Ladylola id werk ik ook onregelmatig. Ik heb het tegen enkele collega's gezegd. Maar ik werk vooral avonden nachten en weekenden. Dus overdag voor de inseminatie heb ik nooit een probleem dat ik moet werken of last minute ruilen. Wel loop ik overdag 1 keer per week stage en dat is soms iets lastig in te plannen, die weten het niet. Labmuisje toch iets minder zaad vanwege de griep denk ik. Maar toch nog een mooi aantal dan. Geen last gehad van de iui? Ik ook niet tot nu toe. Ook op het wachtbankje nu. Spannend.
je klinkt positief labmuisje! wat goed! hopelijk werkt je tactiek! hihi! in t zh willen ze zo ie o toch dat je even blijft liggen? Ik werk niet onregelmatig maar heb wel een baan waarin ik niet flexibel weg kan gaan of later kan beginnen etc. Mijn collega's zijn al op de hoogte ivm de onderzoeken en de miskraam. het is fijn dat ze het weten. zo is er begrip voor als ik even moet ruilen van dienst of inval moet regelen hiervoor!
De aantal moet voor IUI eigenlijk boven het miljoen zien, dus dat is echt wel weinig. Dat komt ook die de griep. Had het wel verwacht. De 70%progesief bewegend is wel heel goed voor ons, zijn we blij mee. Je moet idd een 15min blijven liggen. Ik ben zelf op me zij gaan liggen. Nu idd op het wachtbankje. Het is wel leuk om te zien dat mijn vriend op het moment zenuwachtiger is dan ik ben. Hihihi. We gaan pas testen als ik overtijd ben. Heb zelfs geen zwangerschapstest in huis. Nu zo op tijd naar bed. Morgen vroeg weer op. We hebben beide vroegedienst.
Spannend labmuisje! Fijn dat het goed is gegaan. We jammer dat het geen mij was, maar er is maar een pietertje nodig he!! Zal voor je duimen!
@onregelmatigheid; Ja je zou er haast wat van denken.. Ik zit samen met nog 2 collega's in de MMM... Zal vast toeval zijn maar toch. Nachtdiensten zijn hoe dan ook funest voor je lichaam @labmuisje; vervelend dat de griep toch nog zoveel schade aan heeft gericht. Hopelijk zit er toch 1 heel dapper zaadje tussen
Ladylola fijn een kort cycles id. Een pijnstiller innemen half uur vantevoren en het valt hopelijk dan mee voor je. Vond ik wel.
Heej dames! Mag ik me bij jullie komen voegen? Heb gister de verwijzing gekregen voor de gyn vanuit de huisarts.. Ben in augustus vorig jaar gestopt met de pil. Zit nu in ronde 9. In 2012 door een endometriose cyste 1 eierstok + eileider kwijt geraakt. Na een half jaar proberen zouden mn vriend en ik terecht mogen bij de gyn voor hulp. Gister moest ik toch bij de huisarts zijn en toen ook meteen maar om de verwijzing gevraagd.. Die heb ik nu in de pocket! Morgen even een afspraak inplannen.. Hoop natuurlijk dat het niet nodig gaat zijn, maar de eerste stappen naar de MMM zijn gezet. Nog geen idee wat er nu gaat volgen allemaal, maar zou het fijn vinden om hier op het forum een clubje te hebben waar ik mn verhaal kwijt kan, gewoon vanaf het begin zeg maar.. Heb nog niet alles terug gelezen, dat wil ik ergens komende dagen een keer gaan doen, zodat ik ook een beetje op de hoogte ben van wat er bij jullie allemaal speelt..
Nienke welkom, spannend dat je ook gaat beginnen in de mmm. Heb jij nu dan om de maand een ei sprong? Als ik vragen mag? Omdat je eierstok en eileider verwijderd zijn?
Tuurlijk mag je dat vragen! Nee, de eierstok die ik nog heb, neemt de complete functionaliteit over gelukkig, dus heb elke maand een eisprong. Daarnaast heb ik ook nog eens een erg korte cyclus (22-25 dagen) waardoor we het regelmatig kunnen proberen, tot nu toe echter zonder succes helaas.. Afgelopen 3 maand temp bijgehouden en die gaf iig wel elke keer een eisprong weer
Welkom nienke! Spannend, hopelijk gauw een afspraak. Wij mogen morgen weer, het definitieve behandelplan, uitslag van de sperma opwerktest en mijn laatste bloeduitslagen. Nu cyclusdag 3 dus hopelijk morgen direct uitgangsecho en deze ronde al iui
welkom nienke! wat vervelend datje nog maar 1 eierstok hebt zeg. maar heel fijn en hoopvol dat deze alles overneemt! spannend dat je de doorverwijzing hebt! hopelijk beland je in een fijn ziekenhuis die jullie goed zullen helpen! maar wat is deze periode spannend zeg! izie wat ontzettend spannend morgen! laat je horen hoe het was! ik ga duimen voor je voor mooie uitlagen! vanesje en labmuisje hoe is het met jullie? doel niet op de evt kwaaltjes maar om jullie mind! hihi! Hier gaat het wel oke! pfff weer enorme hormonale schommelingen deze maand. en dat met mijn eigen homonen. ontplofte en huilde van de week omdat de receptuur van de spaghetti saus is veranderd! :O hihi!
Nienke wat fijn dat je dan wel elke maand een eisprong hebt! En en korte cycles is erg fijn! Snel achter elkaar doorpakken. Izie spannend morgen, vast veel succes. Lin jeetje heb je zo een last van je hormonen. Had ik voorheen ook erg, maar vooral met anticonceptie, nu met spuiten helemaal niet. Vreemd. Maar met mij gaan het goed, ik ben er niet zoveel mee bezig. Heb in mijn hoofd zitten dat het een verloren maand is vanwege de weinige zaadcellen. Dus ik voel nog geen test drang of spanning.
hier lijkt een nachtmerrie waar te worden.. We hadden de afspraak voor t definitieve behandelplan, en had me helemaal ingesteld op het iui-traject en hopelijk volgende week de eerste iui. Maar helaas is het zaadonderzoek van 3 weken geleden dramatisch.. En zelfs te slecht voor ivf.. Op basis van dit onderzoek zou onze enige optie ICSI zijn. M'n vriend is niet ziek geweest/griep gehad dus daar kunnen we t niet op afschuiven.. We gaan volgende week weer een sperma opwerktest doen en we mogen van de Gyn daar direct de eerste iui mee doen (slecht zaad of niet) zodat we niet het gevoel hebben dat er weer een maand voorbij gaat En zodat ze een 3e zaaduitslag heeft. Als blijkt dat t volgende week weer <1 miljoen is wil ze geen verdere iui pogingen doen maar het ICSI traject starten. Als t volgende week verbeterd is en nog enigszins bruikbaar voor iui laat ze de keus aan ons. Als we willen mogen we dan wel een aantal iui pogingen doen. We zijn een beetje in shock, geen moment rekening mee gehouden dat dit ook nog een mogelijkheid was geweest.. Woensdag weer echo, als t eitje dan groot genoeg is moet ik pregnyl spuiten en dan donderdag of vrijdag iui. Hoop zo dat er een wonder zaadje tussen zit 😔 Zo niet dan hebben we 7 april weer een afspraak en beslissen we hoe verder.. Heel onwerkelijk 😢
Jeetje Izie. .... wat een shock. .... Weet ook even niet wat te zeggen. Hopelijk zijn de zaadcellen nu een keertje goed. Slik je vriend/man ook vitamines? Dit Heeft het bij mij vriend bijna tot 3x beterder gemaakt.
Multivitamines heeft hij wel braaf geslikt na t eerste zaadonderzoek 4 maand geleden.. Wat heeft je vriend geslikt?
Izie meid wat en enorme schok zal dat zijn. PFf. Ik duim voor jullie dat het zaad toch beter blijkt dan het tot nu toe was. En dat je iui kan doen. ik zal voor je duimen!