Tsja, met weinig opbrengst, gaat t hard met die pogingen Ik heb in ieder geval ook wel mn “waarom niet” gevonden … Wat een lieve woorden, dankjewel ❤️
Nou ik vind dit er wel uit zien als oploop hoor! Snap dat je nog wat voorzichtig bent.. maar ik zie echt wel verschil. Toen ik bruinverlies kreeg heb ik een heel google studie gedaan en het zegt inderdaad niet altijd wat. Zo lang het bruin is, is het oud.. Jemig ik vind het zo SPANNEND voor je Jeetje dat blijft ook schrikken zeg.. ik zou helemaal in paniek raken. Wat fijn dat je zo snel terecht kon! Maar wat je zegt; het is even een momentopname en daarna is het weer aftellen tot de volgende hobbel..
Misschien een gevoelige vraag; maar eiceldonatie, is dat een overweging ? Als je verwacht dat het komt door een slechte eicelkwaliteit? Excuses als het niet gepast is om dat nu te vragen.
Ik heb 'prikles' gehad vanmiddag, meteen gevraagd of het normaal is dat het behoorlijk blijft trekken na de eisprong tot menstruatie. Ze vond het wel gek dus een echo gemaakt, haar woorden: oja er zit een flinke plas vocht achter je eierstokken op rechts dus dat kan inderdaad de pijn verklaren. Van de 4 eitjes die er zaten zitten er nog 2 dus nu moet ik misschien een cyste check als ik met de gonal-f moet beginnen. Ben wel blij dat de zeurderige pijn verklaart kan worden, het is wel vervelend maar niet super erg en ik vind het wel fijn om te weten wat het dan veroorzaakt.
Prikles stelt niet zoveel voor he Eerste keer dat ik echt moest dacht ik: wtf ze hadden me dit nog wel echt mogen laten oefenen En idd fijn om te weten! Ik heb het zelf ook altijd, gek genoeg doet dat op links heel weinig pijn maar op rechts... Bij mij ook meer bij toeval vastgesteld met de echo. Toch fijn om te weten dat het niet erg is. Hopelijk verdwijnen de 2 follikels gewoon bij menstruatie #fingers crossed
Zit nu trouwens terug te lezen, wat nou menstruatie je kunt ook gewoon zwanger zijn, dáár duim ik voor! @Panda95 @mamawensje succes morgen!!
@Lief ik vind die streepjes toch ook echt oplopen, maar je geschiedenis hier maakt het idd wel extra spannend. Ik blijf duimen voor je. @SuzyCQ wat een verhaal! Goed dat je zo snel terecht kon in je eigen buurt, maar al dat bloed is schrikken! Aftellen naar vrijdag dat je terug een echo mag. Hoelang moet je nog utro nemen?
Oef, wat een spanning, maar wel fijn dat je al hartactie hebt kunnen zien. Hopelijk blijft het goed gaan allemaal!
Ik ben lekker eigenwijs aan het testen.. voor mijn idee loop tie op maar misschien ben ik gewoon heel erg hoopvol omdat dit mijn enige embryo is Morgen probeer ik even niks te doen en dan woensdag weer.
Ik zie ook zeker oploop, maar zou inderdaad proberen 48h er tussen te houden. Ik heb mezelf vrij gek gemaakt met elke 24h testen en dan gaat het (zeker bij lage HCG) niet heel hard dus dan kan het je nog wel eens onzeker maken, terwijl het technisch gezien elke 48/72h hoort te verdubbelen! Maar voor nu zou ik toch voorzichtig gefeliciteerd durven zeggen!
Ik heb eigenlijk geen idee hoe lang ik Utro/Amelgen moet gebruiken? Volgens mij nog wel tot week 11/12? Zal dat meteen vrijdag in Gent even vragen!