Start MMM Januari 2024 Deel 3!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Milena92, 17 sep 2024.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boompje88

Boompje88 Fanatiek lid

26 nov 2023
    1.417
    1.615
    113
    Vrouw
    Fijn dat ze de tijd hebben genomen. Ik hoop voor je dat je cyclus kort is. In ieder geval is het nu in gang gezet, het komt steeds dichterbij nu!

Panda95 vindt dit leuk.
  2. Boompje88

Boompje88 Fanatiek lid

26 nov 2023
    1.417
    1.615
    113
    Vrouw
    Milena92 vindt dit leuk.
  3. Milena92

Milena92 Fanatiek lid

13 nov 2019
    3.490
    3.114
    113
    Vrouw
    @Panda95 wauw er is een plan en het komt heeel dichtbij :D geweldig meid. Hopen dat je cyclus een beetje meewerkt, maar gelukkig ook een plan B voor als je menstruatie niet komt. Heerlijk toch!

@Lief hmm wat klote weer dit zeg. Ik vind t echt zo bizar dat t bij jou altijd raak lijkt te zijn, maar dan voor 14 dpo ongeveer toch stagneert. Het kan toch onmogelijk nog ovitrelle zijn? De testen zijn toch veel donkerder geworden?

Panda95 vindt dit leuk.
  4. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.040
    2.850
    113
    Klopt 11,12 is zeker donkerder dan 9, 10 dpo. Zelfde moment van testen qua urine etc..

Achja gewoon niet meer voor 15 dpo testen dus! Daarbuiten heb ik maar 2 vd 6 tps positief gehad en ook die gingen niet goed.

Ik denk dat mn eitjes toch ook oud zijn ondanks dat we wel 90% bevruchtingen en dag 5 embryo's hebben? Of er is iets mis in mn baarmoeder. Of gewoon geen geluk, kansen gehad ;)

Maar nog zo 4 tps door vind ik pittig. Nog eentje dan kom ik nog net uit voor/op mn 42ste verjaardag bevallen, ik denk dat dat de laatste wordt.. ook al voelt dat dubbel, ik had nooit op 5 kansen gerekend bij de laatste ivf.

En ja ik zal braaf prolutex door doen en morgen weer testen, maar ik voel dat het weer gaat zoals het ging...

5. Newbie123

Newbie123 Fanatiek lid

7 jul 2021
    3.115
    2.463
    113
    Vrouw
    @Lief nee nee nee! Dit zijn echt niet de berichtjes die ik wil lezen! De test zag er zo goed uit gisteren. Hoe gek en kut is dit! :(

@Panda95 ik hoop dat je menstruatie snel mag doorbreken, dat het dit jaar nog kan!! Wel stom dat ze niet meteen met dupaston starten of toch al even een bloedname deden dan weet je toch waar je op dit moment al staat. Wat is de langste duur van je cyclus? Want jij had toch ook PCOS?
    Ik las dat je 3 x utrogestan moet innemen is dit niet best een hoge dosis? o_O Deed je dit eerder ook al?

@SuzyCQ wat een rollercoaster!! Ik hoop dat de bloeding van de utro komt! Ik heb wek eens vaker gelezen dat de combi met zwanger zijn (dus nog eens extra doorbloeding down there) kan zorgen voor bloedingen. Ook tijdens seksueel contact.

Mogelijks heb ik niet iedereen zijn berichtjes geantwoord, maar ik heb zo’n hectische dagen. Ik lees geregeld wel even, maar de tijd ontbreekt me om alles te beantwoorden.

SuzyCQ en Lief vinden dit leuk.
  6. Milena92

Milena92 Fanatiek lid

13 nov 2019
    3.490
    3.114
    113
    Vrouw
    Ja ik vind t toch echt bizar. (En ik hoop toch voor hele mooie oploop morgen..)
    Wat zeiden ze hier in het ziekenhuis ook alweer over? Je had t wel besproken toch ook?

Aan de andere kant denk ik, misschien nestelt het te snel in. Want het aantal innestelingen is bizar hoog vergeleken bij het aantal pogingen. Dus misschien is jouw afweersysteem te "makkelijk" en nestelt t bijna altijd in. Bij een ander zou het dan gewoon een witte test zijn zegmaar. Tot dat moment komt, dat t embryo gewoon goed is, en je zwanger blijft. Dat zou best goed kunnen toch?

7. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.040
    2.850
    113
    Ja kan hoor, al is het dan weer gek dat ik voorheen dat niet had, ik heb ook 2 jaar over dochter gedaan, tis niet dat ik toen ook vaak positieve testen had ofzo..
    Ik word niet bepaald makkelijk zwanger :o:
    Nu is dat laatste jaren vast ook endo, mja..

Ik denk dat ik het nooit ga weten. Ziekenhuis zegt er weinig van, meestal ligt t aan embryo wat niet goed is zei de laatste arts. En ik heb niet allemaal verteld, ik test wel te vroeg natuurlijk :roflmao:

Ook bleek dat de verpleegkundiges die de appjes krijgen gewoon in mijn dossier zetten: niet zwanger, ook al heb ik 2x sowieso wel gemeld dat t op testdatum positief was. Die arts zei; goh dan had ik verwacht dat hier toch daar iets over stond ik dacht dat je nooit positief getest had. Dus diverse artsen weten het ook niet, en je krijgt elke keer andere.

Toen dacht ik ja..whatever hoor :thumup: ze gaan daar in Nl verder toch niks aan of mee doen.

We moeten er gewoon 1 tussen hebben die net wel goed is if dat mn immmuunsysteem ff normaal doet ofzo.
    Of we prijzen ons gelukkig met het gezin wat we wél hebben en gaan door ;)

Pcosrondetwee en Milena92 vinden dit leuk.
  8. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.040
    2.850
    113
    Lijstje MMM start januari 2024
    Basilicum - 33 jaar - 2e kindje - IVF 1.7 (laatste cryo)
    Knut10 - 31 jaar- 2e kindje- IVF cryo-5 TP
    Klok - 35 jaar - 3e kindje - IVF 1
    Milena - 31 jaar - 2e kindje - OI/IUI-D (nog 3 rietjes van dezelfde donor)
    Lief - 41 jaar - 2e kindje - IVF 3
    MamaMan0n - 31 jaar - 4de kindje - IVF 1.8
    Millie92 - 31 jaar - 1e kindje - IVF 1
    Welkomwondertje - 42 jaar - 3e kindje - IVF 3
    SuzanS - 37 jaar - 2e kindje - IVF 1
    Bambiniheart-35 jaar kinderloos - eiceldonatie traject
    Joylynn - 35 jaar - 2e kindje - ICSI 1
    Zuster92 - 31 jaar - 2e kindje - ICSI 1 cryo’s
    Boompje88 - 36 jaar - 1e kindje - IVF2, tp 3
    Liliane92 - 32 jaar - 2e kindje - IVF3
    HD8489 - 39M/34V - kinderloos - IVF 2
    Panda95 - 29 jaar - 1e kindje - OI/IUI-D start nov/dec
    Loulou12 - 34 jaar - 2e kindje - IVF 2
    Flora85 - 39 jaar - 2e kindje - IVF 3
    Daydreamer89 - 34 jaar - 2e kindje - IVF/ICSI 2
    Nynepien - 30 jaar - 1e kindje - IVF/ICSI 3
    Sterre83 - 41 jaar - 2e kind - IVF
    Danielledkx - 28 jaar - 1e kindje - PGT ICSI - poging 2 (tp 4)
    Palmpje - 39 jaar - 4e ☆ kindje - ICSI
    Parelbaby - 25 jaar - 1e kindje - ICSI
    Mamawensje - 37 jaar - 1e kindje - ICSI 3
    Boontje96 - 27 jaar - 1e kindje - IVF
    Pingpongpcos - 30 jaar - 1e kindje - OI 4
    Lieke2022 - 31 jaar - 1e kindje- IUI 8
    SuzyCQ - 34 jaar - 1e kindje - PGT ICSI (poging 1)
    Pcosrondetwee - 32 jaar - 2de kindje - OI 6
    Newbie123 - 30 jaar - 2de kindje - IVF (opstart)

Afspraken
    19 november - Panda95 - intake IUI-D
    19 november - Mamawensje - cryo tp in natuurlijke cyclus
    21 november - Boompje88 - cryo tp
    21 november - nynepien - telefonische afspraak vervolgstappen
    22 november - Lieke2022 - follikel meting IUI 8
    22 november - Boompje88 - belafspraak arts premi studie
    2 december - Newbie123 - 1ste follikel meting
    4 december - Newbie123- 2de follikel meting
    5 december - Lieke2022 - vervolg onderzoeken Gent
    17 december - Lieke2022 - bespreken onderzoeken en plan Gent

Test datum
    15 november - welkomwondertje
    20 november - Flora85
    23 november - pcosrondetwee
    23 november - Lief

♡ ZWANGER ♡
    SuzanS - 25 oktober
    Zuster92 - 13 november
    Joylynn - 26 november
    Daydreamer89 - 14 december
    Liliane92 - 8 januari
    Klok - 11 januari
    Knut10 - 10 februari
    Danielledkx - 16 maart
    Pingpongpcos - 13 april
    MamaMan0n - 23 mei
    Palmpje - 31 mei
    Sterre83 - 15 juni

Zo ff lijstje want tis weer all about me, sorry hoor :o:

Jij ook bijna weer @Boompje88!

En @Pcosrondetwee nog niet gezwicht?

@SuzyCQ hoe is het qua bloedverlies? Rustiger?

Boompje88 vindt dit leuk.
  9. Panda95

Panda95 Fanatiek lid

6 mrt 2023
    1.836
    1.508
    113
    Vrouw
    België - Leuven
    Nou ik had eerst helemaal geen cyclus. Ik denk van de recente maanden 52 dagen langste cyclus. Heb ook al 44 gehad, en laatste cyclus dan maar 29. Ik weet even niet vanbuiten hoe sterk de dosis utro is. Maar heb dit nog nooit eerder moeten nemen.

10. Panda95

Panda95 Fanatiek lid

6 mrt 2023
    1.836
    1.508
    113
    Vrouw
    België - Leuven
    Pfffff, we duimen nog even door. Ik weet niet goed wat zeggen, alleen dat ik het je zò gun :(

11. Lieke2022

Lieke2022 Fanatiek lid

17 mei 2022
    3.162
    3.171
    113
    Vrouw
    Zit er klaar voor hoor @Lief!

Panda95, SuzyCQ, Newbie123 en 2 anderen vinden dit leuk.
  12. mamawensje

mamawensje Actief lid

30 jan 2023
    404
    411
    63
    Vrouw
    @Lief er zijn ook zo veel factoren die invloed hebben op de innesteling en een succesvolle vroege zwangerschap, waar wij dan weer helemaal geen invloed op hebben, en waarschijnlijk voor een groot deel ook nooit achter komen... Laat je niet gek maken, het is nog niet voorbij, en je hebt nog kansen! Maar genieten van de rijkdom die je wel hebt is altijd een goed idee. Succes!

13. mamawensje

mamawensje Actief lid

30 jan 2023
    404
    411
    63
    Vrouw
    Lief dat je het vraagt. De tp is goed gegaan. Dit is ons enige goede embryo, de andere 3 zijn van matige kwaliteit. Ik vind het heel spannend, ik probeer het los te laten, maar weet nu al dat ik de komende twee weken niet ontkom aan piekeren en wakker liggen. Je zou denken dat je bij de 12e tp iets beter leert ermee omgaan, maar ho maar... :rolleyes:

Belle07, Milena92 en SuzyCQ vinden dit leuk.
  14. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.040
    2.850
    113
    Het wordt alleen maar erger he :roflmao: Maar heel spannend dan ook weer voor jou, ik duim voor je!

@Panda95 hier ook altijd 3x daags utro inbrengen hoor, niet innemen trouwens, gewoon vanonder :D

Ik lig nog lekker in bed dus nog ff geduld, ik wil deze test niet doen, wil struisvogelen :rolleyes:

Panda95 en Newbie123 vinden dit leuk.
  15. Boompje88

Boompje88 Fanatiek lid

26 nov 2023
    1.417
    1.615
    113
    Vrouw
    Het is ook gewoon superspannend, helemaal niet gek dat je het niet los kan laten. Kom je vanaf morgen vergezellen, dus iets met gedeelde smart ofzo :rolleyes:. Hopelijk kunnen we elkaar een beetje erdoorheen slepen!

mamawensje vindt dit leuk.
  16. marijtje85

marijtje85 Bekend lid

15 dec 2021
    698
    833
    93
    Vrouw
    Ja bijna 2 is ze, maar ik wordt volgend jaar 40, dus voel wel een beetje tijdsdruk. Over borstvoeding hebben ze het gelukkig niet gehad. Heb wel zelf veel studies bekeken en hieruit lijkt het effect voor mijn dochter te verwaarlozen. Mijn dochter is er nog niet aan toe te stoppen met drinken in de ochtend en avond

Milena92 vindt dit leuk.
  17. marijtje85

marijtje85 Bekend lid

15 dec 2021
    698
    833
    93
    Vrouw
    Dank je wel! We mochten kiezen inderdaad en mijn voorkeur gaat uit na IUI. Vorige keer was het de vierde ronde raak (was ook de eerste ronde met gonal-f). Mocht het deze maand ook niet spontaan gelukt zijn mag ik volgende week meteen starten.
    Inderdaad nooit een oorzaak gevonden.

Lieke2022 vindt dit leuk.
  18. Pcosrondetwee

Pcosrondetwee Actief lid

14 aug 2024
    352
    388
    63
    Vrouw
    Oh ik las het ook verkeerd, ik dacht dat je dochter in januari was geboren maar lees nu 2023 ;) evengoed niet veel ertussen maar minder kort dan ik dacht. Mag je gewoon beginnen tijdens de borstvoeding? Ik moest 2 maanden compleet gestopt zijn voordat ik op intake gesprek mocht. Achteraf veel eerder moeten stoppen, na 1 nacht een flesje sliep hij door ipv 3x per nacht wakker :p.

@Lief nog niet getest maar puisten nemen af en waar ik twee dagen geleden gevoelige borsten had nu niet meer, ook weer veel meer energie opeens dus ik weet wel wat er gaat komen. Ik kreeg gisteren berich dat ik een echo moet doen als ik ongesteld wordt om te zien of de 2 folikels weg zijn, anders mag ik misschien niet beginnen met spuiten.. schiet weer niet op allemaal.

Ik hoop zo voor jou, kan het niet zijn dat de test van gisteren minder duidelijk was omdat je meer had gedronken overdag? ik hoop het nog zo voor je!!

marijtje85 vindt dit leuk.
  19. Newbie123

Newbie123 Fanatiek lid

7 jul 2021
    3.115
    2.463
    113
    Vrouw
    Phieuw! Ik hoop dat het 29 dagen is voor jou! :(

Ik las vooral 2x per dag vandaar dat het me opviel, maar zou kunnen dat het wel normaal is. Wel stom dat je dan in de middag ook nog iets moet gaan opsteken op verplaatsing. :eek:

Panda95 vindt dit leuk.
  20. Newbie123

Newbie123 Fanatiek lid

7 jul 2021
    3.115
    2.463
    113
    Vrouw
    Wij mochten ook niet opstarten met hormonen wanneer je borstvoeding gaf omdat de medicatie in de melk terecht komt.

En los daarvan zou het ook wel wat aan je opbrengst veranderen lijkt me.

Deel Deze Pagina