Spannend meid! Toch wel apart dat je dan ineens andere dingen gaat voelen he? Ik duim heel hard voor jullie, ondanks dat de IUI niet optimaal was.. 1 november pas testen is vanwege de hormonen zeker? Kan me gewoon niet voorstellen dat het de eerste keer al zou lukken.. Maar ondertussen wordt ik wel steeds nieuwsgieriger.. Nog paar daagjes, dan weet ik iig of ik wel of niet ongesteld ben. Vanmorgen wel super misselijk toen ik naar mn werk ging, en gisteravond half 9 al heel moe, maar ook dat wil niet per definitie iets zeggen natuurlijk
Na een paar dagen al kramp te hebben rondom schaamstreek is gisteravond de ongesteldheid doorgebroken. En man wat deed dat pijn! De tranen sprongen in mn ogen, zon last had ik er van.. Gister en vandaag dus aan de ibuprofen. Dan is het nog draaglijk.. Op naar weer een nieuwe ronde, ronde 19 en onze tweede IUI poging.. Volgende week woensdag op dag 8 weer de eerste fm.
wat balen Nienke Dikke knuffel! Ik heb morgen de punctie! ben zo benieuwd, zie er behoorlijk tegenop Maar zal vast meevallen achteraf. Hopelijk goed bruikbare eitjes en vooral hopen op goed zaad
Aah nienke wat rot! Balen meis! Flinke bak chocola voor troost! Veel succes izzie! Op hoop van zegen minimaal 6 kwalitatieve danseitjes! Spannend!
Dank jullie wel meiden! Heb idd een heerlijke reep op Nu weer kop op en op naar de volgende ronde. Izie, heel veel succes vandaag met de punctie! Ik hoop voor je op een mooi resultaat en op goed zaad! Spannend hoor! Ladylola, hoe gaat het me jou? Je NOD komt ook dichterbij toch? Ik duim heel hard voor jullie beiden..!! Hopelijk gauw goed nieuws voor ons allemaal..
Er zijnn 11 eicellen gevonden was zo blij gisteren! Punctie viel me erg mee gelukkig, wat zag ik er tegenop maar was niet nodig achteraf. Goede pijnstilling gehad. Nu weer zenuwachtig met me telefoon binnen handbereik, tussen 9-13 zouden we gebeld worden om het aantal bevruchtingen te horen. Al weer net zo spannend als gisteren
Wat geweldig meis! Super goed nieuws! Hier ongesteld geworden vrijdag, dus vandaag prik nummer 1. Volgende week maandag dan echo nummer 1 op dag 11.
He balen zeg Gaan we duimen dat iui 2 het gaat worden! We hadden gisteren 7 bevruchtingen, morgen de terugplaatsing en dan weten we ook hoeveel embryos het zijn geworden
Ladylola, balen meid! Hopelijk komende ronde meer succes..!! 11 eicellen, mooi resultaat hoor Izie! En daarvan 7 bevrucht.. Is dat een nette score? Of moet dat vandaag blijken als je het aantal embryos te horen krijgt? Heel veel succes vandaag met de terugplaatsing!
Ja de gyn vandaag in Zwolle zei dat ze normaal tevreden zijn als 1/4 van de cellen bevruchtraakt. We hadden een zeer goede score zei ze. Want we hebben gewoon 7 embryo's Vandaag de beste teruggeplaatst en de andere 6 zitten al in de vriezer. Op 1 na waren ze allemaal van goede tot redelijke kwaliteit, dus wij zijn helemaal blij!
Wauw meid, wat geweldig!! Dus onder 1 IVF poging, kunnen jullie nu 7 terugplaatsingen krijgen, mits de cryos goed ontdooien? Uiteraard is het te hopen dat het nu meteen al goed gaat! Ik duim heel hard voor je!! Wanneer mag je nu testen? Hoelang kunnen cryos goed blijven in de vriezer? Zou je deze eventueel in de toekomst ook voor een evt broertje of zusje kunnen gebruiken?
Ja i.p zouden we nu nog 6 terugplaatsingen kunnen doen als alles goed ontdooit. En in t gunstigste geval kunnen we ze gebruiken voor een tweede. Volgens mij mogen die wel een behoorlijk aantal jaren in de vriezer blijven.
Ah kijk, dus jullie kunnen voorlopig even vooruit Hopelijk is het niet nodig en is deze terugplaatsing succesvol! Ik duim voor jullie Hier vanmorgen op dag 8 weer voor de eerste fm geweest. Bms is 7.9mm en follikel 10mm. Vrijdag weer terug komen en ondertussen ovulatie testen blijven gebruiken Er waren nog 2 follikels te zien, heel iets kleiner dan deze grote, ben wel benieuwd wat die gaan doen de komende dagen.. Heb nog niet eerder meerdere follikels gezien op de echo, althans niet zo groot als deze
Hoe gaat het bij jullie dames?? Hier vanmorgen de 2e IUI gehad. 20 november mn NOD. Er bleven na opwerken in het lab ruim 20 miljoen zaadcellen over. Het eitje zat er nog. Gisterochtend een positieve ovu test gehad, dus verwacht wel dat die vandaag ergens zal gaan springen Hopen maar weer dat er een goede zwemmer tussen zit.. Moest wel lachen, toen de arts het spuitje leeg drukte zei ze: daar gaan ze! Haha, toen dacht ik wel bij mezelf, nou succes jongens!
Dat zijn veel goeie zaadjes!! Hopelijk zit er een topper bij. Spannend weer dat ellendige wachtbankje! Ik zit er ook nog heel onrustig op
Hihi, ja hoop ook dat er een topper bij zit..!! We wachten maar weer (on)rustig af... Voel jij al iets speciaals? Of nog niet zoveel? Zit nu op 8 dagen na tp toch? Ik duim heel hard voor je..!!
Hoe is het? Izie al signalen? En jij Nienke? Hier maandag echo gehad en had 3 grote follikels, dus ze willen als vandaag nog zo is deze inseminatie staken. We hebben verbod om te vrijen. Nou bepaal ik altijd zelf nog wel. De kans is minimaal dat ze alledrie bevrucht raken. Maar goed gaan zo zien hoeveel er over blijven. Hebben gister wel geklust, omdat de vorige keer er te lang tussen zat, wat mogelijk oorzaak was voor de lage oplage van staaltje. Als het er nu maar 2 zijn, wat ik hoop, is vrijdag denk ik de inseminatie.
Jeetje meid wat een tegenvaller weer.. Hopelijk gaat de inseminatie alsnog gewoon door..!! Ik duim voor je meid! Succes vandaag! Hoe groot waren ze? En verbod? Lol.. Jullie zitten al zo lang in het traject, verwachten ze nou echt dat ze alle drie bevrucht raken? Dat zou toch wel héél erg toevallig zijn.. Hier nog geen signalen hoor Zit pas op 2dpo, dus verwacht eigenlijk ook nog niets
Echt kan wel janken, maar ben gewoon ook te opgewonden! Heb er een van 20,6 twee van 18,5 en eentje van 14,5. Zij denkt dat die vierde afvalt, maar tis wel ook een verlate kanshebber. Ik verwacht dat die verdwijnt, was vorige keer ging nummer 2 ook zo erg achter de op de eerste. Ze willen dus niet insemineren. We zitten met drie op de grens en met 4 helemaal. Heb ook gezegd die kans is zo klein dat het er alle drie wil lukken. Maar ze zegt jij kan zwanger raken, dus het risico is te groot. Jullie hebben niet veel geluk, maar het kan wel. Ik ga ze nu wel toch bellen of ze dan geen punctie kunnen doen voor ICSI, want vorige staaltje was dusdanig slecht dat het eigenlijk van te zotte was. Daarom twijfelt ze ook, maar ze zegt ik kan gewoon geen drieling verantwoorden. Wij hebben wel onze keuze gemaakt, tegen beter weten in. We gaan het anders zelf proberen. Kans dat het er 3 worden is niet zo heel groot. Maar goed kans blijft er wel. Wij hopen dat er nu gewoon eentje dan wil lukken, twee is mooi meegenomen en drie ja. Dat wordt wel heel zuur. Maar ik blijf klootviolen zo. Heb jij er drie gehad Izie?