Oei knoeiboel? Hoe dan? Je kan gewoon alles doen inderdaad, maar vooral lekker doen wat goed voelt. Jeetje meid wat spannend zeg! Hoe voel je je? En hoe reageerde je partner toen je terug kwam?
@Panda95 en nu keihard duimen!! (Doen wij hier ook mee!) @nynepien ah meid wat wordt dat ontzettend spannend zeg.. het is je echt zo gegund dat je nu eens wat geluk hebt... Ik stuur je wat positieve vibes! @Boompje88 Kom je de dagen een beetje door ? nu weekend?
Dank jullie allemaal. Knoeiboel van vocht denk ik. ik dacht eerst van sperma maar volgens faq vh ZH is het eerder bms. En is het normaal dat er bij iui veel "vocht" is. Ik was er op voorhand niet op voorbereid dat er zoveel zou zijn en was al vd tafel aan het kruipen toen dokter nog zei "oh ik geef je wat doekjes" en blijkbaar ben ik daar door de spanning wat onhandig geweest en is er van dat vocht van de doekjes op al mijn kleding gegaan toen ik me weer aankleedde Dus alles thuis meteen de was in Ik voel me wel oke. Na de ingreep in de auto nr huis wel erg emotioneel ofzo. Man heeft niet zo heel veel gezegd of gevraagd ook geen expliciete succeswensen ofzo deze ochtend. Maar denk dat het idd is omdat ze er anders mee bezig zijn. Want had daarnet nog gesprek met hem wrm hij er niet bij wou zijn. En hij zei dat het niet was van niet willen maar van niet durven omdat hij nog maar 2 maanden op nieuwe job zit en het niet durfde vragen last minute. Heb nog wat krampjes gehad en nu net links (terwijl ei rechts zit). Dus nu weet ik nog altijd niet of m'n ei al gesprongen is of niet was wel ineens super moe deze namiddag dus heb vooral geslapen en kerstfilms gekeken. En testdrang is er nu al. Slaat helemaal nergens op. Dus die 2 weken gaan echt een uitdaging worden
Oh sorry berichtje was me ontgaan. Wat een goed nieuws!!! Ging ineens snel toch en oh punctie op zondag. Komt dat wel vaker voor? Fijn dat je eindelijk tot die punctie gaat kunnen komen! Het is zo ver!!
@Milena92 hoe zit dat met jou? Heb je al echo gepland staan? Of is het wachten op menstruatie? Want je had je eisprong toch vermoedelijk onlangs?
Hahaha de allereerste poging had ik me nog niet zo ingelezen in die testen enzo en heb ik volgens mij op 3 dpo getest
Yes klopt! Dus nu wachten op menstruatie, ik ben vergeten wanneer nou de piek was hahah maar volgens mij word ik dan over precies n week, of hooguit volgende week zaterdag ongesteld
Ben even voor je gaan terugzoeken. Je postte het op 13 december hier over je piek. Pagina 151 als ik me niet vergis. Dus idd hopelijk volgend weekend je menstruatie en dan kan je ook weer door!!
@Panda95 succes op het wachtbankje, eindelijk een echte kans! @nynepien 5 is top! Heel veel succes morgen, hopelijk zit het gouden ei hierbij
Dagen gaan wel, nogal verdoofd. Gisteren heeft de arts nog gebeld. Dinsdag in ieder geval maar een plan maken als het oordeel definitief is. Toch karyotypering, wellicht een hysteroscopie. Wil dat ze alle onderzoeken die in Nederland mogelijk zijn in gaan zetten. En wellicht alsnog een second opinion in Duitsland. Maar merk dat ik ook wel moegestreden ben. Dus ik weet het even niet
Fijn dat je arts even checkt bij je. Wat ongelooflijk kut die onzekerheid. Dat wachtbankje waar je nu opzit lijkt me nog het vreselijkste van allemaal hopelijk komen jullie deze dagen een beetje door. En dat nu net met die feestdagen. Is je omgeving wat op de hoogte?
Ja, het voelt voor mij meer als uitstel van executie, want hoop heb ik niet meer, of sta ik niet toe in ieder geval. Ook maar gestopt met de utro, geen zin meer in die plakkerige dingen. Collega's weten het, omgeving is verder niet echt op de hoogte, nog even geen behoefte aan. Van mij mogen de feestdagen en dit jaar snel voorbij zijn Sorry voor mijn depri gedoe, ik duim voor jullie allemaal dat er snel een goede zwangerschap volgt. Maar voor mezelf heb ik daar een hard hoofd in
Ja ging ineens sneller dan dat we zelf verwacht hadden ook! Ze doen idd wel puncties op zondag, maar liever niet haha. Maar nu durfde de gyn het niet naar maandag te tillen - er zat gister al een follikel van 21mm én ik zit aan het einde van de (officiële) werkingsduur van de Lucrin dus is het op zondag gezet! Komt stiekem voor ons ook beter uit - nu kunnen we mogelijk voor onze vakantie nog een terugplaatsing hebben!
Dat is heel normaal he dat je nu niet in the mood bent voor feestdagen. En laat het hier bij ons er maar lekker uit als dat goed voelt voor je. Ik denk aan je <3
Nou geen sorry, denk dat we dit allemaal begrijpen, wat een shitshow joh. Ik heb ook gewoon niks opbeurend of weet ik het wat te zeggen.. weet wel dat ik regelmatig aan je denk (gek iemand die je niet 'kent' maar is echt zo). En groot gelijk dat je niet voor pillen kiest trouwens.. én straks nog alle onderzoeken mogelijk inzet, als je daar straks weer moed en energie voor hebt..
Lijstje MMM start januari 2024 Basilicum - 33 jaar - 2e kindje - IVF 1.7 (laatste cryo) Milena - 31 jaar - 2e kindje - OI/IUI-D (nog 3 rietjes van dezelfde donor) Lief - 41 jaar - 2e kindje - IVF 3 Welkomwondertje - 42 jaar - 3e kindje - IVF 3 Bambiniheart-35 jaar kinderloos - eiceldonatie traject Boompje88 - 36 jaar - 1e kindje - IVF2, tp 3 HD8489 - 39M/34V - kinderloos - IVF 2 Panda95 - 29 jaar - 1e kindje - OI/IUI-D start dec Flora85 - 39 jaar - 2e kindje - IVF 3 Nynepien - 30 jaar - 1e kindje - IVF/ICSI 3 Parelbaby - 25 jaar - 1e kindje - ICSI Mamawensje - 37 jaar - 1e kindje - ICSI 3 Boontje96 - 27 jaar - 1e kindje - IVF Lieke2022 - 31 jaar - 1e kindje- IUI 9 Pcosrondetwee - 32 jaar - 2de kindje - OI 7 Newbie123 - 30 jaar - 2de kindje - IVF 1 Marijtje85 - 39 jaar - 2de kindje - MOH IUI 1 Afspraken 22 december - nynepien - punctie IVF 23 december - Lieke2022 - IUI 9 12 februari - nynepien - intake Gent Test datum 23 december - Newbie123 25 december - Marijtje85 26 december - Lief 3 januari - Panda95 5 januari - Lieke2022 ♡ ZWANGER ♡ SuzanS - 25 oktober Zuster92 - 13 november Joylynn - 26 november Daydreamer89 - 14 december Liliane92 - 8 januari Klok - 11 januari Knut10 - 10 februari Danielledkx - 16 maart Pingpongpcos - 13 april Millie92 MamaMan0n - 23 mei Palmpje - 31 mei Sterre83 - 15 juni SuzyCQ - 11 juli Boompje88 - 9 augustus
@Newbie123 en @marijtje85 hoe is het daar? Voelen jullie al iets, wel of geen testdrang? Ik ben 10 dpo en ik had alle tp's, behalve 1 met slome Henkie toen, vandaag dus al wel getest, nu niet, trots op mezelf haha. Maar voelde ook geen testdrang dus dat scheelt. Ik heb dus ook nog 0,0 spotting en dat scheelt zoooooveel. Zoveel rustiger... Ik voel wel mijn baarmoeder en lijk af en toe die brok in mn keel weer te voelen. Maar kan ook allemaal psychisch zijn Vanaf vanmiddag merk ik dat er wat spanning begint te komen
Voorlopig nog geen testdrang wel mega benieuwd maar ik stel mijn gebroken hartje nog even uit. Ik heb al een paar keer vandaag en gisteren gezegd ‘het zou wel eens kunnen’ (off course kan het) want ik herken wel wat dingen vanuit mijn vorige zwangerschap. Maar toen wist ik niet dat ik zwanger wat tot doordat alle tekenen op een menstruatie leken. Iig een waslijstje; hoofdpijn, geconstipeerd, moe, niet echt een honger gevoel/ mijn maag dat niet top is, zware benen, menstruatie krampjes de afgelopen dagen en als mijn zoontje op mijn buik gaat zitten heb ik terug pijn ter hoogte van mijn baarmoeder. Had ik ook na de punctie. Dit is weg gegaan en sinds vandaag dus terug. Benieuwd naar maandag. Ik hoop het zo, maar kan even goed gewoon niets zijn.
Wat fijn dat je nog helemaal niets spotting hebt op 10dpo! En een rustgevoel is ook alleen maar positief! En geen trigger gehad deze cyclus dus als je test kan het enkel eigen HCG zijn, toch?