Start mmm 2016

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Ladylola, 9 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Izie

Izie Bekend lid

17 mrt 2015
    641
    31
    28
    Welkom vanesje! Hopelijk brengt de iui jullie wondertje!

2. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Jeetje vanesje wat bizar dan he. Hopelijk wil het lukken met je eerste iui en acupunctuur.

Ik denk dat het bij ons ook onverklaarbaar is. Wij kunnen zwanger raken, maar goed wel maar 2x in ruim 40 ronden bij elkaar. En beide zwangerschappen mankeerden wat.

Nou Izie hier ook gister zaadonderzoek. Manlief is gister naar zkh gereden met zijn goedje. Wij hebben de 29ste een afspraak. Zou je nu al kunnen bellen voor uitslag? Of moet je echt wachten tot de afspraak.

Ik ben zo blij dat er eindelijk wat gebeurd. Al is de uitslag goed. Dan weet ik in ieder geval hoe het zit.

3. Vanesje34

Vanesje34 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.235
    0
    36
    Flevoland
    Ladylola, bij ons wilden ze het niet door de telefoon zeggen. Maar je huisarts en ziekenhuis moeten de uitslagen als het goed is al wel hebben, of morgen. Maar bij ons moesten we wachten op de afspraak. Ivm eventueel slecht nieuws en de huisarts weet vaak niet hoe hij de resultaten miet aflezen van het onderzoek hoor ik weleens.

Izie mijn vriend had deze eerste iui 8,6 miljoen zwemmers over na opwerken. Dit vonden ze een prima uitkomst zeiden ze. Ik weet alleen niet of dit per ml is of per totaal.

4. DeniCeD

DeniCeD Actief lid

21 jan 2016
    230
    0
    16
    Boekhoudkundig Medewerker
    NULL
    Hoi vanesje! leuk dat je ook meekletst.
    spannend je eerste iui, ben ook benieuwd met de acupunctuur.
    Sowieso hoor ik dat je door acupunctuur erg ontspannen word! Dat is ook belangrijk.

Bij mij in het ziekenhuis krijg je ook niet eerder de uitslag door, vond mijn vriend overigens erg vervelend want die zat goed in de zenuwen. we moesten twee weken wachten. Wij hebben nu niks meer gehoord over brengen van zaad dus volgens mij hoeft hij dat niet meer.

ik heb morgen weer een fm. spannendddd

hoe is het met jullie meiden?

5. Izie

Izie Bekend lid

17 mrt 2015
    641
    31
    28
    Ladylola; niks aan dat lange wachten he als je al weet dat de uitslag gewoon bekend is. Denk idd dat ze telefonisch geen uitspraken doen.

Ik heb om 11.45 echo, bij dezelfde gyn als vorige week dus ik ga wel een poging wagen of ze me de uitslag wil geven;)

6. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Ooh bijna Izie! Hopelijk horen jullie wat!

Hier reactie gehad. Ze geven geen exacte gegevens, maar er zijn geen grote afwijkingen gevonden. Nou op zich is dat niet gek, want ben 2 keer zwanger geraakt.
    Aangezien dit wordt gezegd, kan je mogelijk wel suggereren dat er niks is gevonden wat ernstig verhinderd, maar het wel misschien meer bemoeilijkt? Jeetjemina nog 1,5 week wachten.

7. Izie

Izie Bekend lid

17 mrt 2015
    641
    31
    28
    Ooh wat frustrerend zeg. Wat duren die dagen dan lang.. iig niks ernstigs gevonden maar je wil toch precies weten hoe en wat.spannend!

Net echo gehad, mooi eitje goed op grootte. Baarmoederslijmvlies goed op dikte.
    Mijn bloeduitslagen waren allemaal goed gelukkig, alleen de chlamydia was nog niet bekend. Zaadonderzoek stond ook nog niet in t systeem.

Volgende week weer bloed laten prikken voor t progesteron gehalte.

We gaan in maart/april zowiezo starten met iui als t zaad goed genoeg is.
    9 maart bespreken we of dat met hormonen zal zijn of zonder.

Duidelijk plan, weten we nu iig zeker waar we aan toe zijn. Ben d'r blij mee.

8. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Wauw jee wat snel al Izie, dan zullen we bijna misschien tegelijk van start gaan zeg als wij IUI krijgen! Was er al een indicatie wanneer je ei springt? Ze helpen je trouwens snel zeg, je bent nog niet het jaar voorbij toch? Of klopt je handtekening niet.

9. Vanesje34

Vanesje34 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.235
    0
    36
    Flevoland
    Izziwat fijn dat je nu snel geholpen word en dat er al wat goede uitslagen binnen zijn! Fijn dat alles snel kan. Dan hoef je niet zo lang te wachten!

10. Izie

Izie Bekend lid

17 mrt 2015
    641
    31
    28
    Ronde 12 is nu idd, huisarts heeft ons doorgestuurd ivm uitslag van t eerste zaadonderzoek. Wel reeële rondes zonder te moeten ontpillen e.d

Hebben we mooi beetje steun aan elkaar hier zo, wel fijn dat we beetje gelijk lopen qua behandelingen.

Heb a.s zondag of maandag m'n eisprong waarschijnlijk, maar vriendlief is op wintersport dus deze maand is 'rust'.
    Als t goed is ben ik tijdens de eerst volgende afspraak net dag 1/2 of 3 van de volgende cyclus en kunnen we maart misschien al iui doen.

11. Vanesje34

Vanesje34 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.235
    0
    36
    Flevoland
    Helaas net ongesteld geworden, de eerste ronde iui is helaas voorbij

12. Izie

Izie Bekend lid

17 mrt 2015
    641
    31
    28
    Wat ontzettend balen :( dikke knuffel!

13. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Aaah wat ruk vanesje! Jammer zeg! Ik vind iui toch altijd wel de minst succesvolle methode heb ik het idee. Maar goed snap dat ze eerst dit proberen. Haal dikke reep chocola en even leuke series en films kijken!

14. Vanesje34

Vanesje34 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.235
    0
    36
    Flevoland
    Vandaag in het ziekenhuis geweest voor wat nu verder en prikinstruktie ik ga morgen starten met prikken, menopur elke dag 75 ie en dan als eisprong opwekker de pregnyl. Ben benieuwd hoe dat zal gaan met evt bijwerkingen.

15. Izie

Izie Bekend lid

17 mrt 2015
    641
    31
    28
    Spannend hoor. Hopelijk niet al te veel bijwerkingen.

16. lin1989

lin1989 Fanatiek lid

27 sep 2014
    1.215
    181
    63
    balen zeg vanesje dat iui 1 mislukt is! even lief zijn voor je zelf en de krachten weer bij elkaar zoeken voor poging 2!
    spannend het prikken van hormonen! had je deze maand geen hormonen gebruikt?

hier komt mijn nod er weer aan! en begin dan toch altijd een paar dagen van te voren wat onrustig te worden en de "kwaaltjes" komen dan ook om de hoek kijken! heel leuk! not!

17. Vanesje34

Vanesje34 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.235
    0
    36
    Flevoland
    Lin spannend! Ik duim voor je dat het raak is.

Nou vandaag moest de eerste prik erin, en ik moest werken, dus mijn vriend kon hem niet zetten. Hij had de vorige ronde de pregnyl gezet bij me. Verder zonder hormonen gedaan vorige ronde. Hij had heel lief aangeboden om naar mijn werk te komen om de prik te zetten, maar ik moet er toch een keer aan geloven, en vond het onzin dat hij helemaal naar mij toe moet komen. Niet aanstellen... PFf. Tien minuten naar die prik in mijn hand en mijn buik zitten staren, en toen hup erin. Deed helemaal geen zeer, het is alleen die drempel van in je eigen lijf prikken.. Maar hij zit.

18. Izie

Izie Bekend lid

17 mrt 2015
    641
    31
    28
    kan me wel voorstellen dat die drempel hoog is. Goed dat je het zelf gedaan hebt.

Prik dagelijks in andere mensen maar in mezelf heb ik ook nog nooit hoeven doen :D Grote kans dat ik er ook aan mag geloven volgende maand;)

Spannend Lin. Hopen op geen ongesteldheid!

19. Vanesje34

Vanesje34 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.235
    0
    36
    Flevoland
    Ben benieuwd of het voor jou dan ook een drempel is izi gezien je elke dag wel prikt. Wat doe je voor werk als ik vragen mag?

20. Izie

Izie Bekend lid

17 mrt 2015
    641
    31
    28
    Denk het wel haha, op een ander is altijd 'beter' ;):D

Ik ben verpleegkundige:)

Deel Deze Pagina