Na een kleine zenuwinzinking omdat ik de stress toch niet meer aan kon toch getest, inderdaad negatief. Ik weet het even niet meer, voor m’n gevoel was dit de beste kans in lange tijd: goed opgebouwd bms, picsi, utro ondersteuning, goede kwaliteit embryo, meedoen aan embryo glue studie… Het is de 12e mislukte tp, ik trek dit niet meer… Ik trek me even terug meiden. Succes allemaal.
Omg wat een ellende meid Verschrikkelijk. Het word zó tijd dat het eindelijk eens lukt voor jullie. Heel veel sterkte nu
Alles gaat zijn gangetje, maar ik merk dat ik mezelf zooo voorbij loop. Mega druk op werk met veel stress, zoontje is enorm ziek (geweest) en ik ook een paar dagen, overlijden in de familie, dus het is even error in mijn hoofd. Volgende week maar even vrij genomen op het werk om wat tot rust te komen. Gelukkig is mijn baas enorm begripvol. Eerste dagen van de stimulatie zitten er ook al op. Ik ben enorm moe (maar dat kan ook komen doordat we terug wat gebroken nachten hebben) en veel hoofdpijn.
Hey wat onwijs klote. 12 mislukte tps is echt een hel joh.. waarom dan he, wat gaat er dan toch niet goed. Veel sterkte! Ik lees wel regelmatig mee hoor, dik ongesteld, langzaam maar weer opkrabbelen
Fijn dat je er nog bent! ik miste je al haha. Ja geef jezelf rustig de tijd, je komt er toch weer bovenop en dan kijk je vanzelf weer verder. Nu gewoon ff chocola
@Newbie123 dat klinkt inderdaad heel hectisch zeg.. en dat tegelijk met de stimulatie, wat een timing. Succes en super goed dat je een weekje vrij hebt genomen! Ben heel benieuwd wat het resultaat gaat zijn van de stimulatie. @Boompje88 hoe gaat t met jou?
Nog altijd in struisvogelmodus. Totaal geen zin in een witte test dus denk dat ik zondag 1 keer test op officiële testdag en het daar maar bij laat. Wel sinds gisteren behoorlijk duizelig wat ik niet echt herken. Dus misschien toch nog wel een beetje hoop dat het een symptoom is? Al is het waarschijnlijk tegen beter weten in. Nou ja, we gaan het zien, heb er toch geen invloed op
Hmm wat spannend. Maar het klinkt alsof je zelf denkt dat het niet gelukt is? Of is dat zelfbescherming? De beide keren dat ik zwanger raakte, had ik andere klachten, en eigenlijk sowieso nog niet echt iets noemenswaardigs. Dus als het anders is dan de laatste keer, zegt dat nog niks! ik duim..!!<3
Eerder dat ik me niet kan voorstellen dat het gelukt is denk ik. Dus ja, stukje zelfbescherming inderdaad. Aan de andere kant word ik altijd ongesteld door de utro heen, en nu nog geen bloed of bruin gespot. Dus wie weet
Inmiddels testdrang toch echt aanwezig, maar al megaveel gedronken vanochtend dus heeft niet zoveel zin meer nu. Dus toch maar wachten nog dan
Lastig he, je wil eigenlijk nog in de hoop blijven hangen, geen witte test zien, maar hij kán ook gewoon een dikke streep hebben haha. Je bent 14 dpo ofzo nu? Zou testmoment niet zo heel veel uit moeten maken als het gewoon goed zit... niet dat ik je wil aanzetten tot testen hoor want sinds Sterre hou ik nu altijd dat in mijn achterhoofd, alle theorien over boord Benieuwd wanneer je gaat testen. Ik duim hard.
Ja, 14 dpo vandaag. En met normaal een lf 9-10 dagen dus ook echt al overtijd, maar goed, utro kan het tegenhouden natuurlijk en wie weet is het wel anders nu na de miskraam. De eerste tp van ivf 2 kwam het bruin/roze er op 15 dpo doorheen, vandaar dat ik het liefst tot dan wacht... Dus ik ga maar lekker afleiding zoeken vandaag denk ik, weg van de testen thuis