Start mmm 2016

Discussion in 'MMM clubs' started by Ladylola, Jan 9, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

Sep 19, 2009
    4,832
    1,234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Oooh mannn jeetjemina wat rot Izie. ICSI is pittig. Morgen krijgen we vrienden langs met hun ICSI baby. Gelukkig wel in poging 1 gelukt! Na 7 mislukte IUI's. Dus hou hoop! Wel fijn dat jullie wel een ronde IUI doen. Maar daarna moet je zeker aan de pil en eitjes produceren? Die punctie en terugplaatsing schijnt pittig te zijn. Jeetje meid, kan me voorstellen dat je even in shock bent! Sterkte hiermee!

Nienke welkom. En wat rottig dat het niet wil lukken. Soms hoor je dat 1 eierstok alles overneemt en het weer gaat, maar tis wel rot als het niet gaat. Wel fijn dat je zo snel geholpen wordt.

Lin wat frustrerend zoveel last van je hormonen. Hormonsters zijn echt zo vermoeiend soms :-O

Vanesje hoe voel jij je? Tot op heden hetzelfde als altijd of..??

Hier gister de knoop doorgehakt. Ik ben weer terug bij mijn veel te dure sportschool in mijn oude buurt. Ik moest wachten tot de verhuizing, maar ik heb gewoon nu een vibe nodig. Heb al 4 jaar niet gesport, ben uit balans, mijn gewicht schommelt en heb iets voor mezelf nodig. Dus zit meteen fijner in mijn vel, want het is echt zo'n fijne sportschool. Speciaal voor vrouwen. BBBhealthclub heet het.

2. Nienke87

Nienke87 Fanatiek lid

Nov 12, 2015
    1,244
    6
    38
    Izie wat een enorm rot nieuws zeg! Ik hoop echt dat bij de volgende test het zaad wat beter is en dat jullie het IUI traject in kunnen. En anders maar heel hard duimen dat de IUI die jullie nu te wachten staat al effect gaat hebben.. Wat een nachtmerrie..!! Veel sterkte meid! Hopelijk is het jullie gegund..

Ladylola, wat fijn dat je je weer helemaal goed voelt nu je weer naar de sportschool gaat. Sport ze! Kan een mens erg goed doen :)

3. Vanesje34

Vanesje34 Fanatiek lid

Aug 27, 2014
    1,235
    0
    36
    Flevoland
    Ladylola ik voel dit keer helemaal niets eigenlijk... Geen las van borsten, tepels, steken, krampen. Niets. En gelukkig maar, dan word ik er ook niet steeds mee geconfronteerd.

4. Izie

Izie Bekend lid

Mar 17, 2015
    641
    31
    28
    Bedankt voor de lieve reacties!
    We leven nu toe naar de iui volgende week en hopen dan op een acceptabele uitslag qua zaad zodat we een paar iui pogingen toch kunnen doen.

Goed bezig ladylola!! Wel lekker voor je lijf en heb je wat te doen.

Vanesje! Spannend! Wanneer is je NOD ook al weer?

5. lin1989

lin1989 Fanatiek lid

Sep 27, 2014
    1,215
    181
    63
    wat een ontzettende tegenslag izie! ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik moet zeggen! in iedergeval ontzettend spannend allemaal!

ladylola wat goed dat je weer gaat sporten! wanneer staat jullie verhuizing gepland! succes! hihi!

ja die stomme hormonsters. ik heb nieuwe homeopatische middeltjes gehad. heel hard hopen dat deze de hormonsters gaan temmen.. want het was de afgelopen 2 weken geen pretje.
    nu zijn we weer in de wipweken beland! jottum!

6. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

Sep 19, 2009
    4,832
    1,234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    😂😂😂 Wippen tot je erbij neervalt! Heb je ook geen tijd voor je hormonsters🙈
    Hier ook altijd veel last van pms en hormonen, kan enorm vermoeiend zijn. Dus snap heel goed dat je soms last hebt van jezelf. Wel bijzondr dat het sinds je mk zo heftig is.

Vanesje ja liever dat je niks voelt. Heeft ook geen zin als je wel wat voelt, er steedd bij stil te staan. Je maakt jezelf altijd gek ermee. Nou ga voor je duimen!

Heel goed izie misschien is het beter om per moment te kijken. Hoop dat het allemaal voor je gaat meevallen.

Sporten ja zeker zin in! Moet echt tijd vinden om te kunnen sporten, maar waar een wil is...
    Wij krijgen in mei de sleutel Lin. Dan nog keuken, muren en vloern erin. Dus hopelijk in juni verhuisd!

7. Izie

Izie Bekend lid

Mar 17, 2015
    641
    31
    28
    Goeie afleiding, nieuw paleisje!

8. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

Sep 19, 2009
    4,832
    1,234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Jazeker! Hebben nu al een prachtig huis, maar de locatie worden we niet gelukkig van. We hebben nu nieuwbouw gevonden dichtbij huis (huis=is amsterdam). Na ruim 1,5 jaar wachten is het bijna zover!

9. Vanesje34

Vanesje34 Fanatiek lid

Aug 27, 2014
    1,235
    0
    36
    Flevoland
    Lekker ladylola! Daar hb je voldoende afleiding aan!

10. jongemama1

jongemama1 Niet meer actief

Joeppie. We mogen op haar advies naar gyncaeloog. Nu morgen verwijsbrief halen en daarna afspraak maken😍 we wonen in rotterdam dus welke ziekenhuis lijkt jullie beter?

11. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

Sep 19, 2009
    4,832
    1,234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Wat fijn! Nou eindelijk zeg!
    Ik kom niet uit Rotterdam, maar het EMC zijn wij bekend mee. Ik heb bij prenatale diagnostiek en gyneacologie gelopen in het EMC, ben bevallen in het Sophia en mijn dochter heeft intotaal zo'n 6 weken in het Sophia gelegen. We komen er nog jaarlijks. Voelt voor mij als thuis...my gosh dat zegt een Amsterdammer:p

12. jongemama1

jongemama1 Niet meer actief

Inderdaad, ik hoorde het ook heel veel positieve dingen dmv bevalling gyncaeloog erover. Maar ik wil graag goede feriteitenarts die ons er echt goed door te helpt dmv zwanger te worden. Hopelijk zie ik een goede ervaringen tegemoet dmv feriteitenarts bij welke ziekenhuis het ons goed zal opleveren. Want ik wil geen tijd verspillen als het toch mislukt :(

13. Vanesje34

Vanesje34 Fanatiek lid

Aug 27, 2014
    1,235
    0
    36
    Flevoland
    Jongemamma wat fijn dat je al mag! En ik zou in die buurt het echt niet weten. Maar dat kan je vast op dit forum of op Google wel vinden. Spannend!

14. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

Sep 19, 2009
    4,832
    1,234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Hsg en de hyfosy gehad. Me rechter eierstok gaat het niet helemaal goed mee. Ze denkt dat het zo krap is dat deze niet funcioneert. Ook was deze vergroot en dan kan eventueel duiden op endometriose.
    De hyfyso stroomde helemaal niet door.
    Verder bloed geprikt voor waarden rondom endometriose. Ze gaf wel aan dat links goed is. En ben al is zwanger geweest. Dus ze zegt het kan wel.

Moet vrijdag nog komen en volgendr week weer. Dan hebben we alle uitslagen en ze volgt mijn eisprong. Ze zag links en rechts zo'n 10 follikels, is wel wat veel maar goed we horen het wel. Sowieso wordt het IUI. En ze had het zelfs over IVF als blijkt dat links niet alles opvangt van rechts.

Het viel me mee alleen na de afspraken begon mijn hele rechterkant te zeuren! Misselijk, veel pijn echt bah! Heb antibiotica preventief gekregrn, omdat ze denken dat mijn rechter de vloeistof moeizwwm kwijt gaat kunnen

15. Vanesje34

Vanesje34 Fanatiek lid

Aug 27, 2014
    1,235
    0
    36
    Flevoland
    Ladylola, heftig! Vervelend van de pijn! Wat is hyfosy? Fijn dat ze alles zo goed monitoren. En ik ben benieuwd wat eruit gaat komen voor je, iui of ivf. Heb je zelf voorkeur?

Ik ben vandaag helaas ongesteld geworden. En aankomende maand een stop vanwege slecht zaad. Dus word pas weer de ronde daarop iui. Baal er wel erg van.

16. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

Sep 19, 2009
    4,832
    1,234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Oooh neee wat klote Vanes en dan ook nog een maand wachten :( Kan je deze maand wel leuke dingen doen? Even een maand verstand op 0 en met ze tweetjes er veel uit trekken?

Nou liever IUI. Ik kan wel zwanger raken, maar tis nu mogelijk duidelijk waarom het zo moeizaam gaat. Ik heb er met IUI wel vertrouwen in als ze zeker weten hoe het zit met mijn eisprong. Ik hoop dat links alles heeft overgenomen van rechts. Maar lijkt mij bijna niet. Heb wel het idee dat er een kijk operatie nodig gaat zijn voor we starten met IUI. Of dat ze wel al starten met een keer IUI of zelfs 2 of 3 en erna misschien toch opereren.

17. Vanesje34

Vanesje34 Fanatiek lid

Aug 27, 2014
    1,235
    0
    36
    Flevoland
    Heftig ook nog een operatie. Hoop dat je elke maand een eisprong hebt, dat je andere het heeft overgenomen.

We hebben afgesproken even geen sauna, en goed opletten met gezond doen zodat het zaad hopelijk weer snel goed is. Dus snacken en los gaan in de sauna zijn er niet bij. Maar wellicht winkelen of bioscoopje. En ik ben erg druk met afstuderen. Moet 1 juni alles ingeleverd hebben en ik moet nog best aardig wat. Dus druk ben ik wel. En met mijn korte cyclussen mag ik eind april alweer voor de volgende iui. Dan zit de maand overslaan er al tussen.

18. Labmuisje78

Labmuisje78 Actief lid

Sep 2, 2015
    385
    0
    0
    Vanesje mag ik je adviseren om je vriend/man helemaal niet meer naar de sauna te laten gaan?! Sauna is ook killing voor de zaadcellen, het zelfde effect als koorts, hetzelfde effect als een warm bad, hetzelfde effect als stoelverwarming in de auto. Alles wat warmer is dan 36,5 °C is niet goed. ..... sorry. ... ik heb mijn vriend ook al op stoelverwarming verbod gezet. Hij snapt het een vond het geen probleem gelukkig. Hihihi.

19. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

Sep 19, 2009
    4,832
    1,234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Ik ben even benieuwd, er zijn landen waar het 40 graden is. Die krijgen toch ook kinderrn? Snap dat ziek zijn funest is, maar de sauna en stoelverwarming? Maar maybe als je al kwalitstief minder goed zaad hebt, dat je meer drastische maatregelen moet nemen.

Je studeert zelfs nog? Pittig! Maar bijna klaar dus? Maar toch ook leuk veel met vriendinnen op stap? Dadelijk gaat dat allemaal stuk minder makkelijk, dus geniet er nog van zo lang het kan.
    Hier was ik gisteravond nog naar het theater. Ik doe ook te weinig. Maar was blij dat ze me hadden meegrnomen.

20. Nienke87

Nienke87 Fanatiek lid

Nov 12, 2015
    1,244
    6
    38
    Dat is een goede vraag Ladylola, vroeg ik me idd ook af toen ik die reactie las.. Mn vriend gaat ook echt niet vaak naar de sauna, maar af en toe vindt hij dat toch best lekker.. :(
    Wat naar zeg, dat het zo slecht gaat met je rechtereierstok.. En dan ook nog die pijn na de tijd, bah..!! Hoop echt voor je dat links alles op vangt.. Scheelt een hoop gestress en wat zou het toch fijn zijn als jullie wens in vervulling kan gaan mbv IUI.. Succes vrijdag en volgende week met het vervolg!

Vanesje, pittig zeg, je studie erbij! Het einde lijkt in zicht.. Succes er nog even mee, dan ben je er heerlijk van af.. Eind april is nog te overzien.. Zometeen Pasen nog en voor je het weet ben je al in april aanbeland.. Tuurlijk wachten is nooit fijn! Succes meid!

Ik ben op het moment 3 dagen overtijd en er is tot op heden nog geen spoor van een naderende ongesteldheid. Echter blijven de testen ook nog negatief (nu 14 dpo, maar heb een lf van 11 dagen)

Heb wel vanmorgen ook de afspraak bij de gyn ingepland nav mn verwijsbrief. 10 mei mogen we langskomen! Duurt nog even, en uiteraard hoop ik dat het niet nodig zal zijn, maargoed, hij kan maar beter vast gepland staan!

Share This Page