Start MMM Januari 2024 Deel 3!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Milena92, 17 sep 2024.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Milena92

Milena92 Fanatiek lid

13 nov 2019
    3.633
    3.216
    113
    Vrouw
    Precies dat zei ze ook, binnen 3 maanden gaat 97% spontaan weg. Daarom klonk het ook zeker niet of ze een plan had over de pil of wat dan ook. Haha ik riep nog de naam van iets wat ik nu vergeten ben..:roflmao: die kreeg ik toen ik 6 grote eitjes had, zodat er geen eisprong kwam. Maar dat heeft nu geen nut. Toen was het trouwens de volgende maand gewoon weg. Oh primolut! Haha. Maar @Knut10 de pil dus .. Ik zal het volgende keer vragen.
    Eerst nog even hopen op een normale, goede eisprong..
    Plus dat het probleem dan niet is opgelost. Dan is mn cyclus nog steeds verstoord. Maarja als die cyste weg is word die cyclus toch kunstmatige gedaan door de hormonen. Alleen ergens heb ik altijd zoiets, als mijn lichaam nu niet klaar is voor een zwangerschap, zegt dat dat niet iets ?

2. Milena92

Milena92 Fanatiek lid

13 nov 2019
    3.633
    3.216
    113
    Vrouw
    Nee helaas niet, wachten op eisprong en dan menstruatie. Zodra dat begint mag ik weer echo :)

Wauw ja dat komt nu dan he! Als het echt word, dan word t ook spannend! (Maar ook wel leuke gezonde spanning denk ik?:D). Zou wat zijn, misschien ben je wel gelijk zwanger, het kan :p

Panda95 vindt dit leuk.
  3. WelcomeWondertje

WelcomeWondertje Fanatiek lid

28 sep 2017
    3.076
    2.090
    113
    Vrouw
    Ow wauw meer dan prachtig nieuws!!! Wat fijn!!! En opeens zo snel ook! Heel erg blij voor je ❤️ wat mooi!!

Panda95 vindt dit leuk.
  4. WelcomeWondertje

28 sep 2017
    3.076
    2.090
    113
    Vrouw
    Hmmm lastig he, kan er ook niets zinnigs over zeggen behalve dat ik hoop dat t snel weer een beetje normaal is en je in ieder geval uitzicht geeft, iets om naar toe te kunnen leven. Dat machteloze is ook maar niks

Milena92 vindt dit leuk.
  5. WelcomeWondertje

28 sep 2017
    3.076
    2.090
    113
    Vrouw
    #2045 WelcomeWondertje, 10 nov 2024
    Laatst bewerkt: 10 nov 2024
    Nou hier nemen de symptomen helaas af. En hoewel heel moeilijk te testen met al die liters water geven de testen mij ook geen vertrouwen. 9dpo vandaag. Als ik niets had gezien zou ik zeggen ‘alles is nog mogelijk’ maar nu ik wel een streep heb gezien die even iets donkerder en toen weer lichter werd is alle hoop gewoon weg. Ik weet wat ik heb gevoeld en gezien. Dus ook dit vruchtje heeft het geprobeerd, maar mijn baarmoeder lijkt door de jarenlange endometriose gewoon niet meer in staat een vruchtje veilig te laten innestelen. De 6e biochemische van de ivf pogingen

6. WelcomeWondertje

28 sep 2017
    3.076
    2.090
    113
    Vrouw
    @Lief fijn dat je je wat beter voelt… laat dat een teken zijn ;)

7. Newbie123

Newbie123 Fanatiek lid

7 jul 2021
    3.198
    2.538
    113
    Vrouw

Oh wat kut zeg, maar alsnog erg vroeg!
    had je geen Ovitrelle gezet? Hoeveel dagen is dit geleden? Het blijft tot 10 dagen in je bloed, dus voor wat ik weet bij OI is dat dan tot 8 DPO. Nog geen idee hoe dit verschilt met IVF.
    Want ik las dat je heel heftig reageert op HGC dan moet je de Ovitrelle toch ook best voelen niet? Mogelijks is deze pas uit je lichaam? Ik heb iig toch echt een goede week last van de Ovitrelle.

WelcomeWondertje vindt dit leuk.
  8. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.118
    2.947
    113
    Ja ik zou de poging nog niet afschrijven? Vorige streepjes kunnen nog trigger geweest zijn want dat moet nog maar 11 dagen terug zijn als je 9 dpo bent toch, dan komt t baby hcg nu pas klein beetje op gang?
    Ik test iig 11 dagen na ovitrelle nog positief.. (2 vd 3x tenminste, een keer was ie sneller weg..of meer gedronken oid) damn bedenk ik me nu dat heb ik nu natuurlijk ook weer :roflmao: ik vind cryo tps fijner haha.

9. Panda95

Panda95 Fanatiek lid

6 mrt 2023
    1.913
    1.589
    113
    Vrouw
    België - Leuven
    Ik wou nog vragen hoe het nu met je ging en of je nog getest had @WelcomeWondertje
    Ik hou toch nog wat hoop voor je met al dat vocht dat je opneemt. Heb je nu vandaag ook meer nieuws gehad over de andere emmy's? Of hoe zat dat ook alweer?

Sorry, ik kan het niet zo goed onthouden wie nu wanneer juist meer nieuws krijgt van de mensen op het wachtenbankje. En ook met alle emoties van vandaag is mijn geheugen echt een zeef. Ik was de was aan het doen en kon sinds eerste telefoontje me gewoon nergens meer op focussen. Straks goed slapen en misschien wel even heerlijk wegdromen op een roze wolkje. Daarna daal ik wel weer terug naar het realisme, maar ik gun het me even van te zweven na al dat engelengeduld dat ik voor de dag heb moeten leggen.

Sorry nu ga ik zwijgen over mezelf, want gewoon weer focussen op de andere dames hier aanwezig!

@Flora85: had nog niet gereageerd op je, sorry. Ik vond je post wel grappig dat je in je agenda de dpo dagen hebt opgeschreven. Je vertelt het ook op zo'n leuke, grappige manier. Maar wel clever ideehoor. Zo de wereld tussen hoop en toch jezelf met je voeten op de grond te houden... Hoe voel je je?

WelcomeWondertje en Milena92 vinden dit leuk.
  10. Milena92

Milena92 Fanatiek lid

13 nov 2019
    3.633
    3.216
    113
    Vrouw
    Inmiddels mag het best een keer over jou gaan hoor ;) ;) Je schrijft en leeft al maanden mee met iedereen hier!

11. Milena92

Milena92 Fanatiek lid

13 nov 2019
    3.633
    3.216
    113
    Vrouw
    @WelcomeWondertje aw ik kreeg toch even tranen in mn ogen van je post. :( Ik hoop dat de andere meiden gelijk hebben en dat het toch nog kan. Maar volgens mij ken je je lichaam zo goed dat die kans klein is, al kan altijd alles nog gebeuren, uitzonderingen zijn er!
    Ik duim.

12. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.118
    2.947
    113
    Nou dat!!

WelcomeWondertje, Milena92 en Panda95 vinden dit leuk.
  13. Lieke2022

Lieke2022 Fanatiek lid

17 mei 2022
    3.205
    3.216
    113
    Vrouw
    Pff wat een spanning. De laatste dagen vind ik eigenlijk ook het ergst.. Ik duim toch nog voor je!

Helemaal eens met de anderen zeggen! Je leeft al zolang met iedereen. Daarnaast heeft iedereen wel eens een ''ego'' post. Niet dat ik dit een ego post vind, maar mocht je eens lekker willen klagen. Lekker klagen :p

WelcomeWondertje, Milena92 en Panda95 vinden dit leuk.
  14. Flora85

Flora85 Fanatiek lid

18 apr 2023
    2.905
    2.413
    113
    Vrouw
    Haha, nee :roflmao: Terwijl ik dat met die stimulatiefase dus wel heb …

15. Lieke2022

Lieke2022 Fanatiek lid

17 mei 2022
    3.205
    3.216
    113
    Vrouw
    12DPO en nog steeds negatief. Aanstaande woensdag onderzoeken in Gent en deze onderzoeken moeten plaats vinden tussen dag 2-5 van je menstruatie. Nu dus weer stress of ik op tijd ongesteld ga worden. :rolleyes::o:
    Wat een gezeik..

16. Flora85

Flora85 Fanatiek lid

18 apr 2023
    2.905
    2.413
    113
    Vrouw
    Pffff, zou het?! Ik herken het hoor, die op- en aflopende testen en niemand die je dan gelooft als je zegt dat je al weet dat het niet goed zit adv die testen … En toch word ik nu ook zo iemand, want 9 dpo is wel erg vroeg? En je had een hcg-trigger gezet ook misschien?

17. Flora85

Flora85 Fanatiek lid

18 apr 2023
    2.905
    2.413
    113
    Vrouw
    Ja, LH-strips kun je maar beter bewaren! Maar wat een raar cirkeltje zit je in zeg … Klote. Ik ben eerlijk gezegd ook niet bekend met zo een lange nasleep van een miskraam. Ieder lijf is natuurlijk anders. Maar als er nu weer niets gebeurd, zou ik de artsen wel om een plan vragen denk ik.

Milena92 vindt dit leuk.
  18. Flora85

Flora85 Fanatiek lid

18 apr 2023
    2.905
    2.413
    113
    Vrouw
    Nou meid, jij mag lekker over jezelf praten hoor! Sowieso mag iedereen hier dat en jij hebt zo lang alleen maar met ons mee moeten leven! Lekker dat je het jezelf kunt gunnen om even op die roze wolk te kruipen, heel goed, lekker zwijmelen :) Je mag gewoon door, het kan nu snel echt worden! Heerlijk.

Ik voel me prima eigenlijk. Ongeduldig en zere tieten van de utro, maar prima ;)

WelcomeWondertje, Lief en Panda95 vinden dit leuk.
  19. Flora85

Flora85 Fanatiek lid

18 apr 2023
    2.905
    2.413
    113
    Vrouw
    Oh, zo herkenbaar dit! Soms komt je menstruatie ook onverwacht ineens, dus stel de stress nog maar even uit naar morgen ;) En anders even bellen voor overleg lijkt me? Was dat dan sowieso niet heel strak gepland eigenlijk?

Lieke2022 vindt dit leuk.
  20. Flora85

Flora85 Fanatiek lid

18 apr 2023
    2.905
    2.413
    113
    Vrouw
    Nou, irritant is dat he?! Testen zeggen tot rond 12 dpo eigenlijk ook weer helemaal niets. En dat duurt zo laaaaaaaaaaang! :roflmao:

Deel Deze Pagina