Tja het was een beetje gokken. Ik ben ook wel eens op 10DPO in de avond ongesteld geworden en de IUI vond één dagje later plaats dan ik zelf gedacht had. Toen deze afspraken zijn gemaakt was de IUI nog niet geweest. Dus als het wel dit ''scenario'' zou zijn geweest dan zou woensdag precies dag 5 zijn. Vandaag is het feestdag in België dus wordt dan sowieso morgen even bellen. Hoe is dat bij jullie met Ovitrelle? Wordt je altijd dezelfde dag dan ongesteld? Bij mij wisselt het echt heel erg. Soms 10DPO in de avond, maar soms ook pas op 13/14DPO..
Ik gebruik altijd een vorm van progesteron naast de trigger dus zou niet weten na ovitrelle helaas. De utro of prolutex heeft daar ook invloed op. Wat irritant weer dan als je er op wacht he..
ZO! Ik ben helemaal bijgelezen. Vind het forum altijd wat minder fijn werken in 't weekend en zit dan eigenlijk nooit achter m'n laptop, dus op maandag dan meteen het maar inhalen. @Panda95: JAAA! Wat een fantastisch nieuws. Heel tof als je het dan echt niet verwacht (een zondag) en je dan ineens gebeld wordt. Nu gaat het écht beginnen en kun je gaan toewerken naar een volgende stap, ik ben zo blij voor je! En eens met de andere meiden: er bestaat niet echt iets als een ego-post! Dus blijf lekker spammen vanaf je roze wolk! @Flora85: Fijn dat jij je goed voelt, behalve wat ongeduld. Snap ik helemaal. Heb je voor jezelf een test-moment in gedachten? Ik wilde mijn mantra typen ("niks dat ik kan doen, zeggen of denken gaat de uitkomst van dit embryo veranderen, whatever it will be, will be") maar ik vind mezelf echt een huichelaar als ik dat typ want haha, ZO VOELT HET HELEMAAL NIET. Maar vooral blij dat je je nu goed voelt, dat is een heerlijk uitgangspunt. @Lief: Beterschap! Ik heb vanaf donderdag echt een verschrikkelijk blafhoestje (corona?) dus het heerst absoluut. Hopen dat je snel een beetje opknapt! En ik heb m'n Cinnamon-Spice-kaars al klaar staan voor jou morgen: dus vol vertrouwen dat dat helemaal goed gaat komen. Is er al een werknaam? @WelcomeWondertje: Ah nee, wat verdrietig om te lezen. Ik ben het eens met de andere meiden: geef de hoop nog niet op, maar zoals @Milena92 ookal zei: uiteindelijk ken je je eigen lichaam het beste en het zou gek zijn om daar niet op te vertrouwen. Al hoop ik wel echt met heel m'n hart dat je lichaam er naast zit en dat je nu gewoon een mooie oplopende streep gaat hebben! @Boompje88: Beterschap ook! Vind het altijd zo vervelend als de piek van je ziek zijn dan echt PRECIES in je weekend valt, verdorie. Daar hebben we toch niet voor getekend? Hopelijk voel je je snel weer beter. @Lieke2022: Wat ongelofelijk balen dat't hem deze ronde niet is. Ik had gehoopt dat Gent je bespaard zou blijven! Op een feestdag is Gent overigens ook open (tot half 11, volgens mij) dus je zou even kunnen proberen te bellen? Ik hoop dat het allemaal nog precies goed gaat vallen voor je! (Btw, wat is het met de 948494 feestdagen daar in België? Echt absurd. )
Ugh wat rot dat timeframe zo dun is waarbinnen je moet vallen. Ik kijk even in mijn agenda de notities van mijn pogingen met ovitrelle (geen utro) na: Poging 1: 13 dagen na ovitrelle Poging 2: 15 dagen na ovitrelle Poging 3: 15 dagen na ovitrelle (maar moeilijk te bepalen want wel na eisprong meermaals bloedverlies gehad, ook voor de dag die ik als cd1 aan zag) Poging 4: 15 dagen na ovitrelle (tijdens deze cyclus had ik het gevoel dat mijn dosis medicatie eindelijk onder controle was. En misschien mijn lichaam ook gewend aan hoe een normale cyclus eruit zou moeten zien.)
@Lieke2022 Ach jeetje wat ontzettend jammer én wat enorm irritant! Dat je dan weer rekening met houden met een menstruatie, terwijl je die onderzoeken niet eens wil en zeker niet ongesteld worden maar gewoon zwanger!!
@Flora85 ik ben t met je eens hoor, vind t een raar lange nasleep van miskraam. Ik werd 6 weken na de bevalling van mn dochter toch ook gewoon ongesteld en daarna nooit meer onregelmatig. Ik had net (nieuw) bloed bij t afvegen. Tis nu dag 18. Benieuwd of dat betekent net als vorige keer rond "eisprong", of gewoon totaal random. Als t echt een paar dagen aanhoud dan stuur ik t ziekenhuis wel even een berichtje want dan word t alleen maar gekker.
@Newbie123 @Lief Ik weet het niet. Gister voelde ik nog amper iets, vandaag weer volop toen bedacht ik dat we 2 terug geplaatst hebben en dat ze in verschillende stadia waren qua ontwikkeling… dus dat ik er eigenlijk helemaal niets van kan zeggen. dus besloten het maar te laten gaan en we gaan het ervaren. maar als ik niet zwanger ben heb ik ook geen verklaring voor het feit dat ik vandaag besloot te ontbijten met een pak koekjes
nee nog geen nieuws! En eigenlijk ben ik er ook een beetje bang voor. Om te horen dat het er nog maar 1 is
Oh meid en ik hoop nog op een wonder bij jou. Maar de intro houdt een eventuele menstruatie toch ook tegen? Dus waar doe je dan goed aan hè?
Cd 18 ook weer zo'n rare dag voor bloed lijkt me ... Zeker op tijd bellen naar je arts in het zh als je vragen of twijfels hebt he. hmmmm ik dacht dat geen nieuws meestal goed nieuws betekende als ik zo wat de ervaringen hier op het forum voor de geest haal? Wat is deze periode slopend! Ach, maar wie weet is het helemaal niet nodig die extra emmy en ben je nu gewoon zwanger van een plakkertje
Zou ik zeker doen! Ik herken dit ook echt niet. Niet van miskramen, niet van zwangerschap. Het zal wellicht wat verstoren, maar zo lang?!
Hihi, probeer er maar niet te veel van te “vinden” als in toekomst voorspellen, maar denk er wel veel aan Wil eigenlijk dinsdag de 19e pas testen. Dan verpest ik geen leuke dagen voor mezelf (zoals intocht Sinterklaas) en kan ik naar mn werk als ik afleiding nodig heb, maar ook thuiswerken als het niet lukt. Maar of ik die datum haal? Hihi.