Nou hopen dat je nog ff flink ongesteld wordt dan maar de cystes klinken top! Beetje schot in de zaak!
Nou, wat een goed nieuws toch! Dus misschien toch lekker snel starten, maar in ieder geval een plan! Lijkt het toch ook voor jou ook uit te komen dat anders beter is
Ik zit zo in het hele MMM dat ik eerst las: graag willen voor de nieuwe PUNCTIE . Maar mooi compliment!
Ja helemaal mee eens. Ik het begin van de MMM was ik ook heel voorzichtig in dingen plannen, later maar gewoon gaan leven alsof dit traject er niet ook was, met de filosofie 'we lossen het wel op als het zo ver is'. Heel blij dat we het zo hebben gedaan: mooie vakanties gemaakt, concerten meegemaakt, festivals bezocht, getrouwd, carrières doorgezet, noem maar op. Af en toe inderdaad last minute iets moeten schuiven voor een ziekenhuisafspraak. Ondertussen zitten we nog steeds met lege buik en handen, dus thuis zitten wachten op een zwangerschap was een bijzonder treurige ~2,5 jaar geworden anders! Gewoon voor die kansen gaan, zet 'm op!
haha ja ingewikkeld wel een beetje! Bms is in de war, en denkt nog dat je in ovulatie fase zit? Hoe zou je je er bij voelen om zo'n 'reset 'te doen, en hoe pakken ze dat aan qua medicatie zonder pil?
Pff vandaag lees ik ook weer zoveel verhalen over miskramen (op forum maar ook elders), het lijkt wel of het gewoon meer voorkomt dan goede zwangerschappen..vooral bij de dames die al lang wachten en/of in de mmm zitten.. Ik vind dat zó eng he.. ik kan me nog wel voorstellen dat ik weer een positieve test zou hebben (4 vd 5 tps gaven dat toch in meer of mindere mate tenslotte..) maar dat er ook een gezonde baby uit zou kunnen komen lijkt gewoon totaal onmogelijk even momenteel. Ik ben ook bang voor alles, voor testen, miskraam, hg, ziekenhuisopnames, gehandicapt kindje Het voelt veiliger gewoon maar geen tps meer te doen geloof ik Ik kan zo heerlijk doemdenken en spiralen soms. Doet progesteron dit ook?
Gefeliciteerd, en niks van aantrekken. Het is intern een verschuiving he, dus ze kennen je al langer dan vandaag. Maar zelfs als dat niet was, je bent ook nog 9 maanden zwanger voor je uit zou vallen dus komt goed.
Wat zegt die reclame dan? Nou ik ben nu dus ook intern van dienst aan het veranderen (op vraag van werk zelf) en ik ga ook moeten vertellen dat ik in traject zit straks voelt ook beetje vervelend aan, maar als ik jullie vertel dat er helemaal niks mis mee is, dan moet ik dat naar mezelf ook doortrekken
oohhhh zo fijn dat die cystes weg zijn!!! jaaaaaaa! Dat is toch echt wel al een stapje verder he, zelfs als je nog niet meteen zou mogen starten. Er is gewoon een plan!!! Effectief samen het wachtbankje op binnenkort!
Oef ja, het is ook gewoon eng en heftig allemaal als je zo lang in zo'n traject zit. Utrogestan maakt mij ook best wel paniekerig, dus geloof zeker wel dat progesteron dat kan doen. Gooi het er maar gewoon lekker uit hier, ik duim voor je dat al het doemdenken niet nodig is!
Mijn ovulatietest loopt inmiddels behoorlijk op, verwacht eigenlijk wel dat die morgen positief gaat zijn. Dus wellicht dan toch donderdag ipv vrijdag tp. Zou wel goed uitkomen, heel hard duimen maar
P.S. ik had gister nog gemaild naar de prof van de matching en ze had vandaag al meteen geantwoord! Wou nog even zekerheid dat alles goed geregeld was omdat de vroedvrouwen wat in de war waren en er berichten elkaar gekruisd leken te hebben. En wou ook zeker zijn dat ze owv bloedgroepmatch geen andere "vereisten" overboord hadden gegooid zonder te verwittigen (etniciteit en ruimte om voor nog een kind van dezelfde donor te gaan). Ze bevestigt dat alles in orde is en het dus match met O is van kaukasische afkomst. Niets expliciet gezegd over ruimte voor extra kind, maar we zullen al maar met 1 beginnen.
Nou, test was vanochtend knalpositief en clearblue geeft een . Dus zal toch donderdag worden dan . Nog heel even berichtje van het ziekenhuis afwachten voor ik 'm in de lijst zet, je weet maar nooit
Dus jij moet geen trigger zetten dan? Wel handig, als je test is er al geen gedoe met is het nog restje trigger of niet.
Fijn dat het geen vrijdag is boompje haha! En bij jou ook fijn @Panda95, het is gewoon rond en echt begonnen nu! Ik heb niet zoveel te melden eigenlijk, duurt nog eeuwen voor er iets over te zeggen is voor mn gevoel want trigger, dustja.. struisvogelen hier vooralsnog rustig en maar zien. Ben ook heel benieuwd naar @Flora85 zo stilletjes..