Start medisch traject jan/feb/maart 2021

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Chayammy, 22 dec 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Winderig80

Winderig80 Actief lid

30 dec 2020
    455
    440
    63
    Vrouw
    werkende!
    Noord Holland
    @Asil
    Succes vandaag met de meting

@Vogelindeboom
    Hoe verloopt het prikken.

Hoes het verder met de rest van de dames

2. Chayammy

Chayammy Fanatiek lid

14 aug 2020
    1.301
    2.091
    113
    Vrouw
    Bedankt allemaal voor de felicitaties.

@Asil, succes vandaag! Hopelijk groeit alles mooi.

3. Asil

Asil VIP lid

14 nov 2018
    10.149
    9.753
    113
    Vrouw
    Thanks meiden, hooo voor de middag een update te kunnen geven.

Milkyway7 vindt dit leuk.
  4. Asil

Asil VIP lid

14 nov 2018
    10.149
    9.753
    113
    Vrouw
    Hier mwah, heb er maar 4 tot nu toe tussen de 11 en 13 mm. Rechts lagen heel veel kleintjes en links kleiner dan 11, hoop dat daar nog wat van mee gaat. Ben 1 kant verdrietig, andere kant niet, betekend dat het langzaam gaat das wel fijn. Gyna benadrukte dat het om de kwaliteit gaat en niet de hoeveelheid wat ook wel zo is. Denk dat mijn klachten vanmorgen toch van de spanning waren. Vrijdag weer weer echo. En dan wellicht punctie plannen voor maandag. Hoop dat het er minimaal 6 of maximaal 8 worden. Moet wel zeggen dat ik van de punctie die ik had van 6 eicellen wel zwanger ben geweest (mk) en van de 12 helemaal niks dus jah. Happy modus op laag pitje op het moment

5. Winderig80

Winderig80 Actief lid

30 dec 2020
    455
    440
    63
    Vrouw
    werkende!
    Noord Holland
    @Asil
    Ik lees wel eens vaker dat de eerste punctie teleurstellend is en dat het daarna behoorlijk snel gaat. Dus voor nu zou ik zeggen, komt goed.....
    Op naar de volgende echo!!

Asil vindt dit leuk.
  6. Chayammy

Chayammy Fanatiek lid

14 aug 2020
    1.301
    2.091
    113
    Vrouw
    Ik begrijp je eerste reactie, dat had ik ook altijd. Meer lijkt in eerste instantie toch beter. Want meer follikel = meer eitjes = meer kans op meer bevruchtingen = meer kansen. Maar dat lijkt dus toch niet helemaal zo te zijn, omdat kwaliteit zo belangrijk is.
    Ik hoop van harte dat het nog gestaagd doorgroeit en dat er sowieso een paar goede tussen zitten! Succes!

7. Winderig80

Winderig80 Actief lid

30 dec 2020
    455
    440
    63
    Vrouw
    werkende!
    Noord Holland
    Punctie =meting

8. Preitjuh90

Preitjuh90 Fanatiek lid

21 feb 2020
    1.713
    1.040
    113
    Vrouw
    Nog maar net bekomen van de mislukte terugplaatsing....geen terugplaatsing tot meer duidelijk is nav uitstrijkje:cry: en heb pas 22 maart een afspraak in het ziekenhuis...pff 2 poging momenten weg:cry:

9. cdokter

cdokter Bekend lid

14 okt 2014
    573
    160
    43
    NULL
    NULL

Dat is zeker balen

Mag ik vragen waarom je uitstrijkje moest maken

Preitjuh90 vindt dit leuk.
  10. Preitjuh90

Preitjuh90 Fanatiek lid

21 feb 2020
    1.713
    1.040
    113
    Vrouw
    Bevolkingsonderzoek..had/heb verder geen klachten..

11. Milkyway7

Milkyway7 Fanatiek lid

28 apr 2020
    1.485
    955
    113
    Vrouw
    Noord-holland
    @Preitjuh90 wat een pech is dit zeg. :eek: Laatste waar je wel op zat te wachten natuurlijk.
    Ik hoop dat het meevalt en dat je erna weer verder kan met je behandeling. Knuffel voor jou X

12. Chayammy

Chayammy Fanatiek lid

14 aug 2020
    1.301
    2.091
    113
    Vrouw
    Ah balen zeg. Weten ze bij de afdeling er van dat je aan het wachten bent op een terugplaatsing? Bij mij dachten ze goed mee en kon ik vorig jaar wat eerder, omdat ik aan IVF zou beginnen en het dan beter zou vallen met mijn cyclus.

13. Trassi

Trassi Fanatiek lid

7 nov 2013
    3.312
    3.027
    113
    Jeetje wat kl*te zeg!

14. Preitjuh90

Preitjuh90 Fanatiek lid

21 feb 2020
    1.713
    1.040
    113
    Vrouw
    Ja ik had gebeld maar ze hadden niet eerder plek...ik ga morgen overleggen met huisarts of n ander zkh hier sneller kan helpen. Hopelijk kan ze helpen met het regelen daarvan.

Milkyway7 en Chayammy vinden dit leuk.
  15. lavendelmeid

lavendelmeid Actief lid

31 okt 2010
    125
    81
    28
    huisvrouw
    limburg
    Bij mij vroegen ze tijdens Controle echo's of ik nog geen 35 was ik zei nee 1 mei pas. Oo anders had ik nu meteen een uitstrijkje gedaan.

Maar ik ben pas weer in juli ofzo aan de beurt.
    De vorige x heb ik t bij de huisarts kunnen doen gelukkig.

16. Milkyway7

Milkyway7 Fanatiek lid

28 apr 2020
    1.485
    955
    113
    Vrouw
    Noord-holland
    Nou meiden bij mij is het denk ik ook weer mislukt. Vanochtend licht bloedverlies bij plassen dus ik ga echt geen goeie hoop meer hebben. Zit op CD24 en heb van nature ook altijd maar LF van 10 dag.
    Precies zoals vorige keer 7 dagen na TP. Ga morgen voor zekerheid wel test doen en als ie negatief is stop ik met utro. Dan wil ik het zo snel mogelijk laten komen. Pffff wat een bummer.

Merk dat er nu wel gedachtes opkomen van ‘ wat als al deze cryo’s niet plakken en ik een nieuwe punctie moet doen... daarna wèèr zeker ohss en weer paar maanden wachten. Naja lastig. Adem in, adem uit en maar zoveel mogelijk positief blijven dat het wel gaat lukken met wat er nog in de vriezer ligt.

Wil deze keer wel mee gaan doen aan de Antarctica studie kent iemand dit?

17. Krv

Krv Fanatiek lid

26 mei 2017
    4.598
    4.450
    113
    Vrouw
    @Chayammy gefeliciteerd met de goede echo! Wat fijn om een kloppend hartje te zien.

Ik krijg trouwens telkens geen melding van dit topic als er nieuwe reacties zijn, erg vervelend.

@Milkyway7 ah nee he.. Ik snap dat je hoop meteen weg is en het doemdenken is ook herkenbaar. Dikke knuffel voor jou! Ik heb ook meegedaan aan de Antarctica studie, ik werd ingeloot op zelf een eisprong opsporen met ovulatietesten. Helaas is dat niet goed afgelopen maar dat had niks met de timing te maken. Ik mag in principe altijd zelf kiezen of ik een terugplaatsing wil met echo's en ovitrelle of ovulatietesten. Ik heb (behalve bij mijn zoon... En nu gaat er wel een belletje rinkelen) altijd voor ovulatietesten gekozen. Ik heb een prima cyclus normaliter. Maar ja, het is dus maar 1 keer echt goed afgelopen en dat was wel met de echo's en ovitrelle (en acupunctuur).

Ik ben zo blij dat de contactberoepen weer zijn toegestaan. In maart ga ik weer naar een acupuncturist.

Chayammy en Asil vinden dit leuk.
  18. Preitjuh90

Preitjuh90 Fanatiek lid

21 feb 2020
    1.713
    1.040
    113
    Vrouw
    Ach wat balen...maar ik heb gehoord dat je niet te vroeg moet stoppen met utro? Misschien maak je minder snel hcg aan en dan ben je toch wel vroeg met stoppen? Houd hoop...misschien is het een innesteling...ik duim voor je!
    En hierna nog 6 kansen, dat is echt veel!!

19. Preitjuh90

Preitjuh90 Fanatiek lid

21 feb 2020
    1.713
    1.040
    113
    Vrouw
    Ik heb gelukkig een afspraak kunnen maken op 11 maart ipv 22 maart in een ander zkh. Dat zou alleen wel de dag zijn van een terugplaatsing (als mn cyclus gaat volgens plan zeg maar..)
    Balen want ik denk niet dat ze dan op de 12e (6dpo) een 5daagse blasto kunnen terug plaatsen...geen idee van!
    Morgen de kliniek maar eens bellen..maar denk dat deze maand verloren gaat!

20. Milkyway7

Milkyway7 Fanatiek lid

28 apr 2020
    1.485
    955
    113
    Vrouw
    Noord-holland
    @Krv
    Dank je! Ook voor de info over die studie. Ben benieuwd waar ik voor ingeloot ga worden. Wil het ook eens via de hele natuurlijke weg zeg maar proberen. Heb alleen een super onregelmatige eisprong daarom hebben we altijd echo’s gedaan.
    Wat fijn dat ze weer open gaan hè eindelijk :)

@Preitjuh90
    Ik heb een beetje eigenwijs wat dat betreft:oops:. Ken mijn lichaam inmiddels zo goed wat dat betreft dat ik het wel aandurf. De vorige maand had ik ook mega buikpijn doordat die utrogestan de ongi tegenhield. Inderdaad gelukkig nog wat cryo’s om het verder te proberen.

Krv en Preitjuh90 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina