Start mmm 2016

Discussion in 'MMM clubs' started by Ladylola, Jan 9, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lin1989

lin1989 Fanatiek lid

Sep 27, 2014
    1,215
    181
    63
    Welkom repeltje
    spannend meiden het wachten op de uitslagen van de onderzoeken. Ik vond de tjd toen echt langzaam gaan.
    Morgen hoor je meer hea lady? Spannend!
    Labmuisje wat n knap besluit. Jullie geduld wordt vast beloond.

wij zijn inmiddels ronde 29 ingeslagen. Phoe.. volgende ronde kan ik weer langs t zh voor de amh meting. Soms voelt t allemaal zo maf. Onwerkelijk om op deze manier met n kindje maken bezig te zijn.

2. Vanesje34

Vanesje34 Fanatiek lid

Aug 27, 2014
    1,235
    0
    36
    Flevoland
    Lin ik heb je blogspot gelezen. Jeetje zeg, lange weg hebben jullie ook al begaan!

3. Izie

Izie Bekend lid

Mar 17, 2015
    641
    31
    28
    Heel veel succes morgen Ladylola!!

@Lin1989, ronde 29 alweer, wat heftig zeg. Ook net je blog gelezen!!

4. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

Sep 19, 2009
    4,832
    1,234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Thx meiden! Ja morgen! Wauw eindelijk gaat er misschien wat gebeuren. Of niet :-O
    Tis wel fijn dat er wat is gebeurd en we hierna ietsjes meer weten. Heb in iedergeval totaal geen idee wanneer mijn eisprong nou was. Mijn cyclus is een beetje anders dan ik gewend ben.

Balen van ronde 29 :(
    Wordt jij niet compleet moedeloos of blijf je nog steeds nuchter?

5. debbel83

debbel83 Lid

Apr 13, 2015
    91
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Mag ik bij jullie aansluiten?
    Ik zoek wat mensen wie in dezelfde soort situatie zitten als ik, Maar dat is nog best lastig vind ik.
    Maar omdat jullie ook allemal in de molen zitten, kunnen we elkaar een beetje steunen misschien.

Ik ben Debbel 32 jaar en sinds augustus 2014 gestopt met de pil. Sinds november 2015 in de MMM.
    Ik heb een onregelatige cyclus maar volgens bloedonderzoek geen PCOS. ( volgens eerdere echo wel)
    mijn vriend had wat minder levende zwemmers dan zal moeten, al werd bij tweede onderzoek gezegt dat het wel voldoende zal moeten zijn..
    De gyn. Wilt in elk geval wel beginnen met IUI.
    Eerst moet ik nog een eileider onderzoek ondergaan😵
    Als dat goed is, gaan we beginnen met wekelijkse echo's maar wel voorlopig nog zonder hormonen gelukkig.
    Al met al een spannende tijd dus. Maar daar weten jullie alles van natuurlijk.😊.

6. Labmuisje78

Labmuisje78 Actief lid

Sep 2, 2015
    385
    0
    0
    Hoi debbel, welkom.
    Het is idd Allemaal spannend. De HSG viel bij mij compleet mee. Pijnloos alleen nadien thuis en zeurend gevoel in mijnbuik verder niets. Hopelijk gaat het bij jouw net zo.
    Wij gaan ook beginnen met IUI, woensdag de eerste follikel meting (FM). Heel spannend allemaal.
    Succes met alles wat komen gaat en hou ons op de hoogte.

7. Vanesje34

Vanesje34 Fanatiek lid

Aug 27, 2014
    1,235
    0
    36
    Flevoland
    Hoi debbel, wij hebben al ens samen ergens in een clubje gezeten volgens mij. Spannend he allemaal. Hopelijk kan je hier je verhaal een beetje kwijt.

Ik ben vandaag voor de fm geweest en hij was 20 mm. Net de pregnyl gezet en dan woensdag om 10.30 uur de inseminatie. Ik vind het best snel gaan. De wacht weken vorige keer niet maar al met al ben ik nu al toe aan onze tweede iui terwijl ik het gevoel heb net pas het gesprek te hebben gehad in het ziekenhuis dat we mogen starten met iui.

8. Izie

Izie Bekend lid

Mar 17, 2015
    641
    31
    28
    Ladylola hoe is het gegaan?!

Welkom Debbel!

9. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

Sep 19, 2009
    4,832
    1,234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Haaai welkom Debbel! Wauw iedereen gaat hier bijna tegelijk op.

Nou de zwemmers van mijn vent 32milj, maar iets minder bewegelijk dan gewenst. Maar zij zegt ook het is een momentopname. Er is in ieder geval genoeg. Mijn bloed is alles oke.
    Ze baalde wel dat er met dit cyclus niks meer is gedaan dan alleen bloedprikken. Ze vond dat ze meteen konden doorpakken met HSG en cyclusanalyse, zodat we komende ronde al met IUI konden beginnen.

Maar goed nu wachten op CD 1 dan bellen, dag 10 ongeveer HSG. Daarna gaan zij ook mijn cyclus van ronde 20 monitoren. In ronde 21 starten met hormonen en IUI. Dus dat gaat ineens snel!

10. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

Sep 19, 2009
    4,832
    1,234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Fijn woensdag al vanesje! Kan me voorstellen als je nou eenmaal begin bent dat het je niet snel genoeg kan gaan. Ik merk dat ik hier vooral beetje passief ben geworden.

11. lin1989

lin1989 Fanatiek lid

Sep 27, 2014
    1,215
    181
    63
    wooow dat gaat zeker ineens snel lady! echt bizar (wel super fijn voor jullie) dat jullie allemaal meteen mogen starten met iui en niet eerst een paar maanden moeten wachten op de werking van de hsg!
    fijn igg dat de zaaduitslagen best goed waren en jouw bloedonderzoeken ook! spannend de komende maand weer!
    fijn dat ze je zo gaan volgen!

thanks meiden voor jullie reactie op mijn blog! ik blog ook om alles van mij af te schrijven! grappig dat ik denk rond de tijd van jullie reacties een nieuwe blog heb geplaatst. gaat over voeding enzo!. geen idee of jullie deze al gelezen hebben! ;)
    soms word ik wel een beetje moedeloos! maar dat is ook meer dat ik nog steeds niet zo snap dat ze het na mijn miskraam (was in ronde 23 zwanger) ons nog een jaar verder laten dobberen! maar we leggen ons er bij neer! zijn er inmiddels achter dat het ook geen nut heeft om van dit soort dingen een punt te maken en dat nuchterheid en positiviteit het enige is wat helpt! dus dat proberen we dan maar!
    ik vind het ook zo fijn voor jullie om te lezen dat jullie ziekenhuizen redelijk snel overgaan op stappen! Ik heb wel een heel goed gevoel bij ons zh hoor! maar ze houden zich nogal aan de protocollen!

spannend vanesje woensdag! hopelijk gaan de wachtweken iets sneller straks dan de vorige keer!

12. Izie

Izie Bekend lid

Mar 17, 2015
    641
    31
    28
    Wat goed!! Eindelijk hulp.

Gaan we gezellig tegelijk met de iui beginnen allemaal haha! Hopelijk allemaal gauw met het zo gewenste resultaat.

Succes woensdag Vanesje!

13. Izie

Izie Bekend lid

Mar 17, 2015
    641
    31
    28
    Lin; ik vind een jaar na 23 rondes ook absurd.. Met 'doorzeuren' bereik je niks? Dit is toch psychisch ook niet goed voor een mens.

14. Vanesje34

Vanesje34 Fanatiek lid

Aug 27, 2014
    1,235
    0
    36
    Flevoland
    Lin ik zou misschien ook een ander ziekenhuis proberen. Je kan altijd een second opinieonderzoek vragen en kijken wat zij je bieden kunnen. Dit wachten duurt wel erg lang meid.

Ladylola wat fijn dat er nu snel hulp komt. En dat je bloed goed was, de zwemmers waren qua hoeveelheid top! En beweeglijkheid wat zij zeggen, een moment opnamen. Het word zo dichtbij gebracht met iui dat ze niet eens meer echt ver hoeven zwemmen.

15. potato

potato Actief lid

Feb 11, 2015
    278
    1
    16
    NULL
    Amsterdam
    Hoi allen, mag ik meepraten hier?
    Wij beginnen in juli met IUI met hormoonstimulatie, als we dan nog niet zwanger zijn. Ik heb niet veel hoop meer dat ik vanzelf nog zwanger wordt al wil ik er alles aan doen!
    Ik vroeg mij af of jullie je voorbereiden op de behandelingen, door bijvoorbeeld extra gezond te leven, sporten, afvallen, anders eten, om de behandelingen een zo groot mogelijke slagingskans te geven. Ik neem me voor om dt te doen maar weet niet goed waar ik moet beginnen, sporten waarschijnlijk want dat doe ik al een poosje niet meer, maar ik krijg mezelf er niet toe...

16. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

Sep 19, 2009
    4,832
    1,234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Lin ik vind het heel anders als je zwanger raakt in ronde 13 dan in ronde 23 en ze je dan toch nog on hold zetten. Ik mankeer nooit wat, maar hier betaal je ook verzekering voor. Daarbij je betaald je eigen risico! Zkh heeft er geen centje pijn van. Gaan ze een beetje moraalridder uithangen. Misschien gesprek aanvragen met maatschappelijk werk van ziekenhuis. Danvragen hoe zou jij het ervaren als je na 2 jaar zwanger raakt en dan weer 1 jaar moet wachten? Gelukkig ben jij nuchter, maar ik werd er helemaal naar van in november/december bereikte ik echt een kookpunt. Gelukkig wil dit zkh wel helpen. Ik snap dat het amc protocollen heeft, maar zij vergeten het totale plaatje. Dit zkh helpt mij op basis van mijn totale geschiedenis.

Niet om je een kant op te drukken. Ik vind het knap hoe jij er nog in kan staan, maar ik vind dit heel oneerlijk.

Welkom potato. Ik snap heel goed dat je alle hoop bent verloren.
    Hier kreeg ik dus advies om 5 kilo af te vallen. Nou mijn klomp brak. Heb BMI 25,6, heb maat 40. Had ik maat 42/44 en BMI van 28 of hoger, dan snap ik het. Ik krijg die laatste 3 kilo er gewoonweg niet af zonder te sporten. Hier kan ik pas weer sporten waar ik wil sporten vanaf juni. Ik heb wel het boek thegreenhappiness besteld.
    Verder gebruikt ik vita c, selenium met zink en foliumzuurmix.
    Ik eet en leef gezond. Voor de mooi wel minder koffie. Ben wel eindelijk gestopt met roken.....!! Alleen gaan de gezellige dagen weer komen, dus ik zal wel dan een paar borrels drinken. Leven moet ook leuk blijven.

17. Labmuisje78

Labmuisje78 Actief lid

Sep 2, 2015
    385
    0
    0
    Vanochtend FM gehad, 1 follikel van 13mm en BM van 11mm al. Ze vroeg zich af of ik wel gemenstrueerd hade. .. nou had de zwaarste menstruatie in jaren gehad, dus ja mijn menstruatie heb ik wel gehad. Vrijdag weer een meting.

18. Labmuisje78

Labmuisje78 Actief lid

Sep 2, 2015
    385
    0
    0
    Ik snap jullie niet qua verplicht afvallen. .... mijn gynaecoloog heeft het daar nooit over gehad bij mij. .. ik heb maat 44 en heb vast een wat hoger bmi. .. Oké ben wel lang, maar boven de 100kg is wel teveel voor een normale bmi. Maar over afvallen heeft hij het niet gehad. ..

19. Vanesje34

Vanesje34 Fanatiek lid

Aug 27, 2014
    1,235
    0
    36
    Flevoland
    Nou geweest voor de inseminatie.het was een grens geval zeiden ze. Vriend had griep gehad en had maar 300.000 zaadjes helaas. Maar ze hebben het toch door laten gaan omdat ik er al zat. Ben zo teleurgesteld.

20. Izie

Izie Bekend lid

Mar 17, 2015
    641
    31
    28
    Wat ontzettend balen zeg. Kan me voorstellen dat je erg teleurgesteld bent:(

Hopelijk zit er toch 1 hele bijzondere tussen. Knuffel!

Share This Page