Start medisch traject jan/feb/maart 2021

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Chayammy, 22 dec 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kimibi

    Kimibi Bekend lid

    8 feb 2018
    602
    602
    93
    Vrouw
    Vestigingsmanager bij A-meubel
    Goedemorgen,
    Lief dat je het vraagt. Het was gelukkig goed! Ik was een beetje bang dat ze keizersnede mijn baarmoeder had beschadigd omdat die alles toen ging zoals het hoorde.
    Gelukkig zit er een heel klein subtiel litteken wat heel mooi dicht is gegaan.
    Ze zei dat ik nu moest wachten op de menstruatie en dan mogen we beginnen aan de cryobehandeling.
    Ik vertelde haar dat ik 5 dec voor het laatst was gaan menstrueren en het vaak minimaal 2 maanden duurt tot 6 maanden voor ik weer word.
    Dus ik had de medicijnen opgehaald en moest bloed prikken voor de schildklier.
    Eenmaal thuis in de avond.... Wat dacht je.... Ik ben gaan menstrueren. Dus vanmorgen gebeld en begonnen met de medicijnen. 20 Jan een afspraak voor een echo van het baarmoederslijmvlies.
    Jeetje ik was even een beetje van slag die gevoelens wat ineens weer terug komen van wat toen allemaal mee maakten en voelde en toch heel gelukkig voel ik me en ben ook helemaal verbaasd over mijn lichaam..

    Liefs Kirsten
     
    Chayammy en Krv vinden dit leuk.
  2. Kimibi

    Kimibi Bekend lid

    8 feb 2018
    602
    602
    93
    Vrouw
    Vestigingsmanager bij A-meubel
    ivf & icsi traject

    Januari - Februari - Maart

    2021

    ❤️​
    Leden:

    ❤️Winderig80 - 40jr - 1e Ivf - 1e kind
    ❤️Chayammy - 33jr - 3e ivf - 1e kind
    ❤️Asil - 38jr - 3e ICSI - 1e kind
    ❤️Milkyway7 - 1e IVF - 2e kind
    ❤️Kimibi - 30jr - 1e icsi - 2e kind
    ❤️Vogelindeboom- 30jr - 4e ICSI - 2e kind


    Afsprakenlijst:
    Asil - 1 feb evaluatie/start ICSI 3
    Kimibi - 20 Jan echo baarmoederslijmvlies
    Vogelindeboom - half februari starten en met prikken (kort protocol)

    Test datum:



    Punctie resultaat:
     
  3. Milkyway7

    Milkyway7 Fanatiek lid

    28 apr 2020
    1.435
    936
    113
    Vrouw
    Noord-holland
    @Krv hoelang heb jij last gehad van je bekken? Ik ben best wel een beetje angstig dat ik er weer mee te maken krijg... Vorig jaar heb ik het erg moeilijk gehad. Mentaal is het ook een aanslag. Die onzekerheid die er bij kont kijken en geen perspectief hebben voor de toekomst. Gelukkig weet ik nu wel dat het ook weer over kan gaan met heel veel geduld ( heb ik niet :rolleyes:)

    @Kimibi wat fijn dat je menstruatie zich heeft aangediend! Herkenbaar die gedachte en emoties die er weer bij komen kijken als je weer een traject ingaat.

    Ik heb volgende week de 1ste echo:D. Als alles volgens plan mocht gaan dan eind deze maand een terugplaatsing.
     
    Krv vindt dit leuk.
  4. Milkyway7

    Milkyway7 Fanatiek lid

    28 apr 2020
    1.435
    936
    113
    Vrouw
    Noord-holland
    ivf & icsi traject

    Januari - Februari - Maart

    2021

    ❤️​
    Leden:

    ❤️Winderig80 - 40jr - 1e Ivf - 1e kind
    ❤️Chayammy - 33jr - 3e ivf - 1e kind
    ❤️Asil - 38jr - 3e ICSI - 1e kind
    ❤️Milkyway7 - 34jr - 1e IVF - 2e kind
    ❤️Kimibi - 30jr - 1e icsi - 2e kind
    ❤️Vogelindeboom- 30jr - 4e ICSI - 2e kind


    Afsprakenlijst:
    Asil - 1 feb evaluatie/start ICSI 3
    Kimibi - 20 Jan echo baarmoederslijmvlies
    Vogelindeboom - half februari starten en met prikken (kort protocol)
    Milkyway7 - 12 jan echo

    Test datum:



    Punctie resultaat:[/QUOTE]
     
  5. Krv

    Krv Fanatiek lid

    26 mei 2017
    4.436
    4.342
    113
    Vrouw
    @Kimibi wat fijn dat de echo goed was en je ook meteen ongesteld bent geworden! En emoties zijn inderdaad heel herkenbaar!

    @Milkyway7 ik heb tot zeker 6 maanden na de bevalling last gehad van m'n bekken. En daarna vaak nog rond m'n eisprong en als ik ongesteld werd. Het bizarre is dat ik nu al last kreeg van m'n bekken net na de terugplaatsing. Dit stopte toen ik bloed ben gaan verliezen.

    Hier vandaag uiteindelijk na het bezoek aan de kliniek toch doorverwezen naar het ziekenhuis. Ook nu geen duidelijke uitslag. Er zit mogelijk een vruchtzakje in m'n baarmoeder (maar sowieso veel te klein. Nu vergelijkbaar met 4 tot 5 weken zwangerschap en ik zou vandaag 6 weken zijn. Zondag ga ik weer terug naar het ziekenhuis. (als jullie het vervelend vinden dat ik het hier deel dan moet je het aangeven hoor!)
     
  6. cdokter

    cdokter Bekend lid

    14 okt 2014
    573
    160
    43
    NULL
    NULL
    @Krv
    Sterkte vandaag


    Morgen weer in het traject
    Beginnen met provera
    Ben erg down vandaag
    Had mischien wel gehoopt dat ik 2 keer het ziekenhuis niet meer nodig had
    En aan de andere kant weer super blij dat we weer voor 2 wondertje gaan

    Onze zoontje is dinsdag 2 geworden wat is hij verwend door iedereen
    Wel elke dag 2 mensen op bezoek hele week al in de verjaardag
    Zowel ik ben kapot en me zoontje ook
    Me man vindthet wel gezellig

    Hoop dat het allemaal goed gaat met traject

    Hoe is het met de rest van de dame.s
     
    Krv vindt dit leuk.
  7. Kimibi

    Kimibi Bekend lid

    8 feb 2018
    602
    602
    93
    Vrouw
    Vestigingsmanager bij A-meubel
    Als eerst gefeliciteerd natuurlijk met je zoontje. Mijn dochter is 1 jaar.

    Ik snap je gevoelens. Toen ik van de week mocht beginnen met de progynova was ik ook totaal van de kaart. Helemaal mezelf niet. Komt denk ik ook gewoon dat het ineens zo dicht bij weer komt. En het is allemaal zo onzeker en niets gaat vanzelf.

    Hier gaat het wel goed. Ik was even angstig hoe ik op de medicijnen zou reageren maar voor alsnog niet veel last. Terug komend op het gevoel wat alle kanten op gaat is dit keer ook wel een beetje anders. Ik moet veel alleen doen in het ziekenhuis omdat mijn man natuurlijk niet mee mag ivm corona. Daar had ik wel echt last van. De laatste keer dat wij daar samen liepen was met een zwangerschaps echo van ons kleine meisje.
    Nu liep ik er alleen in de laaangggeeeee gang in het Radboud. Ik had zo het gevoel dat ik hem hard nodig had en werd er gewoon een beetje verdrietig van omdat ik me alleen voelde.
    Maar dit is de tijd van nu. Dat verandert hopelijk gauw.

    Ik ben ook benieuwd hoe het met de dames gaat verder.

    Lieve groetjes
     
    Krv vindt dit leuk.
  8. Boedah

    Boedah Niet meer actief

    Hoi, kunnen jullie nog een lid gebruiken?
    18 januari hebben wij weer een gesprek in het ziekenhuis om een ivf behandeling te starten. Wij hebben een dochter van 3 uit een verse terugplaatsing en afgelopen jaar 4 cryo terugplaatsingen gehad voor een 2e wonder maar helaas niet (blijvend) zwanger van geworden.
     
    Winderig80, Milkyway7 en Krv vinden dit leuk.
  9. Krv

    Krv Fanatiek lid

    26 mei 2017
    4.436
    4.342
    113
    Vrouw
    Dankjewel @cdokter! Van harte gefeliciteerd met je zoontje! Mijn zoon is ook net 2 geworden, leuke leeftijd he!

    @Kimibi ik vind het ook erg heftig om alles nu alleen te moeten doen. Gelukkig was mijn punctie echt net voor de lockdown waardoor hij wel bij de punctie mocht zijn maar verder inderdaad alles alleen. Heel eenzaam.

    Hier was de echo nog steeds onduidelijk. Hcg stijgt nog steeds. Morgen weer terug.

    @Boedah welkom! Wat jammer dat het niet gelukt is met de cryo's en jullie weer een nieuwe poging moeten doen.
     
  10. Winderig80

    Winderig80 Actief lid

    30 dec 2020
    455
    440
    63
    Vrouw
    werkende!
    Noord Holland
    Welkom Boedah!! Weeswelkom en schrijf erop los!
     
  11. Winderig80

    Winderig80 Actief lid

    30 dec 2020
    455
    440
    63
    Vrouw
    werkende!
    Noord Holland
    Dat ging iets te snel, was nog niet klaar.
    @Krv je houdt het op 1 of ander manier toch echt spannend!!

    @cdokter en @Krv alsnog gefeliciteerd met jullie Kids!!

    Aan deze kant nog steeds rustig, ik wacht op mijn prik en plan. Hoop deze maand ipv februari.. we gaan het zien.
     
    Krv vindt dit leuk.
  12. cdokter

    cdokter Bekend lid

    14 okt 2014
    573
    160
    43
    NULL
    NULL
    @Winderig80 Dankje wel
    Hoopdat je gauw de plan hebt en dat je kan beginnen
     
  13. Winderig80

    Winderig80 Actief lid

    30 dec 2020
    455
    440
    63
    Vrouw
    werkende!
    Noord Holland
    ivf & icsi traject

    Januari - Februari - Maart

    2021

    ❤️​
    Leden:

    ❤️Winderig80 - 40jr - 1e Ivf - 1e kind
    ❤️Chayammy - 33jr - 3e ivf - 1e kind
    ❤️Asil - 38jr - 3e ICSI - 1e kind
    ❤️Milkyway7 - 34jr - 1e IVF - 2e kind
    ❤️Kimibi - 30jr - 1e icsi - 2e kind
    ❤️Vogelindeboom- 30jr - 4e ICSI - 2e kind


    Afsprakenlijst:
    Milkyway7 - 12 januari - echo
    Kimibi - 20 Januari - echo baarmoederslijmvlies
    Asil - 1 februari - evaluatie/start ICSI 3
    Winderig80 - 04 februari - prik en plan
    Vogelindeboom - half februari starten en met prikken (kort protocol)



    Test datum:



    Punctie resultaat:
     
  14. Winderig80

    Winderig80 Actief lid

    30 dec 2020
    455
    440
    63
    Vrouw
    werkende!
    Noord Holland
    Net voor de 2de keer een voorlichting filmpje gehad. En eindelijk mijn prik en plan afspraak 4 februari. ik baal wel een beetje want ik wordt 1 feb ongi. Maarja niets aan te doen. Ik heb een datum en dat is voor mij al heel wat.

    Hoe gaat het verder hier met de rest? Het is rustig. begrijpelijk aan de ene kant, want iedereen wacht op zijn datum momenteel.
     
    Krv en Milkyway7 vinden dit leuk.
  15. Milkyway7

    Milkyway7 Fanatiek lid

    28 apr 2020
    1.435
    936
    113
    Vrouw
    Noord-holland
    @Winderig80 wat fijn dat je nu eindelijk een datum hebt op naar uit te kijken dat geeft toch een beetje houvast en jammer dat je net ervoor ongesteld wordt. Kan me voorstellen dat het even balen is.

    Ik heb vandaag echo gehad, me vergist in de datum die ik in de lijst had gezet. Heb al een follikel van 18 mm dus mag meteen aan de slag en vanavond pregnyl spuiten en volgende week vrijdag heb ik een terugplaatsing:rolleyes:( mits de ontdooiing goed gaat) Gaat ineens in een rap tempo. Vindt het wel weer spanned allemaal maar laat het op me afkomen.
     
    Winderig80 en Krv vinden dit leuk.
  16. Kimibi

    Kimibi Bekend lid

    8 feb 2018
    602
    602
    93
    Vrouw
    Vestigingsmanager bij A-meubel
    Is echt al spannend hé! Ik ben bezig met de kunstmatihe cyclus en moet woensdag dus een meting doen. Ben even kwijt of ik dan ook nog een spuit moet zetten voor de terugplaatsing. Waarschijnlijk een week later de terugplaatsing. Vind het zo spannend. Nog nooit een positieve test gehad van een cryo. Fingers crossed!

    Ook voor jou ga ik duimen!
     
  17. Boedah

    Boedah Niet meer actief

    Bedankt meiden!
    Morgen heb ik het gesprek over het opnieuw opstarten van het traject.

    4 jaar geleden is toch wel lang, ik heb geen idee meer hoe het toen allemaal in z’n werk ging. Ik kijk vooral erg op tegen de punctie, want dat die tegenviel weet ik dan nog weer wel :(
     
  18. Mickey20

    Mickey20 Bekend lid

    29 jul 2020
    765
    562
    93
    Vrouw
    ivf & icsi traject

    Januari - Februari - Maart

    2021

    ❤️​
    Leden:

    ❤️Winderig80 - 40jr - 1e Ivf - 1e kind
    ❤️Chayammy - 33jr - 3e ivf - 1e kind
    ❤️Asil - 38jr - 3e ICSI - 1e kind
    ❤️Milkyway7 - 34jr - 1e IVF - 2e kind
    ❤️Kimibi - 30jr - 1e icsi - 2e kind
    ❤️Vogelindeboom- 30jr - 4e ICSI - 2e kind
    ❤️Mickey20 - 41jr - 1e IVF - 2e kind


    Afsprakenlijst:
    Milkyway7 - 12 januari - echo
    Kimibi - 20 Januari - echo baarmoederslijmvlies
    Asil - 1 februari - evaluatie/start ICSI 3
    Winderig80 - 04 februari - prik en plan
    Vogelindeboom - half februari starten en met prikken (kort protocol)
    Mickey20 - 20 januari echo, 22 januari punctie?



    Test datum:



    Punctie resultaat:
     
  19. Mickey20

    Mickey20 Bekend lid

    29 jul 2020
    765
    562
    93
    Vrouw
    Hoi meiden, ik kom hier graag mee lezen en schrijven. Ik heb me al op de lijst gezet. @Asil ken ik al, de rest volgens mij nog niet :)

    Onze geschiedenis in het kort (vind ik bij anderen ook altijd fijn om te lezen):
    In januari 2016 voor ons eerste kindje gegaan, toen kenden we elkaar 2 jaar. In juli 2016 had ik een positieve test in mijn handen, maar helaas werd dat een miskraam (van een tweeling) in september 2016. In juli 2017 eindelijk weer een positieve test. Een spannende zwangerschap gehad, want tot 20 weken had ik bloedverlies van de tweeling van onze dochter. Onze dochter is met 37+3 geboren na een lange (5 dagen) en heftige bevalling, die eindigde in een keizersnede. Ze is nu bijna 3 en we genieten volop van haar.
    In mei 2019 gingen we voor ons tweede kindje. Toen dat vorige zomer nog steeds niet was gelukt, de mmm in gegaan. In december zouden we starten met IVF (vanwege mijn leeftijd), maar er was geen plaats. Toen begonnen met lang protocol, zodat we deze maand sowieso mee mochten doen. Dus ik spuit nu al sinds 30-12 Decapeptyl.

    Vanochtend de tweede follikelmeting gehad. Links is één follikel van 18mm en rechts zag ze er misschien 2 van ongeveer 13/14mm. Dus nog 2 dagen doorprikken in de hoop dat die mee gaan doen…maar wel heel weinig te oogsten dus. :$
    Woensdagochtend weer een echo om te kijken naar de groei en de arts verwacht dan vrijdag of zaterdag de punctie.
    Baarmoederslijmvlies was 12,5mm, dus dat zal wel goed zijn toch?

    Ik vind het erg pittig allemaal en dan moeten de punctie en – hopelijk! - terugplaatsing nog komen. Laat het ajb een super-ei zijn dat ik aan het produceren ben… :$

    Ik hoorde trouwens van @Asil over escape IUI, is er iemand hier die daar meer over weet uit ervaring?
     
  20. Boedah

    Boedah Niet meer actief

    Ik ben vandaag geweest, de 29e zaadonderzoek en Amh prikken bij mij, 8 februari de uitslag. Dus ik weet dan pas meer
     

Deel Deze Pagina