Start medisch traject jan/feb/maart 2021

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Chayammy, 22 dec 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Asil

Asil VIP lid

14 nov 2018
    10.149
    9.753
    113
    Vrouw
    Wat ik overigens zelf doe, en of het zin heeft geen idee. Is sinds punctie geconcentreerde grantaatappelsap van zonnatura, neem 55cl per dag. Acupunctuur geeft aan begin met je voeten warm houden, dus altijd sokken aan en pantoffels als je door huis loopt. In bed een warme kruik, niet heet, bij je voeten vanaf TP. Ik gebruik hittepit kussens, 1 min in de magnetron. Zolang je je voeten warm houd houd je ook je baarmoeder warm.

Izzy1986IVF2021 en Trassi vinden dit leuk.
  2. anoniem02

anoniem02 Actief lid

22 mrt 2016
    411
    212
    43
    Klopt @Asil , dat is waar we nu op hopen! Ik heb wel goede hoop. Er is nu in 3 dagen tijd ook best veel positiefs gebeurd (toen had ze er dus maar 3 gemeten!) Dus wie weet. En dan sowieso nog na de ovitrelle?

Fijn @Winderig80 dat je maandag al mag komen!! Ik hoop dat je dan duidelijkheid krijgt voor jezelf.

Winderig80 vindt dit leuk.
  3. cdokter

cdokter Bekend lid

14 okt 2014
    573
    160
    43
    NULL
    NULL
    @Winderig80 fijn dat je maandag al kan komen
    Hoop voor je dat je dan duidelijkheid hebt wat er aan de hand is

Wij mogen 19 maart weer naar ziekenhuis voor echo hopelijk mogen we onze tp krijgen
    En niet dat het weer verkeerd is net als in februari

Fijne avond

Winderig80 vindt dit leuk.
  4. anoniem02

anoniem02 Actief lid

22 mrt 2016
    411
    212
    43
    Vanmorgen FM 3 gehad. Tov vrijdag is er niet zo heel veel veranderd. Door met spuiten en woensdag terug. Er was nog wel een extra kleine follikel te zien, maar onduidelijk of daar nog iets mee gebeurd. Dus nog 6 follikels die in ieder geval mee doen. Voel me er ok onder. Gevoelsmatig denk ik dat er dan misschien nog wat meer bij kan komen??

Winderig80, Trassi en Krv vinden dit leuk.
  5. Asil

Asil VIP lid

14 nov 2018
    10.149
    9.753
    113
    Vrouw
    Woensdag pas weer een meting toch? Ze houden de dosis laag heb ik begrepen. Het kan 2 kanten op of er komt nog bij of je houd het bij deze maar echt kwaliteit over kwantiteit. Heb je veel last van de bijwerkingen of valt het wel mee.

6. anoniem02

anoniem02 Actief lid

22 mrt 2016
    411
    212
    43
    Klopt, woensdag weer. Ik spuit idd 'maar' 150EH gonal f. En dat terwijl ik ook al 36 ben. Mocht het met deze poging niet lukken verwacht ik wel dat ze het zouden ophogen de volgende keer.
    Kwaliteit boven kwantiteit, absoluut! Zo denk ik er ook over hoor! Als er maar niet teveel zouden afvallen, dan hoor je me niet klagen. Maar ja ook daar hebben we geen invloed op.

Ik voel me prima! Geen last vd hormonen meer sinds ik met gonal f begonnen ben. Daarvoor vreselijk veel hoofdpijn:( dat is gelukkig voorbij!

Hoe gaat het met jou? Het vreselijke wachten is aangebroken.....heb je de ET al gehad?

7. anoniem02

anoniem02 Actief lid

22 mrt 2016
    411
    212
    43
  8. Asil

Asil VIP lid

14 nov 2018
    10.149
    9.753
    113
    Vrouw
    Mij eerste poging was ik ook 36 geloof ik. En kreeg ik ook gonal-f 150 en decapeptyl. Ik had er ook "maar" 6, 2 eicellen 1 tp, was wel zwanger (helaas mk). Bij de 2de hadden ze opgehoogd, ook 36, naar 225. Had er 12, 12 eicellen, 2 embryo's, 1tp, niet zwanger.

Bij de eerste poging beginnen ze vaak voorzichtig en is het een beetje zoeken. Heb je hiervoor IUI gehad? Zo ja heb je toen ook medicatie gebruikt?

9. anoniem02

anoniem02 Actief lid

22 mrt 2016
    411
    212
    43
    Klopt idd zoeken. Hiervoor IUI gehad (2pogingen) en 4jr gelezen zwanger geworden van de 2e IUI. Toen altijd 75EH gespoten en had vaak 2 follikels.
    Ben nu met ivf begonnen vanuit een depot lucrin van 3mnd. In verband met endometriose. Moest nu al een paar weken eerder beginnen met dagelijks lucrin omdat mijn eigen cyclus leek door te breken Misschien dat het daar mee te maken heeft.
    Mijn AMH is 1.08. Niet superhoog en FSH was 9.
    Wat waren jouw waardes?

10. Asil

Asil VIP lid

14 nov 2018
    10.149
    9.753
    113
    Vrouw
    Ik ook endo maar heb deze keer voor het eerst 1 spuit lucrin gehad, nog nooit eerder gehad, na mijn operatie lijkt het te zijn opgeklaard. AMH was een paar maanden geleden mid cyclus 1.15 en alle andere waarden niet meer geprikt. In 2019 was mijn fsh op dag 15 geloof ik 5.7 en tsh 2.02.

Die lucrin spuit OMG maar heb echt nagenoeg geen buikpijn gehad. Ik heb 13 IUI gehad tot nu toe. Denk 5 met medicatie. Clomid kreeg in teveel bijwerkingen van en gonal-f ook lage eenheden. Deed voor mij echt helemaal niks.

11. anoniem02

anoniem02 Actief lid

22 mrt 2016
    411
    212
    43
    Wauw, 13x! Waarom zo vaak? Vond je het prettig veel kansen te krijgen via IUI?

Misschien hebben jullie een idee, aangezien ik nu opgestart ben vanuit een lang protocol (superlang omdat ik al zo 'lang' in de overgang zit door het depot > 3mnd ) duurt het stimuleren met FSH daarom misschien langer?
    Ik heb van nature namelijk een cyclus van 27 dagen en bij de IUIs altijd 2 follikels.

Hebben jullie misschien verschil ervaren tussen een kort of lang protocol mbt stimuleren? Meer/minder resultaat en of korter en langer? Ben benieuwd!

12. Asil

Asil VIP lid

14 nov 2018
    10.149
    9.753
    113
    Vrouw
    Deze keer was lang protocol. En 13x zie handtekening. Wij hadden er 6 op zitten en toen een endo operatie daarna ben ik natuurijk zwanger geraakt. Toen nog 3 gedaan omdat ze hoopte dat het nog eens zou lukken. Daarna tussen de IVF behandelingen nog 3 omdat ik ook van IVF zwanger ben geweest. Dat maakt 11. Daarna 2 jaar stop om alles te verwerken. En sinds juli weer begonnen. Omdat we dachten dat zaadkwaliteit waa verbeterd nog 2 IUI wat 13 maakt maar deze was slechter. Daarnaast ook om er weer even "in" te komen :).

Hieronder even de TP update.

anoniem02 vindt dit leuk.
  13. Asil

Asil VIP lid

14 nov 2018
    10.149
    9.753
    113
    Vrouw
    3 bevruchtingen, 3 embryo's. 1tje gaat nog door tot morgen en hoop dat deze ingevroren kan worden.

Dat betekend lieve meiden, 1 topper en 1 iets mindere in mijn buik op het moment. Zw gaven aan dat het beslist was zodat die minderen de grotere kan ondersteunen. Wij zijn zo ongelofelijk happy.

Winderig80, Milkyway7, Trassi en 3 anderen vinden dit leuk.
  14. Chayammy

Chayammy Fanatiek lid

14 aug 2020
    1.301
    2.091
    113
    Vrouw
    Wat ontzettend fijn! :D ik hoop dat ze lekker blijven plakken! En dat die andere een mooie vrouw wordt, maar dan natuurlijk voor eventueel tweede of derde kindje.

Veel succes met het wachten! Ik duim met je mee.

Asil vindt dit leuk.
  15. Chayammy

Chayammy Fanatiek lid

14 aug 2020
    1.301
    2.091
    113
    Vrouw

Mijn eerste ivf heb ik ook vanuit 4 maanden Lucrin gedaan, ivm endometriose. Ik spoot toen ook 150 en had toen uiteindelijk ongeveer 5-6 follikels, met 3 eitjes en 3 bevruchtingen. Toen ik aan mijn tweede ivf begon, heb ik geen lucrin meer gebruikt, omdat ik er direct na mijn miskraam mee begon. De redenatie was dat de endo toen toch nog geen tijd had gehad om mijn buik onrustig te maken, omdat de vorige ivf en de zwangerschap de endo onderdrukken. Overigens toen wel een 'normaal' lang protocol gebruikt, omdat ze daar meer succes mee hebben.
    Ik kreeg toen de indruk dat mijn arts inderdaad dacht dat het mogelijk was dat de lange tijd lucrin er voor had gezorgd dat de stimulatie wat langzamer ging en opbrengst tijdens die eerste poging niet zo hoog was. De tweede ivf ben ik naar 225 gegaan. Wel meer eitjes, maar uiteindelijk maar 1 embryo aan overgehouden. Het is soms ook gewoon een kwestie van geluk.

Veel succes!

anoniem02 en Asil vinden dit leuk.
  16. Asil

Asil VIP lid

14 nov 2018
    10.149
    9.753
    113
    Vrouw
    Ik weet niet of die andere een mooie vrouw word (fantastisch autocorrect)

17. Chayammy

Chayammy Fanatiek lid

14 aug 2020
    1.301
    2.091
    113
    Vrouw
    Haha, misschien ooit eens. Een mooie man is ook goed! Maar ik dacht dat ik 'cryo' had getypt:roflmao:

Asil vindt dit leuk.
  18. anoniem02

anoniem02 Actief lid

22 mrt 2016
    411
    212
    43
    Wat een verhaal al voor jullie, ik begrijp de hoeveelheid pogingen nu wat beter! Zó hopen dat jullie straks positief testen met 2 toppers in je buik nu!!!! Geweldig nieuws ik begrijp dat je heel blij bent! Geniet van dat fijne gevoel!!!!!!!

Asil vindt dit leuk.
  19. Asil

Asil VIP lid

14 nov 2018
    10.149
    9.753
    113
    Vrouw
    Euforisch, wij heben altijd maar 1 embryo gehad en om dan nu te horen, van de 8 eicellen, 3 bevrucht en 3 embryo's. Dan spring je een gat in de lucht. Nu hopen dat nummer 3 sterk genoeg is voor de vriezer.

anoniem02 vindt dit leuk.
  20. anoniem02

anoniem02 Actief lid

22 mrt 2016
    411
    212
    43
    Dankjewel voor je uitgebreide reactie!! Het lijkt toch een beetje mijn gevoel te beamen. Ik zal er woensdag zeker naar vragen als er weer niet zoveel gebeurd! De hoofdpijn vd lucrin was echt heel naar. Maar de rust in mijn buik daarentegen heerlijk!! 4 maanden al geen buikpijn meer!

Hoe gaat het met jou? Hoe voel je je, heb je kwaaltjes? En wanneer mag je weer voor een echo? Kan me voorstellen dat je nog erg onzeker bent!!

Deel Deze Pagina