Ik heb al ruim een jaar acapunctuur gehad, nu bezig met haptotherapie. Maar tot nu toe dus geen resultaat...
Man man man zeker flinke domper! Waarom wil het nou niet he. Vreselijk vervelend! En andere hormonen? Eventueel kijken of jullie wel goed samengaan? En dank je wel meis. Snap heel goed hoe dubbel dit voor jou moet zijn. Je wilt zo ontzettend graag.
Ladylola wat een heerlijk nieuws! Gefeliciteerd!! Duim voor je dat alles goed gaat! Vanesje wat een domper 😔 Sterkte meid! Ook ik ben gister weer ongesteld geworden. 4 juli gesprek gehad bij gyn en we gaan na half augustus officieel beginnen met iui. Waarschijnlijk nog 2 cyclussen afwachten. Als ik nu bekijk wanneer ik de cyclus die half augustus start m'n ovulatie zou moeten hebben valt dat precies op de dagen rond de bruiloft van m'n zus dus denk dat ik die gewoon voor m'n eigen gemoedsrust ook nog maar over sla. Dan beginnen we dus eind september.. Toch Spannend hoor!
Spannend nienke! Balen dat je weer ongesteld bent. Ik ben ook gisteren ongesteld geworden, hadden afgelopen ronde zelf geklust ipv iui omdat we op vakantie waren.. Zit nu bij de kliniek voor de uitgangsecho en vanavond weer beginnen met spuiten voor iui nr 5. Begin de hoop wel n beetje te verliezen op het moment. Ben erg emotioneel, niks aan. Eigenlijk voor t eerst dat ik er echt last van begin te krijgen. ladylola; hoe gaat het met je?
Hai meiden! Jeetjemina zeg wat klote allemaal dat het keer op keer zo mis gaat. Snap dat je de hoop verliest izie! Lijkt me vreselijk als je eindelijk hulp krijgt het nog niet aanslaat. Laat die emoties ook maar gaan. Het inhouden helpt ook niet. Er komt straks een omslag, maar eerst moet je de piek bereiken hoe rot ook Hmm nienke nee niet handig als dit samenvalt nee. Wel spannend! Hoop dat jij wat meer geluk hebt! Hier gaat alles goed. Ben voorzichtig blij. Maak me soms wel wat zorgen. Alles gaat hier op dot gebied moeizaam dus vraag me af wat er nu voor ons in petto is. Hoop eindelijk is een normale zwangerschap en kraamtijd, maar eerst nog masr de komende 5 weken veilig door.
Hoi meiden, alles goed hier. Ik heb het gesprek noet hoven houden. We mochten meteen door. Dus iui 4 afgelopen donderdag gehad. Zit weer op de wachtbank. Ik hoop ook voor je ladylola dat alles goed mag gaan! Izie weet je al waneer je 5e iui gaat plaatsvinden? Ik snap je gevoel trouwens helemaal, ik ervaar dat net zo! Succes meid.
Zie dat je in ronde 23 zit Vanesje. Hopelijk lucky number 23? Heb je nog nooit meerdere eitjes gehad?
Ladylola, nee ronde 24, was het vergeten aan te passen. Ja laten we het hopen! Nee ik heb nooit meerdere eitjes gehad, weleens gevraagd of ik meer hormonen moet gaan gebruiken maar dat hoefde niet.
Spannend Vanesje! Ga voor jullie duimen. Jammer dat het elke keer maar 1 eitje is... Ik denk dat wij ergens volgende week woensdag of donderdag weer mogen. Spuit dezelfde hoeveelheid als 2 maand geleden en toen hadden we twee goede op dag 13 dacht ik. Zaterdag weer echo
Ja vind ik ook jammer izie. Maar helaas. Ze zien wel altijd aan de ene kant 8 en aan de andere kant do d de 13 eitjes erachter zitten maar meerijpen doet er niet 1. Zaterdag de fm?
Nou meiden ik kan weer door met de mmm! Helaas een foute echo en een fout vruchtje nog in mij. Ik krijg morgen nog een echo te bevestiging en dinsdag curettage. Dan ergens in september mogelijk starten met de eerste iui. We hebben wel besloten dat het bij iui blijft. Voor ivf moeten wij nog een operatie om mijn eileider weg te halen en zover wil ik niet meer gaan. Izie hopelijk zaterdag 2 mooie eitjes! Wat spuit jij eigenlijk? Apart eigenlijk he zoveel eitjes, maar er vaak maar 1 of 2 rijpen.
Jeetje ladylola wat n kutnieuws! Was zo blij voor je dat je zwanger was en dan nu dit! Hopelijk is straks alles snel achter de rug en gaat iui jullie helpen. . Alleen dat zijn allemaal dooddoeners! Sterkte meis! Vanesje en izie wat lijkt het me soms moeilijk ommet die iui behandelingen positief te blijven en toch heb ik altijd t idee dat jullie ondanks de tegenslagen en het verdriet dat wel blijven! Knap!
Ooh nee Ladylola! Wat een verschrikkelijk nieuws. Hele dikke knuffel en heel veel sterkte meid. Het was je zo ontzettend gegund. Bah wat is het toch oneerlijk Ik spuit Puregon, 3 dagen 100eh en daarna 75eh per dag. Morgen weer follikelmeting, hopelijk 2 of 3. @Lin; heb afgelopen maand een rotmaand gehad qua emoties, kwam denk ik ook doordat t een maand zonder iui was. Nu ik weer spuit en de iui er aan komt voel ik me weer wat beter gelukkig.
Hier is de boel beetje op hol geslagen.. waarschijnlijk door de pauze maand afgelopen ronde reageert mn lijf nu sterk op de Puregon.. Vandaag follikelmeting gehad op cyclusdag 9, en had 5 eitjes . 2 grote rond 18-20 mm en 3 rond de 12mm... Gyn wou in de eerste instantie deze iui poging stopzetten, maar na lang overleg hebben we toch besloten dat het door mag gaan.. gelukkig want weer een maand niks zag ik ook niet zitten. Die twee grote doen zowiezo mee, het is de vraag wat de 3 kleintjes nu nog doen de komende 48 uur... Vanavond de pregnyl en maandag ochtend de iui.. Wordt een mooi kort rondje
Vanesje: dat begrijp ik zo!! Dat hoopvol blijven weer naar t zh etc. Pittig pakket! Izie: woow dat zijn n hoop eitjes. Fijn dat jullie deze ronde toch door mogen gaan.
Izi wauw, goede oogst! Haha. Hoop dat die 2 goed doorgroeien en je een dubbelde eisprong hebt! Die kleinere blijven bij mij meestal achter. Als er meer dan 4a 5 mm verschil tussen zit groeien z bij mij nooit mee.
De twee grote zullen zowiezo beiden mee doe inderdaad.. De kleine zullen we nooit weten want ze doen geen nieuwe echo morgen voor de iui maar als ze nog 4 mm gegroeid zijn door de laatste Puregon en ook nog de pregnyl dan is er natuurlijk wel een risico dat ze springen. Hoe dan ook, ben blij dat t door mag gaan. Nu hopen op goed zaad Jij nog paar dagen aftellen Vanesje?