Goede score! Nu duimen dat het allemaal lekker door deelt! Maar daar moet vast wat terug te plaatsen bij zitten
Haha nou ik dan.. ik vergat gewoon heel stimulatiedag 2 te prikken bij mijn laatste ivf En ik had gewoon 7 follikels ipv 3 & 4 toen ik wél netjes geprikt had bij ivf 1 en 2. En ook 6 eicellen, 6 bevruchtingen en 5 dag 5 embryo's dus kwaliteit lijkt ook oke *stiekem heb ik wel die dag 2 later, verspreid geprikt over de andere dagen, erbij ingeprikt hoor + uit de 4 pennen de 4 a 5 mcg die er extra in zit er ook bij geprikt, die pennen bevatten namelijk altijd meer dan wat erop staat kwam ik achter Dus heb wel meer dan 24 per dag erin gejast Dus dat was het geheim achter de hogere opbrengst maar dag 2 vergeten en dan de volgende dagen hogere dosis lijkt dus prima alternatief Ps dont try this at home, 24 Rekovelle schijnt namelijk al de max te zijn haha
@Boompje88 spannend morgen! Hoe laat mag je? @marijtje85 jij ook succes! Benieuwd hoe ze gegroeid zijn. Waarom moet je eigenlijk terug als je weet dat donderdag de IUI is?
Ik mag om half 10, dus over 12 uur weet ik meer. Heel erg nerveus en onzeker, hopelijk geeft morgen wat duidelijkheid
Ik sta er ook gewoon in met ‘we doen dit gewoon even’. Dat is ook pas vanaf de ivf. Ik ben gewoon zooo overspoeld geweest door ervaringen (die licht negatief / angstaanjagend waren) in mijn directe omgeving. Dus ik heb me heel erg proberen te richten op wat ik zelf voel en wat ik momenteel niet voel, moet ik niet in mijn hoofd steken. Klinkt mega zweverig. Ik wou de punctie gewoon op me af laten komen zonder ruis van buitenaf. Vandaar… Mijn soort van zelfbescherming. Dus als jullie mij hier niet horen of ik mijn verhaal niet doe tijdens toch best belangrijke momenten, dan kan je mij in mijn cocon terugvinden.
Is dat eigenlijk een normale procedure dat de embryo’s niet meer worden bekeken tot dag 5? Ik dacht dat ze op dag 2 beoordeeld zouden worden en als ze zien dat er veel embryo’s het niet goed deden er een terugplaatsing gedaan werd, of was dat een fout gedacht?
Dank je! Was de verwachting van de arts dat het donderdag zou zijn, maar nog niet zeker. Morgen nog een meting en dan als het goed is de Ovitrelle ophalen
Wij krijgen 3 dagen na de punctie bericht of je die dag een tp krijgt of pas dag 5. Geen tp als er niks bevrucht/doorgedeeld is. Dag 3 is dan als er nog maar 1tje over is, dag 5 als er meer zijn/alles goed gaat etc. Jij krijgt geen bericht meer dan? Ze bekijken ze in het lab sowieso continu volgens mij Ohh ff teruggelezen nog, jij hebt bevruchtingstelefoontje al gehad, bij 11 bevruchtingen gaan ze er gewoon denk ik vanuit, dat zijn er zoveel.. maar ze monitoren ze echt wel hoor!
Klopt ik heb op dag 1 telefoon gekregen. zaterdag ochtend zal ik daar pas meer weten. Ze hebben dus wel effectief gezegd dat ze niet meer gemonitord worden tot vrijdag! Want elke keer wanneer ze uit de toestellen gehaald worden, worden ze gestresseerd en dat is dus niet optimaal. Best eng!
Oh echt joh, volgens mij worden ze bij ons met camera's bekeken Maar gestresste kiddo's hoeven we niet, dus prima toch, het blijft gewoon altijd spannend of en hoeveel er over blijven, maar met 11 bevruchtingen is de kans procentueel gezien gelukkig wel groot.
hahahaha ja volgens mij steekt het ook allemaal niet zo nauw, ze monitoren ons gelukkig goed dus dan kan je af en toe wat meer of minder spuiten @Newbie123 topscore! @Boompje88 hopelijk ging het goed, heb je een hartje gehoord/gezien?
Hahav ja we lachen er ook mee, geen stress voor de embryo’s, mama en papa zullen nog wel een paar dagen stressen! <3
Nog geen hartje, wel een vruchtzakje op de juiste plek met mini dooierzakje/vruchtje, formaat passend bij termijn. Dus voor nu ziet het er nog altijd goed uit. Mag over een week een nieuwe echo voor mijn geruststelling, hopelijk zien we dan meer