Start medisch traject jan/feb/maart 2021

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Chayammy, 22 dec 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Krv

    Krv Fanatiek lid

    26 mei 2017
    4.438
    4.342
    113
    Vrouw
    @catwomen1985 wat rot dat het bij jou ook niet gelukt is en je nog steeds niet helemaal op de been bent! In mijn kliniek is het sowieso een rustmaand na punctie en daarna verder met de cryo's. Ik mag ze nu gelukkig wel telkens achter elkaar laten terugplaatsen dus weinig belasting qua ziekenhuisbezoeken.

    @Chayammy heel leuk om te lezen dat het nog allemaal goed gaat bij jou! Ik snap je onzekerheid, echt onbevangen genieten zit er helaas niet in na zo'n traject, ook al is het nu toch spontaan gelukt bij jullie, het was een lange rit. Wel super dat jullie kleintje het zo goed doet! Heel veel geluk en een fijne zwangerschap toegewenst.
     
    Chayammy vindt dit leuk.
  2. deentjepeentje

    deentjepeentje Bekend lid

    20 jan 2009
    677
    624
    93
    Vrouw
    Verkoopster
    de Kempen
    Nee ik heb net een hele berg Fostimon meegekregen en Pregnyl. Alleen die laatste hoefde in de koelkast dus daarbij pas ik het zeker toe. Uiteindelijk viel het me alles mee en vond ik het fijn om het al eens geprobeerd te hebben.
    Ik zou bijna zeggen dat ik er zin in heb. Eerst de komende weken maar eens afwachten.
     
    Krv vindt dit leuk.
  3. Winderig80

    Winderig80 Actief lid

    30 dec 2020
    455
    440
    63
    Vrouw
    werkende!
    Noord Holland
    So far so good. Het zit er nog steeds en ik gebruik nog steeds de utro.
    Vriend weet het inmiddels. Het voelt ook goed dit keer dus ik hoop dat deze gewoon op zijn 0lek blijft. Ik zit nu in week 6 volgens mijn berekening. Maar ik verwacht dat daar nog verschuivingen inkomen.

    Fijn om te lezen dat het bij jouw ook nog steeds goed gaat!!
     
    Chayammy, deentjepeentje en Krv vinden dit leuk.
  4. Preitjuh90

    Preitjuh90 Fanatiek lid

    21 feb 2020
    1.582
    968
    113
    Vrouw
    @Chayammy wat fijn om te lezen dat het goed gaat met jullie ukje!! Super!!
     
  5. Trassi

    Trassi Fanatiek lid

    7 nov 2013
    3.312
    3.027
    113
    Mijn terugplaatsing werd wel een zwangerschap, maar daarna ook een miskraam bij 5+0
     
  6. Chayammy

    Chayammy Fanatiek lid

    14 aug 2020
    1.288
    2.085
    113
    Vrouw
    Aah, sorry. Dan had ik dat niet goed genoeg gelezen. Hoe gaat het nu met je? Is je lichaam nog bezig met herstellen? Wil je meteen door met een volgende terugplaatsing of even rust?
     
  7. Trassi

    Trassi Fanatiek lid

    7 nov 2013
    3.312
    3.027
    113
    Ik heb 11 dagen gebloed na de miskraam en dat is eindelijk gestopt. In de tussentijd nog een hysteroscopie gehad waar ze wat ontstekingen op zagen dus ook een biopt van de baarmoeder genomen en 15 buisjes bloed afgenomen voor allerlei onderzoeken. Volgende week krijg ik de uitslag. Door de hysteroscopie kan ik zoiezo geen terugplaatsing krijgen deze maand dus de tijd kruipt echt voorbij tot ik weer verder mag..
     
  8. deentjepeentje

    deentjepeentje Bekend lid

    20 jan 2009
    677
    624
    93
    Vrouw
    Verkoopster
    de Kempen
    Ohh wat vreselijk naar. Ik had het maar half meegekregen maar ik kan me voorstellen dat de tijd dan heel langzaam gaat. Sterkte!!
     
    Trassi vindt dit leuk.
  9. Kimibi

    Kimibi Bekend lid

    8 feb 2018
    602
    602
    93
    Vrouw
    Vestigingsmanager bij A-meubel
    Hoi dames,

    Hoe gaat het met jullie allemaal? Zitten jullie in andere groepen?

    Hier alles goed. Wachten op de afspraak 12 mei en dan de spuiten thuis krijgen.

    Liefs van mii
     
    Trassi vindt dit leuk.
  10. Krv

    Krv Fanatiek lid

    26 mei 2017
    4.438
    4.342
    113
    Vrouw
    Hoi!! Ik schrijf inderdaad in een ander groepje mee. Wat spannend weer zeg!

    Hier gaat het niet zo goed. Bij de uitgangsecho was er vocht zichtbaar in m'n baarmoeder. Dit komt van m'n niche die ik heb overgehouden aan de keizersnede. Dinsdag controle echo en als het vocht niet weg is dan gaat de tp niet door en moet ik eerst geopereerd worden. Er zijn lange wachttijden voor de operatie ivm corona en je mag dan ook niet meteen zwanger worden dus ben echt bang dat we straks ineens een jaar verder zijn. Hopelijk valt het mee maar de doemgedachten overheersen nogal.
     
  11. Saar1988

    Saar1988 Bekend lid

    24 jul 2020
    840
    1.012
    93
    Vrouw
    Jeetje dat is niet niks zeg!!! Hopelijk valt het mee en krijg je dinsdag goed nieuws!
     
    Krv vindt dit leuk.
  12. Saar1988

    Saar1988 Bekend lid

    24 jul 2020
    840
    1.012
    93
    Vrouw
    Ik mag maandag stoppen met de pil en start die week ook met gonal-f voor m’n eerste ivf-poging! Nu nog even geduld hebben dus... :)
     
    Kimibi en Trassi vinden dit leuk.
  13. Preitjuh90

    Preitjuh90 Fanatiek lid

    21 feb 2020
    1.582
    968
    113
    Vrouw
    O dit had ik gemist! Jeetje wat naar zeg....

    Ik schrijf idd ook in een andere mee. Icsi april/mei 2021!
     
    Kimibi en Krv vinden dit leuk.
  14. Kimibi

    Kimibi Bekend lid

    8 feb 2018
    602
    602
    93
    Vrouw
    Vestigingsmanager bij A-meubel
    Oh jee... Ik hoop dat het dinsdag mee valt en de tp door kan gaan! Succes ❤️
     
  15. anoniem02

    anoniem02 Actief lid

    22 mrt 2016
    409
    212
    43
    @Chayammy wat fijn dat alles goed gaat!! Snap dat het nog steeds erg spannend is allemaal. Hopelijk kun je af en toe toch echt even genieten.

    @Krv oh wat een domper zeg!!!! Dat wil je idd echt niet succes volgende week!

    @Winderig80 gefeliciteerd opnieuw met je zwangerschap, wat een wonder!!
     
  16. Krv

    Krv Fanatiek lid

    26 mei 2017
    4.438
    4.342
    113
    Vrouw
    Thanks ❤️ ik laat het weten dinsdag!
     

Deel Deze Pagina