Ik hoop dat je gelijk heb. Ik weet dat het in theorie zo is, maar die verdomde onzekerheid ook... Wat fijn zeg dat het mee viel! Opvallend dat het zo wisselt welke pijnstillers je krijgt. Lees wel vaker dat er van alles wordt gegeven, terwijl ik twee keer alleen zelf zetpillen moest nemen en nog een een normale pijnstiller. Ik duim met je mee voor een plakker!
Vreemd inderdaad had gewoon lekker een infuus met 2 cc fentanyl. En je onzekerheid is zoooooo begrijpelijk.
He dames, ik zie dat ik weer veel moet bijlezen. Het bloeden is bij mij eindelijk gestopt. Ik heb mezelf gezegd dat ik pas weer zaterdag een test ga doen. Heb alleen afspraak met het ziekenhuis de 29ste. Dan pas ga ik de verloskundige bellen. Zie het nut nu niet omdat ik dan toch moet wachten tot 8 of 9 weken. 29 is voor mij dan 8+5 dus ik heb geduld. Vandaag is het voor mij 5+1 en alles is rustig. Geen kramp geen pijn, geen bloed dus lijkt goed te gaan, maar dat zegt nog niets. Hoop dat ik zaterdag gewoon positief test en dat ik dan iets rustiger ben. Boobs zijn nog steeds verschrikkelijk en ik merk hoofdpijn te krijgen. Dus de kwalen zijn er ook nog. Hoe is het verder met een ieder. ik ga maar even bijlezen.
@Winderig80, wat goed dat je tot zaterdag kunt wachten. Ik hoop dat het een mooie test is. Optimistisch blijven. Hier gaat het niet zo goed, ik ben erg boos! Ik liep zojuist op mijn werk door de gang om naar huis te gaan. Mijn direct leidinggevende komt achter mijn aan gerent en zegt: ik wil je wat vragen, met een grote grijns op zijn mond. Ik kijk hem dus vragend aan. Hij begint van mijn buik naar mijn gezicht te staren en weer terug en vraagt lachend: ben je zwanger? Ik was met stomheid geslagen en begon een beetje te hakkelen, waardoor hij het antwoord al wist. Hij begon me te feliciteren. Hij 'kon het aan mij zien'. Ik zei nog: het is nog erg pril en niet de bedoeling dat iemand het weet. Toen ging hij jolig verder dat hij vooral geïnteresseerd wilde zijn en hij dacht dat hij misschien een nieuwtje had gemist omdat hij me al lang niet meer had gezien. Ik werk op een middelbare school en pas sinds deze week wordt er weer meer les gegeven. Hij weet dat wij bezig zijn met kinderen, dat heb ik hem vertelt toen wij met IVF begonnen. Hij weet ook dat het al 3x is misgegaan, want ik moet mij bij hem ziek melden. Vraagt hij ook nog doodleuk: 'hoe over the moon ben je?', met zo'n blij hoofd. Terwijl ik dus net vertelde dat het nog helemaal niet de tijd is om het aan iemand te vertellen en ik ontzettend onzeker ben. En dat dus allemaal gewoon op de gang. Ik weet dat er een collega in een lokaal niet al te ver weg zat, met de deur open. Dus met een beetje pech heeft die het ook nog gehoord. En wellicht leerlingen die beneden in de aula zaten (er is een balustrade). Waar haalt hij het lef vandaan om dit te vragen? Als het niet klopt, noemt hij mij dik. En nu heeft hij mij dus de kans ontnomen om het zelf te vertellen. Wij hebben het nog aan niemand vertelt, zelfs mijn ouders weten het niet. En nu leef ik dus in de wetenschap dat het nog 'ons' geheim is, en dat van mijn klootzak van een leidinggevende. Sowieso is het namelijk al een man met weinig empathie, die vooral aan zichzelf en zijn eigen hachje denkt. Misschien overdrijf ik, maar het voelt als zo'n inbreuk op mijn privé en op mijn lichaam, dat hij denkt het recht te hebben om zoiets te vragen. Als ik wil dat hij (of wie dan ook) weet, dan vertel ik het zelf wel. Mijn vriend vind dat ik een klacht moet indienen. Maar als ik dat doe, moet ik dus ook de rector van de school op de hoogte stellen dat ik zwanger ben, om het uit te leggen. Ik zat er aan te denken om hem in ieder geval een mailtje te sturen, om mijn ongenoegen uit te spreken. Maar misschien is dat ook niet handig, mocht ik toch nog een klacht in willen dienen.
Wauw, wat een mooie berichten hier!! Gefeliciteerd!!! Dat biedt perspectief!! Hopelijk mag alles goed blijven gaan! Spannend hoor. Ik lees af en toe nog mee en heb in het begin geprobeerd mee te schrijven, maar dat lukt me helaas niet even goed. Wellicht ook omdat ik in een fase zat waarin ik onderdrukt werd met een depot lucrin van 3 mnd. Inmiddels 8 dagen aan het stimuleren met 150GonalF. Gisteren de eerste FM meting gehad en ze heeft 3 follikels gemeten van 2x12 en 1x 14mm... Ze gaf aan dat het nog te vroeg is om er iets over te zeggen. Moet vrijdag weer. Geen idee of er überhaupt nog meer zat...het ging zo snel allemaal. Maar ik ben echt super onzeker geworden.......Ze zijn al zo groot, of niet? Ben zo bang dat het hierbij blijft, of deze zo dominant gaan worden dat de evt anderen geen kans hebben.... Hadden jullie nog extra follikels bij de 2e FM? Nog andere ervaringen/ bemoedigende woorden? Heb afgelopen nacht slecht geslapen ervan....
@anoniem02 Ik had 1 x lucrin en menopur 300. 1ste meting 4 follikels, gister punctie gehad, tussen de 10 a 13 aangerpikt en 8 eicellen gevonden Mijn grootste waren toen 15/16 13 en 12 geloof ik. Eerste meting zegt niet zo heel veel.
Wauw @Asil dat is een mooie opbrengst!!! Terwijl jouw follikels dus ook al aardig 'groot' waren bij de eerste meting!!! Wat een spannende tijd nu voor jou, heb je al iets gehoord over aantal bevruchtingen? Jouw berichtje geeft me al iets meer hoop, fijn zo voor de nacht hahha. Dank!
Mijn eerste meeting was op dag 7, moest die dag nog stimuleren. Nee helaas vrijdag pas. Als er maar 1 embryo is word het een dag 3 TP, zijn het er meer dan willen ze ze doordelen naar dag 5. Ik heb 11 dagen gestimuleerd. Wachten duurt lang op het moment, tijd kruipt voorbij. Morgen zal ik erg spannend vinden. Lijkt mij als er geen bevruchtingen zijn dat we dat morgen horen... dit is onze 3de poging. Voel me overigens prima, heb geen pijnstilling op vandaag, gister vanaf 7 uur s'morgens tot 23.00 uur maar 5 paracetamol zetpillen 500 mg. Bij de eerste IVF 6 follikels, 2 eicellen, 1 bevruchting, TP dag 3, zwanger maar MK met 6 weken (volgens mij was het 6.4). 2de 12 follikels, 12 eicellen, 2 bevruchtingen/embryo's, 1 verse tp, 2de het niet gered. Geen zwangerschap. Moet hier wel bij vermelden dat stimuleren niet goed ging, veel verschil in follikels, helft niet rijp waren er 6 bruikbaar. Nu (ICSI) tussen de 10-13 follikels (2 op rechts, de rest links) ze had niet geteld, 8 eicellen en de rest volgt.
Hey meiden. Ik moet hoognodig eens bijlezen. Morgen ga ik daar eens lekker voor zitten. Vraagje. Ik heb vanavond pregnyl moeten zetten, maar dit is niet helemaal goed gegaan. Ik zag dat de gemengde vloeistof niet helemaal opgezogen was. Ik heb snel de rest alsnog ingespoten, maar hebben jullie enig idee of dit voor problemen gaat zorgen?
Jeetje wat een verhaal!! Daar zou ik ook boos om worden...het lef dat hij heeft om dat zomaar, op de gang!!!, te vragen....wetende dat het een heel pijnlijke vraag kan zijn omdat je in ivf traject zit. Ik zou daar zeker werk van maken...je kunt een klacht indienen over een paar weken? Is toch duidelijk te verklaren waarom je die klacht niet direct hebt ingediend? Ik zou wel alles al opschrijven anders ben je het complete verhaal misschien kwijt. Succes!!
Volgens mij kan het nogal wisselen.. ik had bij de 1e meting 21...2e meting ineens nog maar 17 en bij de punctie 23! Dus er waren een aantal achter met groeien bij de 2e meting en die zijn toch weer bijgetrokken...dus alles kan nog!! Spannend hoor! Wanneer verwacht je de punctie?
Vandaag is mijn officiële test dag en nog steeds positief. Dus heb net mailtje naar 't ziekenhuis gestuurd. Ben helemaal happy
Gefeliciteerd @lavendelmeid ❤️ @Willie32 het komt vast goed! Goed van je dat je het nog gecontroleerd hebt! @anoniem02 hier eigenlijk altijd weinig follikels bij de eerste meting (volgens mij een stuk of 4 bij de vorige poging. De 2e meting waren er 6 en ze dacht 7 of 8 follikels aangeprikt te hebben bij de punctie maar er kwamen toch ineens 9 eicellen uit. Meestal is het bij mij trouwens andersom, dan zien ze 10 follikels en komen er 5 eicellen uit. Ik was dan ook positief verrast bij de afgelopen punctie. Kortom, er is weinig over te zeggen en het kan alle kanten nog op. Hopelijk heb je wat beter geslapen nu. Veel succes morgen! Hoe laat mag je?
ivf & icsi traject Januari - Februari - Maart 2021 ❤️Leden: ❤️Winderig80 - 40jr - 1e Ivf - 1e kind zwanger! ❤️Chayammy - 33jr - 3e ivf - 1e kind zwanger! ❤️Asil - 38jr - 3e ICSI - 1e kind ❤️Milkyway7 - 34jr - 1e IVF - 2e kind zwanger! ❤️Kimibi - 30jr - 2e icsi - 2e kind ❤️Vogelindeboom- 30jr - 4e ICSI - 2e kind ❤️Believe89 - 31jr - 1e IVF - 1e kind ❤️Ritoy - 32jr - 1e ICSI - 4e kind ❤️Catwomen - 35jr - 1e IVF - 2e kind ❤️Krv - 30jr - 3e IVF - 2e kind ❤️Lavendelmeid - 34jr- 1e icsi - 2e kind zwanger! ❤️Preitjuh90 - 30 jaar - 1e icsi - 1e kind Afsprakenlijst: Vogelindeboom - half februari starten en met prikken (kort protocol) Krv - controle + uitgangsecho 9 maart Kimibu - 15 maart intake nieuwe behandeling plus bloedonderzoek Testdatum: Punctie resultaat: Ritoy punctie 25-01: 10 top eskimo's Lavendelmeid punctie 15-02: 1 embrio Afsprakenlijst Zwanger!!! Winderig80 - 29 maart - echo Milkyway7 - 24 maart- 1ste echo (7+4wk) Lavendelmeid 25 maart - controle echo ziekenhuis. (7+3wk)
Vrijdag wezen bloedprikken en maandag urinetest. Beide negatief dus gestopt met de progynova en utrogestan, maar nogsteeds niet ongesteld Als ik morgen nogsteeds niet ongesteld ben moet ik gent weer bellen om weer bloed te laten prikken.. zit nu op 21 dpo
ivf & icsi traject Januari - Februari - Maart 2021 ❤️Leden: ❤️Chayammy - 33jr - 3e ivf - 1e kind zwanger! ❤️Asil - 38jr - 3e ICSI - 1e kind ❤️Milkyway7 - 34jr - 1e IVF - 2e kind zwanger! ❤️Kimibi - 30jr - 2e icsi - 2e kind ❤️Vogelindeboom- 30jr - 4e ICSI - 2e kind ❤️Believe89 - 31jr - 1e IVF - 1e kind ❤️Ritoy - 32jr - 1e ICSI - 4e kind ❤️Catwomen - 35jr - 1e IVF - 2e kind ❤️Krv - 30jr - 3e IVF - 2e kind ❤️Lavendelmeid - 34jr- 1e icsi - 2e kind zwanger! ❤️Preitjuh90 - 30 jaar - 1e icsi - 1e kind Afsprakenlijst: Vogelindeboom - half februari starten en met prikken (kort protocol) Krv - controle + uitgangsecho 9 maart Kimibu - 15 maart intake nieuwe behandeling plus bloedonderzoek Testdatum: Punctie resultaat: Ritoy punctie 25-01: 10 top eskimo's Lavendelmeid punctie 15-02: 1 embrio Afsprakenlijst Zwanger!!! Milkyway7 - 24 maart- 1ste echo (7+4wk) Lavendelmeid 25 maart - controle echo ziekenhuis. (7+3wk)
Net weer getest, nogsteeds dat zelfde vage streepje als vorige week en nu maak ik me gelijk weer zorgen dat het een missed abortion is
Zo weer een hoop bij te lezen zeg @Winderig80 ik zie dat je van de lijst bent. Klets je nog wel mee met de groep? Je hoeft je verder uiteraard niet te verantwoorden hoor. Je zult je reden hebben ik wens je in ieder geval al het goeds voor de toekomst. @Ritoy wat vaag dan. Dit geeft je nog geen duidelijkheid zo hè! Zou er bij een missed abortion dan ook niet iets van hcg in je bloed aanwezig zijn? Geen idee hoe ze zoiets vaststellen eigenlijk. @anoniem02 ik heb pco en zat met de minste dosis al tegen overstimulatie aan. Bij stimulatie is het altijd even zoeken hoe je lijf op de hormonen reageert en bij de volgende metingen kunnen het weer andere resultaten zijn. Hoop dat het goed komt. @Willie32 dat maakt inderdaad echt niks uit dat het 2x is gedaan zolang het maar in je lijf zit @Chayammy jeetje wat een verhaal zeg. Begrijp ik dat je ontzettend boos bent! Hoe ontactisch kan je zijn hè! persoonlijk zou ik diegene er wel meteen op aanspreken want weet je jij gaat hier weken mee rondlopen anders en het laat je niet los. Vooral benoemen welk gevoel hij jou heeft gegeven dan snapt ie het misschien (hoop je).