Start MMM Januari 2024 Deel 3!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Milena92, 17 sep 2024.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SuzyCQ

SuzyCQ Actief lid

18 mrt 2024
    455
    575
    93
    Vrouw
    Ah hm, wat irritant. Dus je hebt wel echt het gevoel dat je menstruatie eraan zit te komen? Ik ga hopen voor je dat die follikels wel weg zijn, want dit schiet inderdaad niet op! We willen door!

2. SuzyCQ

SuzyCQ Actief lid

18 mrt 2024
    455
    575
    93
    Vrouw
    Hier gaat alles eigenlijk de laatste dagen best goed! Geen bloedverlies meer: na een uitvoerige internetzoektocht ben ik toch wel tot de conclusie gekomen dat echt een heel groot gedeelte van de vrouwen die IVF doen (en dus vaginale progesteron gebruiken) last hebben van spotting, vanwege een geïrriteerde baarmoedermond of soms zelfs een klein hematoom. Alles daarbinnen is beter bebloed en het minste of geringste kan dat in de war schoppen, met dus een (kleine) bloeding als gevolg. Merk wel dat ik éxtrééém paranoïde ben als 't op afvegen aan komt, maargoed, dat is niet meer dan logisch.

Voel me wel al echt sinds zaterdag beroerd. Eet ik niet, dan word ik misselijk en als ik dan gegeten heb, dan ben ik vervolgens ook weer misselijk. Hoe akelig het ook is, het 'voelt' wel als een zwangerschap daardoor, dus elke keer als ik klaag dan probeer ik me te bedenken dat dit ook wel was wat ik wilde. Maar leuk is anders. Nu nog even geduld tot de echo vrijdag en hopelijk kan ik er vanaf dat moment ook wat meer vertrouwen in hebben?

Panda95, Lieke2022, Newbie123 en 3 anderen vinden dit leuk.
  3. Milena92

Milena92 Fanatiek lid

13 nov 2019
    3.490
    3.114
    113
    Vrouw
    @marijtje85 welkom! Wat leuk we zaten in hetzelfde uitgerekend groepje:) wilde hier ook graag op tijd beginnen haha nouja inmiddels weer bijna een jaar verder dus was geen slecht idee.

@mamawensje wat ongelofelijk spannend weer zeg. Logisch dat je daarvan wakker ligt. Je kan toch niet anders dan keihard hopen dat het nu raak gaat zijn.

@Lief ik snap je struisvogel ;) ik duim..!

@Pcosrondetwee ik duim ook heel hard voor jou meid! Hopelijk ben je toch gewoon zwanger en geen gedoe meer over follikels..

marijtje85, mamawensje en Pcosrondetwee vinden dit leuk.
  4. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.040
    2.850
    113
    #2384 Lief, 20 nov 2024
    Laatst bewerkt: 20 nov 2024
    Tsja wat zal ik zeggen, het streepje kwam sneller op dus ik schrok toch even.. maar binnen de tijd kleurt hij denk ik niet echt veel donkerder op. Had ik (sorry voor de details) geen bruinige zooi, bloederige slijmpjes wat toch echt meer wordt dan inlegkruisje hoeveelheid, zou hij voor 13 dpo misschien nog ok zijn?

Denken jullie dat ik er nu wel vanuit kan gaan dat het iig geen ovitrelle is..ja toch?
    Maar verschil 11 en 13 dpo zou veel meer moeten zijn.

Alles bij elkaar.. meh.. mja nog maar verder afwachten.

Bijgevoegde bestanden:

Belle07 vindt dit leuk.
  5. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.040
    2.850
    113
    Fijn dat het bloedverlies gestopt is! En de misselijkheid klinkt goed haha hoe naar het ook is. Ik denk dat het heel spannend blijft nog voorlopig, maar nog eens een goed kloppent hartje zien doet vast goed!

6. SuzyCQ

SuzyCQ Actief lid

18 mrt 2024
    455
    575
    93
    Vrouw
    Dit is AB-SO-LUUT geen Ovitrelle meer, zeker niet aangezien het lichter was en nu donkerder wordt. De bruinige zooi zegt niks (prime example here) en ik keek even naar mijn streepje van 13DPO en die was niet veel dikker, dus wat dat betreft ziet het er veelbelovend uit.

Als je zegt 'meer dan inlegkruisje': is het dan echt stromend bloed? Of gewoon vooral bij afvegen een aanzienlijke hoeveelheid en ook wat in de WC?

Lief vindt dit leuk.
  7. Boompje88

Boompje88 Fanatiek lid

26 nov 2023
    1.417
    1.615
    113
    Vrouw
    Dit is sowieso geen ovitrelle meer, hij loopt echt op, maar het blijft een enorme mindfuck zo. Meer dan afwachten kun je niet doen. Ik duim voor je dat het toch goedkomt deze keer

Lief vindt dit leuk.
  8. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.040
    2.850
    113
    Nee geen stromend bloed, het zijn een soort slijmpjes/stolseltjes wat varieert van bruin tot roze tot rood. Met wel wat veegjes rood erdoor. Maar dat wordt wel nu echt met de dag meer en dus echt niet alleen met afvegen. Echt alsof mn baarmoeder mijn slijmvlies gewoon al aan het afstoten is, ik kan me niet bedenken wat het anders zou kunnen zijn.. mijn baarmoeder voelt ook niet comfortabel, zou het nog geen krampen noemen maar ik voel het wel.

De Prolutex zal vast een echte menstruatie ook tegenhouden hoor alsin stromend bloed :D Dat deed zelfs de utro. Ik moet wel concluderen dat de prolutex een dikke winnaar is, zover ben ik niet eerder gekomen bij een verse, dan was het wel meer.

Ik wil alles analyseren en rationeel verklaren merk ik. Maar ik weet ook dat het enige wat ik kan doen is....afwachten en maar ondergaan.

9. Pcosrondetwee

Pcosrondetwee Actief lid

14 aug 2024
    352
    388
    63
    Vrouw
    Ooooh wat spannend @Lief! Dit ben je zelf en geen ovitrelle meer inderaad. Ik hoop zo dat het vruchtje blijft plakken!! Afwachten en heel lief voor jezelf zijn vandaag, probeer afleiding te zoeken

Lief vindt dit leuk.
  10. Milena92

Milena92 Fanatiek lid

13 nov 2019
    3.490
    3.114
    113
    Vrouw
    @Lief heel mooi streepje !! ​

Lief vindt dit leuk.
  11. Pcosrondetwee

Pcosrondetwee Actief lid

14 aug 2024
    352
    388
    63
    Vrouw
    Ik ben toch gezwicht, liet een oorbel vallen en toen kwam ik nog een test tegen in de la.. in het echt zie ik weer een schaduw maar op de foto zie je niks. Nu 11dpo (vanavond in principe) dus kan misschien nog ovitrelle zijn.. waarom heb ik nou getest, heb hier helemaal niks aan behalve dat ik als een debiel bij het raam de test alle kanten op draai om de schaduw weer te vinden de hele dag

Bijgevoegde bestanden:

Milena92 vindt dit leuk.
  12. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.040
    2.850
    113
    Ik zie het ook.. en niet jezelf veroordelen, het is gewoon lastig :)

Milena92, SuzyCQ en Pcosrondetwee vinden dit leuk.
  13. SuzyCQ

SuzyCQ Actief lid

18 mrt 2024
    455
    575
    93
    Vrouw
    Ik zie ook de schaduw van een streep! En het is echt een heel lastig proces, dus wees alsjeblieft lief voor jezelf! Het is heel logisch dat je op zoek bent naar houvast!

14. Newbie123

Newbie123 Fanatiek lid

7 jul 2021
    3.115
    2.463
    113
    Vrouw
    Wat een mooie streep! Dit zal echt niet de Ovitrelle zijn! Misschien had je even een ‘terugloop’ omdat de Ovitrelle nu echt uit je lichaam is verdwenen? Wil je ze eens allemaal onder elkaar plaatsen? Dat vergelijkt makkelijker! Want deze lijkt toch echt donkerder dan 11 DPO?

Ik zou je bloederige afscheiding even negeren als ik jou was (al snap ik dat dat bijzonder moeilijk is) maar de testen liegen voor de moment niet!! <3
    Ik duim op een plakker!!

15. Newbie123

Newbie123 Fanatiek lid

7 jul 2021
    3.115
    2.463
    113
    Vrouw
    Even goed moeten turen, maar ik zie wel degelijk iets!

16. Newbie123

Newbie123 Fanatiek lid

7 jul 2021
    3.115
    2.463
    113
    Vrouw

Niet te streng zijn voor jezelf! Je vraagt voor een kindje, een baby, een zwangerschap, maar niet voor de misselijkheid. Dat is voor niemand leuk! Klagen mag dus zeker wel eens hoor, want zwanger zijn is nu eenmaal ook geen rozengeur of maneschijn!

SuzyCQ vindt dit leuk.
  17. Lieke2022

Lieke2022 Fanatiek lid

17 mei 2022
    3.162
    3.171
    113
    Vrouw
    Ik denk ook absoluut geen ovitrelle, maar ik snap dat het wat onduidelijk blijft. Misschien bloedprikken?

18. Lieke2022

Lieke2022 Fanatiek lid

17 mei 2022
    3.162
    3.171
    113
    Vrouw
    @Newbie123 Ik moest ook mijn AMH-waarde opnieuw laten checken. Mijn AMH waarde is nu 1.50 en in augustus 2023 2.59

Dus ook 1.0 in één jaar. Moest even aan je denken :p

19. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.040
    2.850
    113
    Hier eentje zoals ze nu zijn, dus opgedroogd + ah test die ik daarnet gedaan heb en met manlief gedeeld (werd tijd he :rolleyes: :D).

En de andere is digitaal onder elkaar waarbij ik netjes elke keer een foto heb gemaakt na de 5 minuten afleestijd. Dus de telt eigenlijk, mja crappie licht die van gister.

Hij moest eigenlijk vandaag al oplopen, in t uiterste geval morgen.

Het blijft mij te... gelijk.. :)

Bijgevoegde bestanden:

Panda95, Belle07 en Milena92 vinden dit leuk.
  20. Newbie123

Newbie123 Fanatiek lid

7 jul 2021
    3.115
    2.463
    113
    Vrouw
    Oh wij hebben ook ongeveer dezelfde leeftijd denk ik! Zou het een leeftijdsdingetje zijn? Want hopelijk volgend jaar niet nog eens een daling van 1.0 o_O:roflmao:

Ik ga het iig eens vragen bij mijn volgende afspraak.

Deel Deze Pagina