeningen 6w5d zou moeten zijn. Ik weet dat het nog heel moeilijk meten is als het zo klein is, maar aangezien ik bij mijn vorige MA ook eerst een kloppend hartje heb gezien en ik volgens de meting toen ook achter liep, stelt het mij toch niet helemaal gerust. Verschil is wel dat het toen vanuit IVF was, dus er natuurlijk geen twijfel was over de bevruchte datum. Maar nu heb ik het ook erg goed bijgehouden met testen. De arts maakt zich op dit moment geen zorgen, maar ik mag volgende week wel terugkomen voor nog een echo!
Wat fijn!! En fijn dat je volgende week weer even mag spieken....hopelijk blijft hij/zij lekker doorgroeien!!
@Chayammy Ik hoop dat je ongerustheid binnenkort als sneeuw voor de zon verdwijnt. Ben blij voor je dat je een goede echo hebt gehD