heej meiden leuke dagen gehad? en vanesje hoe is het met de zoektocht naar je ei? nieuwtje! --> ik had vanmorgen een positieve zwangerschapstest in mijn handen!! spannend weer!
Lin, wat spannend! Gefeliciteerd! Hopelijk blijft alles goed gaan! Hier al een week van ongesteldheid af alleen daalde de temp nog niet echt.. Gisteren is deze dan eindelijk verder naar beneden gegaan. Nu wachten op mn ei. Naar de laatste cyclussen gekeken zou die vandaag moeten komen, maar ik hoop eigenlijk morgen, het liefst nog wat later want donderdag is mn vriend vrij! Hebben het van t weekend maar 1x gezellig kunnen maken (za op zo nacht), en ik hoop heel erg dat mn vriend het komende nacht na zn late dienst nog op kan brengen om mij even wakker te maken.. Anders ben ik bang dat de kans deze maand wel erg klein wordt. Naja we zien het wel..
Dan lopen wij gelijk nienke, ik heb mijn ei ook vandaag. Heb ook zaterdag geklust, en hopelijk vanaaf nog een keer.
Oooh wauw lin! Wat geweldig! Heel spannend dus! Laat je wel weten hoe het gaat? Nienke en vanes bijna hun ei dus? Maa vanes dit keer geen iui toch vanesje? Hier nog week voor nod. Alles wijst weer op zoals altijd. Op zich niet gek. Hadden maandag geklust en woensdag op donderdag mijn ei. Waren woensdag beiden zo moe. Maar goed in principe zou het moeten kunnen, maar bij ons gebeurd het toch niet. Verwacht dinsdag mijn ongesteldheid. Dinsdag vervolggesprek en hopelijk dan starten met iui.
Spannend ladylola! Zou fijn zijn als t toch stiekem blijkt te kunnen maar dat soort illusies heb je over t algemeen zelf niet meer merk ik hier ook. Hier nu 10 dagen na iui. Vandaag negatieve action test dus de pregnyl ben ik in ieder geval kwijt... Nu nog maar paar dagen afwachten Wel veel buikpijntjes maar zit ook midden in me nachtdiensten dus dat kan ook genoeg klachten veroorzaken helaas.
hmmm jeetje Izie. Nou is de action test wel de meest slechte test. Die heeft veel HCG nodig. Buikpijn kan beiden kanten opgaan! Oh had trouwens dinsdag geklust...maar nee de illusie ben ik wel kwijt. Bij nummer 1 wel net na de eerst afspraak prompt zwanger. En bij nummer 2 had ik alle papieren klaar liggen om op te sturen, had al gebeld en afspraak ingepland. Had ergens stiekem de hoop dat het weer zou gebeuren, maar nee nu al 2 rondes niks en verwacht van deze ook niks. Het kan mij niet snel genoeg 5 april zijn! Hupsakee en door!
Thanks meiden! Het is zo spannend. Maar we ervaren t ook als iets enorm positiefs! Over 2,5 week al n echo dus dat is fijn! Izie wat spannend 10 dagen na iui. Ga je eerdaags testen? ladylola toch duim ik voor je dat je ongelijk hebt en t wel zo is. Hihi. Fijj zeg dat jullie tvervolg gesprek al hebben staan! Vanesje! Spannend weer deze maand! Deze maand geen iui toch? Nienke En had je vriend nog fut om t gezellig te maken?
Hij heeft me vannacht idd wakker gemaakt Romantisch? Nee echt niet! Maar na 10 rondes wordt het soms toch meer een moeten dan dat het elke keer romantisch is.. Ben al lang blij dat het nog gelukt is vannacht Temp was vanmorgen weer ietsje omhoog, maar nog niet zo hoog dat ik durf te zeggen dat mn ei geweest is. Benieuwd wat de temp de komende dagen gaat doen.. Stiekem hoop ik ladylola dat het toch gelukt is.. Maargoed, zoals iemand hier ook al zei, op gegeven moment raak je die hoop toch ook wel kwijt als je er al zo lang mee bezig bent.. Nog eventjes en dan je afspraak, hopelijk met snel resultaat! Izie spannend hoor! Ik duim voor je..!! Vanesje, heb jij het nog gezellig kunnen maken gisteravond? Heb jij je ei nu gehad? Bij mij moet het de komende dagen blijken met mn temp Heb geen ovu testen gebruikt namelijk.
Deze baby is verwekt tijdens de reclame van divorce! Ook niet echt spetterend sn romantisch. Maar zoals je zegt.. na een aantal rondes voelt t meer als moeten dan als fun!
Haha goed bezig Nienke! Toch altijd wel een fijn gevoel dat t dan nog wel even gelukt is. @Lin; kan vrijdag op z'n vroegst testen door m'n nachtdiensten, heb anders geen idee wat een beetje goede test urine zou zijn nog 1 nachtje te gaan. Had wel 3 pendels staan voor maart... Stiekem geeft dat soms toch een heeeeeel klein beetje hoop...maar dan zou ik morgen positief moeten testen. Slaat nergens op! Eens kijken hoeveel wacht discipline ik nog op kan brengen
Spanend izie, het kan nog allemaal. Ladylola, lekker dat je 5 april terrecht kan, al zou het id leuk zijn om van nr 3 ook net voor de start mmm zwanger te raken. Ik doe deze maand id zelf, iui is weer na deze ronde, en zou eind april zijn volgens mijn berekeningen. Lin spannend hoor de echo al zo snel ook, heerlijk! Lekker genieten. En hilarisch dat de baby verwekt is in een reclame...! Whahaha. Nienke, ik denk mijn ei wel gehad ge hebben. Had 2 dagen gisteren nog rauw eiwit slijm (sorry). Maar gen Cote eisprong pijn gehad waardoor ik het zeker weet. Maar bij mij duren mijn cyclussen 29a 28 dagen dus hij moet wel springen dan rond dag 14 en zit nu al op dag 16 dus de k het wel. Heb nog kunnen klussen ook gelukkig .
Hahahahahah Lin geweldig toch! Wel kneuterig he die verplichte nummers. Wij hadden vorige week kibbel. We waren beiden bekaf, maar ik zei het moet!! Nou kostte wat frustratie vooraf, maar uiteindeljk goedgekomen. Had de opmerking gemaakt, ooh prima dan niet, mag je vanaf komende maand alleen nog maar in een potje...oeps hahaha. Ik ga komende week beginnen aan een dieet, nou dieet. Tis jezelf een gezonde lifestyle aanleren. Ik heb nogal last van hormonale schommelingen, acne, overbeharing in mijn hals. Maar vaak moe, gebrek aan energie. Op zich is alles te verklaren, maar ik ga er steeds meer ingelopen dat onze voeding gewoon te slecht voor ons is. Sowieso wil ik nog steeds 7 kilo kwijt. Het waren er nog maar 4, maar inmiddels weer 7. En dit concept zou moeten zorgen voor gezond lichaam, maar ook huid, haar en nagels. Nou eet ik niet slecht, maar hoe, wat en wanneer we wat eten schijnt behoorlijk van invloed te zijn.
Izie zwanger is zwanger. Ik deed bij mijn dochter in de middag een test met 12dpo en was een prima lijn. Dus neem ochtendurine niet te nauw
Hahaha zon opmerking over potjes is ook helemaal iets wat ik had kunnen zeggen als ik m'n kop verkeerd heb staan Nu lekker slapen en dan maar eens kijken of ik ga testen of wacht tot morgen Wat betreft je leefstijl aanpassen; knap!! Hier zou t ook wel eens een stuk gezonder mogen. Beetje zelfde kwaaltjes als jij.. Veel pukkels, altijd moe.. Jij werkte ook onregelmatig he? Denk toch dat daar veel aan te wijten is.. Je hebt nooit ritme
getest..... hartstikke negatief Naja, dan weten we t ook maar. Ga er vanuit dat 12 dpo er toch wat te zien zou moeten zijn dus op naar iui 2, vanaf nu dan ook hormoon gestimuleerd.
Wat goed dat je aan je levensstijl gaat werken lady lola! Knap. En wie weet wel n goed effect! Hier ook hormonale schommelingen gehad. Ben uiteindelijk 2 maanden geleden naar n homeopaat / ortomoduculair arts die me geholpen heeft met alles! 2 maanden later is de zwangerschap t resultaat! Jaah die reclame hylarisch! Arm kind hihi nog n giller.. de uitgerekende datum is rond 5 december! Hihi izie wat balen! Wie weet nog!