Nou nu flink duimen en hopen dat jullie dit zetje nodig hebben! Gaat idd snel zeg! Wel lang gewacht dan met de iui je zou denken dat als die positief is dat het dan wel meteen moet gebeuren. Maar wat is normaal qua mm dat het springt? Hier zag ze links en rechts 11 eitjes, maar 2 doen er echt mee. Er is er nu 1 van 10 en 1 van 12mm, dus hopen dan dit zo blijft. Morgen weer voor echo. Verwachten maandag eerste iui. Maar ze zegt kan ook zondag zo zijn en lab in dit zkh is op zondag dicht, waardoor we dan zelf moeten🙄
Naja, na eisprong leeft het eitje nog wel, dus dit was als t goed is gewoon prima Veel sneller kon het ook niet, aangezien het sperma in het lab opgewerkt moest worden. En eerder langs komen na de positieve test ging ook niet. Ze hadden me het eerste vrije plekje in de ochtend gegeven. Eitje kan vanaf 17mm springen, maar meestal springt deze pas rond de 20mm, of soms zelfs nog veel meer.. Er zaten bij mij trouwens nog wel 2 kleintjes, maar die heeft ze verder niet gemeten. Die waren sowieso te klein. Ik had de middag van de positief wel heel veel last van het groeien van het eitje, dus ik weet niet hoe groot deze uiteindelijk is geworden. 11 eitjes? Wauw.. Gelukkig maar dat ze niet allemaal mee doen 2 is mooi, toch? Hoop voor je dat het zondag nog niet zover is..! Misschien toch nog ovulatietesten gaan gebruiken zodat je zelf ook weet hoe het van t weekend gaat? Heel veel succes meid! Ik duim voor je dat de IUI na het weekend gewoon kan plaatsvinden!!
Hai hai Gister 18.00u pregnyl gezet. Was nog even spannend of mijn ei niet eerder kwam, maar gelukkig gister een negatieve ovulatietest. Het is lab is hier in weekend dicht. Dus ze kunnen alleen nog vrijdag opwerken voor zaterdag🙄 Nu morgen half 9 in zkh zijn en dan de inseminatie on 10.30. Ben benieuwd zit dan 40/41u na de pregnyl! Hopelijk is dat voldoende. Voel wel duidelijk links mijn ei. Is er alleen 1 doorgegroeid. Hoest bij jou nienke?
Wat spannend meid! Ik duim heel hard voor jullie!!! Ook al is het ei morgen gesprongen, na eisprong leeft deze nog zon 24u, dus in dat opzicht zal het vast goed komen Heel veel succes morgen! Hier gaat het prima De dag van de inseminatie wel echt last gehad.. Beetje irritante krampjes/steekjes heeltijd. Nu nergens meer last van en gewoon afwachten. Wel spannend hoor
Wij lopen ook al 2 jaar door de medische molen. We xijn helemaal uitgekamd en ik heb ook vorige jaar oktober een miskraam gehad dus zwanger raken lukt. Tegen ons zeiden ze ook 1 jaar weer wachten ik was kwaad en gefrustreerd ik voelde me zelf een mislukkeling en werd erg onzeker. Ik heb naar een half jaar weer een afspraak gemaakt en net de vuist op tafel geslagen wij zijn intotaal 3 jaar bezig waar dan 2 van in het ziekenhuis. Ik heb duidelijk gemaakt dat ik dit niet meer trok en dat er iets moet gaan gebeuren. Nou mijn roep had ook geen gehoor gegeven wij hebben aangegeven om meteen de papieren mee te nemen zodat we na genk konden gaan en kijken wat ze daar voor ons konden betekenen. Maar bij naderinzien en even goed na te denken had dat ook weinig zin. Voor je daar aan de beurt ben en ivm met vakanties kwamen we op het zelfde uit . Nu sinds deze maand mochten we starten met het spuiten van gonal f. Dit is mijn 3e dag dus ik ben heel erg benieuwd en ook wel een beetje bang. Maar er word nu tenminste wat gedaan. Ik weet hoe je je voelt ik vind het niet kunnen dat hun dood leuk mogen zeggen u bent vruchtbaar dus wacht nog maar 1 jaar. Maar volgene hUn is dat een beleid in bijna alle ziekenhuizen. Jammer genoeg
Heel veel succes straks ladylola!! Ga voor je duimen. Welkom mamasimone; wat een poos onderweg ook al, frustrerend. Wel fijn dat ze jullie nu wel gaan helpen. @ladylola; op vrijdag opwerken voor zaterdag jeetje, dat is volgens mij alles behalve goed voor t zaad. Studies in Amerika laten zien dat hoe sneller t zaad geïnsemineerd is hoe hoger de zwangerschapskans is.
LadyLola, hoe is het gegaan gisteren? Mamasimone, wat goed dat er nu iig iets gedaan wordt. Heel veel succes meid! 3 jaar.. Jemig.. dat is niet niks! Hopelijk gauw een positieve draai aan het verhaal..!!
Haai Lief dat je ernaar vraagt Nienke. Maar heel slecht. Maar een staaltje van 200.000. Veel te weinig. Vroeg ook of de IUI moest doorgaan. Ze gaf aan dat we er nu toch zijn en ze nu al hebben opgewerkt, dus zonde is om niet te doen. Ze denken dat het een incident is. Ik was niet fit de hele week. Manlief het weekend laat gemaakt en ook ruim week geen seks gehad. Dus ook nog oud zaad....Kregen advies om het maandag ook nog zelf gezellig te maken. Mamasimone heel frustrerend hoor. Hier idem dat probleem. In praktijk zijn we vruchtbaar, maar ik denk dat wij samen geen match zijn. Maar je mag spuiten met goal-f en dan IUI of zelf nog klussen? Nienke, jij bent bijna week na IUI. Al een idee of alles the same old song? Hier ben ik er wel mee bezig, maar eigenlijk ook niet. Herkenbaar?
Hé meid, dat is wel echt vervelend zeg..!! Maarja, er hoeft er natuurlijk maar eentje te zijn die de goede weg vindt.. Zelfs met zo weinig kan het altijd raak zijn.. Ik blijf toch heel hard voor je duimen!!! Ze vissen de beste zaadjes eruit bij het opwerken, dus wie weet.. Wat betreft het zelf gezellig maken, dat hebben ze ons ook gezegd. En dan niet specifiek voor het zaad, maar ook voor de doorbloeding in de baarmoeder. Door de stimulatie stroomt het lekker door, wat de innesteling mogelijk kan helpen. Inderdaad.. alweer bijna een week geleden IUI gehad. Naja, ik durf niet te veel te hopen.. Toch wat zelfbescherming denk ik. Wel heb ik al een paar dagen last van gevoelige borsten (normaal heb ik dit of niet, of pas een paar dagen voor menstruatie) en ik heb gistermiddag zo'n 1.5u lang behoorlijke steken/zeurende druk iets schuin onder mn navel gevoeld.. Hoop een beetje dat dit misschien iets met innesteling te maken heeft, maarja, dat moet volgende week blijken Vind het dus wel heel lastig inschatten hoor! Volgende week dinsdag/woensdag is mn NOD, en heb gisteren met mn vriend afgesproken dat we niet eerder dan dat gaan testen. Waarschijnlijk pas het weekend erna, mits de ongesteldheid weg blijft natuurlijk.. Heel herkenbaar hoor het wel/niet ermee bezig zijn.. Succes meid! Ik blijf duimen en hopen voor je!
Wat ontzettend rot ladylola, dat voelt wel als een mega domper dan op dat moment he. Hoevaak was het zaad al gecontroleerd bij manlief? Kan er toch niet daar een oorzaak zitten dat het misschien toch structureel wat slechter is dan in de eerste instantie gedacht? 200.000 is best wel extreem om tussendoor een keer te hebben. @nienke, ellendig he die wachtdagen..je kan niks en voelt zoveel. Ik heb zometeen de tweede follikelmeting, best zenuwachtig nu de punctie dichterbij aan het komen is
Spannend nienke! Je kan jezelf tureluut maken! Blijft gewoon lastig. De een is zwanger en die weet het al vanaf de bevruchtiging. Mijn zus is er zo eentje. Die voelde het binnen een paar dagen. En zeker niet eerder testen hoor. Is echt zonde. En tis nog lang genoeg spannend erna. Had jij ook pregnyl gespoten? Izie hoeveel eitjes zijn er al gezien?? En wanneer is dan de punctie? Jaa erg toch 2 ton? Ik vind dat niet in verhouding staan hoor. Vorige keer was 19miljoen en maar 1x gecheckt. Komende keer zorgen we zelf dat alle condities goed zijn. Goed slapen en veel vitamines en dan keurig om de dag en dan voor staal 2 dagen niet. Als dan weer zo slecht is dan is dus duidelijk iets niet helemaal honderd. Met 2 ton tjah ze moeten nog een lange weg af he en er sneuvelen er altijd heel veel onderweg. Maar goed de dames bestaan die er zwanger van zijn geraakt. Zullen wij wel niet zijn.
Snap je gevoel helemaal Ladylola! er zijn idd vast succes story's te vinden van dames die zwanger werden van weinig goeie zaadjes, maaar voor je gevoel kun je daar nooit bij zitten he Follikels groeien goed als ik de gyn moet geloven Links zaten 6 eitjes van 10-15 mm gemiddeld, dus al wel redelijk op maat. Rechts zat er maar 1 duidelijk, die ook al wel 12-14 mm. Er waren nog wel wat kleintjes te zien dus er kunnen er nog wat bijkomen. Kan moeilijk tevreden zijn, vind het erg lastig. Voor je gevoel is meer=beter , maar eigenlijk weet ik ook best wel dat dat niet per definitie zo is. Had al die tijd in mn hoofd dat ik blij zou worden van 10+ follikels. Al denk ik dat we daar als nog prima op uit kunnen komen na nog paar dagen door stimuleren. Zaterdag moet ik terugkomen, dan gaat ze kijken of de punctie al te plannen is of dat ik toch nog door moet spuiten tot maandag. Hoef me niet te vervelen zo met alle ritjes naar de kliniek
Helemaal met je eens ladylola! Het is inderdaad nog lang genoeg spannend na een positieve test.. Nee heb geen pregnyl gespoten. Heb wel ovitrelle in de koelkast liggen (zelfde effect als pregnyl), maar omdat de eisprong zo snel kwam, deze niet hoeven te gebruiken. Ben dus helemaal clean wat betreft gespoten hormonen. Ik snap je teleurstelling wat betreft het zaad hoor Berichtje van mij was natuurlijk ook wel erg makkelijk geschreven.. Ik hoop heel erg voor jullie dat dit eenmalig was, en dat je vriend niet structureel mindere zaadkwaliteit heeft.. Izie, wat goed om te lezen dat de follikels lekker doorgroeien! 7 stuks op dit moment is toch een mooi aantal al! Als ze hier nou uiteindelijk mee verder gaan, tellen die dan allemaal als 1 IVF poging? Of hoe gaat dat in zn werk? Zie regelmatig IVF 1.x langs komen etc hier op het forum..? Weet echt heel weinig af van IVF.. Succes morgen weer met de echo! Mogen jullie nou met zoveel follikels het zelf nog wel gezellig maken? Of raden ze dat sterk af in deze periode?
Oh joh geen probleem! Als dit vaker gebeurd dan kan het ook daaraan liggen. Maar dan wordt het inderdaad icsi. Alleen icsi gaat bij mij nog wel een dingetje worden. Ik moet dan misschien eerst geopereerd worden. Maar goed daar zijn de meningen over verdeeld. Wel fijn dat je hormoonvrij bent! Tis al bijna 26 okt! Oh izie 7 klinkt idd wat weinig, maar als ze van goede kwaliteit zijn dan is dat belangrijker. Stel er blijven er 5 over dan is het echt een goede vangst voor alle 3 de pogingen, maar liever heb je er meer. Misschien zelfs nog voor een volgende leg. En vandaag gehoord wanneer de punctie is?
Hier gaat t allemaal niet zoals gehoopt.. er is niks bijgekomen en ze groeien mega langzaam. En dat terwijl t met de iui altijd turbo eieren waren. T zijn er nu 7 waarvan er 5 rond de 12-15 mm en 2 nog onder de 10mm. Maandag weer terug voor FM en gewoon door blijven stimuleren. Hopen maar op kwaliteit ipv kwantiteit
Icsi.. Wat is dat voor een behandeling? En waarom moet je dan eerst geopeerd worden? Ik hoop voor jullie dat dat niet nodig zal zijn en dat het eenmalig was.. Hoe gaat het bij jou nu? Izie, jee wat balen meid! Veel succes vandaag! Ik duim voor je dat de eitjes die nog mee doen idd van goede kwaliteit zijn.. Is er een oorzaak aan te wijzen waarom ze zo langzaam groeien of is dat echt een raadsel?
NOD komt dicht bij nienke!! Spannend hoor, nog niet getest? Ik ben net terug van follikelmeting nummero 4 haha, wat een hobby Er zaten nu ongeveer 9 eitjes, waarvan 1 boven de 18mm Dosering gaat omhoog en woensdag weer terug!
Izie, nee nog niet getest Ben wel heel nieuwsgierig aan het worden ondertussen, maar heb ook geen testjes in huis. Heb met mn vriend afgesproken echt de ongesteldheid af te wachten en anders komend weken samen testen. Wel heel benieuwd ondertussen hoor Ohh spannend meid! Was de rest ook nog van mooie grootte dat ze mee kunnen blijven doen? Ja, je bent er maar druk mee zo he? Met al die metingen.. Ik blijf voor je duimen!
Dapper dat je het vol kan houden om niet te testen! Denk dat er in totaal 6 of 7 boven de 12 mm waren en nog 2 rond de 9/10 mm dus dat zijn nog twijfelgevalletjes..
Spannend Izie! Kan dus nog alle kanten op. Wanneer moet je weer? En bij hoe groot de punctie? Nienke! Duimpjes draaien! Wat zou het fijn zijn in poging nummer 1 wauw! Hier heb ik er weinig vertrouwen in hoor. Maar mijn rug zeurt soms wel. En dat heb ik nou nooit voor mijn NOD. En buik voelt continu kneuzig. Hier nu op dag 8. Vorige maandag om 10.30 IUI en rond 12.00u zelf gezellig gemaakt. Om 16.00u was de eipijn weg. Ik reken altijd dag 1 na eisprong. Ik word altijd op dag 12 ongesteld en dat is zaterdag. Ik mag pas 1 november testen.