He meiden, Zijn er nog meer die in januari een terugplaatsing hopen te krijgen? Lijkt me gezellig om met elkaar te kunnen praten & elkaar door de wachtweken heen te slepen Groetjes
Hoi hoi. Ik ben nu op mijn 2e menstruatie aan het wachten en hoop inderdaad ook in januari al mijn eerste cryo terugplaatsing te krijgen. 20 januari ook nog een evaluatie gesprek. Wordt weer spannend... Weet jij al ongeveer wanneer je de terugplaatsing krijgt?
Ik wil ook wel meekletsen! Afgelopen zondag ongesteld geworden na een cryo terugplaatsing. Had al 2/3 dagen licht positieve testen maar het is niet goed gegaan. Ik verwacht rond 20 jan. weer een cryo terugplaatsing te krijgen als er nog een goed ontdooid tenminste...
Hoi! Ik ben sinds donderdag aan de progynova. Volgende week de echo en hopelijk een aantal dagen daarna een terugplaatsing! Izie wat vervelend zeg! Mag je nu gelijk weer door? Dat is wel fijn.
@ NPS spannend weer, hopen dat je menstruatie snel start zodat je mag gaan starten deze maand , ik heb vandaag de eerste echo gehad, verwacht zaterdag of zondag me eisprong en dan 5 dagen later een terugplaatsing als alles goed gaat. @ Izie wat naar dat het niet gelukt is ondanks je positieve testen. We lopen wel gelijk met alles haha, ik ben ook in Oktober begonnen en december een terugplaatsing wat helaas niet is blijven plakken, en ook 3 cryo's over @ Druffia, waar is de progynova precies goed voor? Spannend weer he al dat wachten haha..
Dat is toevallig! Moeten we nu ook maar samen zwanger worden haha. Ik heb de kliniek nog niet gesproken, zaten tm vandaag dicht. Ga er wel vanuit dat ik gewoon door mag. Als ik braaf had geluisterd had ik pas vandaag mogen testen en had ik niks geweten. maar afgelopen zaterdag was m'n NOD dus vond dat t wel mocht
hoihoi, ik wacht nu mijn menstruatie af en hoop dan begin Feb mijn aller eerste (cryo) terugplaatsing te krijgen :-D
Wat spannend voor iedereen zeg! Fijn om dit samen te delen met jullie rond dezelfde weken! De progynova zorgt ervoor dat de baarmoederslijmvlies groeit en je eierstokken worden even stilgelegd....dan hoor ik volgende week wanneer ik moet beginnen met de ustrogestan. Dit is mijn eerste cryo , dus ik weet nog niet precies hoe alles gaat... Ik lees al dat dit bij iedereen weer op een andere manier kan gaan
O oke, ja ieder ziekenhuis werkt weer met zijn eigen methode, zo krijg ik een terugplaatsing geheel in eigen cyclus dus zonder hormonen enz.
Hier ook als het goed is tijdens eigen cyclus. ben er ook nog niet bekend mee. weet alleen dat op de 10e dag na de eerste dag menstruatie ze een echo maken om te zien hoe dik het baarmoederslijmvlies is en ze dan kunnen bekijken wanneer ze terug plaatsen... spannend allemaal he hihi
Ik heb vorige maand me eerste cryo terugplaatsing gehad. Dag 10 de eerste echo gehad om inderdaad te kijken naar me baarmoederslijmvlies, daarna mocht ik om de dag langs komen om te kijken wanneer me eisprong was. Dit is bij mij moeilijk vast te stellen doordat ik 2 dagen en gelijke test heb. Daarna de spannende dagen van ontdooien en overleven..
Spannend lisjeee! En is het gelukt?? ik hoop het voor je! Is het trouwens altijd zo dat je steeds naar het ziekenhuis moet om te zien of er al een eisprong is? heb ook wel is gelezen dat mensen zelf urine opvangen en afgeven om te zien hoe het er mee staat. of is dat in ieder ziekenhuis weer anders?
De terugplaatsing van december is mislukt, afgelopen Dinsdag naar het Ziekenhuis geweest voor een echo, alles zag er goed uit en we gaan deze maand weer voor de volgende terugplaatsing . Ieder ziekenhuis werkt weer met andere methodes, in welk ziekenhuis zijn jullie onder behandeling? Normaal gesproken is het volgends mij zo dat je 1 echo krijg om te kijken naar je baarmoederhals slijmvlies, daarna zelf met testen werken om te kijken wanneer je ei is, en zodra je een positieve test heb naar het ziekenhuis bellen en dan plannen ze een terugplaatsing.
Hoi meiden! Ook hier verwacht ik deze maand een terugplaatsing van 2 cryo's (als alles goed gaat) vandaag mijn menstruatie gekregen. En een echo afspraak op 17 januari. Ook heb ik aanstaande dinsdag een afpsraak met mijn gynaecoloog. Dit omdat ik nu twee maanden (zonder ivf) steeds voor nod een lichtpositieve test in handen had. Maar toch steeds weer ongesteld werd. Ook met de laatste icsi behandeling was dit zo. ik ben bang dat er iets mis is met mijn progesteron waarde. Dinsdag heb ik een gesprek met haar. Ben wel benieuwd wat ze wil gaan doen . Ik durf haast niet de cryo's terug te laten plaatsen omdat ik het idee heb dat er iets mis gaat bij mij met het terugplaatsen. Zo een lange verhaal meiden.
Izie, Ik zie dat jij ook een positieve test had en hierna toch ongesteld bent geworden. Een rot gevoel dan he! Maar ik kan ook altijd moeilijk wachten tot mijn nod met testen :')
Oke thanks voor de info, kan er maar weinig over vinden helaas. wij zijn onder behandeling in het MCH Westeinde ziekenhuis, Den Haag. De terugplaatsing en het bewaren van de cryo's etc is in het LUMC Leiden. En jij?
Geen dank, ik ben gisteren geweest voor een 2e echo, eitjes waren goed aan het rijpen, gister avond om 22.00 me spuit pregnyl gezet om er zeker van te zijn wanneer ik me eisprong heb. Dit heb ik met de vorige cryo terugplaatsing niet gehad. O oke niet vervelend dat het op verschillende bestemmingen is? wij zitten in Voorburg, alles onder 1 dak.
Voorburg was ideaal geweest! Woon zelf in Leidschendam... Achteraf had ik me beter moeten inlezen maar had echt geen idee hoe of wat we konden verwachten. Begon eigenlijk doordat mijn man zijn sterilisatie ongedaan had laten maken. We wonen praktisch tegenover het Antoniushove dus zijn we daar heen gegaan. Uiteindelijk na de operatie etc kom je toch daar in gesprekken met gynaecologie en zit je dus eigenlijk al in die MCH groep. Aangezien ze in Antoniushove geen IVF etc doen word je automatisch doorgestuurd naar Westeinde. Daar zijn alle gesprekken en onderzoeken etc. Alleen voor de punctie moesten we naar Bronovo maar dat is hopelijk maar eenmalig geweest. En ja, voor zaad onderzoek en na de punctie & de terug plaatsing moeten we helaas wel naar Leiden. Spannend voor je hoor, hoop dat het allemaal in 1 keer pakt nu. Ik hou je berichten in de gaten
Lisje heb je nu de terugplaatsing gehad? Hoe is het gegaan? Ik word morgenmiddag gebeld en dan hoor ik wanneer ik de terugplaatsing krijg. Superspannend!
Morgen als het goed is een terugplaatsing ! ik mag morgen ochtend om 10.00 bellen of het ontdooien goed is gegaan.. Spannend weer! Voor jou ook spannend zeg