Waarschijnlijk gister of vandaag mn ei gehad. Even afwachten wat de komende dagen de temp gaat doen. Laatste keer voor het gesprek in ieder geval! Na een moeizame week vorige week, het van t weekend gelukkig nog wel gezellig kunnen maken, dus mn duimen draaien weer.. Verder ook een zware week achter de rug ivm de hypotheek voor het huisje dat we willen kopen.. Ben nu al paar keer afgewezen voor de overlijdensrisico.. Wat een domper zeg! Nu ligt het bij de derde verzekeraar en ik hoop dat dit m nu wel gaat worden.. Zij gaan nu waarschijnlijk wat medische gegevens van mij opvragen bij mn huisarts en gyn, en hopelijk ga ik dan de verzekering gewoon krijgen... Ben dr btje klaar mee ondertussen!
Hoi, wat balen van die levens verzekering. Waarom ben je afgewezen dan? Hier alles goed. Omdat we 2 rondes overslaan ben ik er wat minder mee bezig. Ben lekker aan het klussen in huis en aan school bezig.
Vanwege overgewicht.. Donderdag moet ik bloed laten prikken en volgende week maandag mag ik langs komen voor een medische keuring.. Gaan ze mn cholesterol meten, testen op diabetes, bloeddruk meten etc.. Ik hoop dat ik hier gewoon goed doorheen kom.. Voor zover ik weet heb ik hier geen problemen mee, maar het blijft toch spannend.. Hangt een hoop van deze keuring af!
Ok, wist niet dat ze dit deden! Beetje vreemd lijkt me. Maar laten we id hopen dat je er goed door heen komt!
Wauw my gosh wat idioot. Heb wel gehoord dat ze wel steeds moeilijker doen omtrent ziektes enz, maar overgewicht? Wat achterlijk zeg. Kan me niet herinneren dat ze dit bij ons hebben nagekeken. Ja we konden iets minder krijgen, omdat ik rook. Maar hoe hoog moet je levensverzekering worden dan? Wij hebben max 50k. Misschien daarom niet zoveel eisen?
Nou hier is het ook heerlijk rustig in mijn hoofdje doordat ik on hold sta. Moet ook zeggen dat de drang weg is. Wil het nog wel graag, maar heb het denk ik opgegeven voor nu. Heb nu behoefte aan andere dingen. De zomer komt eraan. Eerste de operatie en daarna even kijken wat er in ons plan past. We willen graag naar Amerika om 3 weken rond te trekken, dus misschien dat dan eerst. Was de bedoeling volgend jaar juni, maar maybe nu dus toch sept/okt.
Ladylola, ik ervaar dat ook een beetje zo. Wij hebben deze maand overgeslagen omdat de iui op Koningsdag viel en ze dan dicht zijn. Volgende maand slaan we over omdat we dan in Frankrijk zitten. Dus even rust. En dat is best even lekker.
Ooh balen op koningsdag! Kon het niet dag eerder of later dan? Hier net te horen gekregen dat schoonzusje twins krijgt. Heb het niet zo fijn ontvangen. Haar nieuwe relatie duurt bijna even lang zo lang wij al bezig zijn met onze nummer twee. Mijn eerste had ouder kunnen zijn dan haar eerste. Mijne is 3,5 en die van haar bijna 6. En dan alle pech met mijn dochter. Kan even niks meer dan huilen. Tis zo erg kan niet blij zijn meer voor anderen. Voel me egoistisch maar ik kan het gewoon niet. Ben alweer een paar dagen chagrijnig. Ben toch minder rustig dan ik dacht. Komt met vlagen denk ik. Wel balen vanesje dat je dan ook met vakantie gaat de ronde erna. Vakantie is lekker alleen geen iui is jammer. Maar goed een leuk leven is ook belangrijk!
Ladylola, ik heb zo het idee dat ik doordat ik op het moment zo druk ben met school, stage lopen en werken dat ik het er even niet bij kan hebben. En dat als ik de iui toch zou doorzetten dat het niet zou aan slaan Vandaele die drukte. Ik denk dat als we in juni weer verder gaan en stage en school achter me liggen ik veel rustiger ben. En ik hoop dat het dan ook eindelijk gaat lukken. Erg moeilijk hoor voor je dat zij twins krijgt en dat jullie zo struggelen. Snap ik heel goed meid. Ik hoop dat je na een paar keer goed huilen het weer een plekje kan geven en door kan.
Wij hoeven maar voor 40k verzekerd te zijn pp, maarja toch doen ze moeilijk Vandaag wel de resultaten van het bloedonderzoek gekregen.. Alles was goed! Bloeddruk was oke, en de glucose en het cholesterol ook. Gelukkig! Nu wachten ze alleen nog op de gegevens die de gyn van mij moet doorsturen naar hen. Scheelt dat we daar morgen heen moeten, kan ik m meteen even aan de jas trekken over het belang van het opsturen van deze gegevens.. Vorige week al wel over gebeld, maar nog zonder resultaat. Verder ben ik van t weekend weer ongesteld geworden. Op naar ronde 12 dus maar weer.. Morgen intake gesprek met de gyn. Ben erg benieuwd.. Ladylola en Vanesje, wat vervelend toch dat het allemaal zo lang duurt.. Zou wel fijn zijn als jullie voor nu even de rust kunnen vinden. Het even een plekje kunnen geven.. Vakanties in het vooruitzicht zijn altijd wel prettig.. Ladylola, kan me goed voorstellen dat je je zo naar voelt over dat ze een tweeling verwachten..!! Wat kan het toch oneerlijk zijn allemaal! Veel sterkte meid.. Hopelijk vind je gauw je rust weer een beetje terug.
Gisteren bij de gyn geweest. We gaan nu starten met onderzoeken. Mn vriend en ik hebben gister bloed laten prikken om te kijken of we antistoffen in het bloed hebben van rode hond en bepaalde soa's. Daarnaast krijgt mn vriend een zaadonderzoek, en krijg ik vrijdag een HSG. Maandag mag ik weer langskomen voor een eerste cyclus echo.. Spannende tijd dus!
Nienke spannend. Vrijdag hsg dus, neem even paracetamol in in combinatie met ibuprofen. Dit versterkt elkaar. Bij mij viel het te doen, maar je hoort ook dat het als pijnlijk wordt ervaren. Kan je maar beter een spiegel opgebouwd hebben voor die tijd. Succes.
Samen ja? Oke, want ik had wel als tip meegekregen, voor de tijd 600mg ibuprofen, en direct na de behandeling 2 paracetamol, en 's avonds nog eens paracetamol indien nodig. Dank je voor de tip Vind het wel spannend allemaal.
Succes nienke! Een hsg valt mee. Tis meer niet prettig. Vergelijken met een zware menstruatie. De katheter is hetzelfde als ballonkatheter bij een inleiding dus die kende ik al. Als het verstopt zit geven ze extra druk en dat kan even onplesant zijn. Hier werk ik na de hyfyso wel beetje geprikkeld beneden en was niet fijn. Ik werd wel helemaal naar een uur na de hsg. Gelukkig had ik naproxen maar zelfs vooraf heeft die niet geholpen. Wel erna ruim 1,5u later. Denk dat reactie was op de verstopte eileider. Denk dat het ging ontsteken of dergelijk
Dank jullie wel meiden! Ik ben erg benieuwd.. Op het moment nog niet heel gespannen ofzo.. Het is voor een goed doel zullen we maar zeggen.. Mn vriend gaat gelukkig mee. Het ziekenhuis is hier 5 min fietsen vandaan. Normaal gaan we op de fiets, maar ik vraag me af of dat vandaag handig is? Ze raden niet voor niets aan iemand mee te nemen en zelf niet deel te nemen aan het verkeer na de tijd..? En als ik dan het bericht van jou lees Ladylola, dan denk ik dat ik beter in de auto kan zitten dan op de fiets..? Straks maar even met mn vriend over hebben.. Verder hebben we onze leidinggevenden ingelicht en zij zijn nu ook op de hoogte en werken goed mee. Mn vriend heeft voor dinsdag een latere dienst gekregen zodat hij 's ochtends zn zaad in kan leveren. Dit moet persé tussen half 8 en kwart voor 9 in de ochtend en de komende maanden zou hij dat niet gaan redden met de diensten die hij zou hebben.. Blij dat dit nu ook geregeld is Worden tenminste alle onderzoeken direct in gang gezet.
Poeh wat was dat naar! Het inbrengen an de katheter viel me echt reuze mee, maar het opblazen van het ballonnetje en het inspuiten van de vloeistof deden echt heel veel pijn.. Mn vriend had een beschermingsschort aangekregen waardoor hij er bij mocht blijven, had ik een hand om in te knijpen.. Gelukkig ging het onderzoek wel snel (hoewel, als het pijn doet kan het niet snel genoeg gaan natuurlijk) en waren de resultaten prima. Rechts was te zien dat de eileider geen vloeistof doorliet, maar dat is logisch, aangezien die voor een groot deel verwijderd is 4 jaar terug.. Links liep de vloeistof mooi door naar de buikholte.. Toen de ballon leeg liep en eruit gehaald werd zakte de pijn ook snel weer weg. Tot op heden wat vermoeid (mogelijk daar alle pijnstilling) maar de pijn blijft nog weg.. Op naar de cyclus echo's en het zaadonderzoek van mn vriend.. Volgende week verder
Hallo dames, Excuses dat ik niet meer mee heb geschreven. Na de hsg ben ik zwanger geraakt. (Foamecho) Het is dus toch nog gelukt! Houd moed!
Nienke, gelukkig is het voorbij meid! En was hij goed doorgankelijk. Nu hopen dat je mete zwanger raakt, meestal zeggen ze dat je kans op zwangerschap de eerste 2 maanden na een hsg toenemen. Ran gefeliciteerd! Geniet ervan.