Start mmm 2016

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Ladylola, 9 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lin1989

lin1989 Fanatiek lid

27 sep 2014
    1.215
    181
    63
    jeetje vanesje dat is inderdaad een terleurstelling! kan me indenken dat ze je niet naar huis willen sturen. maar kan me goed voorstellen dat dit misschien nu al als een mislukte poging voelt!

potato: welkom! Ik heb afgelopen week een blogje geschreven over gezond zwanger worden. zie de link in mijn handtekening! wie weet haal je er tips uit (ben er nog niet zwanger van geworden. maar toch. hihi)

lady: vind het soms ook heel oneerlijk voelen hoor. in april moet ik terug komen dan worden mijn waardes geprikt. Ik wil het dan ook nog wel eens met haar bespreken. want ik heb het gevoel dat we de natuurlijke kansen nu ook al voldoende benut hebben! aan de andere kant vind ik de mmm ook een beetje angstig! misschien dat ik daarom nu ook zo nuchter ben. van laten we ze dan maar benutten! wie weet hebben ze gelijk! en dat sterkt mij dan ook zeg maar! want in hoeverre wil ik via de mmm een kindje krijgen als mijn eigen natuurlijke kansen ook heel hoog liggen! ach... t is allemaal wat ;)

labmuisje: o dan komt je eisprong al in zicht! spannend! deze maand iui toch?

2. Labmuisje78

Labmuisje78 Actief lid

2 sep 2015
    385
    0
    0
    Vanesje jetje, dat is zeker een schok. .. maar wie weet. .. je hebt er maar een paar nodig. Mijn vriend heeft ook griep gehad halverwege januari dus ik ben ook heel erg benieuwd wat de getallen zullen zijn.

Volgens mijn eigen schema zou ik aankomende maandag mijn eisprong hebben, mogelijk zondag of maandag de inseminatie. We wachten af.

3. Vanesje34

Vanesje34 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.235
    0
    36
    Flevoland
    Ja we zien het wel. Ze gaven aan volgende maand een maandje over te slaan. En in deze poging heb ik niet heel veel vertrouwen. Dus dan gaan we weer starten in eind april denk ik. PFf zo jammer.maar ja

Ik hoop dat het zaad van jou vriend wel goed is labmuisje.

4. Izie

Izie Bekend lid

17 mrt 2015
    641
    31
    28
    Waarom volgende maand dan niet? Omdat t zaad dan ook nog slecht zou zijn door de koorts?

Balen zeg

5. Vanesje34

Vanesje34 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.235
    0
    36
    Flevoland
    Izie ja klopt,het zaad moet even de kans krijgen zich te vernieuwen. Anders hebben we misschien net iets meer dan de 300.000 die we nu hadden, maar nog steeds onder een miljoen en dat heeft zo weinig zin zeggen ze bij iui. Dat vind ik wel vervelend. Ik wil gewoon door kunnen. Maar deze ronde tellen ze gelukkig niet mee als poging. ik mag er 6 in dit ziekenhuis, maar vriend belde gisteren erover en toen zei ze, wij zijn niet zo goed in tellen... Dus gelukkig. Ik mag er nog steeds 5 hierna ipv 4.

6. Izie

Izie Bekend lid

17 mrt 2015
    641
    31
    28
    Frustrerend dat je weet dat je een maand moet wachten hierna :(
    Wel netjes inderdaad dat ze deze poging dan ook niet mee tellen. Kun je in ieder geval wel voor 6 oprechte pogingen gaan.

7. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Oooh nooh nee wat jammer vanesje! En dan ook nog een ronde overslaan. Bizar dat de griep zoveel effect heeft zeg.

8. jongemama1

jongemama1 Niet meer actief

Hallo ik wil me ff voorstellen :). Ben trotsemama1 van 24 jaar oud en heb al 2 uit mn eerdere huwelijk. Maar heb nu nieuwe man. Het is wel zijn eerste kindje die ik zal schenken. We zitten sindskort in mm... vorige zaad was niet goed, luie zwemmers en te weinig (0,8 ml dus weet niet hoeveelheid) maar aankomende maandag moeten we zaadonderzoeken weer inleveren wel voor de laatste keer en als het tweede onderzoek dezelfde bleek dan mogen we ZOMETEEN in de traject gaan starten 😁.. maar ik zelf denk dat we icsi zullen krijgen gezien zijn zaadkwaliteit en hoeveelheid. Xx

9. Vanesje34

Vanesje34 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.235
    0
    36
    Flevoland
    Welkom jongemama. Spannend voor jullie! Ik ben benieuwd wat het word en wanneer jullie mogen starten.

10. jongemama1

jongemama1 Niet meer actief

Dankjewel ik laat jullie sowieso snel weten (t is over 10 dagen)

11. Labmuisje78

Labmuisje78 Actief lid

2 sep 2015
    385
    0
    0
    Hoi dames, even snel een berichtje van mij.
    Vrijdag weer een FM gehad en nu een follikel van 17mm. 4mm gegroeid in 2 dagen. Vrijdag avond de pregnyl gezet en zondag de IUI.
    We zijn dus 1 dag na elkaar beebje.

Jeetje Vanesje, blijft moeilijk.
    Koorts is echt killing voor de zaadcellen. De ballen hangen niet voor niets buiten het lichaam. En temperatuur van 36,0 is ideaal. Dus koorts van 39,0 is veel te veel. Daarbij duurt het 3 maand voor een zaadcel om zich te ontwikkelen. Dus vandaar de maand stop voor jouw.
    Koorts, warme baden, sauna en stoelverwarming in allemaal slecht voor de zaadcellen.
    Vanesje Hoe lang voor de IUI heeft jouw man koorts gehad?
    Ik wacht af wat de waardes worden. We zien wel, mijn vriend slikt al wel weer een tijdje de vitamines waardoor uit de onderzoeken bleek dat ze zijn zaadcellen sterk verbeterden. Hopelijk hebben die nu ook wat effect. We wachten af.
    Succes iedereen.

12. Vanesje34

Vanesje34 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.235
    0
    36
    Flevoland
    Labmuisje. Mijn vriend had in de eerste of tweede week van januari griep. En nu dus eind maart al slecht zaad. Is bij hem dus iets sneller dan de drie maanden die ze zeggen. Kan dat sneller gaan dat jij weet? Volgende maand dus een maandje overslaan en dan hopen dat het eind april weer goed genoeg is.
    Spannend voor jou morgen! Succes

13. Beeb1987

Beeb1987 Actief lid

23 nov 2014
    373
    1
    16
    Vrouw
    leerkracht b.o.
    Noord Holland
    Succes morgen labmuisje!

14. Labmuisje78

Labmuisje78 Actief lid

2 sep 2015
    385
    0
    0
    Mmm, mijn vriend heeft ook in de 2de/3de wel koorts gehad. ... ik ben heel erg benieuwd. ... best eng moet ik zeggen.
    We wachten af. Dank je

15. lin1989

lin1989 Fanatiek lid

27 sep 2014
    1.215
    181
    63
    Succes morgen labmuisje! Spannend!

16. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Spannend labmuisje! 🍀🍀🍀 succes!

Ben benieuwd of ze hier ook in het weekend iui doen. Ben ook benieuwd hoe het gaat verlopen met de iui. Want je man moet het brengen, maar moet je dan wachten in het zkh of kan je later in de middag komen? Gaat erg lastig worden als ik uitgerekend op die dag dienst heb😓 Ik heb onregelmatig werk in teamverband. in de week van mijn eisprong gelukkig diensten die ik makkelijk kan cancelen. Hebben jullie je werk ingelicht?

17. Labmuisje78

Labmuisje78 Actief lid

2 sep 2015
    385
    0
    0
    Ladylola, bij ons zit er een uur tussen het brengen en insemineren in het weekend. En ik werk om onregelmatig net als mijn vriend. Ik had dus eigenlijk moeten werken vandaag maar heb dit gelukkig kunnen ruilen met gisteren. Het blijft altijd spannend qua tijden, eisprong en werk. Weet er alles van.

18. Izie

Izie Bekend lid

17 mrt 2015
    641
    31
    28
    Succes labmuisje!

Ik heb m'n werk wel ingelicht, ook ik werk onregelmatige diensten en had absoluut geen zin in extra stress omdat ik misschien m'n diensten dan niet geruild krijg en daardoor in de problemen kom.

Ben super blij dat ik het gedaan heb,heb zoveel lieve reacties gehad en zelfs kaartjes thuis gekregen. Collega's waarderen het en ze weten nu iig waarom er straks regelmatig last minute ruilvragen zullen komen.

19. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Dat is fijn izie! Wel grappig veel dus onregelmatig werk? Je zou bijna denken dat dit een cohesie heeft met onze prblemen.

Afijn hier de eerst volgende tv maar bespreken.

20. Labmuisje78

Labmuisje78 Actief lid

2 sep 2015
    385
    0
    0
    Hallo, allemaal.
    Ik heb vanochtend de IUI gehad. Het aantal zaadcellen was 700.000 waarvan 70% progesief bewegelijk. Het kan vele malen beter maar je niet geschoten is altijd mis. Dus wel geinsemineerd. Ik heb rechts mijn follikel en ben dus de 15min nadien ook op mijn rechterzij gaan liggen. Wie weet helpt de zwaartekracht wat dat toch de meeste de goede kant op gaan. Toen rustig naar huis en thuis ook nog even een dik half uur op mijn rechter zij gaan liggen. Baat het niet schaadt het ook niet. Hihihi. En nu is het afwachten.
    Verder alles goed gegaan.
    Groetjes

Deel Deze Pagina