Hahhaa aawh nou dat zou wel heel knullig zijn op 5 december! Betreft de voeding het is een poging hoor. Moet me er echt nog goed in verdiepen, want kost wel wat tijd en ook heel anders boodschappen doen en heel anders koken. Wat deed dat van jou dan lin? Ben wel benieuwd!
voor mijn vorige zwangerschap had ik al last van wat hormonale schommelingen. zo merkte ik aan mijn ontlasting en puistjes wanneer ik ongesteld moest worden (onwijs verstopt) ook werd ik onwijze draak zodra ik ongesteld was en verdween dit pas na mijn eisprong! oa huilen, boosheid etc. uiteindelijk ben ik dus naar de homeopaat gegaan die mij korreltjes heeft gegeven voor de schommelingen. ik was toen al begonnen met veel zelf te koken (weinig e nummers n pakjes) dit vond ze top en adviseerde ze ook! (www.lekkerensimpel.nl goede site!) ook kreeg k het advies om vitamine b en magnesium te slikken en minder kaas, yoghurt etc te eten (zuren) al snel begon ik verschil te merk in mijn ontlasting en slaap gewoonte door de korrels! dat ik na 2 maanden homeopatie weer zwanger zou zijn had ik echt niet verwacht. maar de homeopaat zelf zei een maand of 2/3! ik ben igg blij dat ik de stap heb genomen toen. en ik kan het zeker aanraden! kun je er zo iets mee ladylola?
Hai meiden wat een gedoe met de website. Nu 4 dagen later eindelijk weer online. Heb een hoop te delen... Weer ongesteld geworden, uiteraard afgelopen zondag op 10 dpo dit keer al. En als toetje...willen ze me ook nog opereren, omdat er wel sterkte vermoedens zijn van endometriose. Mijn rechter is verstopt en ze twijfelen of links wel echt ook goed is. Dus ga mogelijk eind deze maand onder het mes. Dan zullen ze kleine haarden weg halen, maar als het groter is, doen ze niks. Nu maar hopen dat ze het beetje kunnen weghalen meteen en we in ieder geval zsm na de operatie voor IUI/IVF kunnen. Al met al wel een domper als je had bedacht gister met hormonen te beginnen. Baal er ook wel van. Dit hadden ze 2 weken geleden ook telefonisch kunnen doorgeven, zodat ik sneller geholpen zou worden. Hoest met jullie? Nog iets van goed nieuws?
Ooh wat heftig ladylola! Spannend, kan me voorstellen dat je er tegen op ziet. Toch wel een tegenvaller want je hoopte natuurlijk deze ronde direct aan de gang te kunnen. Hier ook weinig (goed) nieuws haha.. Ongesteld geworden, maandag uitgangs echo gehad en op naar iui 2. Net voor t eerst gespoten, zat heel spastisch naar die naald te kijken ... Blijf liever anderen prikken ipv mezelf maar t stelde echt geen fluit voor haha.. Woensdag weer echo voor follikelmeting
Ladylola wat een domper zeg! Id denk je te gaan starten met gomonen moet je weer uitstellen en mogelijk een operatie! Gelukkig (als je het zo kan noemen) eind van de maand al. Kan je daarna zsm verder. Izie balen jij ook ongesteld! Haha ik had dat ook met die naald, maar uiteindelijk is het een eitje na een paar keren. Ik mag eind alril voor iui 3, deze ronde was zelf proberen, maar verwacht daar niet veel van.
Balen Izie. Nu hopen dat de hormonen een gouden ei voor je creëren. Zou wat zijn vanesje als je nu wel zwanger raakt. Hopelijk is het snel eind april! Hier hoop ik eind april de OK. Ik ga ze vandaag anders wel bellen, want met mijn werk en de verhuizing is een datum hebben wel belangrijk.
Jeetje ladylola wat heftig! Begrijpelijk dat je er tegen opziet. Hopelijk valt t allemaal mee! Ga heel hard voor je duimen meid! Hmm balen izie dat je ongesteld ben geworden! Hihi vanesje zul je net zien. . Ist deze maand raak. Hier beginnen de eerste kwaaltjes. Maar dat is helemaal niet erg! Kom maar ip ik zit r klaar voor! Hihi. 18 april echo. Ben benieuwd!
Hoe is het met jullie? Nog mooi nieuws? Wat een fijne dag was het vandaag. Zou eigenlijk sporten, maar toch maar een familyday gekozen. Ochtend lekkere freubelen met minime, boodschapjes gedaan en de hele middag in de tuin en achter. Heerlijk zonnetje. Ben vrijdag gebeld en had zaterdag al de brief. Krijg 19 mei de operatie, eerder was er geen plek. Komt op zich wel goed uit. Ik zou per 28 mei vakantie hebben zodat ik alles kan inpakken voor de verhuizing, dus nu ben ik door de operatie 4 weken vrij, omdat er 2 weken zw wordt geadviseerd. Al mag ik vanaf 19 mei een week niks.
Ladylola, id wel later dan je gehoopt had. Maar fijn dat het goed uitkomt met je planning. Hier is alles goed hem morgen toets week. En moet deze week veel werken en een nachtdienst meedraaien op stage voor een urostoma te verzorgen voor beoordeling. Dus wel een lekkere drukke week. Ik mag ei d april weer voor de iui. Ben nog niet ongesteld maar ik heb er niet veel hoop meer in dat het ons zelf lukt.
Fijn dat je wel je tijd kwn verzetten vanesje! Snap dat je er weing vertrouwen meer in hebt. Ook niet in iui? Heb je al gehad over een stap verder? Hier hoeven we ook zelf nu niet meer zo moeilijk te doen. It aint gonna happen. Hopelijk is het snel 19 mei En er niet teveel verklevingen zijn. Dan kunnen we zsm door met iui/ivf?
Nou ik hoop nog op iui. Maar weet niet of we nog verder gaan hierna. Man is 40 en ik volgende maand 36. We hebben nog 5 maanden iui te gaan en worden er niet honger op.
Ook ik ben weer een ronde doorgeschoven, en heb er weinig hoop meer in. Al zijn wij nog steeds niet zo lang bezig als sommigen van jullie hier.. Nog 1 ronde te gaan, en dan op 10 mei de afspraak voor het intake gesprek. Geen idee nog wat er ik van moet verwachten.. Mocht mn cyclus gewoon gaan zoals verwacht, zal ik dan net weer ongesteld (3e dag). Kan dit evt gevolgen hebben voor het starten van een behandeling oid? Wat is handig om voor te bereiden voor het eerste gesprek? Ik was iig van plan om de temp kaartjes van afgelopen maanden mee te nemen.. Verder nog iets om in de gaten te houden? Tips? Alvast bedankt!
Jammer nienke. Maar meestalmoet je vragenlijst invullen. Ze zullen paar vragen stellen, maar de tempkaartjes enz vragen ze zelden om. Ze zullen inwendige echo doen. Mogelijk je voor bloed laten prikken. Je soms weer naar huis sturen dat je nog evenmag proberen. Soms plannen ze ook een hcg in of een samenlevingstest. Ieder ziekenhuis doet het amders. Kan je vaak op de website vanhet ziekenhuis vinden hoe zij werken.
Dank je ladylola! Ik zal eens kijken of ik er op de site iets over kan vinden.. Ben wel erg benieuwd namelijk..!!
Nieknke, wanneer heb je het gesprek? Ik kreeg eerst een paar onderzoeken en een hsg, zaad van vriend onderzocht. Toen daar niets uit kwam werden we naar huis gestuurd om het nog zes maanden zelf te proberen.
Dag dames.. Hoe is het hier ? Tijdje niet geweest.. heb verschrikkelijke weken achter de rug.. met de baby's gaat het goed gelukkig.. ondertussen bn ik nu 15 weken en heb ik al 6 opnames achter de rug... 2x geopereerd , opgenomen ivm ernstige hg. Daarna 3 weken lang.bloedingen die er nog steeds zijn.. loopt niet allemaal als hoe het moet gaan maar we blijven gezegend en dat geeft ons kracht om elke dag door te komen.
10 mei hebben we ons eerste gesprek. Naja als we dan maar weten dat alles goed is, dan vind ik het niet erg om nog te blijven proberen, maar ik beging gewoon wel echt aan alles te twijfelen nu.. Zal blij zijn als er wat meer duidelijkheid komt! Selmaa Jeetje wat heftig..! Heel veel sterkte!
Nienke ja dat snap ik, had ik ook. Maar ook als ze zeggen dat alles goed os en het lukt toch steeds niet is het moeilijk. Soms wou ik dat er iets kleins was waar ze heel makkelijk iets aan konden doen. Dat dit alles is goed maar niets lukt..maar ja