Dank je wel @Milkyway7! Het helpt me zeker! Overmorgen, zondag, hebben we de tweede rijpingsecho. De arts gaf aan dat "ze dan ws groot genoeg zijn en we punctie kunnen plannen". Dat zou dan dinsdag zijn en vrijdag de terugplaatsing. Onze eerste! Zo spannend! Ik zit nu op stimulatiedag 9 en de 12 eitjes (of follikels) zijn tussen de 12 en 16 mm groot. De arts zei dat ze ongeveer 2 mm per dag groeien en 18 mm moeten zijn. Ik wil het zo graag allemaal goed begrijpen en realistisch zijn, zodat we niet weer teleurgesteld raken. Want we hebben telkens slecht nieuws gekregen. En nu lijkt het ivf-traject eigenlijk heel goed te gaan. Ik heb weinig last van de hormonen en de echo lijkt goed te zijn. Wat denken jullie?
@anoniem02 wat fijn dat het er zo goed uitziet. @Asil Super! Gefeliciteerd! Nog even in spanning voor het aantal. Haha, iedereen is tegelijk aan het posten, ik mis van alles! Steeds maar weer even refreshen en weer teruglezen.
ivf & icsi traject Januari - Februari - Maart 2021 ❤️Leden: ❤️Chayammy - 33jr - 3e ivf - 1e kind zwanger! ❤️Asil - 38jr - 3e ICSI - 1e kind ❤️Milkyway7 - 34jr - 1e IVF - 2e kind zwanger! ❤️Kimibi - 30jr - 2e icsi - 2e kind ❤️Vogelindeboom- 30jr - 4e ICSI - 2e kind ❤️Believe89 - 31jr - 1e IVF - 1e kind ❤️Ritoy - 32jr - 1e ICSI - 4e kind ❤️Catwomen - 35jr - 1e IVF - 2e kind ❤️Krv - 30jr - 3e IVF - 2e kind ❤️Lavendelmeid - 34jr- 1e icsi - 2e kind zwanger! ❤️Preitjuh90 - 30 jaar - 1e icsi - 1e kind ❤️Winderig80 - 40 jaar - ivf - 1e kind - spontaan Afsprakenlijst: Vogelindeboom - half februari starten en met prikken (kort protocol) Krv - controle + uitgangsecho 9 maart Kimibu - 15 maart intake nieuwe behandeling plus bloedonderzoek Testdatum: Punctie resultaat: Ritoy punctie 25-01: 10 top eskimo's Lavendelmeid punctie 15-02: 1 embryo Afsprakenlijst Chayammy - 10 maart - intake verloskundige + echo (8+5) Chayammy - 24 maart - termijnecho Milkyway7 - 24 maart- 1ste echo (7+4wk) Lavendelmeid 25 maart - controle echo ziekenhuis. (7+3wk) 31 maart eerste echo verloskundige (8+2wk) Winderig80 - 29 maart - eerste echo Milkyway7 - 12 April - termijnecho vk (10+2wk)
@Izzy1986IVF2021 we gaan helemaal gelijk op! Vanmorgen ook de 2e FM gehad en in vergelijking met jou een minder grote stimulatieopbrengst. Bij mij zijn nu 6 follikels zichtbaar. Het kan idd zomaar zijn dat er in een aantal follikels geen eitjes zitten. Met jouw opbrengst nu houd je dan nog aardig wat over. Dus ik zou helemaal blij zijn met jouw echo! Spannend is het zeker, het is een traject wat erg onzeker is met heel veel stapjes. Ikzelf probeer bij elk stapje te blijven. Ik ben nu blij met onze echo. Ik had er stiekem wel graag 10 willen zien, maar weet ook dat bij heel veel follikels de kwaliteit minder kan zijn. Dan liever 6 follikels van goede kwaliteit. Echter, daar komen we pas dinsdag na de punctie achter. Het is gewoon vreselijk spannend! Goed nieuws @Asil!! Wauw, dan eindelijk weer een terugplaatsing! Fijn voor je!
Nou ik heb eindelijk een afspraak kunnen scoren met de verloskundige. Deze is maandag. Ik denk echt dat het de verkeerde kant op gaat hoor dames. De dag vordert verder en ik vertrouw het vandaag gewoon niet.
Ach, Winderig toch. Ik snap heel goed dat je je druk maakt. Wordt het bloeden steeds heftiger? Ik zie dat je jezelf op de lijst alweer hebt aangepast en 'zwanger' hebt weggehaald. Houd moed! Je testen zien er echt heel mooi uit. Fijn dat je maandag al terecht kan. Alhoewel dat voor jou nu waarschijnlijk alsnog als een eeuwigheid voelt. Ik hoop zo voor je dat het goed gaat! Knuffel en sterkte!
Ahh meid toch. Niet fijn dit. Ik ga heel erg hopen dat jij maandag een goeie echo hebt en dat je dan een beetje rust krijgt. Liefs en een knuffel voor je.
@Winderig80 het zou kunnen zijn dat het vruchtje bij de uitgang is ingenesteld en dat zou kunnen verklaren waarom je zo veel bloedingen hebt. Ik heb het bij mijn vriendinnen al vaker meegemaakt dus hopelijk valt het allemaal mee
Ik had bij de eerste echo een stuk of 23 kleine follikels waarvan er maar 4 groot genoeg waren. Bij de laatste meting waren er 7 groot genoeg dus dan is de punctie afgesproken. Bij de punctie hebben ze ruim 30 follikels aan kunnen prikken waarbij er 29 eitjes zijn gecollecteerd, ik had er ook nog 13 in de vriezer van een poging 6 jaar geleden dus in totaal 42 eicellen. Hiervan waren er 35 rijp en deze zijn dus allemaal geinjecteerd (icsi). De dag erna werd ik gebeld dat er 22 eitjes bevrucht waren en na een week belde ze om te zeggen dat er 10 embryo's het hadden overleefd en waren ingevroren. Ik kreeg trouwens vorige week te horen dat van de 13 eitjes die ik nog in de vriezer maar 1 eitjes bevrucht was en die heeft het nieteens gehaald tot dag 2 dus het was maar goed dat ik die verse poging heb gedaan want anders hadden we niets gehad nu
Is de clearblue de eerste test of die met die roze strepen? Hoe dan ook ik heb ze nooit zo duidelijk gehad. Ik snap wel dat een echo meer bevestiging geeft. Maar als je maandag echo hebt hoever ben je dan?
Je hebt dinsdag punctie vandaag en morgen nog stimuleren en dan zondag ovitrelle. Kan best zijn dat er nog wat mee gaat. Ze groeien 2mm per dag als je er nu nog wat van 12 had kunnen die zomaar nog mee doen, was bij mij wel zo. Spannend.
@Ritoy Vindt je het dan niet balen dat het uiteindelijk zo is gelopen. Ik dacht altijd veel eicellen veel kans..... maar heb hier echt geleerd dat dat niet zo is. Ik hoop dat dat ook het geval is bij mij. Ik ga het nu rustig aan doen en kijken wat gebeurt. Heb een test gekocht om vandaag te testen, maar die zit in de la. Ik kijk het aan. @Asil De clearbleu is van gisteren. Maar dat was ook met plas van nog geen uur. We gaan het zien dit weekend en maandag. Als ik er maandag ben dan zit ik op 5+6 Ik lees nu gewoon jullie ervaringen. Want ik heb daar nog helemaal geen verstand van. (Groen als gras)
Houd wel rekening dat je wellicht alleen verdikt slijmvlies, of een zwangerschapsring met dooier, of een dooier met vruchtje maar, ondanks dat de wonderen de wereld nog niet uit zijn, waarschijnlijk geen hartactie. Dat zal een week later zijn. Wees dan niet teleurgesteld en overtuigd dat het niks is.
Ik zie dat jij accupunctuur hebt gehad @Asil doet dat wat? Zit er al een tijdje over na te denken om de innesteling te bevorderen
Nee daar ga ik inderdaad niet van op uit. Maar als het goed zit ben ik al blij. Ik wil zekerheid. En hoop dat ik die kan krijgen. Miskraam of nog hoop. We gaan het zien
Zeker weten, innesting moet ik nog op terug komen, als je meer rust wilt zou ik het zeker aanraden. Mij herken je niet terug sinds ik ben begonnen. Heb adhd maar ben zo chill, dat zelfs mijn vriend er soms kriechel van word. Daarnaast heb ik deze punctie zo rustig ervaren en word ik erg rustig van meditatie muziek. Het is alleen wel met acupunctuur zo dat je minimaal 3 maanden van te voren moet beginnen. Dan heeft je lichaam rijd genoeg om zich aan te passen. Daarnaast moet je echt op zoek naar een acupuncturist ervaren met fertilliteit das wel een andere slag.
Ook dat kun je met dit termijn niet zeggen en een echo kan die garantie "nog" niet geven. In het begin blijft het 50/50. Heb zelf 2x een mk gehad. Helaas is dat de kant tot nu toe waar ik ervaring mee heb..