Start medisch traject jan/feb/maart 2021

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Chayammy, 22 dec 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chayammy

    Chayammy Fanatiek lid

    14 aug 2020
    1.288
    2.085
    113
    Vrouw
    @Boedah en @Mickey20 Welkom en veel succes en geluk gewenst!

    @Krv Hoe gaat het nu met je?

    @Kimibi @cdokter en @Milkyway7 Hoe gaat het nu met jullie? Als ik het goed lees zijn jullie nu druk bezig met alle spuiten/hormomen? Hopelijk gaat alles goed!

    Hier is het nog rustig 1.5 week geleden ongesteld geworden, wat toch een stuk pijnlijker was dan ik mij kan herinneren van járen geleden. Gelukkig duurde het maar een paar dagen. En stiekem was ik ook wel een beetje teleurgesteld. Ik hoop toch ergens nog dat ik nog op de natuurlijke manier zwanger kan worden. Gisteren weer begonnen met ovulatietesten, dus wie weet.

    Donderdag moet ik naar het ziekenhuis voor een uitstrijkje. Hopelijk gaat de uitslag geen roet in het eten gooien voor de start van het traject. Vorig jaar was het niet goed, waardoor ik eerst behandeld moest worden en het starten met ivf opschoof.

    Nu een aantal van jullie al echt volop bezig zijn, ga ik het hier weer wat beter bijhouden! Ik ben erg benieuwd naar jullie ervaringen.
     
    Mickey20 vindt dit leuk.
  2. Milkyway7

    Milkyway7 Fanatiek lid

    28 apr 2020
    1.436
    936
    113
    Vrouw
    Noord-holland
    @Mickey20 welkom om en leuk dat je met ons meeschrijft:).
    Ik lees dat je ook al een tijdje bezig bent. Spannende tijd nu voor je! Het is een intensief traject en kan van alles bij je losmaken. Zowel lichamelijk & geestelijk. Ik hoop dat de andere follikels mee gaan doen dat zou wel fijn zijn. De dikte van je bms is heel goed hoor!
    Escape iui heb ik zelf nooit gedaan maar ik weer wel dat die mogelijkheid er is als je te weinig follikels hebt voor je punctie. Dan gaat er geen poging verloren zeg maar. Heel veel succes de aankomende tijd.
     
    Mickey20 vindt dit leuk.
  3. cdokter

    cdokter Bekend lid

    14 okt 2014
    573
    160
    43
    NULL
    NULL
    @Chayammy
    Ik heb tot morgen provera
    Denk van het weekend de menstruatie en dan ziekenhuis bellen


    Hopen dat de uitslag goed is
    En dat je dan kan beginnen
     
    Chayammy vindt dit leuk.
  4. Kimibi

    Kimibi Bekend lid

    8 feb 2018
    602
    602
    93
    Vrouw
    Vestigingsmanager bij A-meubel
    Hier gaat alles goed, heb weinig last van de hormonen gelukkig.
    Morgen weer naar het ziekenhuis voor een BMS meting. Ben heel erg benieuwd of het genoeg opgebouwd is. Ik ben even kwijt hoe 'dik' het bms moet zijn. Wie kan me helpen?
    Ik heb uitgerekend mochten wij zwanger raken van de cryo wat de uitgerekende datum zou zijn.
    Ik moest even knipperen met mijn ogen toen ik het zag. 2 jaar geleden een terugplaatsing gehad van onze dochter. Uitgerekende datum 14 oktober 2019. Nu uitgerekend en weer 14 oktober 2021.

    Als dit toch een teken zou zijn... Heel gek dit.
    ( ik heb altijd gezegd ik wil met kerst zwanger zijn en NOOIT meer in de zomer haha )

    ik laat morgen weer van me horen als ik de afspraak heb gehad :)

    Liefs
     
  5. Asil

    Asil VIP lid

    14 nov 2018
    9.570
    9.020
    113
    Vrouw
    6-12 mmm is ideaal geloof ik
     
    Kimibi vindt dit leuk.
  6. Mickey20

    Mickey20 Bekend lid

    29 jul 2020
    765
    562
    93
    Vrouw
    @Chayammy Succes donderdag, hopelijk deze keer wel goed nieuws!

    @Milkyway7 Bedankt, lief van je! Inderdaad een spannende tijd.
     
    Chayammy vindt dit leuk.
  7. Believe89

    Believe89 Actief lid

    25 apr 2020
    163
    68
    28
    Vrouw
    Ik zou ook graag mee willen schrijven/lezen hier :)

    Even voorstellen:
    31 jaar, onvervulde kinderwens sinds november 2018.
    Mijn man blijkt te weinig (goede) zaadcellen te hebben waardoor de kans op een natuurlijke zwangerschap nihil is. De onderzoeken bij mij waren wel allemaal goed.
    In september een doorverwijzing gekregen van de huisarts naar het MCK (Vivaneo) in Leiderdorp. Tussendoor is mijn man bij een klinisch geneticus geweest i.v.m. een mogelijk erfelijke aandoening. We hebben nog niet de definitieve uitslag hiervan, maar o.b.v. wat de klin.geneticus ons heeft verteld hebben we besloten dat we geen reden zien om hierop te wachten. Aankomende donderdag bespreken we met onze gyn de uitslag van het zaadonderzoek dat mijn man vorige week nog 1x moest laten uitvoeren. Dan weten we of het IVF of ICSI wordt en hopelijk horen we ook de startdatum. Hoewel ik op zie tegen het spuiten van hormonen, de punctie, de spannende en moeilijke wachtweken, overheerst het gevoel gauw te willen beginnen! Ik hoop dat 2021 ons en jullie jaar mag worden!
     
    Winderig80 vindt dit leuk.
  8. Kimibi

    Kimibi Bekend lid

    8 feb 2018
    602
    602
    93
    Vrouw
    Vestigingsmanager bij A-meubel
    Net weer terug van de bms meting. Deze is 8.7 de terugplaatsing is gepland. Dinsdag krijgen wij een cryo terug.
    Heel erg spannend weer. Morgen met de utro beginnen! Nieuwe bolletjes! Ik hoef er met deze maar 1 in te brengen per keer.
     
    Winderig80 en Krv vinden dit leuk.
  9. Chayammy

    Chayammy Fanatiek lid

    14 aug 2020
    1.288
    2.085
    113
    Vrouw
    @Believe89 Welkom! Ik kan mij voorstellen dat je gemixte gevoelens hebt. Het is inderdaad spannend, maar tegelijkertijd is het ook fijn dat er mogelijkheden zijn en je een stap dichterbij je wens bent!

    @Kimibi Wat fijn dat alles goed was. Het gaat dan nu ineens echt heel snel! Hopelijk gaat het ontdooien goed. Hoeveel cryo's heb je nog (misschien heb je dat al wel gezegd, maar ik weet het even niet meer, sorry)?
    Ik heb ook al wel eens de grotere bolletjes gekregen, waardoor je er maar 1 per keer in hoefde te brengen. Vond ik heel fijn. Maar helaas kreeg ik bij een herhaalrecept weer de kleine en ging het weer over op 2.
    Ik heb vandaag mijn eisprong en wil kijken of het zo misschien gaat lukken. Heb nog een heel voorraadje utrogestan liggen, dus wil die er misschien ook bij gaan gebruiken, maar weet niet meer wat de dosering is. Hoe vaak per dag moet jij ze inbrengen?
     
    Believe89 en Kimibi vinden dit leuk.
  10. Kimibi

    Kimibi Bekend lid

    8 feb 2018
    602
    602
    93
    Vrouw
    Vestigingsmanager bij A-meubel
    Wij hebben 2 cryo's. Er word er 1 terug geplaatst. 3 keer per dag 1 keer. In jou geval dan 3 keer per dan 2 stuks. ( 100mg 2 stuks 200mg 1 stuk).
    Groot gelijk om het er bij te gebruiken! Ik ga voor je duimen! :thumup:
     
    Chayammy vindt dit leuk.
  11. Mimi89

    Mimi89 Actief lid

    9 nov 2020
    135
    123
    43
    Vrouw
    Hoi meiden,

    Graag zou ik met jullie willen mee kletsen. Wij zijn net begonnen met het icsi traject omdat mijn man extreem weinig zaadcellen heeft.
    Ik ben sinds gisteren gestart met het prikken van decapeptyl. Jeetje wat vond ik dit ontzettend spannend!! Weet niet of het aan mij ligt maar vind het ook best pijnlijk...
     
  12. Krv

    Krv Fanatiek lid

    26 mei 2017
    4.436
    4.342
    113
    Vrouw
    Welkom nieuwe dames!!

    @Chayammy ik heb vandaag cytotec ingebracht dus ik ben nu aan het afwachten. Weinig krampen en zeer weinig bloedverlies dus hopelijk doet het wel iets!

    @Mimi89 de deca is ook echt een rotprik. Ik zet 'm altijd in mijn bovenbeen. De eerste 2 pogingen gebruikte ik ook altijd een ijsblokje om de plek te verdoven. Nu vond ik het de afgelopen poging gelukkig meevallen.

    @Kimibi wat bijzonder van de mogelijk uitgerekende datum! Doe ik ook altijd hoor haha.

    Ik heb mezelf nog niet op de lijst gezet omdat ik geen idee heb wanneer ik weer verder kan. Sowieso moet ik nu eerst de miskraam afwachten en daarna nog een normale cyclus.

    Heel veel succes allemaal!
     
  13. Milkyway7

    Milkyway7 Fanatiek lid

    28 apr 2020
    1.436
    936
    113
    Vrouw
    Noord-holland
    @Kimibi spannend! Ga voor je duimen voor een goeie terugplaatsing volgende week!

    @Chayammy ook voor jou hoop ik op hopelijk een goed resultaat. Zou toch geweldig zijn als het op de natuurlijke manier mag lukken hè.
    Ik heb utrogestan 200 mg en die moet ik 2 x per dag gebruiken. Is nieuwe dosering van de capsules zei de arts.

    @Believe89 welkom. En leuk dat je meeschrijft.
    Ook voor jou spannende tijd lees ik. Hoop dat je snel mag gaan beginnen en dat je binnenkort een positieve test in je handen hebt :)

    @Mimi89 ook welkom en spannend voor je! Ook voor jou hoop ik op een goed resultaat van je behandeling. Moet je die medicatie in de koelkast bewaren? Zo ja, dan kan het door de kou komen dat het wat pijnlijk is bij injecteren. 30
    Min van te voren uit koelkast halen kan al helpen.
     
    Believe89 en Chayammy vinden dit leuk.
  14. Milkyway7

    Milkyway7 Fanatiek lid

    28 apr 2020
    1.436
    936
    113
    Vrouw
    Noord-holland
    @Krv ik leef met je mee veel sterkte :(
     
    Krv vindt dit leuk.
  15. Milkyway7

    Milkyway7 Fanatiek lid

    28 apr 2020
    1.436
    936
    113
    Vrouw
    Noord-holland
    ivf & icsi traject

    Januari - Februari - Maart

    2021

    ❤️​
    Leden:

    ❤️Winderig80 - 40jr - 1e Ivf - 1e kind
    ❤️Chayammy - 33jr - 3e ivf - 1e kind
    ❤️Asil - 38jr - 3e ICSI - 1e kind
    ❤️Milkyway7 - 34jr - 1e IVF - 2e kind
    ❤️Kimibi - 30jr - 1e icsi - 2e kind
    ❤️Vogelindeboom- 30jr - 4e ICSI - 2e kind
    ❤️Mickey20 - 41jr - 1e IVF - 2e kind


    Afsprakenlijst:
    Milkyway7 - 22 januari terugplaatsing
    Kimibi - 20 Januari - echo baarmoederslijmvlies
    Asil - 1 februari - evaluatie/start ICSI 3
    Winderig80 - 04 februari - prik en plan
    Vogelindeboom - half februari starten en met prikken (kort protocol)
    Mickey20 - 20 januari echo, 22 januari punctie?



    Test datum:
    Milkyway7 - 03 februari



    Punctie resultaat:
     
  16. Mimi89

    Mimi89 Actief lid

    9 nov 2020
    135
    123
    43
    Vrouw
    Bedankt voor jullie tips meiden!!
    Mijn arts vertelde dat ik rond om mijn navel moet prikken. En idd ik heb meteen geprikt vanuit de koelkast...morgen maar even eerder eruit halen. Hebben jullie veel last van de hormonen gekregen?
    Ik heb al 2 gezonde kindjes waarvan ik heel snel zwanger was. Dit was met mijn ex partner. Nooit gedacht dat ik in dit traject terecht zou komen...vind het allemaal erg spannend en want maak nu een hele andere kant van zwanger worden mee. Ik wens jullie allemaal heel veel sterkte en succes en hopelijk mogen we allemaal snel een mooie test in handen krijgen.
     
    Milkyway7 vindt dit leuk.
  17. Kimibi

    Kimibi Bekend lid

    8 feb 2018
    602
    602
    93
    Vrouw
    Vestigingsmanager bij A-meubel
    ivf & icsi traject

    Januari - Februari - Maart

    2021

    ❤️​
    Leden:

    ❤️Winderig80 - 40jr - 1e Ivf - 1e kind
    ❤️Chayammy - 33jr - 3e ivf - 1e kind
    ❤️Asil - 38jr - 3e ICSI - 1e kind
    ❤️Milkyway7 - 34jr - 1e IVF - 2e kind
    ❤️Kimibi - 30jr - 1e icsi - 2e kind
    ❤️Vogelindeboom- 30jr - 4e ICSI - 2e kind
    ❤️Mickey20 - 41jr - 1e IVF - 2e kind


    Afsprakenlijst:
    Milkyway7 - 22 januari terugplaatsing
    Asil - 1 februari - evaluatie/start ICSI 3
    Winderig80 - 04 februari - prik en plan
    Vogelindeboom - half februari starten en met prikken (kort protocol)
    Mickey20 - 20 januari echo, 22 januari punctie?
    Kimibi - 26 Jan terugplaatsing Cryo



    Test datum:
    Milkyway7 - 03 februari
    Kimibi - 13 februari




    Punctie resultaat:
     
  18. Kimibi

    Kimibi Bekend lid

    8 feb 2018
    602
    602
    93
    Vrouw
    Vestigingsmanager bij A-meubel
    ivf & icsi traject

    Januari - Februari - Maart

    2021

    ❤️​
    Leden:

    ❤️Winderig80 - 40jr - 1e Ivf - 1e kind
    ❤️Chayammy - 33jr - 3e ivf - 1e kind
    ❤️Asil - 38jr - 3e ICSI - 1e kind
    ❤️Milkyway7 - 34jr - 1e IVF - 2e kind
    ❤️Kimibi - 30jr - 1e icsi - 2e kind
    ❤️Vogelindeboom- 30jr - 4e ICSI - 2e kind
    ❤️Mickey20 - 41jr - 1e IVF - 2e kind


    Afsprakenlijst:
    Milkyway7 - 22 januari terugplaatsing
    Asil - 1 februari - evaluatie/start ICSI 3
    Winderig80 - 04 februari - prik en plan
    Vogelindeboom - half februari starten en met prikken (kort protocol)
    Mickey20 - 20 januari echo, 22 januari punctie?
    Kimibi - 26 Jan terugplaatsing Cryo



    Test datum:
    Milkyway7 - 03 februari
    Kimibi - 8 februari




    Punctie resultaat:
     
  19. Chayammy

    Chayammy Fanatiek lid

    14 aug 2020
    1.288
    2.085
    113
    Vrouw
    Welkom @Mimi89 Ik moest ook altijd rondom mijn navel prikken. Het hielp mij om heel hard in de huid te knijpen, zodat je de prik minder voelt. Ik vond de prikken vooral de eerste paar keer erg veel pijn doen, daarna steeds minder. Misschien omdat ik er beter in werd? Hopelijk is dat bij jou ook zo. Veel succes!

    @cdokter En ga je dan vanuit de menstruatie beginnen met de pil? Voor twee weken?

    @Believe89 Veel succes bij de afspraak vandaag. Laat je weten hoe het ging?

    @Kimibi en @Milkyway7 Bedankt! Gisteren mijn lh piek en seks gehad. Voor de zekerheid begin ik morgen of overmorgen met de utrogestan, want ik las dat als je te vroeg begint het de eisprong ook kan uitstellen.

    @Krv Ik werd altijd echt heel erg ziek van de Cyctotec en had vaak een dubbele dosis nodig voordat het op gang kwam. Hopelijk valt het bij jou mee. Is er uiteindelijk meer duidelijk geworden waar de zwangerschap zat? Gewoon in de baarmoeder, of toch op een andere locatie? Want ik vraag mij af of cyctotec wel werkt als de zwangerschap niet in de baarmoeder zit. Dat zorgt voor krampen in de baarmoeder en dat de baarmoedermond open gaat staan. Veel sterkte!
     
    Believe89 vindt dit leuk.
  20. Chayammy

    Chayammy Fanatiek lid

    14 aug 2020
    1.288
    2.085
    113
    Vrouw
    Zijn er nog meer meiden die, in afwachting op het medische traject de ovulatie in de gaten houden en het op de natuurlijke manier nog een kans geven? Of dat hebben gedaan voordat ze begonnen met de hormonen?
     

Deel Deze Pagina