Zou ik echt fijn vinden, maar eens afwachten wat onze lijven er dit keer van gaan bakken..wordt retespannend want follikels en embryo's niet bepaald gegarandeerd he.. ook bij mij niet hoor!
Zoo ontzettend spannend @Lief en @Flora85 en @loulou, allemaal laatste kansen...! Heel fijn lijkt me wel dat jullie dat samen kunnen beleven en elkaar heel goed begrijpen daarin. @Lief kan dat 2x bloed bij een verse tp niet 2x een innestelingsbloeding zijn geweest?
Mwa ja.. kan.. eigenlijk kan alles Wel goed voor mijn verwerking alles ff terughalen en op een rijtje, ik ben voor mezelf alles in een insta account aan het zetten. Niet om openbaar te zetten, maar wel om later familie en vrienden evt onze hele reis te laten zien. Het voelde opeens goed om alles 'op papier' te zetten omdat ik me niet lekker in mijn vel voelde. Misschien ga ik het sommige ook vertellen bij de derde ivf, nog over aan het denken. Ben er al paar dagen mee bezig, ben nog maar bij tp 3 haha
Ja ze hebben het precies opgemeten en geregistreerd. Mijn echoscopiste heeft me ook extra utro voorgeschreven. Gewoon 1x per dag na de tp. In principe heb ik het niet nodig omdat het een natuurlijke cyclus is. Maar ze kwam er zelf mee. Geen idee of dit nut heeft haha. Iemand ervaring mee?
Maar ik bedoelde meer, stel dat het nou een innestelingsbloeding was, dan zou het juist heel positief zijn, en is een verse tp toch zo slecht nog niet . Ach ja.. je weet t uiteindelijk toch niet zeker Wat goed dat je alles aan het terug zoeken bent en opschrijven, snap je gevoel wel, mij helpt t dan ook om er 'iets mee te doen'. En dan ga je als t ware met alles netjes op een rijtje in je hoofd beginnen aan die laatste poging. En goed idee om het aan bepaalde mensen dan te kunnen laten zien inderdaad
Lijstje MMM start januari 2024 Basilicum - 33 jaar - 2e kindje - IVF 1.7 (laatste cryo) Knut10 - 31 jaar- 2e kindje- IVF cryo-5 TP Klok - 35 jaar - 3e kindje - IVF 1 Milena - 31 jaar - 2e kindje - OI/IUI-D (nog 3 rietjes van dezelfde donor) Lief - 41 jaar - 2e kindje - IVF 3 MamaMan0n - 31 jaar - 4de kindje - IVF 1.8 Millie92 - 31 jaar - 1e kindje - IVF 1 Welkomwondertje - 42 jaar - 3e kindje - IVF (punctie 2 ronde 9) SuzanS - 37 jaar - 2e kindje - IVF 1 Bambiniheart-35 jaar kinderloos - eiceldonatie traject Joylynn - 35 jaar - 2e kindje - ICSI 1 Zuster92 - 31 jaar - 2e kindje - ICSI 1 cryo’s Boompje88 - 35 jaar - 1e kindje - IVF2, tp 3 Liliane92 - 32 jaar - 2e kindje - IVF3 HD8489 - 39M/34V - kinderloos - IVF 2 Panda95 - 28 jaar - 1e kindje - IUI-D op de wachtlijst voor donor, start wrs dec/jan Loulou12 - 34 jaar - 2e kindje - IVF 2 Flora85 - 39 jaar - 2e kindje - IVF 3 Daydreamer89 - 34 jaar - 2e kindje - IVF/ICSI 2 Nynepien - 29 jaar - 1e kindje - IVF/ICSI 3 Sterre83 - 41 jaar - 2e kind - IVF Danielledkx - 28 jaar - 1e kindje - PGT ICSI - poging 2 (tp 4) Palmpje - 39 jaar - 4e ☆ kindje - ICSI Parelbaby - 25 jaar - 1e kindje - ICSI Mamawensje - 37 jaar - 1e kindje - ICSI 3 Boontje96 - 27 jaar - 1e kindje - IVF Pingpongpcos - 30 jaar - 1e kindje - OI 4 Afspraken 23 september - Flora85 - evaluatie ivf2 24 september - Loulou12 - Terugplaatsing laatste cryo 27 september - Sterre - TP 22 oktober - Boompje88 - bespreken plan van aanpak laatste cryo tp ivf 2 en onderzoeksmogelijkheden herhaalde miskraam +/- 31 oktober - Lief - 1e FM Test datum 23 september - Palmpje 4 oktober - Pcosrondetwee 7 oktober - Loulou12 ♡ ZWANGER ♡ SuzanS - 25 oktober Zuster92 - 13 november Joylynn - 26 november Daydreamer89 - 14 december Liliane92 - 8 januari Klok - 11 januari Knut10 - 10 februari Danielledkx - 16 maart Pingpongpcos - 13 april MamaMan0n - 23 mei
Ik sta op de lijst, misschien een dag gesmokkeld. Vrijdag nacht voelde ik de eisprong (na ovitrelle) en ik heb mijn NOD ook op vrijdag de vierde gezet. Ik kan niet te vroeg testen want dan is het positief van de ovitrelle dus hopelijk helpt dat een beetje. @Loulou12 heel veel succes vandaag! Ik heb nu ook 's avonds utro, omdat ik daar op stond. Mijn menstruatie komt 9 dagen na de eisprong, ik mocht helaas geen hogere dosering maar had dat wel graag gewild. Daarom twijfel ik heel erg of ik deze ronde hoop 'mag' hebben. Ik denk dat het alleen maar kan bevorderen dus zou er blij mee zijn. Ik schrijf inderdaad ook alles op en heb het aan best wel wat mensen verteld. Is eigenlijk wel heel fijn, ik vertel het alleen als het ter sprake komt maar het is heerlijk om er eerlijk over te zijn en te vertellen dat het niet bij iedereen zo makkelijk gaat.
Lijstje MMM start januari 2024 Basilicum - 33 jaar - 2e kindje - IVF 1.7 (laatste cryo) Knut10 - 31 jaar- 2e kindje- IVF cryo-5 TP Klok - 35 jaar - 3e kindje - IVF 1 Milena - 31 jaar - 2e kindje - OI/IUI-D (nog 3 rietjes van dezelfde donor) Lief - 41 jaar - 2e kindje - IVF 3 MamaMan0n - 31 jaar - 4de kindje - IVF 1.8 Millie92 - 31 jaar - 1e kindje - IVF 1 Welkomwondertje - 42 jaar - 3e kindje - IVF (punctie 2 ronde 9) SuzanS - 37 jaar - 2e kindje - IVF 1 Bambiniheart-35 jaar kinderloos - eiceldonatie traject Joylynn - 35 jaar - 2e kindje - ICSI 1 Zuster92 - 31 jaar - 2e kindje - ICSI 1 cryo’s Boompje88 - 35 jaar - 1e kindje - IVF2, tp 3 Liliane92 - 32 jaar - 2e kindje - IVF3 HD8489 - 39M/34V - kinderloos - IVF 2 Panda95 - 28 jaar - 1e kindje - IUI-D op de wachtlijst voor donor, start wrs dec/jan Loulou12 - 34 jaar - 2e kindje - IVF 2 Flora85 - 39 jaar - 2e kindje - IVF 3 Daydreamer89 - 34 jaar - 2e kindje - IVF/ICSI 2 Nynepien - 29 jaar - 1e kindje - IVF/ICSI 3 Sterre83 - 41 jaar - 2e kind - IVF Danielledkx - 28 jaar - 1e kindje - PGT ICSI - poging 2 (tp 4) Palmpje - 39 jaar - 4e ☆ kindje - ICSI Parelbaby - 25 jaar - 1e kindje - ICSI Mamawensje - 37 jaar - 1e kindje - ICSI 3 Boontje96 - 27 jaar - 1e kindje - IVF Pingpongpcos - 30 jaar - 1e kindje - OI 4 Afspraken 23 september - Flora85 - evaluatie ivf2 24 september - Loulou12 - Terugplaatsing laatste cryo 27 september - Sterre - TP 22 oktober - Boompje88 - bespreken plan van aanpak laatste cryo tp ivf 2 en onderzoeksmogelijkheden herhaalde miskraam +/- 31 oktober - Lief - 1e FM Test datum 4 oktober - Pcosrondetwee 7 oktober - Loulou12 ♡ ZWANGER ♡ SuzanS - 25 oktober Zuster92 - 13 november Joylynn - 26 november Daydreamer89 - 14 december Liliane92 - 8 januari Klok - 11 januari Knut10 - 10 februari Danielledkx - 16 maart Pingpongpcos - 13 april MamaMan0n - 23 mei Palmpje - 31 mei
Ah ja, heel goed dat je het voor jezelf opschrijft. Één: zodat je het soms terug kan lezen en even kan terughalen hóe het ook alweer ging, elke terugplaatsing of test etc. Maar twee; ook omdat je soms achteraf hele andere emoties hebt dan op het moment dat je erin zit? Als in, het kan soms heel erg helpen om te relativeren of juist je gevoel wat kracht bij te zetten. Dus alleen maar goed als je dat voor jezelf opschrifjt!
Veel succes vandaag @Loulou12!! @Pcosrondetwee ik zou er positief ingaan, als je geen kans zou maken dan zouden ze het ook niet zo doen. (Maar ik snap dat het anders kan voelen hoor). Ik duim, en spannende tijd zo he.. nog even geduld @Boompje88 Hoe gaat het nu?
Bizar zeg, over een maand gaat de eerste uit ons groepje al bevallen! Time flies .. Wel confronterend ook
Haha, nou herkenbaar hoor! Ik was de afgelopen weken soms ineens best misselijk. Dan dacht ik “als ik niet beter wist, zou ik denken …” En ik wist wel beter, want zonder tp is zwanger worden bij mij gewoon fysiek onmogelijk. En toch, ergens, voelde ik dat sprankje oude vertrouwde hoop. Het geeft maar weer aan hoeveel het met je doet en dat het er eigenlijk altijd is. Pittig soms, maar hoop doet leven!
Bedankt voor de samenvatting, haha Je gebruikt eigenlijk altijd utro (op laatste poging na), dus dat is niet de crux. Zou het de ovitrelle kunnen zijn? Want dan kun je wellicht eens een andere trigger bespreken en proberen?
Is ook waar ja. Wat een verschrikkelijke domper en anticlimax zou dat zijn he, als poging 3 uitgaat als een nachtkaars zonder eicellen, embryo’s, terugplaatsing en dus dat laatste keertje beetje hoop Pfff, niet aan denken!
Oh nou joh, dat kan ook nog @Lief ! Ze zeggen dat het zelden voorkomt, maar ik heb het -achteraf bezien- bijna bij alle innestelingen gehad.
Jeetje ja … Hoewel de tijd soms lijkt te kruipen, gaat ie zo bezien eigenlijk toch best snel. Het geeft ook hoop, vind je niet?
Wat goed dat je dat doet zeg! Wel tijdrovend klusje zo te horen Ik moet van mijn therapeute ook alles op gaan schrijven en omdat ik er heel veel weerstand tegen voel, denk ik eigenlijk dat het juist heel goed zal zijn. Hoe voelt het voor jou? Vind je het pittig om te doen? Of is het toch met enige afstand? Tip van mijn therapeut nog voor als je “het los wilt woelen”: hardop voorlezen.