Hier denk ik dat het over is. Vanmorgen is mn temp gigantisch naar beneden gekelderd. (Van 37.1 naar 36.7) Er is nog geen bloed te zien, maar ik verwacht wel dat dat vandaag gaat komen. Jeetje wat een situatie bij jou.. Ik weet ook niet goed wat je er nou mee aan moet.. Toch maar gewoon afwachten denk ik! Ook zo vervelend en onzeker allemaal..!! Succes meid! Mijn duimen blijven nog even draaien voor je!
Voor jou dan dubbelop Izie. Pff jeetje nog even meis dan komt jouw terugplaatsing weer. Mag je een dubbele eisen? Ik snap dat niet in NL he. Ja er kan tweeling uitkomen, maar je maakt veel kans gewoon. In buitenland doen ze soms alleen maar twee eitjes, anders zonde van de poging. Hier denk ik echt dat ik ongesteld ben geworden hoor. Ga nu meer vloeien, nog geen stolsels, maar snap er echt niks van. Weet ook niet zo goed wat ik moet doen. Morgen moet ik dan beginnen met prikken. Maar het klopt gewoon niet. Ik zal straks het zkh even bellen, maar goed die hadden seksverbod gegeven.
Oh had de pagina open stan en jouw bericht niet gezien. He bah wat klote Nienke. Ongelofelijk lullig ook allemaal he.
Joh, maakt niet uit Hier zet t nog steeds niet door. Nog steeds niets te zien vandaag.. Bah, wat duurt dit lang! Nog nooit op deze manier gehad, en wat frustrerend..!!! LadyLola, wat balen meid als het inderdaad echt doorgebroken is. Maar wat raar ook dan..!! Ook al heb je seksverbod gekregen, zou je ze toch alsnog wel kunnen vragen hoe dit mogelijk is? Bedoel, zolang is het nog niet geleden toch dat de eitjes er nog zaten? Of heb je deze ronde dan gewoon echt een korte lf gehad? Wat dan wel weer bijzonder is als je dat normaal nooit hebt..? Wat een vreemde situaties allemaal waar we ons in bevinden..!!
Balen van je temp Nienke Frustrerend als je dan echt op je menstruatie moet zitten wachten als je weet dat t niet gelukt is. Ladylola het is wel gek inderdaad dat je zo snel ongesteld zou worden. Heb je nog gebeld met het ziekenhuis? In NL mag je echt maar 1 embryo per keer, enkel je laatste poging of boven de 37 jaar mogen het er 2 zijn. Moet wel eerlijk zeggen dat ik voorlopig 1 per keer wel goed vind. Zie een tweeling voorlopig (nog) niet zitten dus wil die kans ook nog niet bewust nemen. Ik heb continu bruin verlies door die stomme pil, de maand voor de IVF exact t zelfde tijdens die 18 dagen pil. Bah
Ja we zijn wel de kneuzen van dit groepje pff🙈 Maar ja snap dat je tweeling niet zit zitten! Tis niet easy zeg maar. Ik heb wel zkh gebeld om te overleggen. Als ik ongesteld ben moet ik morgen weer prikken. Uitgelegd en moet morgen voor uitgangsecho komen. Kijken of er nieuwe eitjes zijn en eventueel bloed prikken. Als ik zwanger ben zien ze niks, maar als ze weer eitjes zien allicht wel?
Tis inderdaad wat met ons.. Verdorie zeg..!! Hier is het nu dan eindelijk doorgebroken.. Op naar IUI 3 en ronde 20... Hopen dan maar op een mooi kerstkado.. LadyLola, succes met de echo! Benieuwd wat er uit komt.. Izie, kan me wel voorstellen dat je dat liever niet hebt hoor. Hopelijk succes met de terugplaatsing van een cryo Bewaren
Oochjeee ongelofelijk he zo bizar en zonde Nienke. Zou geweldig kerstcadeau zijn, hoop het voor je, maar jeetje weer flinke domper. Hier weten we nog niks. Kan zijn dat het al spotting is en de dijken over paar dagen doorbreken, maar kan ook wel innestelingsbloeding zijn. Er zijn duidelijk 3 grote cystes te zien met vocht, waaruit de eitjes dus zijn gesprongen. Ook is baarmoederslijmvlies nog 83mm, dus menstruatie is nog niet begonnen. Maar sowieso is mijn eisprong echt dat weekend geweest. Zit nu op 9 of 10 dpo. Te vroeg om te testen, maar meiden me onderrug en me buik het zeurt continu. En vloeien blijft. Net wel klodder slijmerige grap, maar geen klonten weefsel. Blijft rood bij afvegen. Maar heb nu wel idee dat me buik meer is gaan zeuren, dus wie weet komt mijn menstruatie nu wel op gang. Zou dan weer domper zijn. 3 eitjes en totaal dicht gelijmd en dan gebeurd er nog niks...
Ach meid, het zit jou ook echt niet mee hè..!! Ik blijf nog even voor je duimen dat het niet de ongesteldheid is wat aan het zeuren is.. Ik hoop het zo voor je, maar kan me ook heel goed voorstellen dat je er geen vertrouwen (meer) in hebt.. Op het moment zit ik er hier even helemaal doorheen, niet zozeer omdat ik vanmorgen dan ongesteld ben geworden (daar was ik wel vanuit gegaan na de temp dalingen), maar vooral ook omdat het op het werk niet loopt vandaag zoals ik zou willen en ik gewoon pijn heb. Alles bij elkaar genomen zorgt ervoor dat ik de tranen in mn ogen voel prikken.. Ik ben bang dat er maar ìets hoeft te gebeuren en ik barst.. Bah! Hopelijk kan ik mezelf vanavond ff flink afbeulen tijdens het sporten.. Ff alles eruit gooien. Ook zin in een giga reep chocolade, maar die heb ik (gelukkig?) niet bij de hand hier.. :x
Ooh Nienke tis alles bij elkaar. Je bent gelukkig niet gemaakt van steen en ook maar een mens. Tis niet heel raar dat je vol emoties zit. Veel vrouwen proberen zich altijd in te houden en gaan maar als een kip zonder kop door. Ergens moet die ballon een keer knappen. Lekker sporten en dan lekker die reep! Al is het zonde van de calorieen, maar soms een schrale troost. Sportse en snaaise Ja ach Nienke. Ook hier knapt die ballon zo nu en dan. Vandaag ook zitten janken van frustratie. Ik voel me verder prima, maar de op een stapeling van drama overstijgt mij soms ook. Voel me net zo'n soapie, hahaha. Ik kan niks anders soms meer dan cynisch lachen. Ben toe aan vakantie. Nog 7 weken dan lekker met wintersport!
Ladylola, hoe gaat het bij jou? Heeft de menstruatie nog doorgezet? Of sta je nog steeds voor een raadsel?
Welkom baby2017! Ik zie in je handtekening dat je morgen intakegesprek hebt voor de IUI? Spannend meid! Is er een oorzaak gevonden waardoor het bij jullie niet wil lukken? Hebben jullie het vooronderzoek allemaal al achter de rug? Ben je na de HSG weer naar huis gestuurd om het zelf een tijdje te proberen? Hopelijk is IUI net dat ene zetje in de goede richting voor jullie, waardoor het toch gaat lukken.. Veel succes morgen!Bewaren
Welkom baby! Ook al een tijdje bezig en weinig geluk in zwanger zijn. Nienke ze staan voor een raadsel! Ik ben niet goed ongesteld geweest. Alle resten zitten nog in mijn buik. De lege follikels en dik bm slijmvlies. Maar ook weer nieuwe eigroei. Ze snappen er ook niks van. Deze ronde geen hormonen maar wel IUI zonder. Morgen weer voor echo. Ik denk dan vrijdag en maandag weer. Mogelijk volgende week iui? Eerst maar vragen of het wel zij heeft als mijn buik nog vol met rommel zit. Maar ook vragen hoe het kan dat er niks is gebeurd? Waren het dan 3 lege follikels? Snap er nu niks meer van.
Wat een apart verhaal! Dat zoiets uberhaupt kan he? Hopelijk blijven de eitjes goed doorgroeien en krijg je binnenkort weer de IUI. En uiteraard dat de rommel in je buik verder niets verstoord of rare dingen kan doen.. heel veel succes meid! Hier vanmorgen voor de eerste en geweest. Zit nu op dag 9. Bms was ruim 9mm en het eitje was al rond de 13mm. Groeit hard deze maand! Morgen mag ik alweer terug komen. Ze willen proberen of we deze keer de ovitrelle wel kunnen gebruiken, dus denk dat dat de reden is waarom ik morgen alweer terug mag komen. Als ik de grootte van het eitje met voorgaande maanden vergelijk verwacht ik vrijdag of zaterdag de IUI.
Goedemorgen, Dank je wel voor je reactie. Excuses dat ik nu pas reageer zag het over het hoofd. Na HSG ben ik inderdaad naar huis toegestuurd voor een half jaar. Ik begin in Januari met IUI. Helaas vallen mijn vruchtbare dagen met kerst en dan is het labratorium gesloten voor inseminatie. Ik krijg wel echo's om te kijken hoe groot mijn folikkels zijn en wanneer ik ovitrelle mag prikken
Vandaag cyclusdag 11. Gister op dag 10 was mn follikel kleine 15mm. Nog te klein voor de ovitrelle. Gistermiddag tegen alle verwachting toch positieve ovulatie test, heel veel last van mn eierstok en gisteravond alweer een negatieve test.. Vanmorgen konden we gelukkig terecht! Op de echo was te zien dat het eitje alweer gesprongen was Jemig..!!! Gister nog geen 15mm en vandaag al weg.. Uiteindelijk dus ook weer geen ovitrelle gespoten. Dat gaat hem gewoon echt niet worden met die snelheid bij mij.. Naja de inseminatie heeft plaatstgevonden vanmorgen. 9 miljoen zaadcellen zijn er ingespoten. Nu maar weer duimen..!! Mocht het deze maand weer niet lukken, dan gaan we volgende cyclus chlomid gebruiken. Startend met 100mg. Mocht dat voor overstimulatie zorgen dan gaan we de maand erop naar 50. En anders naar 150. Hopelijk komt het niet zover, maar heb de pilletjes al wel in huis. Geen probleem joh dat je wat later reageert Maakt toch helemaal niet uit. Spannend dat jullie in januari gaan beginnen. Hopelijk daarna gauw goed nieuws..!! Wat is de reden waarom jullie de mmm in gaan? Is er een specifieke oorzaak waardoor het niet wil lukken bij jullie?
oooh nood nietttt jeetje Nienke, dat is bizar! Ongelofelijk zeg! Zonde ook. Mag hopen, als er een volgende keer komt, dat zij rekening houden met dag 11/12 eisprong bij jou. Hier al 4 tabletjes geslikt en nog niet ongesteld. Wordt er koekoek van. Hoop dat het nu vandaag of morgen wel beetje gaat beginnen.