Start mmm 2016

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Ladylola, 9 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nienke87

Nienke87 Fanatiek lid

12 nov 2015
    1.244
    6
    38
    Naja, we hebben er bovenop gezeten deze ronde hoor. Woensdag op dag 9, 13mm, op dag 10 nog geen 15mm en op dag 11 was die al weg. 15mm was gewoon echt nog te klein om te spuiten..

De IUI heeft iig gewoon plaatsgevonden, omdat we weten dat de dag ervoor eitje er nog gewoon was. We hebben dus gewoon weer kans deze maand :) Duimen en hopen!

De chlomid voor de volgende ronde is al wel in huis, al hoop ik natuurlijk dat we die niet nodig gaan hebben... ;)

Is bij jou de menstruatie ondertussen al op gang gekomen?

2. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Haai meiden,

Nienke hoe is het met je??? Al op de wipkip?

En Izie?

Hier gister eindelijk ongesteld geworden. Vandaag echo gehad en de 3 grote cysten zijn weg. Morgen starten met spuiten en dan hopelijk 21/22 december IUI 2.
    Ik heb wel overplaatsing aangevraagd naar zkh hier in de buurt. Is academisch zkh. Ik heb ze gebeld en doordat het zo lang duurt in combi met mijn afwijking en 2 miskramen, denkt ze dat medisch staf wel akkoord geeft.

3. Nienke87

Nienke87 Fanatiek lid

12 nov 2015
    1.244
    6
    38
    Ahhh helemaal vergeten om te reageren! Sorry!

Ik zit vandaag op mn NOD, 13 dpo. Voel niets bijzonders. Wel af en toe wat misselijk (eten helpt vaak), en afgelopen dinsdag bij de bodypump echt totaal geen kracht. Erg futloos en bij de zware oefeningen wat dizzy. Heb het gewicht al lager moeten houden dan wat ik normaal kan. (maarja ook de griep heerst, dus wie weet..?)

Ik heb nog niet het idee dat de ongi er aan komt, dus vind het heel spannend! Mocht ik zaterdag nog niet ongesteld zijn, zal ik gaan testen...

Wat fijn Ladylola dat de cysten weg waren. Wanneer heb je weer een echo?
    Heb je de overplaatsing al gekregen? Was het ziekenhuis waar je eerst liep verder weg dan?

4. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Ik weet niet of ik hier mag inbreken...

Wij hebben namelijk al een zoontje in 2014 in de eerste ronden raak. Nu na een jaar proberen vandaag de eerste afspraak bij de gyn. En hebben we de stempel verminderdvruchtbaar gekregen. Wat de reden is weten we nog niet. Ze denkt dat mijn man zijn zaad niet werkt zoals het zou moeten. Hij heeft om hoog komende testikels en een penis fractuur gehad. En daar naast werkt hij met valgordel aan. Allemaal punten om een zaad onderzoek te doen. A.s dinsdag word zijn potje verwacht volgende week vrijdag moet ik bloed prikken op progesteron en de 30ste de uitslagen. Mocht hier niks uitkomen word er een onderzoek gedaan of mijn eileiders toegankelijk zijn.

Vandaag had ik wel een eitje dat elk moment kon springen en mooi bm weefsel. Ze gaf aan dat we het vandaag gezellig moeten maken en we dan echt goed zitten. Mag van haar daarom ook niet tempen zij vind dat we de echos aan moeten houden.

5. Nienke87

Nienke87 Fanatiek lid

12 nov 2015
    1.244
    6
    38
    Maan14, tuurlijk mag je je hier melden :) Welkom!

Wat ontzettend vervelend dat jullie verminderdvruchtbaar blijken te zijn, na el een zoontje te hebben gekregen in 2014.

Hopelijk wordt er een oorzaak gevonden, zodat jullie niet in het donker blijven tasten over de oorzaak ervan.
    De punten bij je vriend klinken niet prettig :( Speelden deze dingen bij hem ook al toen je zwanger werd van jullie zoontje?

Heel veel succes komende periode met de onderzoeken! Hopelijk valt het allemaal mee en kunnen jullie gauw verder met jullie wens voor een tweede kindje!

6. Nienke87

Nienke87 Fanatiek lid

12 nov 2015
    1.244
    6
    38
    Hier vanmorgen met stomheid geslagen.. De urine liep door mn testje heen en eigenlijk direct kwam er een tweede streepje op!! :$:D
    Opgedroogd ziet de test er echt super mooi uit! En dat voor 15 dpo! :D

Bijgevoegde bestanden:

7. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Ik had je ook al in je eigen topic gefeliciteerd! :D
    Mag ik hier trouwens af en toe mee kletsen?

8. Nienke87

Nienke87 Fanatiek lid

12 nov 2015
    1.244
    6
    38
    Dank je wel meid! En tuurlijk mag je mee kletsen hier!!
    3 januari staat de eerste echo gepland bij de gyn. Ben zo super benieuwd!! Volgende week woensdag, de 28e komt er iemand van moeders voor moeders langs. Hoop dat ik mee kan doen. M'n vriend is helemaal niet van dit soort dingen, maar aangezien we zelf ook het medische traject in zijn gaan stond hij volledig achter me :)

Hoe gaat het bij jullie allen??

9. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Ja dat kan ik me wel voorstellen! Ik voel me straks ook verplicht om mee te doen hoor. Spannend, de eerste echo. Wat klinkt dat dichtbij! Hier alles oké. Ik ben nu 8dpo en heb nergens last van. Ik ben dus heel erg aan het twijfelen geslagen.. ☺️ Heb ik überhaupt wel een eisprong gehad.. Dat soort dingen. Het enige wat ik wel heb is licht gevoelige tepels (dit heb ik vaak in de week voordat ik ongesteld word, behalve afgelopen ronde). Ook valt het me op dat ik afgelopen weekend niet zo fit was (keelpijn!) terwijl ik de griepprik heb gehad. Het lijkt daarbij wel of ik hooikoorts heb. Enorm jeukende keel, neus en ogen. En niezen! Maarja, dat zijn natuurlijk geen zwangerschapssymptomen. Het heerst dan ook enorm. Ik probeer het maar een beetje los te laten want het zegt allemaal niets! Even een beetje bijlezen hier...

10. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Nienkeeeee jaaaa je symptomen ofwel je niet symptomen klonken al hoopvol! Super meis! Eindelijk dan! Nu duimen voor een dikke vette sticker! Mooi kerstcadeau :)

11. Nienke87

Nienke87 Fanatiek lid

12 nov 2015
    1.244
    6
    38
    Dank je Ladylola!! :D Ik duim nog heel hard voor jou dat jij binnenkort ook positief nieuws hebt! Hoe gaat het bij jou op het moment?

Nina Sanders, ik had ook echt heel weinig "symptomen" deze keer.. Vielen wel wat dingetjes op, maar zou ze niet direct linken aan een zwangerschap. Ik duim heel erg voor je! Zou toch geweldig zijn?!

Ik gun het jullie ook zo!

Mn vriend is helemaal door het dolle.. Hij blijft maar vragen hoe het met me is, hij was gister teleurgesteld dat de CB digitale test de tekst niet meer liet zien op het schermpje, want hij wilde m zo graag aan zn moeder laten zien en hij stelde zelfs voor om een 9 maanden boek bij te gaan houden! En hij blijft maar zeggen hoe leuk hij het vindt.. Wauw.. Zo heb ik hem nog niet eerder meegemaakt.. Haha!

12. Izie

Izie Bekend lid

17 mrt 2015
    641
    31
    28
    ooooh Nienke! dit heb ik helemaal gemist.

Gefeliciteerd meid!!! wat geweldig.

13. Nienke87

Nienke87 Fanatiek lid

12 nov 2015
    1.244
    6
    38
    Dank je meid! Hoe gaat het bij jou??

14. Izie

Izie Bekend lid

17 mrt 2015
    641
    31
    28
    Op zich wel goed, heb m'n dipjes ;)

Gisteren cryo terugplaatsing gehad, moesten er helaas 3 ontdooit worden omdat de eerste twee t niet overleefd hadden. Toch wel een domper maar goed, we hebben weer een kans, op t wachtbankje dus :)

15. Nienke87

Nienke87 Fanatiek lid

12 nov 2015
    1.244
    6
    38
    Ah dat is wel echt balen! Nou, heel hard duimen komende weekjes dat dit een mooi cryo wonder gaat worden voor jullie!

16. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    @ Nienke, thanks meid! Ik duim ook zo hard dat het deze ronde raak is. Zou idd geweldig zijn. En wat leuk dat je vriend ook zo door het dolle heen is. Echt leuk om te zien hoe het dan zelf soms kleine kinderen worden haha. Als mijn partner (ik vind 'man' zo oud klinken, maar ja, we zijn wel getrouwd) ergens héél blij van wordt huppelt hij soms ook door het huis (en de kat er dan natuurlijk achteraan). Hilarisch is dat!

Ik ben nog steeds een beetje aan het bijlezen.
    @ Izie, ik hoop voor een mooie cryo voor jullie! Succes de komende wachtweken! Spannend! :D

17. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Aaawh super fijn toch nienke, mag ook zeker na zo'n lange tijd. De kleine is meer dan gewenst.

Lief dat je nog naar mij vraagt. Gaat goed hoor. Heb wel flinke dip gehad vorige week. Enorm gebaald dat ik nu 3 rondes heb verloren. Heb het helaas niet in de hand. Vandaag wel inseminatie gehad. Ik vond de oplage wederom teleurstellend, maar veel beter dan de vorige keer. Na opwerken 1,2 milj.

Izie wat balen van het verlies van 3 cryo's. Hopelijk is dit dan een lucky number 3! Jij ook last van dipjes dus. Pff hakt er soms in he.

18. Nienke87

Nienke87 Fanatiek lid

12 nov 2015
    1.244
    6
    38
    Tuurlijk wil ik graag weten hoe het met jullie gaat! Zitten hier nu al best een tijdje samen en gun het jullie zo ontzettend! Net als Nina Sanders, die ik al een tijdje in een topic van mij volg :)

Ik kan me heel goed voorstellen dat je daar een flinke dip van hebt gehad! Hoop dat dit niet nog eens zo gaat lopen, maar idd je hebt het, hoe vervelend ook, niet in de hand :(
    Fijn dat je iig weer een inseminatie hebt gehad. Hoeveel eitjes waren er?
    1,2 is inderdaad niet zo veel :( Hopelijk wel genoeg..!! Ik duim ook weer voor jou deze maand meid!! *duim duim duim*

19. Nienke87

Nienke87 Fanatiek lid

12 nov 2015
    1.244
    6
    38
    Dames, hele fijne kerstdagen!
    Hoe gaat het bij jullie?

Nina, lekker genoten van je dagen weg? Morgen is je NOD toch? Ik duim voor je meid!! Ben zoo benieuwd!! Hoop dat het raak is!!!

20. Nienke87

Nienke87 Fanatiek lid

12 nov 2015
    1.244
    6
    38
    Izie en Ladylola, hoe gaat het bij jullie?
    Ik kom jullie nog even een heel gelukkig 2017 wensen. Hopelijk komen jullie dromen uit!

Deel Deze Pagina