11u15 moet ik me aanmelden. Ze hebben me gebeld, en vermeldden dat ik me kon aanmelden via de app. Maar de afspraak staat nog niet in mijn app. Dus nu heb ik weer stress....
Geen zorgen dat is de laatste groeispurt! Ik had de avond en ochtend voor de punctie ook gigantische eipijn. Ik dacht; die eitjes zijn allemaal al gesprongen. Niet dus!
@Panda95 en Lieke2022 alles gaat goed met me, dankjewel voor het vragen! Ik heb eindelijk terug het gevoel hersteld te zijn. Enkel is mijn darmflora dat nog niet en is mijn buik dus nog gezwollen. Gisteren en vanochtend menstruatie kraampjes, vandaag barstende hoofdpijn, mijn maag ook wat van streek, dus who knows… maar dit zijn allemaal tekenen die ik normaal ook heb in mijn LF, dus het kan even goed niets zijn.
Succes @Panda95 ook al zou hij springen ook dan heb je nog wel 12 uur dacht ik dat hij bevrucht kan worden, maar idd idealer er wat voor. Maar ik kan wel een hele dag eipijn hebben hoor voordat ie springt
Jaa spannend, bij jou komt de testdatum wel echt dichtbij! 23ste kan je dan ook echt voor de bloedafname?
Ik ben al de hele ochtend aan het hopen dat ik terug krampen heb ter bevestiging dat is er nog zit Ik moet dus een halve liter water drinken voor ik thuis vertrek en dan mag ik niet meer gaan plassen. Volgens mij staat m'n blaas dan op springen tegen dat ik moet hopelijk moeten ze dan niet beginnen duwen ofzo.
Zojuist weer follikelmeting gehad, er doen nu 5 follikels mee! En gelijk de punctie kunnen afspreken - aankomende zondag al! Ben zo benieuwd, vind het doodeng en tegelijkertijd superfijn dat we nu weer tot een punctie gaan komen
Lijstje MMM start januari 2024 Basilicum - 33 jaar - 2e kindje - IVF 1.7 (laatste cryo) Milena - 31 jaar - 2e kindje - OI/IUI-D (nog 3 rietjes van dezelfde donor) Lief - 41 jaar - 2e kindje - IVF 3 Welkomwondertje - 42 jaar - 3e kindje - IVF 3 Bambiniheart-35 jaar kinderloos - eiceldonatie traject Boompje88 - 36 jaar - 1e kindje - IVF2, tp 3 HD8489 - 39M/34V - kinderloos - IVF 2 Panda95 - 29 jaar - 1e kindje - OI/IUI-D start dec Flora85 - 39 jaar - 2e kindje - IVF 3 Nynepien - 30 jaar - 1e kindje - IVF/ICSI 3 Parelbaby - 25 jaar - 1e kindje - ICSI Mamawensje - 37 jaar - 1e kindje - ICSI 3 Boontje96 - 27 jaar - 1e kindje - IVF Lieke2022 - 31 jaar - 1e kindje- IUI 9 Pcosrondetwee - 32 jaar - 2de kindje - OI 7 Newbie123 - 30 jaar - 2de kindje - IVF 1 Marijtje85 - 39 jaar - 2de kindje - MOH IUI 1 Afspraken 17 december - HD8489 - echo check ovulatie onder kunstmatige cyclus 19 december - Lieke2022 follikel meting 20 december - Panda95 - IUI 22 december - nynepien - punctie IVF 12 februari - nynepien - intake Gent Test datum 23 december - Newbie123 25 december - Marijtje85 26 december - Lief 3 januari - Panda95 ♡ ZWANGER ♡ SuzanS - 25 oktober Zuster92 - 13 november Joylynn - 26 november Daydreamer89 - 14 december Liliane92 - 8 januari Klok - 11 januari Knut10 - 10 februari Danielledkx - 16 maart Pingpongpcos - 13 april Millie92 MamaMan0n - 23 mei Palmpje - 31 mei Sterre83 - 15 juni SuzyCQ - 11 juli Boompje88 - 9 augustus
Ja ging goed. Vond het wel spannend zo de eerste keer en ook ander ZH. Maar eigenlijk is het snel klaar. Wel een knoeiboel achteraf zeg. Heb mijn kleding allemaal in de was moeten gooien. Had wel voor het eerst een jonge mannelijke gynaecoloog, dat vond ik ook wel even verstand op 0 zetten. Ben nu aan het rusten, zou in principe alles mogen doen zei dokter. Maar nu vraag ik me af of er zaken zijn in de zin van "baat het niet dan schaadt het niet" die ik kan doen of juist moet laten. Zoals sport bv. Dokter zei trouwens dat ik vanavond al mocht beginnen met utro. Het maakte volgens hem niet veel uit. Mijn VK had morgenochtend gezegd. Hoe is dat bij jullie?
Fijn dat het goed ging! Waar had je een knoeiboel van, veel vocht enz bedoel je? Je kan echt gewoon sporten hoor! Er zijn veel verhalen over wat je nu zou kunnen doen. Ananas eten is hier al eens genoemd als mogelijke optie.. Warm blijven (warme voeten etc), warme drankjes drinken enz.. Misschien zijn er nog wel meer van dit soort dingen. Belangrijkste is denk ik echt dat je doet wat voor jou goed voelt. Probeer een beetje afleiding te vinden, want de wachtweken duren nog even.. Maar je bent pupo!
Jeej nu heb je gewoon écht een kans, wat zullen het 2 spannende weken worden Utro dag na de eisprongdag hier toen ik het in natuurlijke cyclus had. Maar iui geen ervaring natuurlijk!